Super, da ste uredili. Če imaš veliko mrzlih zagonov (kratke relacije) in rad stisneš po gasu je 9 litrov pričakovana poraba - kljub temu, da te bodo nekateri prepričevali, kako se vozijo s 6 litri Uživaj v vožnji!!
Evo končno..po štirih mescih sem nazaj pripeljal domou mazdo 😀
Ni me malu koštalo ampak gre pa k raketa zdej k je vse spucano 👌
Delano pa je blo na autu:
-nova glava, nova ketna in zobniki, novi obrocki, spucan dpf, spucan egr in hladilnik, spucani injektorji in nove podloske, spucani vsi kanali, novo olje v menjalniku, nova zavorna, vsa tesnila nova, spolirane odmične....uglavnem ena lepa mini generalka. 😀
Zdej bomo pa vidli 😉
Evo, zdej imaš pa za 100k mir, tako da samo vozi in gasaa
Sem lastnik Mazde CX-5! Pišem in prosim za nasvet. Ali kdo ima, oziroma pozna rešitev za problem, saj mi na Mazdi elektronska ročna zavora ne spusti vedno! Na servisu "ne najdemo napak"! Namreč včasih ročna zavora ne spusti čeljusti. Po ugašanju motorja je pa spustila. Ali je kdo imel enake probleme in kje je rešitev? Na AVTOPLUSU pa mi ne morejo pomagati, ker jim računalnik nič ne pokaže. Pri okvari mi nad prikazom stanja goriva izpiše " SCBS Forward malfunction"
Hvala!
Strinjam se z vsem kar so pred mano povedali pobčki, bi pa rad povedou sam to - SCBS je sistem za samodejno zaviranje v mestu do neke hitrosti -> deluje preko sprednje kamere, ki se nahaja na steklu pred vzvratnim ogledalom v kabini. Dej za foro drugič k zašteka poglej če je kamera spucana...je totalno debilno ampak lahko je to. Meni se je včasih na prašni cesti to pokazalo pa ko sem spucal steklo je blo ok
Nvm no včasih se mi zdi da pišem za brezveze, zgleda da sem prejšnji post brezveze objavil.
Mah, ne da se mi več, drugič raje ne bom nič pisal. 🥴
Ajd to še napišem da ne bo @Jaka32res napčno olje vlival v avto.
Na strani motornaolja. com je napisana napačna specifikacija za Mazdino olje Ultra DPF!!!
Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30, je specifikacije ACEA C2, sem objavil tabelo Mazdinih olj z njihovimi specifikacijami in še enkrat prilagam drug Mazdin katalog z specifikacija olj, če ona zgornja tabela nerazumljiva🤔
Mazda dela samo ta olja teh specifikacij, ki so objavlena!
Te objavljene specifikacije so uradne Mazdine in veljajo 100%!
To kar pa objavljajo razni prodajalci olj na netu pa ne velja vedno!
Za motornaolja.com specifično tega nisi napisal v prvem postu, kako naj človek ve.
Jaz vem, da je A5 prava specifikacija, pa tudi Majes mi je pred časom povedal da lahko daš tudi ultra dpf v bencinarja. Po teh dveh podatkih sem sklepal, da je ta objava iz motornaolja.com ustrezna. @Jaka32 lahko pa pogleda embalažo od zadaj, da se vidi specifikacija.
Ubistvu smo danes auto priklopili na računalnik in je očitno ali fuč senzor za pretok zraka ali pa zamašen nek egr ventil ali nek kolektor. Ker pa se nismo odprli še nevemo kaj od tega je vzrok. Se mi pa zdi da je vrjetno kaj zamašeno saj je biu med korono auto vožen na precej kratke razdalje. Je morda že gdo imel ta problem in koliko ga je stalo čiščenje?
No , meni tudi cargarantie niso hoteli ker je bil avto uvožen iz Nemčije. No zdej je že mimo tko da mi je vseeno in sem prišparal 500eur
Jaz imam cargarantie ker so mi ga kupili v nemčiji - pooblaščenec kjer sem uvozil avto. Ampak so zavrnli menjavo volana tko da se loh obračam okol kolikor hočem.
Glede garancije ni tako kot praviš, ampak je toliko muzike, kolikor plačaš. Recimo v Nemčiji si za Mazdo 6 leta 2018 dobil 3-letno garancijo, ob doplačilu 640 € (CarGarantie) pa si lahko dokupil dodatni 2 leti, ki jo priznajo tudi pri nas. 😊
Meni so v garanciji zamenjali motorčka ogledal, pa je tudi uvožena iz Nemčije.
Garancija velja (3leta v Nemčiji) pet let drugje za celotno območje EU. Že pri prvi 6-ki, ki je bila uvožena iz Italije so mi vse uredili v garancijskem roku pri nas. Tako, da jaz bi vztrajal s tem do konca. Ali pa zamenjaj uradni servis-pojdi na drugega. Včasih si vodje servisov vzamejo vodenje le-teh malo po "kavbojsko", po domače in kakor se njim zdi, da je prav.
Tako kot je povedal @SpEkTr... Avto ima 3 leta garancije IN ne 5. Po celi EU. Ostali 2 leti sta jamstvo. Torej 3 leta garancije + 2 leti jamstva. Ker gre za uvoz se jamstvo ne prenese na slo pravila in zato je potrebna odobritev s strani deležnikov gor. In če rečejo oni ne je to za njih ne. Če pa imaš slo mazdo pa to požegna slo dobavitelj.
Ta šmoren je isti kot z homologacijo aftermarket pnevmatik. Slišiš 10 različnih verzij ampak tisti ki je pa to zares počel pa edini ve kakšno je dejansko pravilo. In glede garancije je tako kot sem napisal.
pred 3 minutami je Deeyan napisal:
pod garancijo bi ti mogu servis kjerkoli po evropi menjat stvari pa ne glede na to kje je bil avto prvič registriran!
Tako, imaš prav. Žal pa ima Mazda v EU samo 3 leta garancije, ostali 2 so jamstvo.
Danes sem peljal avto na optiko in na centriranje vseh štirih gum. Hkrati smo zamenjali še zadnje naprej in obratno.
Si imel prav. Krive so bile slabo balansirane gume. Sedaj teče vse gladko pa tudi pri močnem zaviranju popolnoma nič ne trese. 😊
Bil sem že pri treh vulkanizerjih ( tudi pri kolegu), pa niso naredili v redu. Ne vem, ali so krivi njihovi stroji za balansiranje/montažo gum, ali pa ne znajo delati z njimi. 🤔 Tokrat sem bil na amzs in res moram pohvaliti njihovo natančnost. Vse skupaj (optika + centriranje/premontaža) je trajalo kako uro in dvajset minut. Res so si vzeli čas za vsako gumo posebej. Ko zategnejo na koncu vijake z moment ključem veš, da so pravi mojstri . Nekateri pacienti pa ti zategnejo vijake tako močno, da potrebuješ metrsko cev kot podaljšek, da lahko odviješ vijake.
Predlagam, da ob takem posegu naslednjič še spucaš diske in ploščice (če že jemleš dol gume). Meni so sedaj na rednem servisu vse razdrli in ponovno namazali. Tisti kanal v ploščici je bil čisto zabit. Pa niti nisem imel prej težav ampak sem pa probal ene 2krat na polno zavrt in se je začutilo tresenje.
Ne ne, to sem se pohecal ker imata obadva na dizlu napokan jermen
pred 34 minutami je Brane napisal:
Japonci stari okoli 15 let ne vem iz kakšnega materijala imajo te jermene- toyota 350000 km, mazda 250000km in še vse original micro jermeni.Za ta nove pa bomo videli- pri Mazdi benzin tisti micro jermenček od črpalke vode mi ne daje glih neke sigurnosti.
Sej točno to (isto razmišljanje na podlagi mojih starejših japoncev)... Ne razumem zakaj bi na teh Mazdah pri 120 tisoč menjal jermen, razen če je res tak kot čigumi Na CX-3 ko sem jo prodal pri 110k je bil še kot nov (G120)....
Mikrojermen sm js že lani vidu, da je mal napokan, s tem razlogom sm kr menju
pred 2 minutama je Janez007 napisal:
Pri 5 let stari M6 CD175 s 93.000 km je Pelko predlagal menjavo mikro jermena. Videla se je že površinska napokanost. In smo ga zamenjali ... 60€. Vlado, vidim da še nisi popolnoma spoznal Mazdine-japonske kakovosti. 😁
Tole sm čist spregledou ampak lepo vas prosim no, kakšna menjava mikrojermena pri 120kkm, pa sej ni Renault..... Nisem še slišal, da bi japoncu spustila vodna črpalka al pa jermen pred 200kkm.
Nič od tega ni nuja. Na pooblaščencu preverijo pogonsko verigo z računalnikom, menjaj svečke pri 120kkm in vozi dalje!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zato pa imaš start stop, da ti zbije za par deci porabo…
Oh wait, je treba pa potem prej menjat aku in štarter …
Povezava za deljenje
Deli na druge strani