Če je bencinar skyactiv 2.0 (M6 GJ ali M3 BN), potem sigurno da. Če je 1,5 bencinar, glede na spodnjo tabelo tudi, bi pa na tvojem mestu izmeril dimenzijo.
Akumulatorja v naših bencinskih Mazdah Skyactiv G165 in G120 letnik 2018 so sedaj stari že dobrih 5 let in počasi gledam za novimi. Izmeril sem dimenzijo originalnega (verjetno Panasonic 65Ah ... sklepam glede na filmček iz Youtuba) in je cca 23 cm (dolžina) x 17 cm (širina) x 20 cm (višina) ter ima namestitev priključkov D+.
Po podatkih iz navodil, naj bi imeli akumulatorji za i-stop oznako Q85.
Ko prebiram forume, so vse znamke akumulatorjev zanič, oziroma eni pljuvajo po teh, drugi pa iste zagovarjajo in pljuvajo po drugih ... 🙃
Katerega bi človek nabavil, da bo spet vsaj 5 let mir?
"So, why is Mazda not using this type of battery for i-Stop? The main reason is that AGM batteries have a dislike for heat. Most AGM battery manufacturers recommend that the AGM battery stop charging (charging raises battery temperature) when it’s temperature reaches 49 degrees celcius!"
Po tem, ko sem na Mazdah zamenjal olje ročnega menjalnika, lahko rečem, da je občutek prestavljanja ročnega menjalnika za odtenek boljši. Posebno velike razlike pa vsaj zame ni.
Vseeno menim, da se je zamenjava olja menjalnika izplačala.
Danes zjutraj preverim napetost akumulatorjev obeh Mazd, ki sta bili včeraj zvečer parkirani po daljši vožnji. Na 5,5 let stari M3 je napetost 12,45V, na 5 let stari M6 12,35V. Zanimivo pa je, da i-stop dela na M6, na M3 pa ne, obratno kot bi pričakoval glede izmerjene napetosti.
Ja, mehaniki vedo in to ketnico oljne črpalke menjajo nekje med 150.000 in 200.000 km, če ni že prepozno ... a ni bil en model tukaj gor kakšne 2 leti nazaj, ki mu jo je odtrgalo pri okoli 136.000 km? Pa kao slovenski avto, redno servisiran. 😢 Če se pretrga ta ketnica, se motor neha mazat, a še naprej vrti in lahko zariba, če se strga velika (kolikor vem se ne, ampak prekomerno raztegne), si mislim, da se vse v motorju ustavi in zato ne zariba, kar ne povzroči usodne škode, ampak strošek samo nekaj 1.000 €. 😁
Kar je treba je treba, jaz nikoli ne čakam do konca in zato mirneje spim... 😉
Ne vem, jaz bi Pelkotu ali pooblaščenemu servisu, kar se tega vprašanja tiče, kar zaupal. Je pa res, da je recimo pri dizlih Mazdin interval menjave olja 20.000 km, menda predolg in ga je priporočljivo menjati na 10-15.000 km, kot to predpisuje Mazda za nekatere druge trge.
Ja, če si @scania. 😃 Večinoma pa tudi po mojem ni potrebe in je metanje denarja stran.
Ja, kupiš avto za naslednjih 150.000 km, pa bo res tako? Tudi sam sem pred leti kupil Mazdo CD175 za naslednjih 150.000 km. Pa sem jo po prevoženih 30.000 km prodal - mi ni sedla. Lahko bi mi sedla, pa bi jo recimo razbil. A ni škoda nekaj menjati na rezervo, sploh pa, ker vsako šraufanje tudi krajša življenjsko dobo (lahko se zgodijo tudi napake).
Bo nekaj na temu ... ko mi je zadnjič mehanik menjal zadnje diske so bili Zimmermann med cenejšimi .. Ate so bili bistveno dražji in še brez zaloge ...
Vodila da, seveda narazen vzel sčistil namazal ze xxx krat pa vedno isto. Za znoret.
Sem se danes oglasil na enem Mazdinem servisu in vprašal glavnega mehanika glede zvijanja diskov. Odgovor je bil v smislu, da bo treba zamenjat še pesto z ležajem in seveda diske ... Ko se zvije pesto-ležaj bi pomagalo samo drejanje na samem avtu (tega se seveda ne dela)... če se kdarkoli odmontira diske in iste namontira nazaj, jih je treba postaviti na isti položaj.
Kakšen je tvoj način vožnje? Pogovarjal sem se namreč z enim mehanikom, ki je rekel, da se to ponavadi dogaja voznikom, ki lepo vozijo oz. malo zavirajo in se na diskih in ploščicah nabira oksidacija. Sam sem se v njegovi razlagi prepoznal in se sedaj trudim, da večkrat zaviram 🫣
Po domače se oksidaciji železa reče rja. 🙂
Sicer pa, tudi sam uporabljam stopalko zavore zelo nežno in se diski na sedanjih Mazdah še niso zvili ... So se pa zvili na prejšnji - originalni pri 95.000 km, po tem, ko se namontirale nove ploščice Brembo.
Še nekaj ugotavljam na teh Mazdah ... manj ko jih diraš (scania), manj je problemov. 😀
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
In kakšnega tipa naj bi bil OEM Panasonic AK23331?
Panasonic Car Battery? | 2004 to 2020 Mazda 3 Forum and Mazdaspeed 3 Forums (mazda3revolution.com)
Tukajle razpucavamo neke osnovne dileme tudi zato, ker so pooblaščeni servisi včasih namenjeni sami sebi ... 😪
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani