Skoči na vsebino
Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)

Evo, na italijanskem mazda forumu tudi podoben primer z motorjem. Kot sem lahko zasledil, je to tudi pri njih prvi primer. 

Objavljeno: 16.oktober 2020.

Sem kar prevedel, da boste razumeli vsi. 

"Pozdravljeni vsi.
Imam Mazdo 6 sw 2,2, 175 KM, automatik, letnik 2015.
Vedno je bila servisirana na Mazdinem uradnem servisu.Podaljšana 5 letna garancija je potekla junija 2020.
Pri 190.000 km se mi je naenkrat, brez opozorila rdeče lučke,na avtocesti avto zaustavil in se ni več prižgal. Do tega trenutka je avto normalno deloval.
Na servisu pravijo, da je treba motor komplet zamenjati (šla naj bi turbina,gred, menjalnik???) ... cena novega motorja je 14.000 evrov!!! 
Mazda mi je šla na roko in mi ponuja   približno 75% kritja stroškov. Tako bi moral jaz plačati 3.400 evrov. Ugotovili so, da ni bilo sploh več nobenega mazanja v motorju".

Če je tako, da je pripravljena Mazda kriti velik del stroškov po preteku garancije to pomeni, da jim je ta problem znan? 

Najbrž so res krive podložke in zabito sito. 

Dobro da vemo, kako je reagirala Mazda v Italiji. 

Če nič drugega, bo imel od sedaj naprej vsaj nov motor. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano
pred 2 minutama je 50keda napisal:

Nimaš kaj, sodček 60l v kuferan, ker je kuferan dost velik, pa boš meu 120l ;) Al pa zamenjat za VW oni baje žerejo samo 4.2 l :P

Greš pač večkrat tankat. Kaj pa, če bi imel kak res superšporten avto, ki pije 20 l/100?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 14 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, ampak spet ni vse v AC. Ti lahko voziš agresivno po AC, lahko voziš 200 po ac, pa ne boš naredil 250kmh ampak precej manj. ... Vsako sunkovito pospeševanje, pač pripomore k temu, da se filter prej napolni. Še vedno je pa pomoje to precej boljže za celoten motor kot jajcanje po mestu.

 

Vrednost tega parametra PM_ACC_DSD mi še dandanes ni čisto jasna. Včasih prilete tja do 4g/l, včasih dober 1g/l.  Sem imel neke indice, da se ta vrednost znižuje, ko je motor bolj preluftan, bolj obremenjen, ni pa to še čisto 100%.

Sej to sem v bistvu hotel napisati. Greš na AC, se po,15 km ustaviš na benzinski, da tankaš. Greš naprej, se spomne hčerka, da bi šla na wc. In tako se tudi na AC stalno lahko ustavljaš. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 2 minutama je TiEn napisal:

Meni dela generacije tko kot Alexova mazda. Enkrat na 250km enkrat tud na 170km

To, da tako dela, je normalno. Ni isto, če narediš 500 km pri brzini 140 ali pa se jajcaš na kratke razdalje, v bistvu je problem, če pogosto ugašaš in vžigaš avto. Tudi če voziš po AC, ampak kratke razdalje. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 31 minutami je Hixxy napisal:

Kje se to kupi :)

 

Ker imam isti problem, enkrat iz Ajdovščine do Ljubljane in nazaj in potem do Nove Gorice, bamf regeneracija. Ni čudno da je povprečna poraba 7.6l

Miim, da je to druga mašina. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano
pred 1 minuto je NevLado napisal:

Ej to sem samo ponucal tipično slovensko šalo 😀

 

Imam pa ta tank na cx-3 5,5 litra ker sem skos samo relacija-ac dobesedno brez mestne vožnje. Alex se navajam na višje cene goriva nazaj. 😂

Lepo zate. Jaz pa imam trenutno porabo 7, ker se vozim malo po vseh mogočih cestah in še kar precej  po mestu. Kar v redu dosežek. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano
pred 15 minutami je dvorjan napisal:

Drži, 130 km/h ni idealno.

 

Za šparat je 120 km/h, za dinamiko pa 150 km/h, takrat ko že drugi turbo zagrabi delo.

 

Pa tam do 170 še ni take krize s porabo, nad tem je pa kar dvomestna cifra. 😃

Ja. Ampak pri 170 benzinarji že tolčejo po armaturki, češ, nekaj ne kaže v redu... pa ne more bit trenutna poraba 13 litrov,no.😋

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano
pred 53 minutami je dvorjan napisal:

@Alex:

Nimam avta od novega, ampak dvomim, da bi bile podložke menjane na 100.000 km, če to ni v sklopu dela rednega servisa.

