Danes ugotovil, da poka res desno spredaj v armaturi. Je pa hec, ko sem se zraven peljal, je ?ri?ek skoraj izginil. Ko se vozim dam v avtu je pa bolj aktiven izgleda
Pri meni se sli?i da je plastika, nekje notri. Pa zaenkrat ?e ne vem kje. Morm se prav peljat na sovoznikovi strani, da sli?im to?no izvor. Je pa pok precej poredko, mogo?e ko bo pod minus se bo frekvenca pove?ala
Ne, ni?. Vse kar se je dalo sem dal ven. Zra?nik, predal, lcd... Pa je ?e vedno nekje pri strani pokalo. Rukam, trgam z roko, vse ?vrsto. Na vecini delov je mehka armatura. Pojma nimam. Potem sem posumil steklo, stransko steklo. Dam steklo 2x gor in dol, pokanje utihne.
Ja nekje je nekaj napeto. ?e ne drugega , mi je takrat ko sem rihtal akustiko. Ampak, on je podrl enako kot jaz, ta dva panela. In ta dva panela ne more? dat kej dost druga?e nazaj
Tudi to je mo?no. Ampak kabel ni, v to sem siguren. Pok je pok plastike. Ker tudi ?e ni nobenih lukenj, v?asih po?i. Se pravi je fora v tej plastiki, al raztezanju le te, al kaj jaz vem.
Hja, to je tut varianta. Mene jezi, ker pri starem avtu je bilo bolj?e narejeno, pa ?eprav je bilo ve? trde plastike. Danes, po slu?bi preden se odpeljem domov, bom ?e enkrat samo tisti panel okoli dipsleja potegnil ven, ?e je to to, potem ga zavijem v vato z vseh strani matr
?eprav mislim, da je fora, da se plastika pozimi napne, in to povZro?a pokanje.
Ma, bom pri?el zadevi do dna. Imam ?e neko idejo, treba je res izolirat vse ostale stvari, da dobi? res krivca. Potem ko ga ma?, pa ni hudi? da ga ne bi umiril
V?eraj sem s5 razdrl ta centralni del, malce podlagal, na slepo seveda, ampak nisem zadel. Zgleda pa da je res nekje okoli ekran?ka. Ma ko ma? zdrto, je vse solid, tudi guma je oblo?ena na teh sti?nih delih, tako da ne poka ni?. Ko pa pride skupaj oz , ko se paneli nataknejo na svoje mesto nazaj, pa nekje vsak kvatre po?i. Zdej pa ne vem, al je to plastika sama po sebi, ker se mi ne zdi, da bi se kjerkoli karkoli drgnilo.
Jaz zadnje ?ase tudi opazam nekaj podobnega. Ne morem to?no locirat, Al je na sredini nekje Al pa na sovoznikovem delu. Premalokrat po?i ?e, da bi la?je to lociral.
Jaz ni?. Sem prodal. Tista punca se ?e veselo vozi dalje. Me pa ful zanima, zakaj je do tega pri?lo, ker sem se trudil delat po dpf pravilih. Varianta je da mi je egr naredil stalo, ker je bil ?isto zapacan. Ampak nisem siguren.
Ja, to je it Cerkelj na Roglo. To da je acc vi?ji ponavadi ni, ne vem, zimske gume imam sedaj. Mogo?e je to fora. Dsd je tisti po katerem se acc zgleduje Oz se na njega synca. Tako v minus kot plus. ?e je Dsd nizek je vse OK. Problem je ko Dsd ne gre na 0,oz se hitro zvi?uje.
Ne vem, snemal nisem nikol. Je pa res, da ima? skoraj sigurno zabasan filter. Pri prej?nji sem imel v identi?en primer. Na pol zabasan filter. To da je po regeneraciji v?asih pm-gen vi?ji od 0,se zgodi. Tudi pri novi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?isto mo?no. Ko nimam ve? elm327 adapterja notri, zjutraj la?je v?ge
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Povezava za deljenje
Deli na druge strani