Skoči na vsebino
Aktualni dogodki!
Napisano

Aha... a ta nem?ko-francoski vlak je imel v mislih. Poleg vseh poklicev, ki jih "obvlada" je o?itno najbolj?i v vede?evanju. ?akam samo da se bo kon?no preizkusil ?e kot predsednik republike al mu bo prej zmanjkalo mandata, ker je ?e tolk poklicev za "probat"

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Sicer pa po?asi resnica prihaja na dan

 

http://www.24ur.com/novice/svet/video-begunci.html

 

v brk raznoraznim nata?am in drugim tetkam, ki znajo karat vse po vrsti, ?e se prevarantom ne klanja do tal in jim ne porine vse v rit... me zanima kaj pore?ejo na to razne nevladne humanitarne organizacije, ki se aktivno vklju?ujejo v eno najve?jih prevar... najebal bodo pa dejasnko tisti, ki so resni?no v godlji zaradi falotov, ki to sceno izkori??ajo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Sej to so ta vpra?anja, ki se sama zastavljajo... kaj bo? recimo rekel na to, da je zraven skoraj pol afganistancev... a tam je tud vojna (afganistan je dale? stran od Sirije in spopadov), da se jih smatra za begunce, kot lapatajo mediji? Al se jih bo kon?no poimenovalo vsaj ekonomski migranti - aja zajeb, ne smejo jih tako imenovat, ker potem ne morajo azila zgoljufat.

 

Zakaj migranti ne dovolijo jemanja prstnih odtisov in zakaj jih ve?ina nima prav nobenih dokumentov? Verjetno zato, ker niso to za kar se predstavljajo in le izkori??ajo situacijo za nekaj drugega kot je pobeg pred vojno. Nekdo je recimo prostodu?no priznal, da bi rad do?tudiral v Nem?iji -  a res, be?i? kao pred vojno zanima te pa ?tudij?!!?!?

 

Vojna v Sirji traja ?e ?tiri leta in kako, da so ravno zdaj po tolikem ?asu take trume migrantov navalile v EU? Kdo je to organiziral in s kak?nimi nameni ter zalo?il te ljudi z denarjem za potovanje? Kako so skoraj isto?asno so se zdru?ili Sirci z Afganistanci v skupno romanje na sever? Kako to, da je polovica mo?kih, ostalo polovico pa tvorijo ?enske in otroci - ?e enkrat bom omenil vojno v Bosni - kak?no je bilo tam razmerje beguncev in takrat so dejansko ljudje morali be?eati pred vojno vihro pa ?e to ne vsi naenkrat ampak z intenziteto glede na fronto kako se je premikala. Se pravi logi?na posledica.

 

Ne vem ampak kdo tukaj koga vle?e za nos. Mislim, da bomo vsi potegnjeni zato, ker si nih?e ne upa udarit po mizi in vse, ki nimajo dokumentov res detaljno preiskat in preverit kdo je kdo ne pa da se nam dolo?en smejijo za hrbtom, kako nas dobro vle?ejo za nos.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

Hja tko je, ?e se pusti?... do konca te bodo cuzal pa vedno bodo tebe iskal za pizdarije re?vat. Pa da bi se to vsaj poznalo pol pri pla?i... ne zakaj bi, dejansko vidijo ?ele takrat, ko jim re?e? zbogom in gre? drugam.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Evropa ?e v Bosni ni znala posredovati...

sej to je edinstvena prilika, da se poka?e, da svet nista samo ZDA in Rusija in da je Evropa resni?no pomemben igralec v svetovni politiki - sploh pa imamo zdaj odli?en razlog, da naredimo red pri izvoru problema in ne pri re?evanju posledic. Je pa res, da tukaj se postavlja glavno vpra?anje - ali imamo jajca.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Meni je zanimivo nekaj drugega in sicer vsi razni ?lovekoljubi razlagajo kako smo nestrpni, ?e postavljamo ?isto legitimna vpra?anja na katere odgovora nih?e ne poda.

 

Recimo to naj bi bili begunci, ki be?ijo pred vojno in navadno taki se umaknejo v prvo sosednjo dr?avo, kjer vojne ni. A v tem primeru ni tako saj imajo vsi to?no dolo?en cilj. Se pravi dejansko niso begunci, ki lahko zaprosijo za azil, ampak so lahko v najbolj?em primeru ekonomski migranti v najslab?em pa tudi infiltriranci s to?no dolo?enimi nalogami destabilizacije dr?av v katere so namenjeni.

 

Zakaj mo?ki ve? ali manj nimajo nobenih dokumentov?

Od kod jim denar za tako pot (okoli 5000? na osebo) in kdo jim financira ta exodus?

Kako to, da niso zadovoljni z ni?emer, ne z dr?avo, ne s pomo?jo, ne z na?inom prevoza, ne z nastanitvijo - kot da so programirani kam morajo priti in to ?imhitreje. ?e si begunec pred vojno te verjetno zanima samo to da pre?ivi? in si na varnem ne pa kam mora? priti - strange.

Kako to da no?ejo zaprositi za azil in jih v to skoraj morajo prisiliti?

Zakaj se konstantno zapletajo v konflikte z oblastjo in policijo?

Po?vi?gajo se na red in varnost potovanja (hodijo po AC-jih, ?eleznicah, ba?ejo se na prenatrpane ?olne) kot lemmingi, ki jih ne zanima pre?ivetje posameznika ampak le skupine.

 

Ne vem ampak ne dolgo nazaj smo imeli RESNI?NE begunce pred vojno v nekdanji Jugi (predvsem BIH) in samo to primerjavo naj se vzame pa se bo opazilo da tukaj resni?no obstajajo precej?nje razlike in da tole tukaj niso begunci ampak nekaj drugega - upam, da ne tisto kar se ve?ina v Evropi boji.

 

Je pa skrajni ?as, ker kot ka?e VS in UN ne naredita ni?, da mogo?e Evropa kon?no poka?e kojones in zbri?e islamsko dr?avo za vedno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

na, zdej pa ska?e? iz ene zadeve na drugo - tisto ni ve? tunel ampak je kri?i??e na celov?ko cesto, ki je ?e izzven tunela. Kakor vem se je tam nekaj zapletlo z zemlji??i tako da kri?i??e za proti Lj iz primorske in kontra ?e ni urejen dostop. Vpra?anje pa kdaj bo ampak, ker tam ni velike fluktuacije prometa se o?itno nikomur ne mudi razre?iti situacije.

 

Druga?e pa ?e dobro, da sta bila v popravljeni ?tudiji ?e ta dva dovoza sploh ume??ena v projekt (sicer sta ga zelo podra?ila), ker druga?e sploh ne bi bilo nobene povezave na celov?ko in bi bilo treba to nekako urediti na izvozu na gorenjskem kraku AC in speljat skozi vi?marje kar bi povzro?alo prometne zama?ke, ki se jih da spremljati takrat, ko zaprejo te uvoze.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motoristi vs. avtomobilisti
Napisano

?e je motorist tik pred tovornjakom spremenil pas iz prehitevalnega na vozni pas, bi se tovornjaku, ob vklju?enem aktivnem tempomatu, samodejno vklju?ile zavore in bi avto sam za?el zavirat...in ob?utek v tovornjaku bi bil bo?anski, saj bi voznika prilepilo na vetrobransko steklo...

https://www.youtube.com/watch?v=jSQSueFrxzI

Vpra?anje... ker ne gleda ovire kot take ampak hitrost ovire in ?e je hitrost ovire vi?ja od kamiona verjetno sistem ne bi reagiral. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Torej, ?e prav razumem: ?entvi?ki predor ?e ni kon?an, uporabno dovoljenje pa ?e ima. Ne, najbr? sem kaj zame?al...

 

Seveda je dokon?an in tudi uporabno dovoljenje ima. Tista za??ita ne igra nobene vloge pri uporabnem dovoljenju, ker je znotraj standardov tudi, ?e je ni.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Sam toliko mimovrste - v?eraj 12:00 barvali odsek (samo ?rto odstavnega pasu) Brezovica - Cestnina Log - 1 ura iz BTCja do cestninske....svaka jim ?ast res, tega se ne da delati pono?i.

 

?e to so barvali tako da so zaprli vozni pas....po moje se da to barvat tudi z odstavnega....

 

Hja sej travo so danes kosili na obvoznici tudi sredi jutranje konice... dokler gredo po odstavnem ni tolk panike sam pol pa k so na zaviralnem ali pospe?evalnem pasu je pa cel kaos. Ampak tko pa? je, no?ejo jim pla?at no?ne ure pa dela ?ez vikende, pol pa delajo k delajo tud takrat, ko je najmanj primerno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Ma? prav - 28% je in ne 39%, ker je res bumbar procente ra?unal od ?tevila slovenskih "divjakov" in ne od skupnega ?tevila. Ampak vseeno je procent grozljivo visok saj se tujci ve? ali manj samo peljejo skozi in ve?ino po AC-jih. Zajete so pa vse kr?itve in radarske kontrole se v glavnem izvajajo zunaj AC-jev v mestih in na delih stro?jih hitrostnih omejitev.

 

Se bo pa ta procent do konca leta zmanj?eval, ker je konec turisti?ne sezone in temu primerno manj tujih voznikov. Bi bilo pa zanimivo, da bi preverili le kr?itve v poletnih turisti?nih mesecih (junij, julij, avgust) tekom sezone in si upam trditi, da bi bil v tem primeru procent kr?itev tujcev sigurno vi?ji od na?ih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

No to?no to se je meni zgodilo s tistim ?vabom v avtodomu (sem ?e razlagal tukaj) sam da sem moral bremzat in lovit centimetre ob ograji, dfa se je iz?lo.

 

Druga?e imam pa polhn kurac tehle na?ih pametnjakovi?ev, ki nam razlagajo kako moramo vozit in kako nas bodo ?e bolj drasti?no kaznovali, tuja sodrga pa se iz?ivlja na na?ih cestah pa jim o?itno kej dost ne morejo al pa no?ejo narest.

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/divjaki-na-dolenjki-prvi-290-km-h-druga-dva-232-km-h.html

 

Kar se tega ti?e komaj ?akam, da bo konec poletja, ker kaj po?enejajo tele turisti na na?ih cestah res ni ni?emur podobno pol se pa ?udmo od kod taka ?rna statistika v teh nekaj mesecih poletja. :angry2::angry:

 

O?itno moja opa?anje le niso tako iz trte zvita, kot nekateri ho?ejo prikazat tudi tukaj na forumu

 

http://www.zurnal24.si/tujci-slovenija-hitrost-kazen-cezmejno-kaznovanje-policija-poloznica-clanek-256237

 

kot ka?e dolo?ene zadeve iz statistike po?asi prihajajo na plano.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tole je pa kr smeh
Napisano

Haha, Haarpovci in Chemtrailovci so udarili z nasveti :jupiii:

 

 

Pokurite suhe ali napol suhe organske ostanke z vrtov in njiv in namo?ite nekaj opek v alkoholni kis ter jih postavite nekam pod sreho, da jih de? ne bo spiral in da bo kis po?asi hlapel v ozra?je. Preko nano prahu v atmosferi se bo zgodila kemi?na reakcija med hlapi kisa in barijevimi solmi, de?evati bo za?elo prej, zato boste prepre?ili ve?je koli?ine dero?e vode in zaradi manj?e napetosti v ozra?ju, bo tudi strel v va?i bli?ini manj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Vpra?anja:

1. ali celotna izvedba ustreza projektu? (protipo?arna za??ita) da/ne

2. ali ima predor trajno uporabno dovoljenje

3. ali bi se v primeru hudega po?ara galerija po?kodovala do neuporabnosti?

4. ali bi se tako po?kodovala tudi ob protipo?arni za??iti?

5. kdo bo kril stro?ke popolne obnove galerije v primeru to?ke 3?

 

Ker si kot ka?e bolj pri informacijah:

V Trojanskih predorih je cesti??e betonirano. Izkazalo se je, da menda preve? drsi, zato je bila 2 (dve) leti ob vsakem najmanj?em de?ju omejitev 60 km/h - kar je bilo smrtno nevarno za tistega, ki se je omejitve res dr?al.

1. kdo je zasral?

2. kdo je odgovarjal? projektant/izvajalec/nadzornik

3. komu od treh je bila izre?ena prepoved, recimo 2 leti, sodelovanja na javnih razpisih

4. komu je bil izstavljen ra?un za vi?anje trenja povr?ine vozi??a z vodnim curkom?

 

PS: zakaj se poseda na cesti od ?entjurja proti ?marjam pri Jel?ah in zakaj nih?e ne bo odgovarjal?

prvi del:

1.) v prvotnem projektu je dejansko ni bilo - dodana je bila naknadno

2.) mislim, da je celo prve tri dni deloval brez uporabnega dovoljenja :o , potem so dobili za?asno oziroma poskusno dovoljenje za ?as od odprtja julija 2008 do julija 2009. Dva meseca pred iztekom roka aprila 2009 so od ministrstva za okolje dobili trajno uporabno dovoljenje. Pri tem so bili upo?tevani vsi standardi vklju?no z odstranjeno protipo?arno za??ito, ki je dejansko bila "nadstandard" in tudi brez nje je predor v mejah standardov varnosti.

3. in 4.) ?e bi bil tako hud po?ar, da bi uni?ilo galerijo bi jo uni?ilo tudi v primeru protipo?arne za??ite - razlika je le v tem, da bi zdr?ala nekoliko dalj?i ?as. Ampak v vsakem primeru bi bila potrebna popolna obnova.

5.) to bi verjetno odlo?alo sodi??e - na?eloma pa del pokrivajo tudi zavarovalnice

 

drugi del:

1. ) Hja po pravilniku nih?e saj verjetno ve?, da se v Trojanah uporablja betonsko vozi??e zaradi tega, ker v nasprotju z asfaltom beton ne gori ob po?aru, poleg tega pa je ?e malenkostno svetlej?i in bolj primeren za preglednost v predoru. Tukaj pa nastane ke? - beton je bil pravi in popolnoma po pravilniku le mineralo?ka sestava ni bila ustrezna, ker je bilo notri preve? apnenca in dolomita, ki se z uporabo zli?eta in zgladita. ?tos je v tem, da pri asfaltu je to?no narejen pravilnik kak?na mora biti mineralo?ka sestava in da mora biti notri toliko in toliko metamorfo?kih kamenin, ki zagotavljajo hrapavost in bolj?i torni koeficient. Tega pravilnika za betonsko vozi??e ni, ?eprav bi bilo smotrno, da bi ga samoiniciativno prenesli tudi na betonsko vozi??e.

2.) Nih?e, ker je bilo vse po pravilniku in ni bilo kr?itve le tega. Le zdrave pameti ni bilo zraven.

3.) glej to?ko dve ;)

4.) nikomur, ker ni pri?lo do kr?itve in je zadevo moral financirati upravitelj predorov DARS

 

p.s. ne vem ampak, a se ne pogovarjamo o AC-jih?

Malo se popravil

 

Ali se na?i prometni "strokovnjaki" kdaj zapeljejo ?ez mejo?

 

BTW: tiste oran?ne ?rte, s katerimi se v primeru dela na cesti promet za?asno spelje po plo?nikih ipd. sem v ?vici videl leta 1989 - pri nas ?e 10 let kasneje ne.

 

seveda sem mislil v Sloveniji na AC kri?u... itak se pogovarjamo o na?i situaciji.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano
Sami gospodarnost takega po?etja.

Pri tem se zastavlja nekaj vpra?anj:

1. zakaj se ni reagiralo februarja, kdo je odgovoren in zakaj ni nih?e odgovarjal.

2. zakaj potrebujemo tako posebno izvedbo dilatacije, da je potreben rok 5 mesecev

3. ?e je dilatacija res nekaj tako posebnega, zakaj ni na zalogi? A si predstavljate proizvodno, ki bi delala s 50& zmogljivostjo zaradi manjkajo?ega rezervnega dela skoraj eno leto in pol? Tako podjetje bi lahko samo zaprlo vrata-

4. Zakaj promet ni bil speljan tudi po odstavnem pasu?

upam, da se prav spomnim in naj bi ?lo takole:

1.) Dars naj bi zaznal mo?nost po?kodbe ampak naj bi jih prepri?evali da to ni ni? ampak normalna obraba

2.) Tak tip je dolo?il projektant in tudi ob opozarjanju s strani SCT-ja se je revident hotel dr?ati projektne dokumentacije. Zakaj tak tip bi blo res zanimivo vedeti (cena, provizije???). Rok za dobavo je sicer bil tri mesece ampak to bi samo pomenilo, da se bo ?ez par let spet ponovilo zato so zahtevali drug tip. Verjetno je to vzrok za tako dolgo ?akanje :ne vem:

3.) Na zalogi ni, ker bi morala zdr?ati 10-15 let po zagotovilih proizvajalca (verjetno res tam, kjer ne plu?ijo je to mogo?e). Zamenjali bi tudi prej samo to bi sbilo flikanje konstrukcijske napake zato so ?li v menjavo tipa diletacije.

4.) Dobro vpra?anje ampak v tistem ?asu se nikjer niso poslu?evali uporabe dveh zo?anih pasov pri gradbenih zaporah in se ni uporabljalo odstavnega pasu. Ta na?in so "pametnjakovi?i" pogruntali ne dolgo nazaj, da z dvema zo?enima pasovoma lahko zagotovi? skoraj normalno prevoznost tudi ob delovnih zaporah in tak na?in zdaj ve? ali manj uporabljajo povsod po AC.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Ceramicoat ima slovenskega zastopnika in izvajalci pa res niso bili Slovenci, apapk so prihajali ju?no od Kolpe.

 

Pa ni v tem poanta. Stvar je v tem, da se nekdo ugotovil, da galerija potrebuje protipo?arno za??ito*. Temu ustrezno je bil izveden projekt, temu bi moral slediti nadzor. Za slabo izvedbo je seveda kriv izvajalec - ali je ?e pla?al od?kodnino?

Dana?nja situacija je taka, da galerija protipo?arne za??ite nima. Torej smo v nevarnosti vsi, ki vozimo skozi, ali pa je ?lo za nepotrebno zahtevo.

 

Ali predor sploh ima uporabno dovoljenje, ali je ?e vedno odprt zaradi za?asnega uporabnega dovoljenja?

 

* - ali jo res potrebuje, ali je bilo treba le zagotoviti posel prijatelju?

 

In ko smo pri vzdr?evalnih delih: trenutno se se preplastuje celotna trasa od Vi?nje Gore do Ivan?ne Gorice - po koliko letih?

 

Ostalo se strinjam samo z odebeljenim stavkom ne. Protipo?arna za??ita ni namenjena prepre?evanju po?ara ampak za??iti konstrukcije predora da se ne zru?i zaradi razstezanja pregretega materjala. Se pravi samo podalj?uje ?as, da konstrukcija kljubuje ognju in predvsem prepre?i da bi se objekti (?el. proga) nad galerijo zru?ili v predor.

 

Se pravi s samo varnostjo uporabe za nas voznike dejansko ta za??ita nima ni?, ker ?e enkrat tako zagori, da bo za?ela konstrukcija razpadat bi morebitni prisotni v predoru ?e davno zgoreli, ?e se izrazim zelo morbidno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Na hitro mi pade na pamet samo most na avtocesti med odcepom za Tr?i? in odcepom za Kranj, kjer so delitacijske plo??e ali kakorkoli to?no se tista re? imenuje, odpadle ?e po enem letu ali letu in pol (se ne spomnim ve? dobro - mogo?e se bodo doma?ini bolje spomnili). Se bom pozanimal, pa sporo?im kasneje, kaj to?no se je zgodilo.

 

Kar se pa ostalih primerov ti?e:

 

stvar je taka, stoji pa takole: avtocesta je pa? asfaltirana. In ?e je po dveh letih delo na cesti (pa ne glede, kaj je vzrok) in zaprt vozni pas ali pa kar oba in promet preusmerjen na drugo stran, je pa? slabo narejeno. Ali pa slabo projektirano. Kakorkoli, nekaj ni prav narejeno in temu ne more? re?i kvalitetna gradnja. Vsaj za moje pojme. Ker poznano je, koliko je prometa po cesti, poznano je, kak?ni so vremenski pogoji in temu primerno je potrebno narediti projekt in temu primerno je treba opraviti dela na terenu.

 

Dejmo se dr?at dejstev - diletacije je odletela po 5 letih uporabe viadukta Tr?i?ka Bistrica. ?e se ne motim je bil proizvajalec teh gumjastih plo?? italijansko podjetje Alga in take plo??e je predvidel projektant, ki kljub opozorilom (s strani SCT-ja) revident ni upo?teval, da tak tip diletacije ne bo zdr?al zaradi plu?enja in plugov, ki bodo na?eli gumirano zmes - tam, kjer je sneg je pa? treba imet kovinske diletacije z gumo v za??itenem delu same diletacije.

 

Po?kodbe so odpravili v garanciji ampak ?e se ne motim je trajalo precej ?asa ravno zato, ker so menjali komplet tip diletacije, da se po?kodbe ne bi ve? ponavljale. Zato je menjano vse pred tem pa je bilo precej drkarije, ker seveda nih?e ni hotel priznati krivde. Proizvajalec naj bi samo menjal po?kodovane, ni pa se strinjal, da bi moral pla?ati zamenjavo vseh na mostu za drug tip.

 

 

Kot drugo pa bi res rad dobil podatek, kateri asfalt na AC je blo treba popravljat po dveh letih uporabe? Res prosim za relevanten podatek, ker me res zanima, kje je bilo tako slabo narejeno na AC.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Ja, zdaj pa tistim 13% dodaj ?e kvaliteto izdelave. Kolikor je meni znano, ?vicarjem ?e ni odpadel protipo?arni omet...

eeee what, ja ne more jim odpasti, ker ga sploh niso namestili... gre za klasi?ni predor z betonskim obodom in ne za armirano betonski

elementi, ki so bili uporabljeni za galerijo v ?entvi?kem predoru.

In klasi?ni na?in gradnje je skoraj neob?utljiv na po?ar, medtem, ko armiranobetonski povezovalni elelmenti pa? niso.

 

Sicer pa ?e se dobro spomnim so omet name??ali strokovnjaki Ceramicoata in to je angle?ka firma in ne slovenska, da ne bo nekih zablod da so za nekvaliteto krivi slovenski izvajalci.

 

 

Drugo je to, da je pri nas gradnja zelo nekvalitetna. Res me zanima, kdaj bodo pri ?vicarjih potrebna ve?ja vzdr?evalna dela. Pri nas so, kot gotovo tudi sam opa?a?, potrebna ?e po pribli?no dveh letih...

A lahko to doka?e? s primerom... ve?ja vzdr?evalna dela po dveh letih?!? To bi res rad vedel kje to?no, ker tega se ne spomnim, lahko pa da sem pozabil ali pa spregledal. Pa ne mi primere z asfaltom dajat ampak primere z betonskimi nizkogradnjam, kot so recimo mostovi in tuneli, ker debata je o tem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.