Ne vem, samo prvo pravilo gradnje na barju je - brez kleti in raje malo dvignjeno. To so pri mojih star?ih v za?etku sedemdesetih let upo?tevali nasvete staroselcev pa ?ivijo na robu barja oziroma ga tam uradno celo ni ve? pa je letos ob prvih poplavah ?e voda okrog tekla in rahlo skozi zid. Sosed, ki tega pravila ni upo?teval je pa ?e drugi? imel kompletno uni?eno kletno stanovanje (talnica je vrgla ven tudi vse plo??ice na stenah) in tako kot pred ?tirimi leti je tudi zdaj brez stanovanja in s ?e en pla?anim kraditom za adaptacijo.
?e ho?e? imet klet mora biti hi?a od spodaj grajena prakti?no kot bazen s hidroza??ito, ker najve?ji problem navadno ni voda na povr?ini ampak voda pod povr?ino, ki brez hidroizolacije te??e notri odvspovsod.
Ne vem malo sem zmeden, ker so za jutri razglasili rde?i alarm in mo?nost poplav ampak meni se zdi glede na vremenske karte, da bo tole problem bolj pojutri?njem.
Ne vem malo sem zmeden, ker so za jutri razglasili rde?i alarm in mo?nost poplav ampak meni se zdi glede na vremenske karte, da bo tole problem bolj pojutri?njem.
Ja ampak, ?e pre?alta? s takega avta na drugega in ne spozna? novih "lastnosti" pa? lahko zajebe? tako kot sem zajebal sam pa verjetno ?e marsikdo. Sploh pri misli, da v 5 let mlaj?em avtu je pa ziher ?e vse bolj avtomatizirano pa pa? ni.
ja pa sej o tem govorim - o?itno sem marsovec, ker me nih?e ne razume.
Je pa tukaj tudi velika krivda pri prodaji avtov, ne ne gospod, ta ima ?e vse avtomatsko ni? vam ni treba delat. Pa se kupcu zdi. zdelo se mu bo tudi ko bo pala?inka.
to je bistvo cele debate... vbijajo ti v glavo, da itak zna avto vse sam in zato ima? take primere, ki si jih navedel in zaradi katerih je nastala ta debata.
To ste nekaj pome?al. ?isto lepo vidi? lu?ko, ko se pri?gejo zasencene lu?i. Moja je 2012 letnik.
Ufff ne vem kako naj ?e bolj razlo?im - v moji generaciji 6-ke ne glede ali gori lu?ka na armaturi ali ne, so skos pri?gane zasen?ne lu?i. Ravno tako gori ta lu?ka, ?e pri?ge? samo pozicijske lu?i brez zasen?nih ?arometov. Se pravi se ne more? zanesti na to, da ?e gori lu?ka na armaturi, da ti dejansko gorijo zasen?ni ?arometi. Tak na?in delovanja je vzpostavljen z modulom, ki ga vgrajujejo v avtomobile, ki se prodajajo v dr?avah, kjer je DRL obvezen. V ostalih dr?avah dajo drugi modul, ki uga?a zasen?ne lu?i, ko jih ne rabi in tako je tudi pri novih modelih s to razliko, da skozi gorijo samo LED dnevne lu?i avtomatika pa samodejno vklaplja in izklaplja zasen?ne ?aromete. In ?e presedla? z avtomobila, kjer ne rabi? razmi?ljat o lu?eh v takega, kjer se ne more? ravno zanesti na avtomatiko se ti pa? lahko zgodi, da spregleda?, da kaj ne gori, ko bi moralo goret.
In potem mora? v bistvu pomislit, da je potrebno v de?ju iz AUTO preklopit na ro?no pri?gane lu?i, da delujejo.
Noja... to, da izza volana pri novi Mazdi ne ves, ali gorijo dnevne (LED) luci ali so prizgane zasencene ne drzi... Ce Imas rocico v polozaju AUTO se takrat, ko je zunaj dovolj temno, prizge lucka, ki signalizira, da so prizgane zasencene (kratke) luci...
Pa tudi osvetlitev armature manj sveti (ce imas sveda tako nastavljeno) ...
O?itno se nismo glih razumeli kaj sem ?elel napisat. V ta avto sem se usedel iz mojega, kjer na auto VEDNO gorijo zasen?ne lu?i, tako da ne rabim mislit ali so lu?i pri?gane ali ne in ravno tako mi zadeva deluje na vseh slu?benih VW-jih, ki jih vozim. Se pravi, zadnjih 6 let mi deluje zadeva dejansko najbolj v skladu z zakonom in varnostjo nato pa se usedem v ?isto nov avto, ki bi moral biti ?e toliko bolj?i pri teh zadevah pa moram naenkrat ponovno za?eti misliti na lu?i ... in ja, ker ga prej nisem niti 1x ?e peljal v de?ju nisem niti pomislil, da ne zna v de?ju pri?gati zasen?nih lu?i, ?e me ne bi Jures na to opozoril.
Samo ho?em povedati in mogo?e objasnit zakaj se ve?ino pri novej?ih avtih dogaja ta fenomen vo?nje z dnevnimi lu?mi tudi v de?ju in megli. Sem 100% prepri?an, da marsikdo od teh ni namensko tako neumen ampak dejansko ne ve kaj se z lu?mi dogaja sploh, ker te v reklamnih katalogih prepri?ujejo, da ima sistem avtomatskega pri?iganja lu?i. Ker ta sistem ne deluje kot je ogla?evano bi se ga lahko reklamiralo kot stvarno napako.
Pri novi 6-ki lahko nastavlja? ob?utljivost senzorja za lu?i in pri meni deluje avtomatika ustrezno (lu?i se vedno pri?gejo ?e ob najmanj?em pr?u ali v megli). Prav tako ima? lu?ko na armaturi, ki zasveti, ko se pri?gejo xenonke in zadnje lu?i, tako, da to?no ve? kdaj svetijo samo dnevne in kdaj vse lu?i.
a to se da iz kabine nastavljat oziroma, kje naj bi to bilo - sam nisem tega opazil
Aja pa ne me imet za zagovornika pri?ganih lu?i, ker sem bil vedno skepti?en a je to dejansko res tak plus kot ga prikazujejo ali ni celo mogo?e la?no vzbujanje ob?utka varnosti. Na kratko re?eno - vsi se zana?ajmo, da bodo imeli avti vedno pri?gane lu?i, ?e pa jih kdo nima pa pomeni, da ga tam pa? ni.
Tale ?tudija oziroma postavljanje pravih vpra?anj najbolj razkriva ali je DRL res pomembna zadeva za varnost ali ni le to la?en ob?utek.
They comment that statistics about DRLs from eight European countries over a 15-year period show that road fatality rates dropped faster in non-DRL countries such as Austria, Belgium and the Netherlands than fatalities in pro-DRL countries such as Finland, Norway and Sweden.
Call me stupid sam kakor je meni znano je v Franciji obvezna uporaba dnevnih lu?i in kazen 50?, ?e me spomin ne vara. Tudi Italija ima obvezne dnevne vendar samo pri vo?nji na AC in izven naselij, kazen pa je podobna. Hrva?ka pa ima obvezne v zimskem ?asu od za?etka novembra pa do za?etka aprila. Tako, da ne vem od kod tebi te informacije, da niso obvezne.
Dejansko pa niso obvezne v Avstriji, BeNeLux, Irska, VB, Liehenstain, Malta. Tur?ija, Nem?ija (niso obvezne so pa priporo?ljive) edino Gr?ija pa iam v Evropi zakonodajo, da je uporaba lu?i podnevi celo prepovedana.
Je..? avtomatiko. ?e nekdo ni sposoben upravljanja s stikalom lu?i, tak naj ne vozi.
Zanimivo kako se avtomobilska industrija trudi voznike narediti ?imbolj pasivne z raznimi pripomo?ki. Nevem zakaj, a zato da se bo folk la?je dremal za volanom ali zato da bo la?je srfal pa smsal za volanom.
Hvala za ta post - vzel si mi enako razmi?ljanje iz glave.
