Danes je jabuk praznoval zelo v?iveto....okoli 12h na pla?i se je ugasnil.....(ni bil pregret). Okoli 13:30 se je vrnil, vmes se ni odzival na priziganje, ob samostojni reanimaciji pa je bila baterija 72%, vmes se ni filal......
Upam da ne bo praznoval tudi 15. Avgusta....
Sej bo takrat ?e nov model, tega naj pa kr marija vzame, ?e ima na nebu dober signal.
Da ne bom smetil teme z gumami dajem tale ?lanek kot primer manipulacije oziroma novinarske nevednosti o temi, ki jo opisuje.
?e naslov se bere, kot da je konec sveta, da si pa kopljemo grob je pa verjetno v povezavi z dnevom mrtvih.
Avtor kot papagaj ponavlja famozno zgodbico o 7?C, ki obstaja ?e vsaj 15 do 20 let a noben jo ?e ni dokazal, kve?emu nasprotno saj v vsakem testu, kjer dodajo v primerjavo zimskim gumam tudi letno se to nikjer ne poka?e.
?e ena od zanimivih zgodbic je ta, da ?e da? na prednja kolesa bolj?e gume kot zadaj si skoplje? grob. Ja ?e ima? zadaj stare znucane spredaj pa ?isto nove je res razlika. Med enako starimi gumami pa ?e je kak?en milimeter ali dva diference pa ni neke bistvene razlike. Veliko bolje bi bilo, da bi avtor ljudem predlagal naj redno menjavajo gume spredaj zadaj, da bi dosegli ?im bolj enakomerno obrabo in da ko pride ?as menjave, da se zamenja cel komplet in ne samo par na eni osi.
Testirajo na posebnem poligonu za simuliranje poledenele ali zasne?ene ceste in seveda se tam opazi razlika v prid zimakom, ki pa jo avtor pripi?e nizkim temperaturam !?!? What? Po njegovo, ?e bi bila ni?ja temperatura bi bila razlika ?e ve?ja.
Naslednja trditev je tudi mo?na - ?e kupi? bolj?e/dra?je gume bodo zdr?ale dlje, celo ?tiri sezone, cenej?e pa le eno - od kod taka pogumna trditev ve samo bog.
?enske si vzamejo ve? ?asa za nakup gum in so bolj preudarnej?e pri izbiri kakovosti in cen - od kod jim ta podatek je tudi misterija. To je kot bi rekel, da mo?ki kupujejo ?rne gume, ?enske pa zelo temno sive.
Vulkanizerji dajejo 50% popust, ker prodajajo 3 leta stare gume - aja, dobro da vem.
Kupim Michelinove pnevmatike, ker to izhaja iz obdobja, ko so veljale za najbolj?e - in to naj bi izjavil Niko Miheli? - a razvoj v gumarski industriji se je pa ustavil al kako?
Zdaj pa ta bolj?i del ?lanka na koncu. Letne gume torej kupujemo le zato, ker se zimske poleti preve? obrabljajo in jih prej uni?imo pa ?e dra?je so. Se pravi je samo ekonomska fora.
Noro, da nekdo (baje se ima celo za avtomobilskega novinarja) napi?e tak ?lanek v dokaj renomiranem ?asopisu in mu sploh ni nerodno, da pi?e o temi, kjer se mu prav dosti ne sanja.
Ampak dejstvo je, da vsak rondo, ki ima na izhodu dvopasovnico bi moral imeti obvezno zavijanje iz rondoja z zunanjega pasu. Vse ostale re?itve so iz varnostnega stali??a ?al prenevarne. Zato pa imamo turbo kro?i??a in ta rondo je idealen za preureditev v turbo.
13 hours. Gre za voja?ki film stila Black Hawk Down, le da je tu zgodba Bengazija. OK zadevca za pogledat.
Mislim, da sem ga pogledal ?e 4x ali 5x... to je en bolj?ih voja?kih filmov in prikazuje celotno zmedo in kaos. Dejansko nih?e ne ve kdo je kdo, kdo je zaveznik, kdo jih bo nategnil. Narejen je pa na top nivoju.
Ampak vseeno je Kitajski z na?rtovanjem demografskega prirastka oziroma upada uspelo nekako dr?ati normalni ?ivljenski nivo. Indija po drugi strani tega ni uspela in ?edalje bolj tone v rev??ino.
U autobusu, pored djevojke ?ije je ?itavo tijelo prekriveno tetova?ama, stajala je baka i sa ?u?enjem zagledala tetova?u na vratu. Djevojka je upita: ??ta je baba, u tvoje vrijeme nije bilo tetova?a? ?ta si toliko blenula?? Baka joj odgovori: ?K?eri moja, u moje vrijeme je bilo svega? ja sam 30 godina provela u Aziji. Zatim sam predavala kineski jezik na fakultetu. Jednostavno, ne mogu shvatiti, za?to ti na vratu kineskim slovima pi?e *Jednom odmrznuto ne zamrzavati ponovo*?
Zdej mi pa sam re?t, da se ti kaj takega ?e ni zgodilo - ok ne tako drasti?no ampak, nekdo te pozna, ti se pa ne more? pa ne more? spomnit od kod. Al pa ve?, pa se ne more? spomnit imena.
Hladna recikla?a pomeni, da se pobere ven star asfalt in ga spet uporabijo za izdelavo novega - obstoje?ega zmeljejo, zme?ajo in dodajo veziva ter to spet nazaj vgradijo. Sledi ?e preplastitev s sve?im tako imenovanim obrabnim asfaltom. Ta postopek se uporablja tam, kjer je cesta precej po?kodovana oziroma je tudi bolj obremenjena.
Preplastitev pa uporabijo tam, kjer je asfaltna podlaga trdna in stabilna in je potrebno na?eloma le porezkat ter nato ?ez plast obrabnega asfalta.
Zato je razlika v ceni 1:2. ?e vedno pa je hladna recikla?a cenej?a in ekolo?ko bolj sprejemljiva od starega postopka, ko so ves star asfalt odpeljali na deponijo, potem pa so polo?ili dve plasti novega asfalta.
A je hrup pri brzini 120km/h tudi, ?e stisne? sklopko in prestavi? v nevtralno, da avto jadra? A je mo?no, da so zamenjali napa?ni le?aj?
Mo?no pa je tudi, da ti je kje odpadel kak?en kos za??ite ali plastike in odprl kak?no luknjo v katero se ujame pi? vetra in zato tuli. Na?eloma se namre? le?aj sli?i tudi pri ni?jih hitrostih in navadno se zvok spreminja ?e gre? v ovinek oziroma spet druga?e ?e gre? v nasprotni ovinek.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
tud take tekme se zgodijo....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani