Kaj si siguren, da je enak motor kot pri miniju. Kaj ni imel mini kompresor namesto turbine?
?e je pripravljen pripeljat avto do Kopra mu ga lahko pogledamo, samo ga bo pustil kak?en dan, ker to ne gre tako hitro....do zdaj smo re?ili ?e vse avte. tako da mi je ta avto izziv
?e mene vpra?a? po vsem na?tetem - turbina, elektrika, elektronika, ogenj...wtf mu ni ve? pomo?i. Ne bom naglas napisal, ampak imel P307 in 406SW....nikoli ve?, ?e nas kot francosko firmo ki je morala imeti te avte je prepri?alo, da se ne izide.????.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
avto je kupil eno leto starega, od starej?ega gospoda pri 27000km. Avto je bil kot nov. Turbino je menjal ker so bile napokane lopatice in ostalo tudi, sem videl na lastne o?i. Ima isti motor kot mini ja, zato je bila potrebna menjava jermena in napenjalcev, ker mu je zamikalo fazo. Sva priklopla na ra?unalnik, ima ve? napak, v glavi imam tole http://www.obd-codes.com/p0352. Sva zbrisala napake, avto dela enako, po treh cilindrih. Se nisem kaj dosti poglabljal ker nisem mehanik, imam pa? tester ELM, in sem za zanimivost priklopil. Smo pa iz Primorske, okolica Nove Gorice.
Kot nov z napokano turbino pri 27k?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Po potrditvi in spremembi danega gesla je portal va?, lahko:
Glede DSR:
Digitalna servisna knji?ica
Z uvedbo Mazdine digitalne servisne knji?ice (DSR) je Mazdin svet vstopil v novo tehnolo?ko areno.
Nakup in vzdr?evanje novega vozila sodita med najve?je nalo?be zasebnika ali podjetnika. Za??ita te nalo?be, ki zagotavlja najvi?jo mo?no vrednost ob prodaji, zahteva izjemno kakovostno vzdr?evanje, ki je potrjeno z varnim in trajnim zapisom vsakega predpisanega obiska servisne delavnice. Doslej je bila ta zgodovina zabele?ena v papirnatih knji?icah, ki jih je hranil uporabnik. Te knji?ice so se pogosto po?kodovale, nekateri uporabniki so jih izgubili, v?asih so bile izpolnjene z la?nimi vnosi. Z uvedbo digitalne servisne knji?ice (DSR) je vse to stvar preteklosti.
Program DSR nudi lastnikom trajno in vedno aktualno zgodovino servisnih vzdr?evanj vozila, ki je ni mogo?e izgubiti. Poleg tega so v celotnem obdobju uporabe vozila zbrani dragoceni podatki o lastniku in o vozilu, ki poobla??enim serviserjem in neodvisnim delavnicam omogo?ajo vpogled v servisno zgodovino vozila. Novi lastnik vozila ima z DSR vedno dober vzrok, da se vrne v prodajno-servisni center. Zgodovina servisov je obenem za??ita pred potvarjanjem vnosov, saj lahko vedno doka?e popoln pregled servisnega vzdr?evanja.
Naslednji opis prikazuje na?in uporabe digitalne servisne knji?ice: Stranka pripelje vozilo na servis k poobla??enemu serviserju / v neodvisno delavnico. Poobla??eni serviser / mehanik v neodvisni delavnici s pomo?jo priro?ne funkcije za iskanje ?tevilke VIN (identifikacijska ?tevilka vozila ali registracijska ?tevilka) v sistemu DSR poi??e zapis za ustrezno vozilo. Pregled zgodovine servisnega vzdr?evanja poka?e, kateri servis je na vrsti. Poobla??eni serviser / mehanik v neodvisni delavnici opravi ustrezni servis, elektronsko posodobi zgodovino servisnega vzdr?evanja in natisne izpis s posodobljeno zgodovino servisnega vzdr?evanja. Stranka ob prevzemu vozila prejme tudi najnovej?i izpis zgodovine servisnega vzdr?evanja za svoj arhiv. Stranko se zaprosi, da pregleda svoje osebne podatke in jih v primeru spremembe posodobi.
