Jaz zadnje ?ase tudi opazam nekaj podobnega. Ne morem to?no locirat, Al je na sredini nekje Al pa na sovoznikovem delu. Premalokrat po?i ?e, da bi la?je to lociral.
Jaz ni?. Sem prodal. Tista punca se ?e veselo vozi dalje. Me pa ful zanima, zakaj je do tega pri?lo, ker sem se trudil delat po dpf pravilih. Varianta je da mi je egr naredil stalo, ker je bil ?isto zapacan. Ampak nisem siguren.
Ja, to je it Cerkelj na Roglo. To da je acc vi?ji ponavadi ni, ne vem, zimske gume imam sedaj. Mogo?e je to fora. Dsd je tisti po katerem se acc zgleduje Oz se na njega synca. Tako v minus kot plus. ?e je Dsd nizek je vse OK. Problem je ko Dsd ne gre na 0,oz se hitro zvi?uje.
Ne vem, snemal nisem nikol. Je pa res, da ima? skoraj sigurno zabasan filter. Pri prej?nji sem imel v identi?en primer. Na pol zabasan filter. To da je po regeneraciji v?asih pm-gen vi?ji od 0,se zgodi. Tudi pri novi.
Ah, ?e ti da garancijo ma da ?tima. Ne vem za skyactive, filter je filter. Teh menda ogromno re?ujo. Vem pa da, prisilna regeneracija ne more odpraviti oblog, ki se s?asoma naberejo ampak zgolj saje. Sem imel tak primer pri moji prej?nji.
Hja, tudi volanski obro? se malo nama?e z namensko kremo in je. Ali pa kar s kako kremo za roke. BOlje kot ni?. In bo dalj ?asa ..kot nov Jaz vedno ko nama?em zice, nama?em ?e malce volan pa prestavno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kul, poro?aj. To bi jaz sam naredil, ?e bi to?no vedel kje
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Povezava za deljenje
Deli na druge strani