Skoči na vsebino

Skupinski Chip tuning pomlad 2021-Tunerc


Alex

Priporočeno sporočilo

pred 14 minutami je 50keda napisal:

Še razlog več, da vam grem družbo delat na tuning. Že zadnjič na poraba izzivu, sem te @Alex hotu prosit, da mi predvajaš enako musko iz svojega avta, da vidim, če si s svojo predelavo res kaj pridobil oz. koliko in če se je zame vredno v to spuščati. Kar se pa tiče kakovosti, joooj ko bi vsaj mel folk 320kbps ... po mojem jih dosti sploh ne ve, kaj kbps pomeni o.O


Sam drugače zaznavam razliko predvsem, ko grem pod 320 začne vse postajat bolj in bolj flat. Najraj bi poslušal flac, pa ga mazda ne podpira!

Malo se je zavleklo, ker je Tunerc na bolniški. 😬

A tvoja mazda FLAC ne podpira? Jaz imam skoraj vse cd je posnete z FLAC, če je le  na voljo. Ali pa original cd-je. Mp3 sploh ne poslušam. Se pa zelo dobro in kvalitetno sliši radio rock v avtu. 😊

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm čakaj malo ... nisem še probal original CDja, to je pa res. Probal sem samo flac na ključku, pa ni prebralo.

 

PS: Če me slučajno nebi blo na forumu, ko se boste meli datum, me prosim pokličite, @Boss ma mojo cifro, vam jo bo posredoval, mu dovolim kljub GDPR :P

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je 50keda napisal:

Hm čakaj malo ... nisem še probal original CDja, to je pa res. Probal sem samo flac na ključku, pa ni prebralo.

 

PS: Če me slučajno nebi blo na forumu, ko se boste meli datum, me prosim pokličite, @Boss ma mojo cifro, vam jo bo posredoval, mu dovolim kljub GDPR :P

Ja, moraš obvezno  posneti FLAC na CD, da ga prebere. Je več dela in bolj stara. šola, a rezultat je veliko boljši. 

Ti javimo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je 50keda napisal:

Še razlog več, da vam grem družbo delat na tuning. Že zadnjič na poraba izzivu, sem te @Alex hotu prosit, da mi predvajaš enako musko iz svojega avta, da vidim, če si s svojo predelavo res kaj pridobil oz. koliko in če se je zame vredno v to spuščati. Kar se pa tiče kakovosti, joooj ko bi vsaj mel folk 320kbps ... po mojem jih dosti sploh ne ve, kaj kbps pomeni o.O


Sam drugače zaznavam razliko predvsem, ko grem pod 320 začne vse postajat bolj in bolj flat. Najraj bi poslušal flac, pa ga mazda ne podpira!

 

Js dam kr na android auto pa spotify, pa ni tezav s tem 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Danes smo končno prišli na vrsto za skupinsko čipiranje. Bili smo štirje kandidati. Jaz sem bil prvi na vrsti ob 8. uri. 

Najprej mi je David, ki tudi dela pri Tunercu izmeril trenutno stanje avta na valjih. Prilagam graf. Iz njega je razvidno, da od 3000 obratov naprej ni več naraščajoče  moči. Sicer je avto v kar dobri kondiciji, kar se tiče konjev (147,1 HP ) le pri navoru je malo podhranjen (346 Nm). Pozneje smo ugotovili, kaj je vzrok. Nato je prišel Ervin in začelo se je prilagajanje mape. Trajalo je tri ure. Avto je bil  desetkrat na valjih. Po treh urah je uspel "iztisniti" iz avta 198HP in 426 Nm navora. Na žalost nimam grafa, ker nisem mogel do avta takrat. Takoj je ugotovil, da nekaj ni v redu že po grafu. Proti koncu grafa moči motorja, je bil graf valovit namesto raven. Odšel je na poizkus o vožnjo. Avto se je kar vsedel, ko je speljal in izstrelili ga je po potki do glavne ceste. No, po 15 min. se je vrnil in že na obrazu se mu je videlo, da nekaj ne štima. Vprašal sem, ali je v redu. Odgovoril mi je, da ni. Da ga zapira na visokih obratih (nad 3000) in takrat avto cuka. Rekel mi je, da je za to kriv delno zabasan dpf. In to pri komaj 56Kkm prevoženih kilometrih. 🙄😬

Zaradi tega elektronika znižuje moč, da zaščiti motor in posledično cuka in izgubi na višjih obratih moč. Na žalost smo morali dati originalno mapo nazaj. 😬

Še par besed o samem dpf. 

Komur dela regeneracije v intervalih med  200-250 km, se je že začel basati dpf filter. Meni je pokazal, kako izgleda takšen filter. Sicer ni bil od mazde a je podoben. Ta je bil zabit od robov proti sredini.To je bilo tako trdo, da ni šans, da se to očisti drugače, kot da se to sežge in nato izbije ven pepel. Tudi on je rekel, da je to edino pravo čiščenje. Z raznimi kemičnimi čistili in z vodo pod pritiskom se zna poškodovati ta mreža. 

Tako, da vsi, ki mislite kadarkoli čipirati svoje mazde, prvi pogoj je, da je dpf filter popolnoma čist. Drugače ne bo nič.😉

Moram pa še enkrat pohvaliti firmo Tunerc, oba Davida in Ervina, ki sta se maximalno potrudila. Ker nam ni uspelo čipiranje, ni hotel sploh nič plačila. Pošteno od njega in res priporočam Tunerca vsem, ki bi hoteli kadarkoli kaj delati na avtih. 

Bodo še ostali "mušketirji" kaj dodali. 

 

IMG_20210617_083419.jpg

IMG_20210617_101808.jpg

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, dpf ima itak neko življensko dobo in uporabni volumen se mu vseskozi zmanjšuje. Jaz mislim da ni nič narobe z njim, mogoče je hotel on preveč odpret? Kaj pa ostali, al si bil samo ti danes tam z Mazdo?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam bi bil na vrsti jutri zjutraj ob 8, vendar sem zaradi zgoraj napisanih vzrokov žal odpovedal, saj ne bi meli smisla se it obrnit v Novo Mesto (štartat bi mogel kej pred 6to).

Poklical možakarja, mu obrazložil, je rekel da razume, da ni panike.

Res korekten odnos! Vsaka čast da ni nič računal, lahko bi pustil, pokasiral in je*ite se.

Hvala tudi Alexu za organizacijo!

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Gregster napisal:

Ja, pa po čipiranju so lahko z zabasanimi filtri še večje težave.(Razen, če imaš bencinarja ni težav😜). 

Tudi z benzinarji so težave, je kar nekaj primerov povedal.😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri 56kkm delno zabasan filter... no tala je pa po moje bolj bosa kt ne. Filter bi moral zdržat minimalno 150kkm brez težav pol naprej je pa bolj odvisno od sreče in tipa voženj. Jaz bi prej rekel, da ti ga duši zaradi napake ali na merilcu pretoka zraka, ki napačno meri pretok zraka, ko je več vbrizga goriva. To sem imel sam isti problem s powerboxom, kjer sem kar nekaj časa nastavljal, da je bil optimum in da ni bilo preveč vbrizga na količino zraka. Sem dal ven še zračni filter za test pa se je dal še mal navit predno je začelo spet dušiti.

 

Lahko pa tudi ERG al pa celo lambda. Ampak lambda bi prej kako lučko prižgala.

 

 

 

Ampak kakorkoli že, Alex a nimaš ti neko famozno olje, ki zboljša delovanje filtra? Mislim, vsaj tako si se hvalil. :nevem:

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje, ne se tolažiti. Tej filtri so narejeni tako, da če vozite na dolge relacije ali kratke, v vsakem primeru se vam bo zabasal. Nisem bil samo jaz danes tam. Isto je bilo pri drugem avtu. Enostavno se moramo sprijazniti, da vse čaka čiščenje filtrov. Saj avto gre v redu, ne gre pa optimalno. Ne, Boss, ni nič od navedenega krivo. Tip je strokovnjak in se ne pogovarja tako kot mi in ne ugiba kot mi. Točno stvar izmeri in ti pove diagnozo. Pa lahko mi tu gor fozofiramo kot hočemo. Ko se ti enkrat prižge lučka za zabasanost filtra je že prepozno. Povedal mi je, da je tipu šla na enaki mazdi, kot ko vozimo mi, mala turbina zaradi tega. Samo v vednost. Ta mala turbina se ne da obnoviti nikjer in stane okoli 3000€.

Filter v bistvu je kvaliteten a problem je v tem, da regeneracije nikoli ne očistijo 100% saj in počasi se dogaja, da je vedno več zavitega. Oni temu pravijo "beton", ker je v bistvu tako trdo. 

Pogledal je tudi nivo olja in vsaj tam je bilo  v redu. Vprašal me je, kakšno olje dajem noter. Ko sem mu povedal je rekel, da je zelo dobro. Tako, da sem to zadel in nisem dajal noter dextelje, ker bi bilo stanje verjetno še slabše. 

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Torej ti je način vožnje za "pucanje" dejansko zapackal filter? 🙃 

Ne se veseliti preveč. Moj je bil še kolikor toliko dober. Verjemi, da ne bi hotel iti tudi ti s svojim avtom na valje. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmh, malo čudno da je pri 56kkm že zabasan DPF filter🤔

Daj če imaš možnost z OBDje takoj po končani regeneraciji poglej  PIDe PM_ACC, PM_ACC_DSD, PM_GEN in DP_DPF. Če je DPF delno zabasan ti  vrednosti ne padejo na na nulo.

 

Btw. : jaz imam 2.gen M6 2.0dizla še vedno z prvim DPF filtrom in mam prevoženih 290kkm, pa še vedno deluje brez problema. Se pa vidi da po regeneraciji ne grejo vrednosti zgornjih pidov na nulo ampak so na 0,2g/L.

Regeneracije pa mi dela med 150-250km, odvisno od vožnje, če lepo vozim gre 250+, če ga pa malo bolj žgem ali pa več krarkih relacij pa dela okrog 150km.

 

Za moje pojme to neki pri tvojem avtu ne štima, daj še pregledat MAF senzor in EGR, ta dva znata zjebat sistem. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še enkrat. Filter ni zabasan. Filter je delno zabasan po robovih, kar pomeni, da zaradi tega dela prepogoste regeneracije in posledično tudi večja poraba. Veš čas so spremljali dogajanje na računalniku, med čipiranjem in med samo  preizkusno vožnjo. Tako, da so imeli podatke skozi in se je lepo videlo, kako vse deluje. Tudi zapise regeneracij za nazaj je imel vse na papirju. Tako sem tudi sam videl na njegovem računalniku, kako je posegala elektronika vmes  po čipiranju, ki je preprečevala, da bi se preveč segreval motor, ko bi bil več časa  obremenjen (recimo veliko kilometrov z  visokimi  ekstremnimi hitrostmi na avtocestah). To simulacijo  vožnje so že prej dosegli na valjih, kjer so avto gnali kakih petnajst minut pri "zelo visokih hitrostih". Ko se je motor segrel je na trenutke metalo motor  v "safe mode" in zato so bili grafi nad tri tisoč obrati valoviti, ko je bil poseg računalnika vmes. Če bi se šlo  Ervinu samo za denar, nam tega ne bi povedal in bi rekel, da je v redu. Saj za navadne vsakodnevne  vožnje in normalne predpisane hitrosti  po avtocestah ne bi bilo nobenega problema in bi delovalo v redu. A če bi se recimo odpravil kdo od nas štirih v  Nemčijo in bi vozil pri res ekstremnih hitrostih, ki so tam dovoljene, bi se pojavi ta problem. Zato pa je raje naložil nazaj originalni mapo. 

Tega  dne  je bil za mano naročen  pri Tunercu tudi turbo lumpi in je bila situacija pri njegovem avtu  enaka oziroma podobna  kot pri meni. Tudi pri njegovem avtu  niso storili nič. Tako, da so na koncu po posvetu skenslala čipiranje še ostala dva, ki sta bila naročena za petek. (husky in Hixxy). 

Zaključek : zaradi delne  zabitosti dpf filtra ali celotne, motor ne more razviti  optimalne moči, predvsem v višjih obratih, ker motorna elektronika pravočasno poseže vmes.

Če bi dali kake starejše avte na valje bi lahko hitro  ugotovili, koliko manj imajo dejanske moči od deklarirane, zaradi zabasanosti dpf-ja. 

 

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani



Povedal mi je, da je tipu šla na enaki mazdi, kot ko vozimo mi, mala turbina zaradi tega. Samo v vednost. Ta mala turbina se ne da obnoviti nikjer in stane okoli 3000€.



Da se vljučim v to debato.

Recimo, da je ta tip moj brat. Tunerc je delal dpf off in egr off in nato še chip tuning. Dvignilo se je iz 175 na cca 205 km.
Po tem je motor cukal kakor pri tebi, plus da se je pregreval.
Brat se je še isti dan vrnil in sta dala original nazaj gor. Erc bil fer in računal samo Off izvedbo.
V roku enega meseca je pa reč crknila mala turbina ampak to ne zaradi ERCa ampak konstrukcijske napake Mazde. Nova originalna je bila 1500 EUR imajo na zalogi pri Ferku.
Ker ima dosti mestne vožnje se je olje močno slabšalo z dpf noter in je naredil tudi samo 12.000 km ko je že računalnik zahteval menjavo. Zato je bil dpf off smiseln in je temu pomagal, da se olje več ni pacalo.

Dogajati se je začelo, pa občasno kajenje na križišču, kot lokomotiva. To ga je nerviralo ker ni bilo mogoče najti vzroka. Posodobitev motorja tudi ni bilo mogoče izvajati zaradi dpf off. Tako se je letos odločil da pelje Strajnar-ju , da da nazaj dpf noter in se posodobi motorna elektronika, potem je še zamenjal vakuum pumpo ker je posodobitev prinesla ožje parametre za njo.....

Sedaj je šel na hibrida.

Ni erc kriv za turbino.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

  • Všeč 1
  • Hvala 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hitrost zabijanja filtra je posledica nečesa, kar v motorju ni optimalno. Lahko je gorivo, lahko je kako tipalo, ki ne zazna prave temperature, lahko je kak senzor... Veliko dejavnikov vpliva na to. Tudi filter zraka je pri vozilih, ki vozijo po makadamu bolj zapacan, kot pri mestni vožnji. Že samo ime "filter trdih delcev" ti pove, da treba filter menjavat ali čistit. Filter kabine vsak menja...motorja tudi...izpušnih plinov bi pa čistili. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni mi pa jasno, ok, na 200 konjev ne gre zaradi pustimo kateregakoli vzroka že. Zakaj pa potem ni chipal kaj vem na 180 konjev, na neko light varianto? AL je to samo, če gre do daske ok, če ne gre pa nič. Tole mi ni čisto jasno.

 

Logično, da avto z leti ne more delati več optimalno - vsaj tako dobro kot ko je bil čisto nov. Tudi DPF kot sem že rekel, se notri nabira pepel, in se to počasi počasi polni. Ampak to je pepel, to ne more bistveno vplivati po 50 tisoč prevoženih. Zakaj se pa filter začne mašiti je pa pomoje veliko vzrokov.

Od goriva, olja, podložk na šobah, stila vožnje, .. in ostalih komponent kot so egr ipd... Imaš n vzrokov :)

 

Ker jaz pri mojem PB tudi, če ga odprem preveč, avto zamori. Pri tej šestici to nisem probaval, pri prejšnji pa sem in potem sem ga nastavil par stopenj nižje in je bilo v redu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Ni mi pa jasno, ok, na 200 konjev ne gre zaradi pustimo kateregakoli vzroka že. Zakaj pa potem ni chipal kaj vem na 180 konjev, na neko light varianto? AL je to samo, če gre do daske ok, če ne gre pa nič. Tole mi ni čisto jasno.

 

 

Pri bratu to ni imelo smisla ker je že imel v osnovi 175KM

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drgac sranje okrog dpfja ni sam pri mazdi. Je imel sosed BMW(ne mors vrjet je celo znal uporabljat smernike) in kljub vozni na delo in nazaj 65-70km dnevno, ter kopru in lj vsak vikend ga je zabasalo de te mere, da ga ja nakoncu zamenjal z aftermarket razlicico z malo manj gostim satovjem

 

Ni se pa odlocil za ciscenje

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.