Vsi novi Mazdini modeli so od leta 2006 vpisani v centralni sistem z dostopom prek interneta. Kot neodvisna delavnica lahko dostopate do sistema DSR in posodobite zgodovino posameznega vozila z vnosom vsakega opravljenega predpisanega servisnega vzdr?evanja, postavke raz?irjenega servisnega vzdr?evanja in pregleda karoserije.
Za vsako vozilo je potrebno slediti naslednje bistvene dogodke, povezane z vzdr?evanjem:
Servisno vzdr?evanje v skladu z na?rtom vzdr?evanja
Postavke raz?irjenega servisa
Letni pregledi karoserije
Mo?nost dostopa do podatkov DSR strankam in serviserjem zagotavlja naslednje prednosti:
Zapisi o servisiranju v celotnem obdobju uporabe vozila se ne morejo izgubiti
Zapise o servisiranju lahko natisne vsak serviser
Preprosta potrditev zgodovine servisnega vzdr?evanja za uveljavljanje garancije
Uporaba zapisov za potrditev aktualnega potrebnega servisa in za ugotavljanje morebitnih ‘manjkajo?ih’ servisov, neopravljenih postavk raz?irjenega servisa in pregledov karoserije
Dodatna motivacija za lastnike novih in rabljenih vozil, da ostanejo zvesti izku?enim serviserjem in tako pove?ajo vrednost svojega vozila
Pomaga pri prodaji rabljenih Mazdinih vozil, vklju?no z ovrednotenjem ‘staro za novo’
Prepre?uje la?ne vnose
?e ?elite tudi vi imeti prost dostop do sistema DSR, se obrnite na zastopstvo Mazde v va?i dr?avi. Kliknite tukaj.
Evo zrihtano... tole ni prvoaprilska ?ala ampak res pumpa ni bila dovolj mo?na. Kot ka?e je bila pumpa po part numberju pravilno naro?ena samo dobavljena je bila napa?na, ki je za 75KM 1.4 Saxoja in je dajala od sebe slabe 3 bare pritiska. Kapelca ima pa 1.8 motor s 116KM in je bilo to premalo saj daje ustrezna puma rahlo ?ez 3 bare in pol. Kdo bi si mislil, da dobre pol bara dela tako razliko :ne vem:
Avto ne cuka ve? , zadnji brisalec je tudi nov, zdej pa ?e spredaj plo??ice, olje potem pa ko bo malo topleje pa ?e klimo in upam, da bo pol za nekja ?asa mir.
next?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vprasanje (ker ves da sem se s tem na dizlci ubadal)
A cuka konstantno al se veca z obrati, kako je pod stantgasom? Ker nisem preprican ce je ta pumpa zgolj za vzig in ne sluzi za dobavo benza med voznjo. Kar pomeni da mas nov in ne stari problem...
Zacnes pri filtru, ce ne pa zrak/elektrika (kabli, svecke, maf)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem nov na forumu, prvi? lastnik Mazde in sicer CX-7 2.2d Challenge 2010.
Ko sem kupil avto, so bili na strehi montirani nosilci za "trugo". Rad bi jih snel, ker pri vi?jih hitrostih mote?e tulijo. Ko sem jih odvil, na strehi ostanejo luknje. Zanima me ali obstajajo za te luknje kak?ni pokrovi, ali se pusti kar tako?
Hvala za info.
LP
Plasticni pokrovcki so - 4 je pravokotniki cca 1x 5 cm
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
http://www.mini2.com/forum/second-generati...e-problems.html
So ?e obupanci na mini forumu spra?evali.
?e mene vpra?a? po vsem na?tetem - turbina, elektrika, elektronika, ogenj...wtf mu ni ve? pomo?i. Ne bom naglas napisal, ampak imel P307 in 406SW....nikoli ve?, ?e nas kot francosko firmo ki je morala imeti te avte je prepri?alo, da se ne izide.????.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani