Skoči na vsebino
Ground loop problem
Napisano

Verjamem da deljuje. Sam nekaterim dela, veliko jih je pa ki ima tezave.

 

Pojavijo se pa v skoraj vsakem primeru. Ali poslusas iz telefona (prek aux) in potem vklopis polnilec v telefon ... katastrofa. Lahko gre prek externe baterije ... ce pride v stik z avtom je problem.

 

Tako predvidevam da verjetno bi tudi ta zadeva hrescala. Bom narocil tisto iz amazona in porocam.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ground loop problem
Napisano

Ker se mi ne, vedno priklapljat aux kabla na telefon, sem kupil BT -> aux kabel (https://www.aliexpress.com/store/product/Blueido-BL-Bluetooth-Adapter-with-Metal-3-5mm-Audio-Stereo-Cable/1405349_32749374160.html?spm=2114.12010615.0.0.6fdeb4baswSD0h).

Ker pa se kabel napaja iz USB-ja je prislo, do tega da zvok konkretno hresci in je zadeva neuporabna.

Ce dongle vklopim preko baterije zadeva deluje tako kot mora, v kolikor pa se ta ista baterija poveze se z avtom pa zacne hrescat.

 

Po nekaj googlanja sem ugotovil da je to kar pogost problem in se imenuje ground loop problem. Nekaj je narobe kako je vezana zemlja od radia in polnilca.

Vecina jih priporoca kot najlazjo resitev nakup ground loop isolatorja: https://www.amazon.de/Entst%C3%B6rfilter-Entst%C3%B6rer-Bluetooth-Lautsprecher-5-mm-Audiokabel-Isolator/dp/B01LX0H29W/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1524941730&sr=8-1&keywords=AUKEY+Ground+Loop

 

Ima kdo kaj izkusenj s tem oz. je ze reseval ta problem?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzor za nadzora tlaka v gumah (TPMS)
Napisano

Glede ventilckov.....ventilcki so dokaj vecni. Problem so matice okoli ventilckov. In na uradnem servisu nocejo niti slisat, da bi menjali samo matice. Tako da narocis na ebayu matice, zamenjas in vozis naprej.

 

Problem kaj se zgodi: https://photos.app.goo.gl/HOCuKEILez4KGd1U2

Set za popravilo: https://www.ebay.de/itm/TPMS-REIFEN-SENSOR-Ventilschaft-Service-Reparatur-Dichtungssatz-MAZDA-6-4-Turer/263554916974?hash=item3d5d18e26e:g:DTQAAOSw5cNYdkGc

 

Verjetno ce imas veze na uradnem ti bodo prodali tudi samo matico in problem resis.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

No, da napisem nadaljevanje.

 

Injektorji so se vzeli ven in sem jih dal na pregled. Izkazalo se je, da so vsi OK in ni 0 narobe z njimi. Naredila se je se prisilna regeneracija DPF-ja.

Avto je deloval ok, danes pa se je cukanje vrnilo (zadeva ni nekaj tako moteca in pogosta) in sem prec posumil, da nekaj ni ok. Na poti proti domu se mi je na isti lokacijo kot do sedaj zopet prizgala DPF lucka, ki je seveda potem ugasnila.

 

Nekaj casa bom se toleriral tole J.. DPF-ja potem pa bom imel dovolj in gre stran.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ne, moja redna tura je ziri->smrecje->podlipa->vrhnika->ljubljana-polje ... in potem domov v obratnem vrstnem redu :)

 

lucka, pa se mi vedno prizge na poti domov pri gostilni mlincek in potem pri zdravstvenem domu v zireh ugasne:

https://www.google.si/maps/dir/46.0269675,14.1671533/46.0472727,14.1118881/@46.0370098,14.1217206,5333m/data=!3m2!1e3!4b1!4m2!4m1!3e0?hl=en

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ok, tole gre pod nujno na servis. Poraba se je EXTREMNO povecala (ponavadi je bilo za 1/4 tanka = 250km ... sedaj 150), stevec za bencin vidno pada.

Plus zopet dobil DPF lucko. Ampak zanimivo, DPF lucko sem dobil sedaj ze 3 krat. VEDNO na istem mestu se prizg in potem vedno na istem mestu ugasne.

 

Sem ze na kontaktu in tole gre v popravilo. Se bo preverilo ali so injektorji, imv, dpf, egr, .....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zadnje case se mi dogaja, da je avto obcasno kar tezko lepo mirno vozit pri konstantni hitrosti. Recimo, ko vozis po ravnino za nekom in cisto rahlo pritiskas na plin. Ce vozis tako pri cca. 2500rpm v 2 ali 3 prestavi obcasno obrati zanihajo in avto malo cukne (obrati padejo na 2300 in potem skocijo nazaj na 2500). V kolikor pospesujes ali vozis z malo vec gasa, ni nobenega problema.

 

Prav tako pa se obcasno (ne vedno!) isti dogaja v prostem teku. Obrati so lepo na cca 700 potem pa kar zanihajo za 100 in cuti se, da masina potrese.

 

Se komu sanja sanja kaj bi lahko bilo? Avto je bil ravnokar na rednem servisu kjer so bili menjani vsi filtri.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava xenon ?arnice
Napisano

Pozdravljeni,

 

Da ne odpiram nove teme vezano na xenon... Imam Mazdo 6 GH letnik 2008. Problem imam z levo xenon ?arnico na voznikovi strani saj se mi med vo?njo kar sama od sebe ugasne. Ko dam iz AUTO funkcije na pozicijske lu?i in nazaj na AUTO se spet vklopi in sveti. Mislim da po enih 10-15minutah vo?nje umre. Za?elo se mi je dogajat pogostoje. Nekaj ?asa je bil mir. Snel sem pokrov?ek lu?i ter malo potipal kable in jih razrahljal. Nisem ?e stestiral spremembe.

 

Ali je imel kdo podobne izku?nje ter kako je re?il?

 

Lepa hvala vnaprej!

Alen

 

Sem imel isti simptome ..... menjal obe in sedaj je mir. Tako kot je Boss napisal, menji obe zarnici pa bo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ocitno me imajo te lucke rade. Od zadnjega javljanja je bil mir, sedaj pa so se mi prizgale v petek ... potem ugasnile in se danes zopet prizgale ..... pa zopet ugasnile in zopet prizgale (ko so se prizgale je bila vedno voznja po makedamu)  :vskalo:

 

Predvidevam, da bodo jutri na poti do LJ ugasnile potem pa, da vidim koliko casa bo mir. Mogoce bo res pocas cas, da se tole malo preveri  :zvizga:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zdravo

 

Danes se peljem proti Ljubjani, ko opazim da v levih ovinkih nekaj ropota pri levi (voznikovi) gumi. Zadeva je konkretno cudno zato me zanima, ce se komu vsak okvirno sanja kaj bi lahko bilo.

 

Kaksni so znaki:

* v ostrih desnih ovinkih vcasih (ja ne vedno) na polno neki podrsa (slisi se kot da bi zavore na polno zadrgnile)

* vcasih se pedal za zavoro pri zaviranju kar ugresne za nekaj cm in potem skoci nazaj (nekako kot ko se vklopi ABS). To se dogaja tudi pri manjsih hitrostih in pocasnem zaviranju.

* najbolj zanimiva pa je, da obcasno ko pospesujes (tam od 50 pa do 70 km/h) stevec za hitrost tko zaniha na dol in gre nazaj gor ceprav se hitrost ne spremeni.

 

Naceloma sam mislim kak ABS senzor ampak ne razlozi ropota. Lezaj je bil menjan dobre pol leta nazaj pa nekako ne razlozi tezav z zavorami.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.