Meni se tudi zdi malo sumljivo, sploh ta interval. Za tak interval je treba pa delat res že... Ne vem. Razen če izgorevanje ni več optimalno, kar najbrž drži...
Jaz ko peljem prikolico na morje, imam interval nekje okoli 180 do 200km, pa se avto takrat matra bolj kot ne vem kaj. Sploh po AC.
Mogoče bi vseeno lahko preveril kako in kaj glede motorja.. ob priliki.
Kaj je sedaj s temi ogledali. Meni se desno ne zapira več
Pred parimi meseci so mi menjali levo. Res se mi ne da več težit s tem, 3 menjave sem že naredil. A obstaja kaka trajna rešitev že? Sem sprical z wdjem in silikonsko pa ni nič boljše
Ja, to marsikdo reče, da bi se ti konji morali poznati , ampak dejstvo je da ti avtomatika kar nekaj konjev odnese tako ali tako. Motor se sicer zdi odziven, brez neke turboluknje, ampak avtomatika pač terja svoj davek.
Takole čez prst, bi res rekel, da je previsoka. Če po AC ne tiščiš pedala ravno v poden, bi morala ta biti precej nižja.
Vzrokov za to je pa najbrž precej.
Najprej, ali je avto bil redno servisiran?
Kontrola oz čiščenje senzorjev recimo bi bilo za preveriti.
Še posebej pa DPF - zna bit krivec ta sklop, lahko da ti prepogosto izvaja regeneracijo DPF filtra in posledično imaš tako porabo.
Najlažje ugotoviš s priklopom OBD2 vmesnika in spremljaš kaj se dogaja. O tem je bilo na forumu že ogromno napisanega.
Če tega ne moreš, pa recimo da moraš v kratkem tako al itako narediti servis, bi eventuelno lahko sprožil prisilno regeneracijo DPF filtra, potem pa menjava olja in opazovanje če je kaj boljše.
Še najbolj verjetna možnost pa je, da če je s filtrom vse ok, da se je pač v sistemu (sesalni kolektor..) nabralo kup saj in avto zaradi tega težko diha, posledično pa bolj kadi in spet posledično, hitreje zabije DPF.
Lahko je kaj z injektorji, saj pravim, možnosti je ogromno, al se mal sam pozabavaj, če se ti da, ali pa peljo do dobrega mehanika, z raziskovalno žilico
Dobro, ampak dinamični interval avta itak izračuna običajno na precej skrajšano verzijo od 20 tisoč, al to ne drži več? Sicer pa ja, 8 tisoč je res za tiste, ki bi non-stop vlekli prikolice in podobno. 12 je pa že številka, pri kateri tudi jaz menjam olje
Ali pa je zgolj za vse to kar se naprej dogaja, bolj ali manj krivda na injektorjih. Ok, so še druge komponente MAF ipd...ampak, če recimo 1 injekotr ne dela dobro, bo malo bolj kadilo in se nalagalo to bogve kam vse. Zato pa mogoče eni nimajo težav drugi pa.
Jaz recimo preventivno dajem vsako toliko tankov notri kak aditiv za to, zaenkrat trkam. Ni pa nujno, da to seveda reši vse.
Tale Japonec je e imel idenčne težave, kot nekateri tukaj na forumu - zanimivo branje:
Ampak, kako si pa lahko prepričan, da potem ne motiš ostalih? To je tko zelo tricky zadeva sicer. Lahko greš na tehniko pokušaja (enkrat so tako pri Močniku meni nastavljali) ampak to ni ok.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, en na yt je rekel da težav nima odkar zlaganja ne uporablja pozimi.
Večini to spricanje z wd reši težavo do prvega pranja
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Povezava za deljenje
Deli na druge strani