Je pa za tak?no obna?anje prvenstveno kriv zakon, ki je zahteval obvezno uporabo lu?i tudi po dnevi, kar je pripeljalo do tega, da so v naslednji fazi vsi proizvajalci umaknili mo?nost uga?anja lu?i in ljudje so prakti?no pozabili, da je treba pred vo?njo obrniti stikalo za lu?i saj ni bilo ve? te potrebe. Zdaj pa so se pojavile res tiste prave dnevne lu?i, kot jih predpisuje zakon in tukaj nastane problem, da se je ponovno treba navadit na stanje pred uvedbo obveznih lu?i podnevi. Se pravi, jih je potrebno pri?igat v de?ju, mraku, megli, pred tunelom itd ali pa uvest avtomatiko v vse avtomobile.
In ker smo glih pri tej debati bom ?e enkrat kritiziral Mazdino avtomatiko v novi 6-ki, 3-ki in CX-5 in sicer ta avtomatika NE ZNA pri?gati lu?i v de?ju. To je za moje pojme ?isto navadna ?lamastika saj se da ravno ta problem re?it s povezavo na senzor za de? in vklop brisalcev. Se pravi takoj, ko senzor zazna, da gre za de? bi moral sporo?iti avtomatiki, da vklju?i lu?i tudi, ?e je dovolj svetlo.
Z Juresom sva imela ravno tako situacijo lani (?eprav imam ob?utek, da je pozabil na to situacijo), ko sva delala "poraba test" in se je uscalo kot pri norcih, 6-ka pa ni pri?gala lu?i ampak je bila na dnevnih. Ker je bilo dovolj svetlo, dejansko izza volana nisem vedel, da mi lu?i ne gorijo oziroma gorijo samo dnevne. Stikalo za lu?i je bilo na poziciji AUTO in to?no zaradi tega ogromno ljudi potem vozi brez lu?i pa v ve?ini sploh niso krivi za nastalo situacijo. Pa ne da bi koga zagovarjal ali pa tudi, samo ?e je avtomatika potem naj bo popolna ne pa samo delna in mislim, da je to zares en velik minus za Mazdine in?enirje in sr?no upam, da se tega zavedajo. Verjetno pa je podoben problem tudi pri marsikateri drugi znamki.
Tisti, ki smo jih mi montirali v 6ice je blo dost, da si ga sam mal premaknu in je takoj nazaj sko?u-zato polavtomatik :prst gor:
ne razumem... jaz ga imam tud notri in dela to?no tako kot mora. Pri rahlem premiku pa? 3x blinkne oziroma ve?krat, ?e ro?ko ?e naprej dr?i? v tem polo?ajo. ?e pa stisne
? v skrajni polo?aj pa ?migavec deluje skozi dokler ga ne izklopi? ali pa spet ne zravna? volana.
Tist komfort 3xblinker je ubistvu ?e polavtomatik...takrt smo ga na veliko montiral tud v na?e karjole, zdj ga niti ne pogre?am ve?, vsaj roke mal ve? razgibavam
Oprosti sam tole je pa bu?a... blinker mora? itak sam ro?no spro?it in ravno to je prednost, da pri menjavi pasu ?e 3x utripne, da ja vsak vidi. S tem se dejansko pove?a varnost in to je dale? od tega, da bi bil okras. Za zavijanja pa mora? ?e vedno dati ro?ko v skrajni polo?aj tako kot prej in tukaj ni nobene razlike.
Mah raj ne gledam... je pr mojih star?ih tudi not udarilo, kar se ni ?e nikoli zgodilo niti blizu - pa? jeba.
Ampak me pa najbolj razjezi folk, ki je tako privo??ljiv, ?e se nesre?a zgodi Lubljan?anom. Vsaj tih naj bodo ne pa da se delajo norca in privo??ljivo re?ijo. Sicer poka?ejo samo svojo majhnost in pritlehnost, ker prek tipkovnice so heroj?ki v ?ivo pa pezdetki z IQ-jem tako nizkim, da ima ?tevilka negativen predznak.
Sploh pa zmagajo izjave, da so Ljubljan?ani sami krivi, kaj pa so spet izbrali ?upankovi?a. Mislim sva?ta, a ?e bi pa kdo drug bil pa poplav ne bi bilo, pa ne vem kako ima Zoki tako mo? tud v Poljanski dolini, da mu uspe utrgat oblak. Ma sej brez besed, ?love?ka zloba res nima meja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hehe lepa
Povezava za deljenje
Deli na druge strani