Slab aku... tak primer sem imel sam, pri tisti nesre?i na ?tajerki z dvema kamionoma. v avtu so samo pol ure delovali ?tirje ?migavci - ni? drugega. Pridem do avta, ugasnem ?migavce pa je komaj zavrtel motor.
Nazadnje en tak na lj obvoznici, ko je bilo konec zo?anja je bumbar namesto, da bi peljal po rumeno ozna?nem pasu, je lepo udaril naravnost in izsilil kombi, ki je zadnji trenutek zavrl. Ta je fasal blendo pa ?e hupo, ker je manjkalo samo par centimetrov pa bi bil kre?.
?e en tak primerek v?eraj (tokrat sem bil na poziciji kombija iz citata)... tale je bil pripravljen, da me posname dol s ceste, ?e ne bi gledal v ogledalo.
?e dobro, da je severna obvoznica danes ?e normalno odprta in prevozna - lepo so naredili, nimam pripomb.
Vsak petek se peljem na firmo, ki je stacionarna na Vi?u in se na?akam v koloni, ki se za?ne kak kilometer pred predorom Golovec.
Ampak gu?va je pa tam vsak dan.
In me res zanima, ali tile vrli Darsovci delajo kaj naj tem...
Petki so taki dokler bo vreme - cel kup folka ?ibne na morje in lovi zadnje trenutke poletja. Jures je zato vedno v koloni, da se pol pizdi klele.
hehe, ne v teh primerih, redko blendam pa ?e to kadar nekdo naredi nevarni manever izsiljevanja, ko ti zadnji trenutek sko?i izza tovornjaka na prehitevalni pas. Takih pacientov pa se najde kr nekaj sam ?e je ?lovek mal pozoren se da opazit predznake da bo to naredil. Nazadnje en tak na lj obvoznici, ko je bilo konec zo?anja je bumbar namesto, da bi peljal po rumeno ozna?nem pasu, je lepo udaril naravnost in izsilil kombi, ki je zadnji trenutek zavrl. Ta je fasal blendo pa ?e hupo, ker je manjkalo samo par centimetrov pa bi bil kre?.
Res je. Jaz najbolj u?ivam v vo?nji po Italiji.Nastavi? tempomat in gre?.Samo, bolj ko se pribli?uje? Slo bolj ti blendajo odzadaj na?i pacienti z kak?nimi terenci ali pa v bavarcih oz. olimpijskih krogih. Ve?, da se pribli?uje? teksasu na cestah.
Kje in kako to vozi?, da ti vsi blendajo? Jaz sem skos na cesti in letos do danes sem fasal samo dva taka prenapete?a (enga na primorski AC, drugega pa na Prekmurki - sem si zapomnil, ker se mi to tako redko dogaja) in to takrat, ko se dejansko nisem imel kam umaknit med prehitevanjem kamionov na AC.
Problem ni vi?ina kazni, problem je verjetnost, da te kaznujejo. Se pravi, tudi ?e je nizka kazen in je velika verjetnost, da jo bo? fasal to bolj zale?e kot visoka kazen katero ve? da ne bo? dobil oziroma je silno majhna mo?nost. To je tako kot pri vinjetah, ?e bi vsak vedel, da ga bodo ujagal, ko je brez bi si jo vsi kupili ali pa ne bi uporabljali AC-jev. Tako pa je mo?nost, da te dobijo precej majhna in marsikdo reskira.
Ni problem a je nevarno 80km/h ampak a je v specifikaciji glede na ?irino ceste zapisano kolk je omejitev in zato dajo tako omejitev, ?eprav bi bilo ?isto varno tudi ve?. Problem prenizkih omejitev je ta, da jih ljudje potem kr?ijo. In ko se ob vsaki taki omejitvi dogaja, da so le te postavljene prenizko jih ljudje ?edalje ve? kr?ijo. Enostavno bi omejitev res morala odra?at varnostno ustreznost ne pa da je zgolj dolo?ena z nekimi togimi nefleksibilnimi pravilniki.
Po doma?e povedano, ?e bi pri delu na obvoznici odstranili o?ji od obeh pasov in bi imeli samo en pas bi lahko bila hitrost 80km/h, tako pa je zaradi o?jega pasu omejena na 60km/h, pa ne glede a je takrat prazno in uporablja? samo ?ir?i pas.
Zanimivo, da se v spremembo pravilnika o vzdr?evanju cest vra?a omejitev 100km/h (zdaj 80km/h) tudi v primerih AC, kjer je zaprt samo odstavni pas, vozni in prehitevalni pa sta normalno odprta. Se pravi danes je omejitev ni?ja kot je splo?na omejitev na bistveno o?jih cestah izven naselja, kjer celo poteka nasprotni promet brez fizi?nih ovir (ograde). ?edalje ve? se zavedajo, da bistvene spremembe hitrosti na AC so lahko celo bolj nevarne kot vi?je a bolj enakomerne hitrosti - se pravi 130-80-130 je bolj nevarno kot 130-100-130, kar je seveda logi?no.
Omejitev 60km/h je dana iz nekega pravilnika glede na ?irino voznega pasu. Ne upo?teva pa specifike, da gre v bistvu za ravno cesto brez ostrih ovinkov in da ima celo dva vozna pasova v isto smer. Po doma?e povedano se vzdr?evalec ceste za??iti, da je omejitev taka kot v pravilniku, ?eprav realno ni potrebna in bi bila lahko brez te?av tudi 80km/h. Ampak v kolikor bi pri?lo do nesre?e izvajalec ne bi bil kriv ampak voznik zaradi prekora?itve hitrosti.
?e bolj drasti?no to delajo v Makedoniji in ?rni Gori, kjer na gradbi??e AC oziroma drugih cest dajo omejitev 20km/h (ja nisem se zmotil dvajset kilometrov na uro) in seveda nih?e ampak res nih?e ne vozi tam 20km/h, ker to si ?e z biciklom hitrej?i. ?e pride do nesre?e je tako vedno kriv voznik in ne vzdr?evalec. Priro?no
Torej? Dokler ne dobimo policije, ki bo take nestrpne?e lovila in sankcionirala (namesto da ?epi v grmu na koncu naselja, kjer ni ve? hi?, ni pa ?e table za konec naselja in lovijo "prehitre" voznike), do takrat se ne bomo nau?ili. Slovenci se o?itno kaj nau?imo samo, ko nas po?lata za denarnico. Stanje v koloni zaradi nekega drugega nestrpne?a nam ne da razmi?ljati, da bi z druga?no kulturo za volanom tudi ceste bile bolj preto?ne. Toliko Slovenski mo?gani o?itno niso sposobni procesirat...
To velja za vse in ne samo za Slovence. Dokler ne bo policije na cesti bo tako kot je. Upam, da ?imprej priklopijo ?e tisti sekcijski radar v trojanskih tunelih, da ne bom samo v nekaj minutah, ko se peljem ?ez bil prehiten s strani Mad?ara, ki mu je obvestilna tabla namerila 159km/h in dva romunska kombija, ki sta peljala nekje po oceni med 130 in 140km/h - med njima pa je bilo manj kot 10m varnostne razdalje.
Boss vceraj sem sel z motorjem v Rimini na dirko. Vec kot 50 avtov sem prehitel po desni, vse slovenski avti. Kasneje za menoj so prisli kolegi s kombijem ki so potrebovali 8 ur (4 vec) od tega so vse zgubili v slo, tudi oni so se pizdili zgolj nad nasimi vozniki.
Zakaj potem v Italiji vse tece pa je se vec prometa? Od kje ti spet to da tujci delajo zdrahe? A se ti kdaj kdo drug kot slovenec na rit zalepi?
V reh casih ko je toliko prometa je varnostna edini razlog za nesrece.
Jures, jaz nikoli nisem trdil da so slovenski vozniki angel?ki ampak poleti jih pa po pizdarijah preka?ajo inozemski turisti. Ne vem zakaj se nekateri tako trudite blatit doma?e voznike, tuje pa v nebo kovat, ker to dejansko ne ustreza stanju na cestah. Vsak, ki se malo ve? vozi naokrog bo to videl. Tudi policijska statistika nesre? na AC kri?u to potrjuje.
?e smo pa glih pri tem kdo se komu zalepi za rit se je to meni zgodilo letos samo ene 2x in glej ga hudi?a, obakrat je bil Italijan - ok italijanke tablice, ker lahko je bil notri slovenski zdomec, a ne?
Si pa upam trditi, da na ?tevilo vozil imam v procentih manj kriti?nih ali nesramnih situacij s strani slo voznikov kot poleti s strani tujega tranzita. Kaj ho?em povedat je to, da pizdarije delajo egoisti?ne svinje, neuravnove?eni kreteni, agresivni norci in poloperativni me?ka?i z refleksi in razmi?ljanji skoraj mrtvega konja. Velja pa da to ni odvisno od nacionalnosti voznika ampak od posameznih osebkov pa ne glede od kod je.
Meni gre samo to na ?ivce, da nekateri vidite samo sodr?avljane v tej vlogi, tujcem se pa klanjate in vsako njihovo pizdarijo pospremite z besedami, reve? se ne znajde, nau?il se je neumnosti od nas Slovencov, mi smo tud taki v tujini in podobni umotvori.
In ?e nekaj, brez tranzitnega prometa bi bila Slovenija v prometni varnosti pred Nem?ijo, ampak dokler se statistika vodi na koli?no prebivalstva in ne na koli?ino prometa potem smo tam, kjer pa? smo.
Tole poro?ilo je recimo tudi zanimivo in pove marsikaj (Slo, Ita, Avt, Fra - so skoraj poravnane) nikjer pa ne doka?e, da bi bili Slovenci slabi vozniki, celo nasprotna, da navkljub vzhodnoevropskem tovornem tranzitu smo ?e vedno v evropskem povpre?ju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Slab aku... tak primer sem imel sam, pri tisti nesre?i na ?tajerki z dvema kamionoma. v avtu so samo pol ure delovali ?tirje ?migavci - ni? drugega. Pridem do avta, ugasnem ?migavce pa je komaj zavrtel motor.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani