Sodelavec ima grenko izku?njo iz zadnjega meseca, tako da tudi pri Mazdi ni vse briljantno.
Kupil je M5 diesel, 4 leta stara, okrog 150 kkm, pri nas kupljena, redno servisirana na poobla??enem servisu, mislim, da okrog Trbovelj, preveril je celo DSK, vse OK. Vozi 2 tedna, 900km, spoka za na morje, pelje po dolenjki proti meji in kar naenkrat lu?ka DPF in napaka na elektroniki. Tip ugotovi, da lahko pokli?e Mazda MES, pa namesto, da mu po?ljejo pomo?, ga napotijo na neki Gama d.o.o baje v Bre?icah. Tja pokli?e in ugotovi, da ?e 15 let tam ni servisa in potem ga napotijo v Novo mesto Makoma. Tam testirajo avto, napaka za napako. Ugotovijo, da je bilo noter napa?no olje, ki ni za DPF, potem ?e te?ave s turbino in...
To, da je avto vrnil trgovcu itak ni za razlagat, gre pa za to, da se pregovorno dobre Mazdo zaserjejo s takimi napakami. Jasno je, da gleda zdej Octavio ali VW ali nekaj takega.
Za moje pojme bi morala MMS tolje nekaj ukrenit, najmanj kar je, povra?ilo stro?kov za nepotrebne poti, opravi?ilo, javni opomin poobla??encu, ?e ne ?e odvzem licence.
ampak tukaj je bila ?ista ?love?ka napaka na servisu, sam avto nima ni? s tem....tega je preve? na ?alost....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zanima me, ali je kdo ?e preizkusil MES storitve na cesti? Bodisi v SLO ali izven in kak?ne so izku?nje? V predpostavki, da so pogoji za MES izpolnjeni (servisi itd)
oz.
Ali se je komu zgodilo da so mu zavrnili MES, ker je kak poobla??enec pozabil v DSK vpisati opravljen servis
Spra?ujem, ker smo je holandec z Mazdo6 2009 imel incident v kampu (to se zgodi. ?e ne zabremza? po?itni?ke prikolice...), pa sem mu pomagal s servisom v Puli, kjer so dejali da njegova mazda ima 89.000km a v DSKju ni servisa na 40 in 60....ostali so, sam pa je dejal da so vsi servisi opravljeni in to na istem mazda servisu....
?e epilog in pohvale Puljskemu servisu, poklicali so v ta servis, sporo?ili VIN, in drugi dan so bili servisi v DSK...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V conradu jih ima? - brez le?i??a, samo ?arnico ven in novo not, je pa rahlo o?ja, ampak ko da? gor kondom ravno sede. Pazi ko daje? ola gumo dol da se ne strga - to ja obvlada?...
Za trikotnik, se pa ne spomnim, naj viper pove
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Takole kot ima to nastavljeno jures je po mojem najbolj uporabno.
Lahko pove?, katere 'komponente' si kupil (stikalo, senzor,...)?
samo lu?i Philips, imajo rele.....senzor mora biti pa v avtu ?e
To?no tako - deluje dobro in ugasne to?no takrat, ko je treba.
Edino kar me moti ?eprav vem zakaj je tako je recimo pri son?nem vzhodu ali pa zahodu, da gre relativno hitro v no?ni na?in. Je pa to logi?no saj ravno pri vzhodu in zahodu sonce sveti voznikom najbolj mote?e v o?i in je dobro, da so lu?i pri?gane.
?e pa ?tarta? iz gara?e je tudi do neke mere logi?no saj gara?e ne prepozna kot gara?o ampak misli, da je no? in ker se no? ne spremeni v dan v trenutku temu primerno vzdr?uje no?no osvetlitev. Preklopi pa po ene 10minutah, ko mu rata jasno, da se je dan vseeno zlo hitro naredu.
Sveti, sam preveri, ?e slu?ajno nima? osvetlitev armaturke v no?nem na?inu nastavljen na minimum.
The land of rising sun
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
sveti sveti, imas gumb levo v stevcih za preklop. V bistvu je AUTO - oz senzor za svetlobo zelo dobra stvar - vendar ?e bi dali neke dnevne lu?i. ?e posebej za tujino - ala Italija, Avstrija...itds, kjer imajo na avtocestah posebno pravilo za dnevne lu?i
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
so pa res druga?ne od unih ki jih dobi? za 20?, svetijo mo?no in se ne rosijo, in ko jih enkrat da? v nosilec, jih zelo te?ko ven dobi?, nimajo tisti ?alabajzarski kotni pleh nosilec ampak orng zadevo....ukrade? jih lahko s pol odbija?a skupi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Saj mogo?e sem kje kaj kiksnil v cifrah, ampak naj mi nekdo razlo?i ta famozni ve?deciliterski prihranek zaradi LED lu?i.
- Zasen?ene ?arnice = 110 W
- Tablica + sprednje +zadnje pozicijske = 30W
skupaj torej 140 W porabe na ra?un pri?ganih lu?i.
?e ma ma?ina 100KW in ?e vozi? zelo var?no, recimo da tako zelo na oko uporabi? 15 KW mo?i v povpre?ju. 140W porabe lu?i je manj kot 1% od 15KW, kje hudi?a se skriva preostali obljubljeni prihranek?
Na kratko - bu?e.....so pa prihranek na podlagi dalj?e dobe ?arnic
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Resitev je enostavna. Mam ze na drugi mazdi. Dodas led dnevne luci z relejem za izklop. Luci vezes na kontakt, rele za izklop pa na parkirne.
Ko mas Auto, delajo LED, ko gres v tunel oz ko senzor vklopi zasencene vklopi tudi parkirne s tem izklopi dnevne LED...
Enako ko rocno vklopis zasencene. S tem sistemom imas stikalo vedno na Auto in avto samo vzigas in ugasas, za luci je poskrjeno.
Kot pika na i pa sem zadevo se homologiral, komaj cakam da mi kak policaj zatezi da mu pomaham pod nos, ampak kontrol sploh ni, na meji me je samo vprasal ce so original, ker ko pod streho prehoda zapeljes se vklopijo zasencene in izklopijo LED in vedno vsakemu policaju v zivo demonstriram.
Sem mu rekel ne dodane, on pa meni lepo delajo....
Jest sem cisto zadovoljen s tem, kar je sedaj... (da ne morem ugasnit luci) ... Mi ni treba pazit se na to, da jih prizgem. Sicer sem se sedaj, ko imam nadomestno Mazdo2 z zelo malo dodatne opreme (oprema CE plus), kar nekako navadil, da jih moram prizgati... Edino ugasnit jih pozabim... za to pa itak poskrbi buzzer, ko odprem vrata ...
Samo dnevne spredaj mi pa niso vsec... saj folk z njimi vozi potem tudi zvecer ali ob slabi vidljivosti in je zadaj popolnoma neosvetljen ...
Zato je v kombinaciji s senzorjem za svetlobo to toliko bolje, ker ne morws pozabiti, tisti samo led domaci dodatki so pa drugo...
Imajo pa dnevne luci brez zadnjih pomembno funkcijo zadaj - podnevi so zavorne luci veliko bolj vidne ko se prizgejo iz 'nic'
Vidis pa na cesti vse zive variante, najboljsa je ena opel omega, ki jo srecujem....ima zasencene vedno prizgane, modre led parkirne in se poleg led trak na odbijacu pod lucjo, tega res vidis. Po moje z lune
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
prejsni teden mi je wolkswagen poljubil rit in razbil zadnji odbija? in zadnjo levo lu?, glede na starost avta l.99, pa? i??em najcenej?o moznost da spravim avto v se pol letno delovanje. Ima kdo kako info kje bi najhitreje dobil kose? ?e je odbija? srebren dam za dve mrzli pivi dodatka!! pa nekje v ne predaljni okolici ljubljane bi pri?el takoj iskat kose!
LP Janez
info na 040/418524
Hvala
Pa ta VW ne krije iz zavarovanja???
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani