Sicer grem mimo Ljubljane zgolj nekajkrat letno, ampak kadar sem ?el, je bil najve?ji problem in zastoj pred odcepom za Brezovico. V?asih celo tak zastoj, da smo stali v koloni ?e kmalu za odcepom za Brdo.
Mimo Dom?al in ?entjakoba o?itno pridem ob takih urah, da ni ve? gu?ve, ker se ne spomnim, da bi tam kdaj naletel na zastoj.
In ko je ?e govora o tovornjakih, vsi tovornjaki so hoteli mimo. vsi, ki so hoteli pri Brezovici dol z avtoceste, pa so bili osebni...
Torej bi, po mojem mnenju, Ljubljana potrebovala ?e en krog okoli, ker ta je o?itno premajhen...
Jp,se kar strinjam. Ampak.... O?tevil?eni parkingi bi verjetno pomenili pla?ljive parkinge... Koliko ljudi bi ga bilo pripravljenih pla?ati in koliko ljudi bi raje videlo da ostane tako kot je?
Izjava tedna!
A koliko bi jih bilo pripravljenih pla?ati parking in koliko bi jih raje videlo, da ostane tako kot je? Ti zaupam skrivnost: ravno toliko, kolikor je prevoznikov pripravljenih pla?evati vi?je cestnine in kolikor bi jih raje videlo, da ostane tako kot je.
Sicer pa, ?e je Jankovi? naredil Sto?ice in zdaj dela ?e kanalizacijo, mu ponudite ?e eno idejo in jo bo gotovo izpeljal: pri Verdu naj se odcepi en krak, ki bo brez enega samega samcatega kri?i??a peljal do Krtine. Pa naj se ves tranzit odpelje mimo (ali pa na stebre in ?ez) Ljubljane. Potem bodo gu?vo delali samo tisti, ki gredo v Ljubljano.
Pa ?e en pomislek: baje se vsak dan v Ljubljano pripelje 120.000 ljudi. Recimo, da jih polovica pride z javnim prevozom. In recimo, da se v avtu v povpre?ju vozijo trije. To pomeni, da se v Ljubljano vsak dan pripelje 20.000 osebnih vozil. ?e je povpre?en avto dolg 4,5 metra, je to 90 kilometerska kolona. V Ljubljani je omejitev 50 km/h, ponekod 70 km/h. Ampak semaforji to hitrost zmanj?ajo za polovico, torej je dejanska hitrost skozi Ljubljano med 25 in 35 km/h. Tudi ?e vse tovornjake umaknemo s ceste, koliko ?asa traja, da se 20.000 osebnih vozil s hitrostjo 30 km/h odpelje mimo? Ja, vem, Ljubljana ima ve? uvozov ne samo enega, ampak bistvo je, da vse, kar prileti po avtocesti s hitrostjo 130 km/h, se mora potem zbasat skozi Ljubljanske semaforje. In pri takem ?tevilu vozil bo enostavno pri?lo do zastoja.
1.) Ves tranzit ne more vedeti, ob kateri uri okoli katerega mesta ratujejo zastoji in torej obljubljena dra?ja cestnina.
2.) Tole pri nas sploh niso zastoji. Mislim, a je kdo kdaj ?el mimo Benetk, sploh, ko ?e ni bilo nove obvoznice? Pa najbr? sploh ni edini tak odsek...
3.) V geografiji in zemljepisu nikoli nisem bil dober. Zato imam zadnje ?ase obilo te?av, ko posku?am razumeti, na kak?en na?in Maro?an be?i preko Slovensko-Hrva?ke meje. In tudi zdaj imam te?ave, ko posku?am razumeti, kako naj tranzitni ?ofer iz luke Koper odpelje npr. na Mad?arsko preko Avstrije namesto preko Slovenije?
?e bi imel, a je nekaj pri?lo vmes in moram hitro v avto in 25 km dale?. Zakaj? To pa v drugi temi - kogar bo zanimalo, bo ?e na?el...
Do zdaj sem take ideje in predloge zmerno do prete?no uspe?no ignoriral, ampak zdaj se pa ?e te?ko spregleda.
