Skoči na vsebino
Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Ali pa je zgolj za vse to kar se naprej dogaja, bolj ali manj krivda na injektorjih.  Ok, so še druge komponente MAF ipd...ampak, če recimo 1 injekotr ne dela dobro, bo malo bolj kadilo in se nalagalo to bogve kam vse. Zato pa mogoče eni nimajo težav drugi pa. 

 

Jaz recimo preventivno dajem vsako toliko tankov notri kak aditiv za to, zaenkrat trkam. Ni pa nujno, da to seveda reši vse.

 

Tale Japonec je e imel idenčne težave, kot nekateri tukaj na forumu - zanimivo branje: 

p1.jpg?ct=2ac8bd416654
MINKARA.CARVIEW.CO.JP

みんカラ(みんなのカーライフ)とは、あなたと同じ車・自動車に乗っている仲間が集まる、ソーシャルネットワーキングサービス(SNS)です。

 

 

Pri njemu je bil 1 injektorr problematičen, je lepo na tem blogu opisano.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)

 Bravo, čudovita analiza.

Mene pa zanima tole:

1. @Hixxy, Ali je po 10 tisoč prevoženih, tisti dinamični % interval v avtu, kazal koliko? 0, 10%, 40%?

2.Glede na to, da je bilo toliko goriva v olju, ali je slučajno kdo preveril na palčki, za koliko mm približno se je raven zvišala?

 

Ta dva podatka, bi bila za nas ostale uporabnike zelo dobrodošla. Prvič, bi na palčki že videl, približno kritično mejo nafte v olju, kot drugo pa tisti procent me zanima, koliko točen je oz kaj sploh meri. 

 

@Aless, kakšen dodatek imaš to v olju? Koliko se ga dozira? Ali je to kaj podobno tistemu od metabonda? Znanec mi je pred časom omenil, da bogvari kaj notri zlivat, da je olje že tako da ima vse...ampak ne vem če je res tako :)

Popravljeno od SpEkTr
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
 
Hmh, probaj z drugi telefonom.
Mislim da mora delat oboje hkrati.
Vsaj pri meni na android radiju dela hkrati BT povezava s telefonom za prostoročno telefoniranje in BT povezava z OBD vmesnikom za live prikaz podatkov.
Pri meni deluje oboje, plus android auto.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

 
Saj to sem že večkrat napisal da so injektorji potencialni krivec, ker zaradi njih lahko avto bolj dimi in obremenjuje dpf. 
Zato je ob problemih fajn dat očistit in prečekirat injektorje. 
Ja, meni se tudi tako zdi. Je pa kar strošek to, da ti nekdo ven jemlje, da na test, morebitna obnova, itd..



Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda Connect Infotainment
Napisano

Jaz avto ugasnem, in nato šele izklopim kabel in tako ni nobenega hreščanja. Poskusi tako :)

Me pa zanima kako se bo obnesel wifi vmesnik za android auto, čakam da pride :)

 

Preko bt mislim da slike so, na DABu jih res ni, pri mp3 jih če se spomnim slike spet so.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Multimedija
Napisano

Jaz sem imel takrat enako težavo, plus da je bil zvok od radia čist plastičen za nikamor...Je pač fensi šmensi android pa touch screen, ampak kar se pa tiče kvalitete zvoka je bilo pa res slabo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Ja, to je še od 2.0 mašine ja. najbrž so imeli kake posodobitve glede tega, ker vmesna RF je imela sigurno drugačo logiko, ker se je izvajala na cca slabih 500km, razen čeje bilfilter toliko večji. Čeprav je bilo isto okoli 6 g/l prožilec. Tko da zanimivo :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.