Da vas ne bo skrbelo. Ni tajnica, ni transvestit, je pa sodelavka. Samo sodelavka.
Tale mi je oblikovno kar všeč (me je povozil čas):
Zade(te)k v polno? Japonci v eno združili tri oblike. #foto
Popravljeno od Janez007
RazširiDajte se skulirat in malo prej pogledat, v kateri temi smetite... Jaz ne bom pucal za vami...
Prejle sem cistil temo "Prigode v prometu" in blodnje premaknil v temo chat is back... pa se je nekaj zalomilo... in sem moral celo temo "Chat is back" izbrisati ... ker se je izgleda na bazi nekaj pokvarilo ... in je neko staro Bostijevo sporocilo dupliciralo vsaki dve minuti
![]()
Smo opazili. 😀 Hvala.
Razširi
Pri bencinskih Mazdah skyactiv G si hotel reči? Dizel nima nekih pretiranih obratov, ko je mrzel.
Vem za G120, G165, G194 in CD175. Tako so Mazde tovarniško narejene - programirane. Mene moti, ker speljujem najprej cca 15 metrov nazaj, pa potem speljem naprej in moram takoj močno zavit in odvit skozi dvoriščna vrata pri tem pa pazit, da nisem prehiter, da avto kam ne ruknem ...
Danes sem spremljal. Ko vžgem, nabije na 1.500 obratov in drži nekaj 10 sekund. Na 750 obratov je prišla po nekaj minutah, ko je bila segreta na delovno temperaturo (obrati so se počasi zvezno nižali s 1.500 na 750).
Popravljeno od Janez007RazširiOmenjeni spot je sicer izven konteksta, ampak mimogrede ga imajo za himno v Ford klubu Slovenije.
Točno to...
A če je sklopka stisnjena ni škode, če sem med premikanjem dal iz R v 1.prestavo ?
Mimogrede imaš prav, japonci imajo visoke obrati in moraš paziti da daš oziroma doziraš minimalno gasa ob speljevanju.
Po mojem laičnem mnenju čisto nobene. Pa tudi če kdaj zaškrta, ni panike. Je pa @scania strokovnjak, ki pozna menjalnike v podrobnosti.
Popravljeno od Janez007Čist ne razumem težave, v čem je problem??? Dokler je sklopka zanesljivo stisnjena, nima težave, ali?
Mene pa pri Mazdah motijo začetni visoki obrati in v začetku nekaj časa drsam sklopko ali pa bi šel po ulici kot sneta sekira. 😄
Popravljeno od Janez007RazširiPa kaj smo mi krivi, če se mazde ne kvarijo. Saj napišemo tudi to, kolikokrat smo jih oprali, pa koliko tekočine za stekla smo dodali, pa kake gume bomo montirali gor. Pa tu in tam uleti na forum kdo, ki mu mašina zariba, da malo razbije to monotonijo. Če greš na kak drugi avtomobilski forum se pa pogovarjajo resnično večinoma o okvarah svojih ljubljenih konjičkov. Resda jih preklinjajo a nikakor ne bodo priznali, da četudi imajo enega premijca izmed nemške svete trojice, imajo en kup problemov zraven.
Tako, da je bolje, da se pogovarjamo o vremenu in kuhariji, kot o okvarah. 😉
Ob vsem tem našem balastu, ki ga produciramo, pa novince, ki kaj rabijo glede Mazd, takoj zabijemo v tla ... mislim, da je problem tudi v "izkušenih", ki nam manjka nekaj angleške kulture komuniciranja.
Nisem siguren, ali paše v to temo ...
RazširiRes je. A naj tej padalci vsaj poročajo, kako do stvar rešili in če so jo sploh.
Razumemo, da je za vsakega (vsako) enkrat prvič, a naj se tudi pozneje vsaj vsake toliko pridružijo našemu sproščenemu in vedno prijaznemuu klepetu.
Kaj pa predlagaš kot rešitev, pa da ne bo sistema zakompliciralo?
RazširiElektronik.si ima določena pravila na forumu kar se tiče objav in možnosti ogleda fotografij.
Zakaj omejitve?
Vsak je enkrat začetnik in tudi nekateri "zelo izkušeni" ga pogosto biksamo. Če kakšen zaluta in ga potem ni več, pa kaj ... pomembno je, da se ostali trudimo ohranjat nek nivo in da se počutimo svobodno. Pa da je smeha in dobre volje čim več.
RazširiLahko jim damo en test iz osnov motornih vozil in če to rešijo nad 80% lahko sodelujejo. Al pa dva krat ne javi kako je rešil oziroma hodi samo po rešitve na forum, pa adijo.
Ti si pa strog , mlajša generacija je rezultat permisivne vzgoje. 😃
RazširiTaki samo pridejo po nasvet za lastno rit, še nobeden od takih ni nazaj napisal kako je rešil. Takšne upam da vredu olupijo na servisu.
Morda pa bi se dalo nastaviti na forumu kakšen obrazec, kjer bi spraševalca vodilo in bi navedel vsaj osnovne podatke (znanka, model, prevoženi km, ... težava)? Za polpismene brez bontona. 😃
Tudi moja polnoletna otročička včasih po SMS komunicirata, da bi ju najraje nekam poslal, recimo za vsako besedo eno sporočilo, ... potem se pa jaz matram s tipkanjem, da ugotovim, kaj hočeta (ciljam na odgovor DA ali NE). Da ne govorim, da jih na telefon skoraj ne moreš priklicat .. 🙃 😂
RazširiKot da smo na tržnici. Vedno bolj me moti odnos novih uporabnikov. Niti ne napiše zakaj se gre niti se ne predstavi, niti nič. Spoštovani uporabnik tako kot si tukaj napisal napiši na uradni servis, gmt, euroton itd... Pa boš videl kdo ti bo odgovoril, nihče.
Včasih osnovni bonton pomaga, da pozdraviš če začneš s temo, opišeš težavo, predstaviš avto in nato vprašaš za mnenje in izkušnje. Nismo ti mi trgovina da bi vedeli maloprodajne cene pa še popuste...
Vglavnem mislim da je skrajn cajt za čistko na forumu.
Kot sem že napisal v neki drugi temi, jaz odgovarjam z nasveti samo starim članom in dejavnim članom, za vse ostale pa pelji na servis in kupi na servisu.
Po svoje se strinjam (imaš ti več dela že s podvprašanji, kot tisti, ki sprašuje 😀). Ampak, zakaj ne bi pomagal tudi takim, če te nič ne stane, za hobi? Nobeden nikogar ne sili. 🙂
Popravljeno od Janez007RazširiMazda 6 ga ima čisto pri motorju. Je potrebno vzeti dol tudi most in cel auspuh, da ti ga lahko ukradejo.
Bencinar 2013=>?
Catalytic Converter MAZDA 6 2.0 Skyactive G (GJ GL) PE PY
Popravljeno od Janez007
Katalizatorje pri nas kradejo kot srake
Policija: najraje imajo japonce
Naša policija razkriva: Lotili se vas bodo, če imate te znamke avto
Razširi
Pa misliš, da ne bi bil zmožen? Tud meni je bila medicina nekoč črna škatla zdaj mi je pa mogoče žal, da namest na informatiko nisem šel na medicino. Stvari so precej logične in dejansko kar rabiš za študij je zicleder pa zmerno moraš bit sposoben. To drugo bi šlo, zicledra pa nimam.
Če prav razumem, si v drugem delu že sam odgovoril na vprašanje (odgovor je NE). 😀
Ampak če sem razumel, je Alex predlagal samo polaganje izpitov, za to pa ne potrebuješ zicledra (za vsak izpit rabiš kakšno urco). Pa potem še kakšnih 5 let specializacije....😄
Popravljeno od Janez007Fotra je pred letom (nekaj mesecev po cepljenju) začelo nekaj bolet v prsih ... seveda je bil prepričan, da je to od cepljenja. Potem se je ugotovilo, da je bila kriva kislina v želodcu. 😃
Neka bližnja žlahtnica (ni ovca, tako kot jaz, ampak razmišlja s svojo glavo 🤪) me je pred tretjim cepljenjem rotila, naj se ne cepim, ker da bom umrl v roku 3 mesecev. Imam še pisno na telefonu. V nasprotju z njeno napovedjo, sem še po več kot enem letu živ. Najbolj sem pa žalosten, ker ima ženska doktorat iz naravoslovne znanosti. 🙃
RazširiMen se zdi tud nesmiselno kupovat avto za 30k€, da bodo 80 letniki delali 2000km/leto. A ne bi bilo bolj logično najt neki rabljenega dobro ohranjenega, če že zdajšnji avto ni več dober zaradi katerega koli pač razloga.
Ne vem, recimo kaj v tem rangu
Opel Corsa 1.4-16V-COLOR EDITION-SLO-100.000KM-KLIMA-ODLIÈNA, letnik:2012,5990 EUR :: Avtonet ::
WWW.AVTO.NET
Opel Corsa 1.4-16V-COLOR EDITION-SLO-100.000KM-KLIMA-ODLIÈNA, letnik:2012,5990 EUR :: www.Avto.net ::
Se strinam. Mene je tale letna kilometrina tudi močno presenetila. Pa še ta bo šla še počasi dol.
Je pa tudi vedno težje uskladiti moje in njihovo razmišljanje. V resnici jih jaz palim, da si avto zamenjata ... želim, da bi imela novejši, bolj varen avto. Za razliko od mene, je bil samo njihov prvi fičo kupljen rabljen, potem pa vedno novi, ker sta se s prvim tolk nasrala.
Popravljeno od Janez007
Za take, kot sem jaz, ki nimam pojma o virusih, farmaciji, itd, ..
You searched for coronavirus - Australian Associated Press
Popravljeno od Janez007
RazširiČe se bodo vozili samo po kak kilometer, bodo prej ali slej te gajbice začele delat probleme, ker imajo vse direktni vbrizg pod tlakom....
RazširiDrži. Zato sem pa že v izhodišču predlagal električni avto. Tistega pa ne zanima, ali se pelješ 100 m, 1000 m ali 100.000 m v kosu. 😃
Torej vsak s turbo, Suzuki 1.4, Opel 1,2, ...? Kaj pa Toyota 1,5 VVT-iE?
Je kakšen motor, ki tega nima? Mazda G122? Še kaj drugega bencinskega?
Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
Ponavadi in v mojem primeru sodelavci sodelujejo na službenih delovnih področjih.
😂
Sem pa tja grem na teren, ponavadi kot šofer, včasih pa tudi kot sopotnik. Bolje s sodelavko kot s sodelavcem, ki je včasih vozil rely ... po 7-ih urah vožnje z njim po zasavskih hribih z Jimnyem mi je bilo zadnjič po dolgih letih spet slabo 🤮.
Danes naju je Google peljal po zelo strmi bližnjici dolenjskih hribov in še sreča, da sva imela bencinsko Vitaro 1.4 Allgrip, ker si ne predstavljam, da bi moral ritensko, za obračat pa ni bilo prostora.
Ob teh terenskih poteh, pa se vidi marsikaj ... tale traktor pod cesto sem slikal septembra
Povezava za deljenje
Deli na druge strani