Ta ideja je podobna tisti, da bi tovornjak v Kopru nalo?ili na vlak in ga zlo?ili v Mariboru. Dejstvo, da tovornjak od Kopra do Maribora potrebuje 3 ure, vlak pa okoli 4 1/2 od takrat, ko spelje (torej + ure ?akanja na vlak), pa zanemarimo... Tako pa tole. Predstavljaj si zdaj, da v luki Koper nalo?ijo tovornjak dopoldan, voznik pa se odlo?i, da bo tam po?akal do ve?era, ker je pono?i ni?ja tarifa. Torej nekje v luki parkira in gre spat. Zdaj si pa predstavljaj, da to naredi 40 voznikov. Kak?no bo sranje v luki Koper? Poleg tega imajo nekatera podjetja in trgovine "skladi??e na kolesih", torej mora tovornjak priti ob uri, sicer jim zmanjka robe. Torej ni druge, kot da tovornjak nadaljuje vo?njo. Kdo bo kril vi?je stro?ke? Voznik? Prevozno podjetje? Trgovec? Lahko si mislimo! Torej ostane samo ?e kon?ni kupec. Ko bodo cene ?le spet gor, mi ne jokat in oblat, kako je v tej dr?avi vse zavo?eno... Za dodatek pa Avstrija omejuje promet v no?nem ?asu (no?ni mir in po?itek prebivalstva, tudi tistega, ki ?ivi blizu avtoceste). Mi bomo pa tovornjake na cesto spustili pono?i...
Torej je tole spet bolj ali manj eden od ukrepov za polnjenje prora?una.
Shrek, vem, kaj je tahograf. Tako tisti stari na listke kot tile novi na kartice. Vem tudi, kako deluje in kaj vse zapisuje. Vem tudi, kako se ga da pregoflati (sploh stare, tiste na listke). ?e te ravno ne dobijo med golfanjem, zadevo navaden povpre?en policaj ne ugotovi (razen, ?e te potegne iz prometa, na tahografu pa ozna?eno, da si zadnje dve uri spal...)
Jaz pa velikokrat kar pege dobim, ko vidim kolesarje na relaciji Trnovo - Solkan. Trnovo je na nadmorski vi?ini 780 metrov, Solkan pa na 95 metrov. Kolesarji tam vozijo s hitrostmi tja do 70 km/h, kak?en tudi ve?. Na glavi imajo tiste stiroporne ?elade, na kolesih pa tiste tanke gumice. Skozi ovinek pa se nagne vsaj toliko kot Marquez. Dovolj je samo malo gramoza na cesti, pa kon?a v ograji ali pa v drevesu. Ali pa v nasproti voze?em avtu... In pri Solkanu se spust kon?a s semaforjem in kri?i??em. Nekajkrat se je ?e zgodilo, da "ni uspel" ustaviti in je ?el mimo cele kolone do semaforja. Potem se pa zgodi, da ga kdo spregleda. Kako ga tudi ne bi: ustavi? se prvi pred semaforjem (ni kolesarske steze ali plo?nika), da? desni smernik in ko spelje?, povozi? kolesarja, ki te prehiti po desni in gre naravnost...
Tudi povzro?itelj bi moral dobiti kazen, ker ni spremljal prometa. ?e je vse normalno, se sli?i zvok sirene, ko si tako blizu in bi moral biti previden.
Kako bi vsak posameznik gledal na takega, ki bi zaradi njega, koga od svojih izgubil...ker bi re?evalno vozilo razbil...
Ni vse peljati, ampak tudi spremljati. Se pa sli?i zvok sirene, ?e si tako blizu.
?e je vse normalno... ?e bi bilo vse normalno, bi opazil prometni znak, ki ka?e, da je v tisti smeri policijska postaja. Torej bi lahko pri?akoval kaj takega.
Bi bilo pa za predlagat vladi, da bi si zmislili en prometni znak, ki bi opozarjal na "intervencijske" izhode. Doma?ini sicer vemo, da sta v tisti ulici gasilski dom in policijska postaja in torej ?e pri?akujemo, da ?e sli?imo sireno, bo najbr? od tam ven kdo priletel. Gostje pa tega ne vedo. Isto je nasproti gimnazije, kjer na cesto "uletijo" re?ilci. Lahko bi bil en prometni znak, ki bi opozarjal na take izhode. Ker meni se kar dozdeva, kaj se je tam zgodilo: dedek je sli?al sireno in v vzvratnem ogledalu preverjal, kje je "izvor", da se ustrezno umakne...
Me zanima, kako se bo re?ilo. Mislim, imeli smo nekaj primerov, ko je v mestu voznik re?ilca prevozil rde?o lu?, pa je vanj butnil motorist, ki je pripeljal krepko nad omejitvijo. ?e naslovi so bili tam druga?ni, ampak pustimo stat. Me zanima, ?e bodo tudi tu policistu "naprtili" krivdo?
Na koncu pa ne vem, kaj je huj?e na cesti:
- zmeden starostnik
- ?enske, ki se li?pajo med vo?njo
- Ljubljan?ani
- sami sebe polni mladci v belih patikah in komolci na ?ajbi pa gas do daske (svi na?i)
Po lastnih izku?njah tole pomaga... kurckej... Dobro, kak?na ?ival manj bo povo?ena in kak?en avto manj razbit, ne bo pa to v celoti prepre?ilo trke. Ampak ko v medijih napi?ejo tako pompozno, ?lovek dobi ob?utek, da zdaj bo pa mir in pripili skozi ovinke ?e hitreje kot prej. Pa s tem ?e bolj spla?i divjad, ki nato ska?e kamor ska?e ne glede na odsevnike...
Mogo?e je problem v tem, da montirajo odsevnike ZA divjad namesto odsevnike PROTI divjadi...
Me zanima, kaj je novinarka govorila, da je pri ?loveku zbudila tako jezo in bes?
Me pa zanima tudi, kaj je tipu zadogajalo v glavi, da je z avtom trikrat peljal mimo kamere, nato pa pobegnil. Kaj misli, da kamera ni posnela registrske tablice?
?udi me, da to ?e niso v vseh letih niso na Darsu sami pogruntali...
Mene pa ?udi, da tebe to ?udi.
In vsi tisti, ki mislijo, da vodilni na DARSu mislijo, kako bo promet po slovenskih avtocestah varnej?i in hitrej?i, naj nikar ne mislijo ampak naj dobro vedo, da DARSovci vedo, da bodo vsak mesec dobili pla?o, pa ?e mislijo ali ne, in zato mislijo vse drugo samo to ne, kar bi morali misliti in jih ?isto ni? ne zanima, kaj si vi mislite in kaj veste.
Ja, Nejc, vse to je res. Je pa res, da se v?asih zgodi, da pripelje? 15 km/h hitreje, kot je predpisano (sploh ?e je lepo son?no jutro, suha cesta, ?e nobene gu?ve,... Takle radar te spomni, da omejitev kljub temu velja. Pri tistem, skritem, se pa to spomni? ?ele ?ez tri mesece... In, kar lepo priznaj, ?e bi bili povsod taki radarji, bi pla?al polovico manj kazni, kot si jih sicer, je tako?
Tako da ne vidim da bi bilo v tujini kaj druga?e s postavitvijo radarjev...
Tole je fotografija radarja v Italiji:
Ta radar gotovo ni namenjen inkasantstvu ampak umirjanju prometa. In ?e te tak radar ujame, je ?isto prav, da te oglobijo. Bom pa ?e dal fotografijo radarja v Sloveniji. Sicer pa itak sam ve?, kako so pri nas radarji skriti. In takemu radarju ne more? re?i, da je za umirjanje prometa. Ker voznik niti ne ve, da je tam radar in vozi z nespremenjeno hitrostjo naprej ter ogro?a varnost prometa. Potem pa enkrat ?ez tri mesece dobi polo?nico na dom, pa se niti ne spomni ve?, kje je to sploh bilo... Mislom, da ve?, o ?em govorim.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem pa mislil, da se je na?lo kak?no plinsko polje in ne bomo ve? odvisni od Rusov...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani