Skoči na vsebino

Kok enih odgovorov pa samo Janez in Dejan pripomogla k temi!! Dejmo fantje mal na kup info ane :) 

 

@Janez007 a imaš sliko kako napoka zaslon na dotik?

 

Pri meni bivša CX-3 2016 Revolution G120:

- menjan kondenzator klime

- menjava ležajev na amortizerjih (2x)

- menjava motorčka stranskih ogledal (2x)

- menjava volana (ker je ratou grozen, na enih koncih precej bel) + menjano vodilo za nastavitev volana po višini/globini

 

Trenutna Mazda6 2017 Nakama Intense G192:

- menjava motorčka stranskih ogledal (isto 2x: enkrat v Nemčiji levi pod garancijo, enkrat pa pri meni, ker so mi ga zjebal na parkingu)

- volan začenja cvetet in bo vsak čas ratal tak, kot na CX-3-> nočejo menjat pod garancijo, ker je uvožena :mellow:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 15 urami je Scr3am napisal:

To je osnova, ampak gledu na to da je dandanes že vsak tadrug "mojster" si lahko vesel, ko vidiš nekoga, da zateguje z moment ključem.

To jaz delam sam vsakič, ko menjam gume (zimske/letne) in sicer že od samega začetka lastništva mazde. To je pač hiba mazde oz. japoncev.

E to, bravo. Ker res ni dost dela ampak občutno pripomore k temu koliko zdržijo ploščice.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Danes sem peljal avto na optiko in na centriranje vseh štirih gum. Hkrati smo zamenjali še zadnje naprej in obratno. 

Si imel prav. Krive so bile slabo balansirane gume. Sedaj teče  vse gladko pa tudi pri močnem zaviranju popolnoma nič ne trese. 😊

Bil sem že pri treh vulkanizerjih ( tudi pri kolegu), pa niso naredili v redu. Ne vem, ali so krivi njihovi stroji za balansiranje/montažo gum, ali pa ne znajo delati z njimi. 🤔 Tokrat sem bil na amzs in res moram pohvaliti njihovo natančnost. Vse skupaj (optika + centriranje/premontaža) je trajalo kako uro in dvajset minut. Res so si vzeli čas za vsako gumo posebej. Ko zategnejo na koncu vijake  z moment ključem veš, da so pravi mojstri . Nekateri pacienti pa ti zategnejo vijake tako močno, da potrebuješ metrsko cev kot podaljšek, da lahko odviješ vijake. 

 

Predlagam, da ob takem posegu naslednjič še spucaš diske in ploščice (če že jemleš dol gume). Meni so sedaj na rednem servisu vse razdrli in ponovno namazali. Tisti kanal v ploščici je bil čisto zabit. Pa niti nisem imel prej težav ampak sem pa probal ene 2krat na polno zavrt in se je začutilo tresenje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 38 minutami je Bini napisal:

Pri dizlu je pa še in še tega....... :nevem:

 

Ne ne, to sem se pohecal ker imata obadva na dizlu napokan jermen :prstgor:

 

pred 34 minutami je Brane napisal:

Japonci  stari okoli 15 let ne vem iz kakšnega materijala imajo te jermene- toyota 350000 km, mazda 250000km in še vse original micro jermeni.Za ta nove pa bomo videli-  pri Mazdi benzin tisti micro jermenček od črpalke vode  mi ne daje glih neke sigurnosti.

 

Sej točno to (isto razmišljanje na podlagi mojih starejših japoncev)... Ne razumem zakaj bi na teh Mazdah pri 120 tisoč menjal jermen, razen če je res tak kot čigumi :o Na CX-3 ko sem jo prodal pri 110k je bil še kot nov (G120)....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 27 minutami je Deeyan napisal:

Mikrojermen sm js že lani vidu, da je mal napokan, s tem razlogom sm kr menju

 

pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Pri 5 let stari M6 CD175 s 93.000 km je Pelko predlagal menjavo mikro jermena. Videla se je že površinska napokanost. In smo ga zamenjali ... 60€. Vlado, vidim da še nisi popolnoma spoznal Mazdine-japonske kakovosti. 😁

#dizlLajf :lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tole sm čist spregledou ampak lepo vas prosim no, kakšna menjava mikrojermena pri 120kkm, pa sej ni Renault..... Nisem še slišal, da bi japoncu spustila vodna črpalka al pa jermen pred 200kkm.

 

 

Nič od tega ni nuja. Na pooblaščencu preverijo pogonsko verigo z računalnikom, menjaj svečke pri 120kkm in vozi dalje!

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Deeyan napisal:

Zanimivo, Castrol mi priporoča tole:

 
WWW.CASTROL.COM

Find the right engine oil for your car. Our easy-to-use oil checker will help you find the right oils and coolants for your car, motorcycle or...

 

 

drugače pa lih Castrolu bi se najrajši ognu, ker nazadnje ko se spomnem mi je lih Castrola fino pilo

Okeej, sepravi 5W30 A5... to je ok, ker pri zgornjem merjenju olja ostane faktor 30, namesto 10 pa očitno lahko dajo 5ko, mrzlega motorja pa itak neboš tiščal. Če hočeš bit ziher, vzami Castrol Magnatec (brez stop start). Ta magnatec ima neke molekule ekstra, da kao pri mrzlem zagonu ne pride do težav predno olje dodobra segreješ. To olje sem točil v mojo Aurisko in sem bil super zadovoljen.

 

Če pa nočeš Castrol pa glej torej 5W30 A5 specifikacijo. Točno temu ustreza originalno mazda olje za trenutne bencinarke!!!!

 

 

MOTORNAOLJA.COM

Kakovostno motorno olje Mazda Original Oil Ultra 5W-30 je namenjeno bencinskim in dizelskim motorjem (brez filtra trdih delcev) vozil Mazda.

 

Specifikacije: SAE 5W-30, API SL, ACEA A5/B5

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 15 urami je Deeyan napisal:

 

hmmm... se pravi, da je tole dosti boljša izbira, čeprav vizkoznost ni ravno ustrezna?

 

WWW.SILUX.SI

Kvalitetno večnamensko mineralno motorno olje Total Quartz 5000 15W-40 je namenjeno za uporabo v sodobnih bencinskih in dizelskih...

 

Ne, tudi viskoznost mora biti ustrezna po specifikaciji - če ni, moraš vprašat nekoga, ki se na to spozna. Manjšo škodo boš naredil, če uliješ 10W30 A3 namesto A2 kot pa 15W40 v predviden 10W30.

 

Daj tukaj notri vnesi specifikacije, kaj ti castrol predlaga

 

WWW.CASTROL.COM

Find the right engine oil for your car. Our easy-to-use oil checker will help you find the right oils and coolants for your car, motorcycle or truck.

 

Zbereš gor avto pa "vehicle details" in poklikaj ustrezen avto.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je Deeyan napisal:

Da ne odpiram nove teme....

 

Motorno olje za motor KLDE (2.5 V6), ne spomnem se točno katero olje sm takrat daju not, našu sm pa specifikacije  10W30 API SJ, ACEA A2. Je pa olje teh specifikacij že zelo težko dobit... tole Ravenol kej velja?

 

 

 

Ne bom ti solil pameti, ampak ker si linkal to olje, bi ti razložil vidik specifikacij za to olje, moraš biti pozoren na obe:

1. ACEA A2 moraš nujno vzet olje, ki ustreza A2 in nič drugega, ker tako dela ACEA standard

2. API SJ pa pomeni, da rabiš olje, ki ustreza najmanj SJ specifikaciji.... SF, SG, SH, SJ, SL, SM, SN,... vrsti red gre po abecedi. Torej vzameš lahko katerega koli modernejšega od SJ naprej, nikakor pa ne nazaj!! Polinkano RAVENOL olje ima oznako SF, torej je neustrezno.

 

Priporočam v branje:

 

WWW.RYMAX-LUBRICANTS.COM

We develop, support, build and qualify the best lubricants.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ležaj amortizerja moraš poslušati pri vpetju na vrhu. Najlažje tako, da nekdo vrti volan na mestu, ti pa poslušaš in z roko preverjaš vibracije na vijaku.

 

Ležaj kolesa pa preveriš tako, da dvigneš kolo v luft in ga na roko zavrtiš. Ko se vrti daš roko na feder. Če feder vibrira je ležaj fuč :prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 45 minutami je Hixxy napisal:

Evo bom ugrabil to temo :)

 

Torej imam sledeči problem, čeljusti mi rijajo - je še kdo imel podoben problem? Zbrusim z brus papirjem?

 

Vsekakor pa bi bil vesel za link do sprednjih diskov in ploščic, da naročim, ker je oboje za menjat (avto trese) - mazda 6, 2.2d, 2015, FL verzija - na autoscout mi ne vrže nič pametnega.

 

Hvala vsem že vnaprej!

 

 

Image from iOS (28).jpg

Tudi jaz sem opazil da rjavijo pri moji ZADNJI. Pošpricaj z WD-40 in vozi dalje :D 

 

POZOREN BODI KAM ŠPRICAŠ!! 🚨 Če ti preveč uide po ploščicah je lahko pizdarija, ker se ne boš ustavil v sili. Za ziher potem vozi ene 3-5kmh na uro v leru in zategni ročno, da ščistiš.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 26. 3. 2022 ob 20:31 je Peter22 napisal:

Ok gre,na čiščenje,naslednji teden!

Se pravi sesalni kolektror ,loputa,MAP senzor?

A se kaj pase zravn?

 

Vožnje niso neki kratke recmo po  15-20 km na furo,razn kadar se gre v stacuno😁

 

Premalo za te skyactiv-D motorje. Spucaj čim prej in menjuj olje na 10kkm. :prstgor: Pa :zoom-zoom:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Letne pnevmatike
Napisano
dne 23. 3. 2022 ob 14:25 je Jest napisal:

Saj ce ne bi vsaj priblizno vedel, koliko ste (smo) stari ... bi mislil, da je to otroska debata v stilu... "Moj ma pa na stevcu 280... kolk pa tvoj"? 😇

 

Sej je res kaj, CD150 ma blokado na 210kmh, G165 pa na 214kmh.. :lol:

Drgač pa kr neki ne, vidm da 2 dni nism na forumu pa sm neko zanimivo debato zamudu kjer je janez že vse editiral :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Letne pnevmatike
Napisano
pred 14 minutami je Alex napisal:

 

Zelo dobre gume si kupil. 👍 Športne. Samo kaj, ko pa nimaš športnega avta. 

Kdaj si boš nabavil športni avto, da jih boš gor montiral?😉

 

MOTOREU.COM

We compared Mazda 6 Kombi SKYACTIV-G vs Mazda 6 Kombi SKYACTIV-D i-ELOOP MPG and technical specifications side by side to help you decide.

 

Pa sej veš, da njegova 6ka pride prej do 100kmh kokr tvoja ane :D 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bluetooth povezava mazda 6
Napisano (urejeno)

V nastavitvah (avta) greš na bluetooth in imaš tam "zlistane" vse naprave, ki so že bile kdaj povezane.

 

Če daš new, moraš na telefonu imet prižgan bt in se ti pokaže možnost nove konekcije.

 

Lahko poslikam kasneje.

Popravljeno od NevLado
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.