Jih bom zamenjal na 220.000 km (naslednji servis), pa če bodo švoh, gre še karter dol.

 

Sem pa včeraj namenoma zamaknil svoj urnik, da sem se lahko po AC hitreje peljal, tako da je Mazda dobila okoli 50 km (2x 25 km) vožnje s tempom 160-170 km/h in je lepo dihala. Še tista dva pacienta, ki sta s svojimi 100 in 110 km/h skočila na prehitevalni pas sem potem izkoristil za odločno pospeševanje ...

 

Od zadnje regeneracije je že 250 km, pa se nova še ni prižgala. Moram zdaj res tale Torque zrihtat in posnet parametre ...

Evo, eden izmed mnogih M6 skayactiv motorjev preko 200Kkm brez problemov. In brez menjanih podložk. Takih je na cesti na tisoče. Res je ta primer zaribanja motorja izjema. Tudi to se zgodi.

Lepo, da si ga malo predihal. Opazil sem, da tem motorjem ne paše vožnja okoli 130km/uro.Je takrat kar velika poraba a učinka nobenega. Če voziš tam okoli 160 je poraba malo večja a vožnja je lepša in zabavnejša.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano
pred 21 minutami je SpEkTr napisal:

Ja pri R2 je bilo tam okoli 450 ja. Ja zanimivo res, ker posledično ti to precej na porabo vpliva potem..

Ja. Res je, da to vpliva na porabo. Res pa je tudi to, da jo dokaj hitro konča in če se voziš po kaki regionalki, hitri cesti ni spet tolikšne razlike. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano
dne 11. 10. 2020 ob 8:30 je dvorjan napisal:

213.000 km

 

Kaj pa kaka mobilna aplikacija, npr. Torque lite, imam BT OBD ...

Evo, primer avta čez 200Kkm.Ali si zamenjal podložke na 100000 km? 

Glede regeneracije je pa pri meni tako, da včasih jo dela na vsakih 250km,včasih pa tudi na 180. Bral sem, da je to normalno. Če delaš dolde vožnje v enem šusu ti bo ziher delalo na 250, če so vmes tudi mestne, podeželske ceste, pa ustavljanja se ta zgodi prej. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 1 uro je Z M A J napisal:

Ti prav rabis srecat enga dokaj mocnega Benzarja, npr. Bmw 6-valjni ali kak Turbak s primerno mocjo in da te v klanec gor na obratih nasmodi k zmaj :)

BMW - ja raje ne, ker se mu lahko veriga strga,ko hoče mimo mene.Najraje vidim kakega porša, ko gre mimo. Je prijetno za ušesa in oči. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je SpEkTr napisal:

Res je, danes sem ga spihal na ac, za kratek čas :D

Malo off topic. Ampak moram. Jaz sem jo tudi malo razpihal zadnjič, ko sem šel v Lj. Ne vem, če je bil kdo  tu s foruma z črno CX 30. MB oznaka na tablicah. Na zadnjem znaku od mazde ima prilepljene rogove in rep od hudička.V glavnem, oba sva vozila "po moško". Jaz dam gas, on da gas, jaz še bolj, on še bolj. Po klancu navzdol mu pustim malo veselja in me prehiti. Pogledam ga, nasmešek na njegovem obrazu od ušes do ušes.☺️ Nato pa pride klanec pod Nanosom.In uganite, kaj se je zgodilo? By, by CX 30 🤗 Ziher benzinarka.. On v avtu sam, mi smo bili štirje. Benzin... 🤗

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)

Kot sem že enkrat napisal. Večina lastnikov dizelskih mazd ni tu gor na forumu in se jim še sanja ne  o tem, kar  mi tu gor pišemo. In naredijo brez problema 300Kkm. Ali imajo srečo ali mi malo pretiravamo. 

Avte je potrebno spihati pogosto, pa četudi so to dizli. Najslabše za motorje je, da se cijaziš 50/uro v četrti brzini na 1000 obratih. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Res je. Včasih so v kaki stari kripi enostavno pozabili zamenjati olje vsako leto, kje pa, bi pa še nivo olja gledali. Ko se je avto ustavil kje ob cesti, so enostavno poklicali AMZS in njihov mehanik je kar na cesti  odpravil napako. Danes je to nemogoče. Avto ti odpeljejo z avto vleko potem še štiri dni s pomočjo računalnika ugotavljajo, kaj bi bilo lahko narobe. Ko tega ponavadi ne ugotovijo, pokličejo v tujino predstavnika za to znamko v Sloveniji.In potem, če je vozilo še v garanciji, za silo poflikajo, da lučke ugasnejo. Ko gre garancija mimo se največkrat ta napaka ponovi. Takrat pa sledi menjava dveh-treh delov  na avtu (zelo so popularne zamenjave raznih modulov). To se naredi zaradi tega, da je večja možnost, da odpravijo napako. Seveda tokrat to plača lastnik vozila. 😏

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Izgleda, da je skrb na obeh straneh, tako traktorski kot benzinarski. Se pravi, da moramo vsi preventivno nekaj postoriti na motorjih. 

Ko bo prišlo to čiščenje na vrsto, bom vse lepo poslikal. Da vidimo, kako to izgleda in da bomo imeli lepo dokumentirano. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je Aless napisal:

 

Pacanju sesalnih ventilov pri DI motorjih se ne moreš izognit, tudi noben 100oktanski bencin ali aditiv ti ne more pomagat. Ker gorivo gre direkt v valje, na sesalne ventile tako ne pride nič goriva da bi jih lahko sčistilo. 

Za čiščenje preostane samo mehansko čiščenje z mletimi orehovimi lupinami ali suhim ledom. 

Za preventivo pa imajo nekateri VAG becinarjidodatno šobo v sesalnem kolektorju ki ob določenem režimu vbrizga gorivo v sesalni kolektor in stem na sesalne ventile, tako se spere nesnaga. 

Drugače pa nekateri entuzijasti odstranjujejo EGR in dodatno montirajo oilcatch can, naj bi pomagalo da se kasneje nabere nesnaga, čist odpravi pa problema ne. 

Skratka. Če potegnemo črto pod vsem. Dizli so nevarni, ker radi zaribajo, benzinarji niso dosti boljši, ker imajo tudi resne probleme, električni avti pa radi zagorijo in jih ne morejo pogasiti niti vsi gasilci v mestu skupaj z prostovoljnimi gasilci vred. Kaj nam preostane? 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 3 minutami je scania napisal:

Še vedno je bolje na 100000km preverit kot pa bit del statistike. Moje mnenje.

 

Se strinjam, da skoraj nič ne stane, da preventivno to naredimo.

Je pa tole s tem motorjem podobno kot da bi kdo rekel:" Počila mi je Good year pnevmatika. To so slabe gume. Bom raje kupil drugo znamko." Sicer se to dan danes redko zgodi a vseeno. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 1 minuto je Nejc1986 napisal:

In potem pridemo do točke, ko smatramo 150t km kot nek dosežek za avto,ki stane 3 letne plače...

 

Napredek.

Ni tako hudo. Ko pride en tak primer zavlada panika na forumu. Prepričan sem, da, če uporabljaš kvalitetnejše olje in redno (na 10Kkm) menjaš olje ni problemov niti pri 200Kkm.

Poznam kar nekaj lastnikov prve serije mazd 6,ki nimajo pojma o teh podložka. Eden jo vozi kot taxi in ima sedaj okoli 450Kkm,drugi je pa trgovski potnik in se tudi bliža 400Kkm.In nobenih problemov. Verjamem, da bi tudi moja šla brez problema, ker kot sem že napisal, je bilo sito kot novo. Takrat smo to preventivno odpirali. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 2 minutama je luxxx7 napisal:

Kot zanimivost... Ko sem kupoval Mazdo 3 (letnik 2017) z 2.2 dizelskim motorjem in sem poklical na pooblaščeni servis glede servisne zgodovine, mi je rekel, da naj pri 120.000 km menjam bakrene podložke ob rednem oljnem servisu.

Je pa dejstvo, da vidim ogromno teh motorjev, ki so naredili preko 150.000 km in je to bolj izjema kot pravilo, da bi bila serijska napaka.

 

Mojih 5 centov 🙃

Lepo, da so ti to svetovali.👍 Pohvalno od servisa. Kot drugo se pa tudi sam strinjam z napisanim, da ni glih tako hudo in problematično. Na splošno se sliši  o zaribanih motorjih bolj pri drugih znamkah. Posledično je Mazda še vedno visoko na lestvicah, kar se tiče vzdržljivosti. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.