Zadaj pri tabljici sem v 3 letih ?e 2* menjal ?arnico in sedaj je zopet ena dead. Razmi?lam, da bi tokrat vzel neke LED ?arnice. Imate kaj izku?enj katere so ql? So recimo osram ali kak philips, ki so kar precej drage res tako bolj?e kot ene cheap (shit) z ebaya?
Aha no pri meni zadeva ni "ropotala". Bil je nek tak tenak piskajo? zvok (sprav sem mislil da je turbina). Pelko je dejal, da se je zobnik verjetno samo malo odkru?il.
To, da se pa ne da samo enega zobnika zamenjat pa je ?isto mo?no pri mazdi. Ima ve? takih zadev.....recimo 1 senzor na, ki crkne za server....potrebno zamenjat komplet zadevo, ki pride 2k eur (namesto samo senzorja).
Zdravo.....zanimivo, sam sem imel prav natanko isto te?avo.
Pri cca. 175k mi za?ne avto nekam ?udno piskat (sploh ko pohodi? gas). Gledam vse mo?no kva bi lahko bilo (toda ker nisem mehanih itak zadeve nisem odkril). Avto sem potem peljal do dr. Pelkota, ki ni bil 100% ali je mikrojermen, ali je vodna ?rpalka. Je pa ugotovil, da jermen ni bil menjan in je ?e original gor. Tako, da sva se potem dogovorila, da naredi velki servir in ?e to pogleda.
No ugotovil je nekako isto kot pri tebi. Da ni? od tega ni (vseeno je bilo ok, da se je naredil ta servis) in da se je odkru?il zobnik oljne ?rpalke. Nekako je rekel da ni panike in bo vse ok. No avto ima sedaj 232k km in ni? ne ka?e, da bi bilo kaj narobe + zvok je izginil.
Pomoje najbolje, da pokli?em Pelkota in se zapelje? pokazat. Ti bo 100% dobro svetoval kaj in kako.
IMV.......am......sanja se mi ne (dokler kaj ne crkne sploh ne vem, da imam)
Saj zaenkrat sploh ?e ni tako problemati?no. Itak to neha po cca. 30-40 sekundah in je potem vse ok. Samo raje prej preverim kaj je lahko, preden se resno kaj pokvari in bo avto nevozen.
Khm...kako bi lahko bil to kompresor klime ker jamra motor? Klima deluje druga?e ok in kot sem ?e rekel tudi druga?e se to ne pojavla.....razen zjutraj.
Zadnje ?ase opa?am, da zjutraj ko grem v slu?bo, motor nekaj stoka. To se dogaja, ko naj bi bil prosti tek in cca. 30-60 sekund po v?igu. Potem je ves ok in deluje kot je treba. Pa potem ?ez dan se to ne pojavlja ve?.
?teve? za obrate je v ve?ini primerov pri miru, samo ma?ina pa daje zvoke kot da bi obrati popolnoma padli oz. nihali.
Cena bo kar sitnica na uradnem. Meni so menjali prednje plo??ice in je samo to pri?lo se mi cca. 200? (nimam ra?una pri roki, toda komplet mali servis + plo??ice je bil 450,00 ?).
Mogo?e re?i, da ti samo servis naredijo pa potem pelji avto do pelkota. Bo precej la?je za denarnico. Ali pa kot ?e predlagano, sam dostavi material.
Ko sem sam kupil avto zavore niso cvilile. Ko sem ?el delat 2 servis (takrat ?e na uradnem servisu) so me klicala in mi sporo?ili, da so plo??ice fu? in ?e jih menjajo. Ker pa? imam rad avto tak kot more bit sem rekel ok.
No od te menjave (bila je pri 160k km....sedaj jih mam 227k - se pravi skoraj 70k km) in sprednje bremvze ?e vedno nagrav?no ?kripajo. Ko si v kak?ni parkirni hi?i ko odmeva je noro.
Naslednji mali servis jih bom verjetno menjal. Toda tokrat bo to zrihtal Pelko in upam da ?kripanje izgine.
P.S. Pozna se pa tudi fino na feltnah. Po kakih 2 mesecih so bolj ?rne kot srebrne.
Sem mu jih ?e kar ene par napotil in vsi doslej zadovoljni z opravljeno storitvijo dr. Pelka, pa ?e potro?nja nafte se je krepko zni?ala. Pelko je ma?ek in ve kako se lotit zadeve.
Vem vem.....saj zato bi se direktno nanj obrnil za nasvet. Saj jaz upam, da je lu?ka res pomenila samo nedokon?ano regeneracijo. Sem se v petek cja?il ?ez horjul proti domu za po?asnelami in so vozili ravno toliko, da ni blo za 3 pa ne za 2. Tako, da se je moral spucat. (UPAM!)
?e pa bo res treba stran.....kdo ve ali ga prav fizi?no odstrani, ali ga samo izprazni. Se pravi ali da novo cev gor....ali vzame tega dol, da na pol, sprazni vsebino in da nazaj gor. Plus seveda elektronika.
Na uradnem servisu z precej dodatnim materialom (sonde, senzorji) je res verjetno tam 4k EUR.
Na ebayu so po 500?, pri nas pa ne vem kok jih ima kak strajnar. Samo verjetno bi se sam odlo?il kar za odsranitev (oz. bi pra?al prej Pelkota kaj svetuje).
Da vsko?im v temo. Do sedaj nobenih problemov z DPF.....v?eraj pa punca gre v Koper in se ji na avtocesti pri?ge DPF lu?ka (gori - ne utripa, in samo ta), ki pa po 10 minutah ugasne. Naro?il sem ji, da ko gre nazaj naj vozi bolj v obratih, da se bo DPF res lepo spucal.
No vo?nja nazaj je bila brez te?av in tudi zdaj ni videt kaj narobe. Verjetno DPF po?asi zapu??a ta svet in me zanima ?e ima kdo kaj izku?enj koliko hitro gre tole do konca v onostranstvo? Da vem, kdaj se naj na Pelkota obrnem za odstranitev tega (ne vem ?e se mi ravno spla?a menjat za novega).
Borovnica tole je kar standarden problem ja. Tista matica je tako krhka in zelo zelo rada po?i in potem guma pu??a.
Sam sem ?e 2* menjal ventil?ek iz to?no tega razloga. No drugi? ko sem bil pa mi je po?il filem. Sam g. Majes, mi razlaga kako je on samo te matice zamenjal z enimi bol?imi in sedaj je pri njemu ok, in da se samo to matico zamenja, bla bla bla. Ko re?em ok....mi pa zamenjite samo to kur?evo matico....nop ne gre! treba komplet nov ventil?ek za slabih 100 eur.
Tko kot je Jest napisal, nekako ni opcije resetirat TPMS ali karkoli. Pa? zimske gume so gor, ventil?ki so pa na letnih (jebat ga ne mislim dat 400? za ventil?ke + krhki so za popizdit).
O?itno ?e nih?e ni probal V ponedeljek peljem pa da vidimo. ?e bojo te?il, pa letne gor pa peljem ?e enkrat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Gledal sem nek YT review (https://www.youtube.com/watch?v=TWdHW0qYGcY), kjer nekako malo take skurca, da kar hitro crknejo.
Samo tiste osram so pa tako 10? / komad. To je pa kar precej gleda na ebay ?aro
Povezava za deljenje
Deli na druge strani