Ampak, koliko prostora pa rabi en upokojenec, da se zapelje kakšen kilometer do trgovine, cerkve, gostilne? Saj ne bodo z njimi potovali prek petih držav ...
Če se bodo vozili samo po kak kilometer, bodo prej ali slej te gajbice začele delat probleme, ker imajo vse direktni vbrizg pod tlakom....
Sam osebno bi raje imel Vitaro, kot primerljivo veliko CX-3.
Ej CX-3 je zakon - poskočen motorček, mala poraba, udobno sedenje, nora oprema... žal pa rabiš prikolico ko greš v trgovino..jaz sem hodil z ruzakom, ker niti hofer, niti mercator niti lidl vrečka ni šla pokončno v prtljažnik
Cenovni razred je okoli 25.000. Začela sta razmišljati okoli 20, po pol leta se razmišlja tudi že o 30. 😃 Ne vem, če so ti kabli za starejše ljudi??? Sploh pa kakšne polnilnice, pa kartice, ...
Lega na cesti je precej relativen pojem; medosne razdalje ima 2.5 m.... recimo mazda3 ima medosno 2.725 metra.. pa je precej nižji avto..To je pač gajbica ki se nagiba levo desno
Jaz ti iz prve roke povem da za ta denar super avto, razen notri je pač plastika fantastik - od kvalitete/izdelave tipk do njihove postavitve, ekran/monitor ma kar ma, (npr v 2023 nima opcije nastavitve digitalnega displaya trenutne hitrost) DAB lovi kokr je vreme, etc, etc
Mislm, lej te linije pa te postavitve no
null
Aja pa če kupiš najboljši paket opreme ima tam med 3mi zračniki na vrhu dejansko urco tako kot passati
Jest pa zaenkrat samo razmisljam, da bimmenjal avto … Sluzba je zaenkrat cisto OK…
Poznam pa prijatelja, ki je pred leti najprej zamenjal sluzbo, potem zeno, posledicno se je preselil… pa potem zamenjal se avto… … in to vse v roku parih mesecev… Lahko da sem uamesal vrstni red… ampak poanta je, da je zamenjal skoraj vse…
Iiin? Sem čakal da boš na koncu napisal da je sedaj manj srečen kot prej
Imam trofazen tok in sem med štemanjem tal naletel na kabel od indukcije. Varovalko je hitro vrglo ven, vendar sem jo dal nazaj in sedaj seveda vse dela.
Ker težko pridem do njega, da bi ga potegnil ven in pogledal ali je poškodovan ali ne (prašno in zabetonirano v tla in steno), bi ga "za ziher" odrezal tam ko sem ga ranil in z nečim doštukal odrezana konca. Verjetno navadni wago odpade, mi lahko kdo svetuje kaj uporabiti?
Auč
Jaz sem vrtal za napo lukne, gledam dol vidim vtičnico.... valda sem zapel direktno not
Na svedru se je formulirala čudovita skulptura, jaz sem pa že videl marijo
Varovalko sem vklopil nazaj in prestavil lukne za napo...še dan danes kuhamo nikome ništa dalje, sem dal samo nalepko čez in napisal da pazi tok
Znanec dela pri enem operaterju in ima težavo pridobiti novega sposobnega inženirja. Moral bi ga ukrasti drugemu operaterju. Da pa bi to lahko naredil, bi ga moral plačati več kot plačuje svoje stare inženirje. To je pa potem spet predrago (zvišanje vseh plač). In je začaran krog.
To je ubistvu sumup celotnega IT biznisa.
Kakšnega inženirja pa išče? "sistemca" al "programerja"?
Ja, je bilo kar težko. To delo sem rad delal. In vsak dan, ko sem šel domov, pa tudi če je bilo to po celodnevni na praznik ali vikend, sem imel občutek, da sem nekaj dobrega naredil, mnogim pomagal. Ampak ko pridejo odnosi tako daleč, kot je prišlo tu, je pa počasi čas za slovo.
Ko je bila tam še "stara garda", smo se dobro razumeli, vseh šest je bila ekipa (šef je bil pa sedmi), in vsi smo se trudili za isto stvar. In smo reševali stvari in znanje delili med seboj, da če te je kakšna reč doletela, ko si bil sam, nisi ponovno odkrival, kar je nekdo drug že odkril. Enako je bilo tudi pri vseh drugih ekipah. Potem je eden iz naše ekipe šel v penzijo, namesto njega je prišel drugi. Saj je bil strokoven, ne da ne. Ampak ko si ga vprašal, kakšne težave so bile in kako je rešil, je bil odgovor: "Ah, ni da bi govoril." In od njega nikoli nismo zvedeli nič. Nato je šel naslednji v penzijo in je prišel še en tak. In se je začelo "rivalstvo": od vseh vse znanje pobrat, pa nikomur nič povedat. In smo postali zbor posameznikov, ne pa ekipa. Potem je v penzijo šel naslednji, namesto njega ni prišel nihče. Zamenjal se je še predstojnik, zamenjal se je šef, oba silno izobražena in z premnogimi idejami, za katere smo se samo za glavo držali. In ker nista sposobna svojega spoštovanja doseči s svojo strokovnostjo, sta jo začela "dosegat" z ustrahovanjem. Rezultat: kar je starih, samo še čaka penzijo, kar je mladih, odhaja. In tudi v drugih ekipah se je začelo "rivalstvo" in so postale zbor posameznikov namesto ekip. V pol leta se je naš "oddelek" kar skrčil. In še letos se bo še bolj, ker jih gre še veliko v penzijo. Z našega "oddelka" smo trije dali odpoved in en je šel v penzijo. Predstojniku pa je uspelo dobiti enega novega, ki so ga izbrali na razpisu, a je po vsega enem mesecu pustil vse skupaj in odšel. To precej pove o odnosih...
In tako je prišel čas slovesa tudi zame. Saj to delo rad delam, ni mi težko tudi, če me ob dveh zjutraj kličejo, da so težave in je treba v službo, ampak, da pa ves čas čakam, komu se bo zazdelo, da sem nekaj naredil narobe oziroma, da mu bodo drugi napolnili glavo, da so oni silno pametni in vse vedo, jaz pa se na stvari ne spoznam (in to tisti, ki so prišli krepko za menoj v "hišo"), se mi zdi pa trapasto. Malo me sicer moti, ker odhajamo taki, ki poznamo objekte in vemo, kako deluje in kaj je kam vezano. Ker če se v bolnici kaj zameša, so hitro trupla. To se je videlo ravno na naši Urgenci, ko so pri gradnji zamešali dve cevi. Ko mi odidemo lahko dobijo nove, ampak znanje bo šlo z nami in kaj bodo potem? Delali poskuse, pa pogrebno službo v pripravljenosti?
Zraven je pa potem še denar. Saj vem, da denarja ni nikoli dovolj, ampak tole tu je bolj žepnina kot pa plača:
- delal sem 1.1., na državni praznik, cel dan
- delal sem tudi en vikend, se pravi soboto cel dan in nedeljo cel dan
- ker je prišlo do okvare, sem enkrat prišel v službo ob štirih zjutraj, kar pomeni, da sem imel dve naduri v "nočni izmeni"
- zraven je dodatek na delovno dobo
- pa še dodatek za izmensko delo
- pa dodatek za prehrano
- pa dodatek za prevoz na delo (27,5 km v eno smer)
Ko se vse to sešteje, je bila plača za januar (izplačilo na TRR) 1.350,01€. In jaz se s to plačo lahko kar pohvalim. Tisti, ki bo prišel namesto mene (če sploh kdo bo), bo začel z izhodiščno plačo...
No to pa je žalost evo, ampak žal se to dogaja vsepovsod -> dobiš novega sodelouca ki ima boljše ugodnosti kot ti, ego ima tak kot da dela že 5 let tukaj, pa čeprav mu stvari niti jasne niso, plačo ima boljšo kot ti, ker se je na frišno izpogajal glede na trenutni standard...
ZELO DOBER SINONIM TEMU SO MOBILNI OPERATERJI
Pri njemu si 5 let, nikoli nič ne kompliciraš, plačuješ položnice, potem pa rečeš, da bi sedaj malo popusta..."žal samo za nove naročnike"
Sepravi nekdo, ki mu moraš naredit priklop, fizično namestitev opreme in še ubadanje z odjavo s prejšnjim operaterjem bo imel 50% cenejšo položnico kot jaz, ki imam že vse pripravljeno? "Ja pejte drugam pa boste tudi vi dobili te ugodnosti"...
Službe dan danes niso več za 20+ let tako kot so bile včasih
Danes so se zimske gume hankook na cx30 zopet izkazale čez gorski prelaz Passo Fedaia (2057m) . Modeli sploh niso splužili ceste povsod,ena varianta je, da je močan veter nanesel sneg čez cesto, druga, da sploh ne plužijo, ko zapade par cm snega, če je mogoče snežilo pred kratkim. Smo pa pomagali enemu Izolanu, da je dal verige na svoj bmw. Pa letne gume je imel gor. 😊
Doma je že tudi olje (z malo rezerve 😄) in ozemljitvena palica.
Naslednja stvar, o kateri se moram pozanimat, je, ali je bolje agregat pustiti do uporabe tovarniško zapakiranega, ali morda vanj čimprej natočiti olje in bencin in ga zagnati za kakšnih 5 minut??? Predvidevam, da je agregat tovarniško konzerviran, in lahko tak zdrži nekaj let brez večjih posledic (recimo v skladiščih trgovin).
Preberi navodila, ampak verjemi, da je bolše da notri bencina ni, če ne nucaš.
To sem že enkrat pravil za navadne kosilnice, pred zimo bencin ven.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če se bodo vozili samo po kak kilometer, bodo prej ali slej te gajbice začele delat probleme, ker imajo vse direktni vbrizg pod tlakom....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani