Skoči na vsebino

Meni se tudi zdi malo sumljivo, sploh ta interval. Za tak interval je treba pa delat res že... Ne vem. Razen če izgorevanje ni več optimalno, kar najbrž drži...

Jaz ko peljem prikolico na morje, imam interval nekje okoli 180 do 200km, pa se avto takrat matra bolj kot ne vem kaj. Sploh po AC.

Mogoče bi vseeno lahko preveril kako in kaj glede motorja.. ob priliki.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Kaj je sedaj s temi ogledali. Meni se desno ne zapira več

Pred parimi meseci so mi menjali levo. Res se mi ne da več težit s tem, 3 menjave sem že naredil. A obstaja kaka trajna rešitev že? Sem sprical z wdjem in silikonsko pa ni nič boljše

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Takole čez prst, bi res rekel, da je previsoka. Če po AC ne tiščiš pedala ravno v poden, bi morala ta biti precej nižja.

Vzrokov za to je pa najbrž precej.

 

Najprej, ali je avto bil redno servisiran?

Kontrola oz čiščenje senzorjev recimo bi bilo za preveriti.

Še posebej pa DPF - zna bit krivec ta sklop, lahko da ti prepogosto izvaja regeneracijo DPF filtra in posledično imaš tako porabo.

Najlažje ugotoviš s priklopom OBD2 vmesnika in spremljaš kaj se dogaja. O tem je bilo na forumu že ogromno napisanega.

 

Če tega ne moreš, pa recimo da moraš v kratkem tako al itako narediti servis, bi eventuelno lahko sprožil prisilno regeneracijo DPF filtra, potem pa menjava olja in opazovanje če je kaj boljše.

 

Še najbolj verjetna možnost pa je, da če je s filtrom vse ok, da se je pač v sistemu (sesalni kolektor..) nabralo kup saj in avto zaradi tega težko diha, posledično pa bolj kadi in spet posledično, hitreje zabije DPF.

 

Lahko je kaj z injektorji, saj pravim, možnosti je ogromno, al se mal sam pozabavaj, če se ti da, ali pa peljo do dobrega mehanika, z raziskovalno žilico :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Dobro, ampak dinamični interval avta itak izračuna običajno na precej skrajšano verzijo od 20 tisoč, al to ne drži več? Sicer pa ja, 8 tisoč je res za tiste, ki bi non-stop vlekli prikolice in podobno. 12 je pa že številka, pri kateri tudi jaz menjam olje :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zadnje led luči CX5
Napisano

Potem je pomoje boljše razmišljanje v smeri, kako še zadaj prižgati dnevne luči, se pravi:

- ena varianta je ročno na stikalu

- druga varianta bi bila avtomatska - s pomočjo kakšnega modula, ki bi simuliral zasuk stikala, oz kaj podobnega

- tretja varianta mogoče, čeprav zelo malo verjetno, da bi kak avto-električar kaj prevezal. Ampak to je pomoje no-go.

 

Še vedno mislim, da je to zgolj programski fix - ampak ga ne bodo naredili, dokler direktiva ne bo tega zahtevala.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Ali pa je zgolj za vse to kar se naprej dogaja, bolj ali manj krivda na injektorjih.  Ok, so še druge komponente MAF ipd...ampak, če recimo 1 injekotr ne dela dobro, bo malo bolj kadilo in se nalagalo to bogve kam vse. Zato pa mogoče eni nimajo težav drugi pa. 

 

Jaz recimo preventivno dajem vsako toliko tankov notri kak aditiv za to, zaenkrat trkam. Ni pa nujno, da to seveda reši vse.

 

Tale Japonec je e imel idenčne težave, kot nekateri tukaj na forumu - zanimivo branje: 

p1.jpg?ct=2ac8bd416654
MINKARA.CARVIEW.CO.JP

みんカラ(みんなのカーライフ)とは、あなたと同じ車・自動車に乗っている仲間が集まる、ソーシャルネットワーキングサービス(SNS)です。

 

 

Pri njemu je bil 1 injektorr problematičen, je lepo na tem blogu opisano.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.