Skoči na vsebino
Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 19 minutami je Aless napisal:

@Deeyanzakaj pa nisi že zdaj dal stestirat injektorje, če že imaš v planu??

Ker zna bit da so injektorji vir tvojih težav.

Če so krivi injektorji, pol po odstranitvi DPFa itak več ne bo težav, bo pač malo bolj dimil in je to to, razen pri prekomernem puščanju injektorja ti lahko naredi luknjo v bat🤪

Se strinjam. Nekatere serije skayactiv dizlov imajo (so imele) že serijsko slabe kvalitete injektorjev not in so začeli puščati že po prevoženih komaj 60Kkm. 

In posledično so imeli kmalu za tem zelo kratke intervale regeneracij ( na vsakih 80-100 km). To so bili ekstremi in so zamenjali zadeve v garanciji a so tudi primeri, ko se je to dogajalo počasneje. Menim, da so defektni injektorji glavni krivci za prekomerno zabitje dpf-ja. 

Jaz bi jih dal tudi stestirati, če bi se že lotil tako obsežnega servisa. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano (urejeno)
pred 14 minutami je Deeyan napisal:

Dons sma bla na vezi z mojim tunerjem, moj dpf je menda ze cist v pizdi in niti ciscenje nebi slo vec skoz. Tolk v info. VAG grupa dela regeneracije na 1500km+

Kaj to pomeni? Da ga ne bo več? 🤔 A ga je snel dol in tako ugotovil? 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Od tvojega Motula je verjetno bilo prevoženih kar nekaj km, saje pa so se medtem pridno nalagale tudi v EGR. 😞

Predpostavljam, da se intenzivnost nalaganja saj z debelejšimi oblogami samo še povečuje (bolj ko je zamašeno, slabši je odvod izpuhov). Verjetno bi bilo zato smiselno te saje čistiti na vsakih 50.000 km, razen če gre za avto trgovskega potnika (dolge razdalje), saj vidimo posledice: uničevanje olja (posledično slabše mazanje, mašenje sita, ..) in pospešeno uničevanje DPF.

Niti ne. Prevoženih je okoli 6500 km od menjave motula, ki sem ga zamenjal na 10000 km. Sedaj ima avto 62000 km. Tudi, ko že sedaj vzamem šipko ven in jo obrišem v krpo je olje opazno bolj črno kot je bil Motul po prevoženih 10000 kilometrih. Kot sem že napisal, naslednje gre not olje Mobil. 

Pa bomo lahko direktno primerjali. 🤔

pred 7 minutami je SpEkTr napisal:

Ali pa je zgolj za vse to kar se naprej dogaja, bolj ali manj krivda na injektorjih.  Ok, so še druge komponente MAF ipd...ampak, če recimo 1 injekotr ne dela dobro, bo malo bolj kadilo in se nalagalo to bogve kam vse. Zato pa mogoče eni nimajo težav drugi pa. 

 

Jaz recimo preventivno dajem vsako toliko tankov notri kak aditiv za to, zaenkrat trkam. Ni pa nujno, da to seveda reši vse.

 

Tale Japonec je e imel idenčne težave, kot nekateri tukaj na forumu - zanimivo branje: 

p1.jpg?ct=2ac8bd416654
MINKARA.CARVIEW.CO.JP

みんカラ(みんなのカーライフ)とは、あなたと同じ車・自動車に乗っている仲間が集まる、ソーシャルネットワーキングサービス(SNS)です。

 

 

Pri njemu je bil 1 injektorr problematičen, je lepo na tem blogu opisano.

Mogoče. Jaz bom ob naslednjem rednem servisu pri mojem mehaniku dal pregledati vse injektorje. Na srečo ima najsodobnejšo opremo za to in vozijo k njemu avte iz cele obale. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 17 minutami je Aless napisal:

 

Hmh, tvoj vzorec ne zgleda prav obetavno, dobro je to da ni videt goriva v olju, vsaj zaenkrat. 

Glede nečistoč pa je olje na koncu. 

Predvidevam da je "Problem" teh SkyactiveD motorjev v EGRju oz. v sajah, ki močno onesnažijo olje. Kot smo videli na vzorcih in na parih laboratorijskih analizah je olje poleg nafte še močno onesnaženo z sajami🤔

Bi blo fajn probat odklopit, oz. Zbrisat Egr in videt rezultat, sem skoraj 100% da bi olje glede nečistoč boljše zgledalo in dalj zdržalo. 

 

Ali pa je ravno to olje Ravenol bolj dovzetni za to.🤔

Pri mojem prejšnjem olju Motul  se mi zdi, da ni bilo toliko teh saj noter. Pa tudi je boljše izgledalo na sploh kot tole Ravenol pri obeh, ki ga imamo trenutno noter. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 1 minuto je Hixxy napisal:

Hja vsekakor bo mehanik pregledal in potestiral tudi injektorje.

 

Je pa čudno, sedaj sem poskusil še enkrat, avto lepo vžge, nič ni slišat karkoli čudnega.

 

Ne vem, upam da je samo kakšna malenkost 🤞

Tudi jaz. Poročaj, kaj je mehanik ugotovil. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 14 minutami je Hixxy napisal:

Primorska, okoli 4-6 stopinj

 

Je pa bilo čez noč pomojem pod nulo ja,

Uff, samo tudi pri nas na obali je bilo danes zjutraj - 2 pa je moja 6-ka kresnila takoj in je bil takoj normalen, tih zvok. 

To nekaj ne bo v redu. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 50 minutami je Deeyan napisal:

 

x2, js že pred novim letom :jupiii:

 

drugač pa ti lahk egr tut preprogramira, ne rabiš novega kupovat

 

 

ti povem, da ko sm se še vozu s šestakom nism nobene turbine pogrešu :D

Ok. Tudi šestak je super. Upam, da bo nov Mazdin vrstni šestak tudi super. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Pri meni je povprečna regeneracija do sedaj na vsakih prevoženih 186km.

To je za moj stil vožnje kar v redu. Zaenkrat izgleda, da deluje vse b. p. Res je, da je bila na začetku na vsakih 220-230km. To dosežem še vedno na dolgih poteh z zmerno avtocestno vožnjo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 2 (2012)
Napisano
pred 10 minutami je FuManchu napisal:

To pa žal ne vem. Vem, da jih ima kolega v avtu že lep čas. Svetijo res hudo. Bi jih imel tudi zase.

Samo, če parabole ali reflektorji v lučeh nisi predvideni za led žarnice, zna bit zelo neprijetno za nasproti vozečega. Namreč, če  svetloba zgoraj ni ravno odrezana, konparkiraš zraven zida, ampak razpršena, zna lepo zaslepiti. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 16 minutami je Janez007 napisal:

Točno to sem hotel tudi sam napisat, pa si me Aless prehitel. Ampak, če je to rešitev, pol smo res že Albanija ... 😞

Kaj pa, če bo kak specialni tretma čiščenja celega sistema? Janez, ne smeš takoj vse gledati pesimistično. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 46 minutami je Bini napisal:

Mogoče je več upanja za rešitev kot v sosednji temi "cepljenje"..... :nevem:

👍👍

pred 1 uro je Deeyan napisal:

18 let nazaj bi si zelel, da bi se 😁

 

Bomo vidli, bom porocal 🙂

A nam boš zaupal za kakšen specialni tretma se gre? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Hixxy napisal:

Jst vem da bom sedaj spet poslal (trenutno spet ravenol) in naslednjič isto (naslednjič gre noter motul x efe).

 

Da vidim če in kakšna je razlika.

Koliko pa pride stati takšna  analiza? 

pred 2 urama je Aless napisal:

@Alex Hmh, za te kilometre zgleda bolj bogo.

Najprej pozitivno, to je pri tvojem vzorcu nafta, ki je ni videt oz. je verjetno v zelo majhni količini. 

To je super, ker ti ne bo zmanjšalo viskoznosti. 

Malo mi je sumljiva zrnatost roba vzorca ki ponavadi nakazuje na prisotnost vode, kar pa glede na tvoje "moške" vožnje, ne bi smela biti. Ampak ni pa še razloga za skrb, tudi če je malo kondenza v olju ni hudega. 

Zdaj pa bolj negativne stvari, za te kilometre je enostavno preveč nečistoč ali saj, na tvojem vzorcu se vidi da je jedro temnejše barve razlito že na tričetrt obroča samega vzorca, tudi ostali četrt obroča je že rjavo obarvano, se pravi ni več dost rezerve.

Po domače povedano gre olje glede  čistilnih lastnosti proti koncu in kot smo že pri vzorcu od @TiEn videli ne bo zdržalo več kot 10kkm, po vsej verjetnosti pa bo olje že pri 8kkm zanič. 

"Problem" pri tem ko je olje zanič in nima več čistilnih zmožnosti, več ne more držat nečistoč v sebi in se tvorijo oljne usedline, ki pa se nato lepo nabirajo po kotih motorja kjer je manjši pretok olja. 

Drugi problem pri uničenem olju je pa če je  v njem prisotna večja količina saj, saje namreč zgostijo olje in lahko postane po viskoznosti tudi 5w40...kar načeloma ni kritično za motor. 

Je pa pri sajah problem ta da v olju delujejo abrazivno, in s tem obrabljajo material kjer teče olje. 

Glede na @Hixxyjevo analizo, kjer se je videlo da ima v 0,9% saj v olju pri malo manj kot 10kkm prevoženih z oljem.

Pri mojem starem RF7J dizlu iz 2.gen M6, pa sem imel 0,5% saj v olju pri 10kkm (no edino avto ima 300kkm😎). 

Predvidevam da je pri SkyactiveD EGR glavni krivec za prekomerno onesnaženje olja z sajami. 🤔

20kkm intervali na SkyactiveD po videnih laboratorijskih analizah ni dobro, ker enostavno olje ne zdrži. Je pa res da 200kkm bo avto zihr zdržal, v kakem stanju bo motor pa je potem drugo... 

Ampak v čem oziroma kje je glavni problem za toliko saj? 

Posledično nam te saje tudi zabijajo dpf filtre. Kaj bi bilo potrebno pogledati, zamenjati? Ali je kriv EGR? 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 7 minutami je Aless napisal:

@Alexrazlike v kvaliteti olj seveda so!

Razliko si videl pri mojih analizah v obrabi železa, pri 10kkm sem z Motul EFE imel 38ppm obrabe Fe, z Mazdinim oljem pa 69ppm Fe. 

 

Bodite pa si na jasnem da Analiza z kapljičnim vzorcem ni enaka kot Analiza rabljenega olja v laboratoriju!!! 

Z kapljico dobimo neko grobo oceno stanja olja. 

Z Laboratorijsko analizo pa dobimo detajlno oceno z viskoznostmi, vsebnostjo aditivov, vsebnostjo nečistoč, obrabe materiala v motorju, goriva, vode,... 

 

Enkrat bi moral tudi jaz dati na pravo analizo, da vidimo situacijo. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 31 minutami je Aless napisal:

@Alex Hmh, za te kilometre zgleda bolj bogo.

Najprej pozitivno, to je pri tvojem vzorcu nafta, ki je ni videt oz. je verjetno v zelo majhni količini. 

To je super, ker ti ne bo zmanjšalo viskoznosti. 

Malo mi je sumljiva zrnatost roba vzorca ki ponavadi nakazuje na prisotnost vode, kar pa glede na tvoje "moške" vožnje, ne bi smela biti. Ampak ni pa še razloga za skrb, tudi če je malo kondenza v olju ni hudega. 

Zdaj pa bolj negativne stvari, za te kilometre je enostavno preveč nečistoč ali saj, na tvojem vzorcu se vidi da je jedro temnejše barve razlito že na tričetrt obroča samega vzorca, tudi ostali četrt obroča je že rjavo obarvano, se pravi ni več dost rezerve.

Po domače povedano gre olje glede  čistilnih lastnosti proti koncu in kot smo že pri vzorcu od @TiEn videli ne bo zdržalo več kot 10kkm, po vsej verjetnosti pa bo olje že pri 8kkm zanič. 

"Problem" pri tem ko je olje zanič in nima več čistilnih zmožnosti, več ne more držat nečistoč v sebi in se tvorijo oljne usedline, ki pa se nato lepo nabirajo po kotih motorja kjer je manjši pretok olja. 

Drugi problem pri uničenem olju je pa če je  v njem prisotna večja količina saj, saje namreč zgostijo olje in lahko postane po viskoznosti tudi 5w40...kar načeloma ni kritično za motor. 

Je pa pri sajah problem ta da v olju delujejo abrazivno, in s tem obrabljajo material kjer teče olje. 

Glede na @Hixxyjevo analizo, kjer se je videlo da ima v 0,9% saj v olju pri malo manj kot 10kkm prevoženih z oljem.

Pri mojem starem RF7J dizlu iz 2.gen M6, pa sem imel 0,5% saj v olju pri 10kkm (no edino avto ima 300kkm😎). 

Predvidevam da je pri SkyactiveD EGR glavni krivec za prekomerno onesnaženje olja z sajami. 🤔

20kkm intervali na SkyactiveD po videnih laboratorijskih analizah ni dobro, ker enostavno olje ne zdrži. Je pa res da 200kkm bo avto zihr zdržal, v kakem stanju bo motor pa je potem drugo... 

Aless, hvala. Očitno ni neke velike razlike v kvaliteti olj, tako, da je pametno menjati olje na 8Kkm. In takrat daš noter tisto, seveda da je kvaitetno, ki ga dobiš takrat najbolj ugodno. Se mi pa, zdi, da je Motul bil vseeno boljši. Ali se motim? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

Hvala za info. Sedaj vem o tvojem avtu več kot o svojem 🤣

 

Sam bi po kmečki logiki, ta je še iz časa katrc in stoenk, prvi servis predpisal vsaj pri polovičnem intervalu (na 10.000 km namesto na 20.000). Včasih so priporočali prvo menjavo olja že po 1.000 ali nekaj tisoč km, ker naj bi bilo notri več kovinskih nečistoč zaradi vtekanja-prilagajanja kovinskih delov (batov, cilindrov,..). Po mojem ta logika še vedno drži, kljub tehnološkemu napredku in bolj točni izdelavi, razen če mašino vtečejo in zamenjajo prvo olje že v tovarni.

 

Glede na izsledke te teme in prakse nemške konkurence, ki je dizlih dobra, pa bi po mojem mnenju Mazda morala predpisati menjave najmanj na 15.000 km.

Se strinjam. Saj po moje je zato pozneje pri več kilometrih toliko problemov na dizlih, ker ljudje samo vozijo in nič ne kontrolirajo, ne višine olja na palčki, ne ali je dovj hladilne tekočine... In potem delajo še servise na 20Kkm ali še malo več. In seveda pride pozneje lahko do problema. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 14 minutami je Janez007 napisal:

Alex, meni se zdi OK (seveda čakamo Alessa na resnico), zelo malo nafte in zanemarljivo malo vode. Pač saje, kot pri dizlu mora biti. :) Tole pogosto menjavanje olja na 10.000 mu očitno ne škodi. Zanima pa me, po koliko km je bil narejen 1. servis. Na 20.000 km?

Prvi servis je bil opravljen v Nemčiji. Moj avto je bil drugače  službeno (osebno) vozilo lastnika tega uradnega servisa (uradnega zastopnika za vozila mazda Nemčija). Nastopala je tudi v videu za uradno predstavitev FL mazde 6 za nemški trg. 🤗

 

 

Screenshot_20211123-220951.jpg

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.