Skoči na vsebino
Veriga Skyactiv Diesel
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Če se pri nekem "avionu" izkaže, da pri določenih obratovalnih urah crkne določen pomemben del in posledično naredi ogromno škode, potem ga začnejo servisi na enakih tipih "avionov" preventivno menjati že nekaj prej, preden nastopijo "določene kritične obratovalne ure". Kaj tukaj ni razumljivega?

 

Če ni znanih točnih podatkov režima vožnje, servisiranja,... in je edini podatek prevoženi km, pri katerem je verižico odtrgalo, je stvar enostavna. Treba je menjati prej, kot se je to zgodilo pri kateremkoli drugem avtu, če hočeš biti na varni strani. Tudi če se strga, pa ni konec sveta.

Sorry avto NI enako avion😉, tako da ta razlaga ne pije vode...mazda je 30k eur, boeing / airbus pa par mio eur😉😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano

Fantje, sicer nočem drezati v osje gnezdo :), ampak tukaj te debate nekako ne razumem, kako to da moraš menjati verigo oz. je celo priporočljivo ?!? (in do na relativno malo kilometrih 150k km). Če primerjam Mazdo z Hondo, bi pričakoval priližno enako kakovost, in žal za Hondo nisem nikoli, pa jo vozim zdaj že cca.20.let slišal, da bi moral PREVENTIVNO menjati verigo, pri moji stari disel 2.2. ctdi je pri 250.k km bilo vse bp in nobenega najmanjšega znaka za potrebo po menjavi in bi vozil lahko do 500k km  brez bojazni, tukaj pa berem predvsem strah :) pred strganjem ketne (ketnice). Kot je nekdo že omenil, vpliva na verigo tudi redno servisiranje, menjava olja na max.15k km in ne 20 ali 30k km :), res je tudi da je bil strošek na Hondi za menjavo med 1k in 1.5k€, tukaj imate neke smešno nizke cene....zna to kdo razložiti, mogoče @Aless? Kaj ima Mazda potemtakem zanič verigo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazde in krožno gospodarstvo?
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Ko sem začel delati, sem delal nekaj let tudi v Tomosu. To je bila tako napredna tovarna v 80-ih, da so hodili celo iz Lamborghinija in yamahe in seveda tudi ostalih priznanih podjetij strokovnjaki na obisk in ogled proizvodnje. Yamaha je takrat dobesedno skopirala izvenkrmi 5 konjski  motor za barke, Lamborghini je pa prevzel sistem za ročno rezkanje sedeža ventilov,kot se je to izvajalo na stabilnih štiritaktnih motorjih v Tomosu. Na obvezni praksi sem delal kak mesec tudi na liniji-traku  za sestavljanje motorjev. Tudi ta je bila za tiste čase izredno moderna in delavcu prijazna proizvodna linija.

So pa vsi Tomosovi motorji in izdelki na splošno, izredno kvalitetno narejeni, saj se je posamezne dele zanje izdelovalo že takrat na cnc strojih, grušte (okvirje) so pa že varili švedski roboti. Tudi prašno barvanje komponent za motorje in ostalega so uvedli prvi v yugi. 

Res fabrika na najvišjem nivoju. 👍

na kar (bold) se slovenski wannabe managarji aka tajkuni, ki so prišli do denarja na sumljive načine, nato kupovali dobre SLO firme niso ozirali in sedaj je firma kot je Tomos (in še veliko drugih) na pogorišču zgodovine, kaj takega se v drugi normalni državi (recimo JAP) ne bi moglo zgoditi....ampak to je že druga zgodba.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Ja res, ampak zato bolj uživam v vožnji.... :jupiii:

V službo hodim peš(15m)žena pa z vlakom(100m+100m)in tu ni nobenih km, kar prinese dnevno velik manjko v letnem povprečju.... :nevem:

Takih je malo dandanes, da gres lahko pes/kolesom v sluzbo, pa ne mislim LJ. ..Super👍😉😄

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 6 urami je Aless napisal:

@Binija ketne ne marajo redkega olja, še posebej ne razredčenega z nafto. Zato je obraba keten v takem primeru ogromna, če pa je pri tem še v motorju tanka bicikl ketnica pa je rezultat tukaj. Menjava ketne na 100kkm🙄

Stari motorji s ketnami so bile ketne skoraj doživljenske (debele in dostkrat dvoredne).

pri starem accordu 2.2. dizlu (2008, še brez dpf) mi je na uradnem servisu, ti @Alessboš vedel (Selič) mi je pri 250k km še stari gospodar rekel, da je vse ok in da lahko računam z takim motorjem brez problema 500k km :), sta prišla dva mladeniča spraševat glede dizel motorja in jima je rekel "poslušajta ta motor in če tisti ki ga kupujeta dela oz. je slišati kot ta, nimata kaj razmišljati, in ni težav z ketno, kupita! :)", govorim pa o @jacques33 o tvojem Accordu, ki je bil super vzdrževan preden sem ga prevzel :). To so bili pomojem mnjenju zlati časi dizlov in motorjev.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Glede Potrčkota se moram kar strinjati z @Alex, model je erste klase nabijačina.....aja btw a je še na Švedskem, kjer je vse oh in sploh. Glede olja ki je osnovna tematika, pa mislim da ste malo zašli in doktorirali....vam je @aless več kot lepo pojasnil....nekateri pa ne verjamete da je dobro olje pogoj, da je motor dobro vzdrževan in seveda da je redno menjan. Jaz osebno sem pristaš, da dam raje 10-20 eur več za olje (in kaj prišparaš na leto mogoče 50€ ker bi imel ali svoje olje ali neko X znamko) po drugi strani vozite avte za 25k€ plus.....in po tretji strani greš na pir, dva tri in daš teh 20€ kar si prišparal pri olju. Ne gledati vse samo čez denar/ceno......mojih 5 centov (podobno kot v eni drugi temi nekdo sprašuje kako bi sam zamenjal hladilno tekočino, vse skupaj pa na servisu stane 20€ :))

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

 

Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉

Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran. 

Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎

Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto. 

 

Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor. 

Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine. 

Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 

IMG_20210613_113221.jpg

Odlično!, sicer ni tema za ta forum😉😄, zakaj si sel iz Honde?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

Jap... In olje v motorju vsakih 35000 kilometrov. S tem, da se potem  motor na takem avtu menja pri vsakih 180- 200000 km. 😊

Se popolna strinjam. Ni potrebe varčevati tam, kjer je to najmanj potrebno. Jaz sem menjal olje v ročnem menjalniku pri 60000 kilometrih. In mi ni žal. Pri 120000 bom ponovil vajo. 

Za tistih 30-40€ se pa res ne bom sekiral. Olje bo pa vedno sveže. 🤗

točno tako, enako je z oljem za motor, ko so vsi vw in ostali vag fan-i navdušeni da imajo servisni interval na 30k km...pol pri 150k km pa generalka, itd......no je pa res, da pred tem na servisu za olje prišpara cca.50-80€ ker nima intervala preje.....:), jaz osebno ne razumem ljudi, ki vozijo avte za 30-40k € ali še več, potem pa "šparajo" na potrošnem materialu in ne delajo rednih servisov, vlivajo olje iz špara/hofra, itd....enostavno mi to ni jasno/logično, lahko pa da ne razumem 😄

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zaščita podvozja
Napisano
Pred eno uro je nejco napisal:

Pozdravljeni,

 

da ne odpiram nove teme:

Iščem nekoga, ki bi znal na Mazdi 3 (2006) od moje mame in moji Mazdi 6 (2008) odstraniti rjo na podvozju in zaščititi podvozje. Kogarkoli najdemo, pravijo, da tega ne delajo, da bi odstranjevali rjo. Nisem še našel nobene informacije. Oba avta sta drugače dobro vzdrževana in nam je v interesu, da bi ju imeli še nekaj časa. Nimam možnosti in ne znanja sam popravljati.

Jaz sem in Ljubljane, mama iz Maribora. Ampak peljem avto kamorkoli, če se ne najde rešitve blizu.
Če poznate koga, ki dela to, vas prosim za kontakt.
Če obstaja že kaka bolj primerna tema, prosim za link.

Hvala lepa in lep pozdrav,

Nejc

tast je peljal sem v škofjo loko, si preveril pri njih? (ne vem pa ali tudi odstrnjujejo rjo), če ti pride kaj v pomoč -> 

WWW.TRI-KRONE.SI

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

jaz sem do sedaj vozil na niparts diskih/ploščicah (kar je vgradnja fake original za Hondo) in ni bilo težav, kar sem opazil je da full prašijo in so feltne vedno umazane, nato sem imel ferrodo sports premier, sedaj sem na zadnje spredj dal vse ATE. Pri nobenem od teh treh pa nisem imel težav z zvijanjem, itd....diski mi vedno zdržijo 120k, ploščice pa odvisno, načeloma med 40-60k km....res pa da vozim normalno in ne hodim na kake steze :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano

jaz imam Hondo pa je pri 120k km verjetno veliko zadev enakih....sam sem sedaj poleg rednega servisa na 120k menjal svečke in prve diske (so bili še prvovgradnja), vse ostalo pa standardno kar pritiče rednemu servisu, tako da verjetno je pri mazdi podobno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Točno to, jaz res ne vem kaj ljudje razmišljajo, da s tem prišparajo. Dolgo nazaj, cca.10.let, sem govoril še z old school mehanikom (gospodom), ki je 25let šraufal v Nemčiji, od mb, bmw do japoncev in on je bil mnenja, da je interval med 10 in 15k km max...vse ostalo slabo vpliva na vse, ne samo motor...(p.s.jaz sem imel 20.let nazaj preludko, tam je bil interval na 10k km, uradno😁😉old school, ampak pri 250k km ko je sla od mene je bil motor kot iz škatlice😉...utečen za naslednjih 250k km)....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 urami je Alex napisal:

Seveda. Tudi 40000 eni delajo. Pa še potem čudijo, kaj se jim je zgodilo. 🤗

Točno tako, folk špara na olju in s tem ker ne gre na servis na 10-15k km mogoče prišpara za 50eur...vozi pa avto za 30k eur...kdor ni ob menjavi še nikoli pogledal olja po recimo 15k km mu predlagam da si pogleda v "živo" kake barve je in tisto ni več kaj veliko podobno olju...zato pa razni vw in podobno imajo težave ko je servisni interval 30k km oz.2.leti ali kako že imajo...tam se potem dela rvc in služi...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.