Majo .. sicer na Kajuhovi tud ampak mislim, da po ve?ina la?je na?la Barje kot Kajuhovo - Jures ti povej ti si vodja, ? epa re?e? Kajuhova za prmej pa zarad mene tud OK.
Ups - prehitu si me... aja vinjeta saj res, a jo mamo vsi?
Ne bo? verjel ampak to?no tako se je govoril 1991 ko je Demos prevzel ablast
Ma to govorijo od kar vem zase... skos naj raja zateguje pas, da bo neko? lep?e ?ivela - in ta lep?i po 40 letih o?itno ?e ni pri?el in tudi ne bo - bogata?i so pa izredno zadovoljni s to reformo, njihov lep?i jutri se je ?e davno zgodil pa ?e bi jim razni ?u?tar?i?i in Majerji pomagali in tla?ili denar v ?e tako prepolne riti.
ne skrbi, motor se je tudi prej ogrel- ?e ve? pregrel, kazal?e? nima veze s temp motorja ali uparjalnika - ka?e le temp vode za termostatom.....ta ima pa samo funkcijo odpiranja da se voda ohladi
Tole pa ne ?tekam ?ist... ?e je termostat pri hladnem motorju pravilno zaprt voda skoraj stoji (minimalno te?e) v sistemu in v bloku motorja se hitro segreje na delovno temperaturo. ?e se ne motim je senzor za temperaturo tudi nekje v tem obmo?ju in ne na hladilniku ali za termostatom.
V kolikor pa voda zaradi pokvarjenega termostata nemoteno kro?i pa traja predno se vsa segreje na delovno temperaturo tako, da je tudi na temperaturnem senzorju prikazano. In sigurno ne pride do pregrevanja kve?emu obratno, da je motor ve?ino l?asa na manj?i temperaturi od delovne. Do pregrevanja pride le v primeru, da goni? po mo?nosti celo v klanec in da pokvarjen termostat blokira poln pretok takrat pa gre ?ez motor premalo vode in ?e ta prepogosto zaradi visokih temperatur zavre, kar pomeni, da lhko za?ne ven butat v ekspanzijski posodi.
moja mazda je brez termostata fajn hladno delala...
sm razmi?lu da je mogo? smiselno prevrtat ene dve mali luknjici da skos te?e voda tam, da ma delovno mal ni?jo.
Deeyan think about it js ne morm ve?
Sej termostat ima tako ali tako luknjico saj mora voda tudi ob zaprtem rahlo kro?it, ker ?e ne bi potem bi vro?a ostajala le v motorju do termostata pa ne bi pri?la oziroma zaradi prepo?asnega segrevanja prepozno.
Da bi zmanj?al delovno bi moral dobiti termostat, ki odpira pri manj?ih temperaturah.
Ja logi?no, kje bo? rezal... pr tamalih najmanj pomembnih, ker od njih nima? ni? razen tega, da te ovce neumne volijo za oblast... pr velikih ribah je treba pazit, da se jim ne zameri? in tam bohnedej rezat.
Majer le tako naprej - samo potrjuje tisto kar vedno govorim o njem. Prozoren kot naj?istej?a ?ipa.
Sam pustit ga je treba se bo ?e sam zasral... problem, je da bo do takrat ?e tolk ?kode storjene.
No 40.000 podpisov tud ni tako izi nabrat, ?e si seveda zbiral po?teno brez goljufanja. mislim, da je ta meja ustrezna ni pa ustrezno tisto, da lahko nekaj poslancev poda zahtevo za referendum, ker tole v trenutni situaciji pomeni, da bi lahko samo poslanci PS za vsak zakon, ki se ne strinjajo dajo zahtevo za referendum... ja kam pa pridemo, ?e bi se takole ?li.
Grozljivo je, da o takih stvareh odlo?ajo ljudje, ki tudi enega stavka zakonika niso prebrali, kaj da bi sploh vedeli zakaj gre.
Bi bilo pa zanimivo, kako bi zgledal referendum, kjer bi bilo vpra?anje ali ste za, da dr?ava financira verske skupnosti oziroma naj se financiranje verskih skupnosti izvaja s prispevki ?lanstva.
V teh ?asih, ko re?ejo vse povsod mislim, da bi bil najbolj legitimen referendum.
tank se bo zaplombiral , pol bo pa ?as va?en in litri, sigurno pa da naj vsak pove, da se mal lovimo ?asovno, verjetno bosta lahko najve? 2 skupinci - avtoban gorica in predel....ostane ?e avtovlak
Vsaj ?tiri mo?nosti ima?:
Najkraj?a je ?ez ?kofjo Loko - 125km
Sledi ?ez Vr?i? - cca 135km, ki je verjetno ?asovno najhitrej?a (precej poti je po AC)
Potem ?ez Logatec in Idrijo, ki je 145km
Najdalj?a je pa ?ez Novo Gorico - 185km in tudi najpo?asnej?a
Mene bolj zanima slede?e, namre? odgovorni za varnost v cestnem prometu zelo radi mahajo okol s statisti?nimi podatki. V kateri predal?ek statistike vtaknejo samomore na cestah?
Zanesljivo ti lahko odgovorim na tole, da se tega v statistiki ne vodi kot se ne vodi nesre?e zaradi zdravstvenih te?av (infarkt, omedlevice, nenadna smrt, ipd) kot tudi ne zaradi utrujenosti (zaspal za volanom) ali uporabe telefonov, cigaret oziroma ?esa drugega,kar ne sodi da se po?ne med vo?njo.
Vse to se vtakne pod neprilagojena hitrost, napa?na smer in stran vo?nje, izsiljevanje prednosti ipd. Zato je statistika teh nesre? zelo nenatan?na in zavajujo?a - se pa nanjo obe?ajo razni kvazistrokovnjaki tipa ?lender, ki jih ne zanimajo dejanski vzroki ampak le koliko represivnih ukrepov bi ?e uvedli.
Glede na razli?ne poti (tudi ?tevilo km) predlagam, da se na za?etku zabele?i ?e ?tevilo km na ?tevcu oziroma vsak pove po kateri poti bo ?el pa se potem recimo na TIS-ovi mapi prebere kolk km je dolo?ena pot.
Druga?e bomo te?ko prera?unal porabo ali pa da dolo?imo to?no po kateri poti se vozi.
Homofobija in nazadnja?tvo sta zmagala - sem res mislil, da smo pa le malo bolj tolerantna dru?ba in dokler bo cerkev imela tak vpliv bo pa? tako - ?koda, spet se je izkazalo, da la? in zavajanje ?edalje bolj postajajo vrline in ne obratno
Seveda. Iz zanesljivih virov ki po slu?beni dol?nosti gledajo kamere vem, da nekateri naredijo par krogov, preden zberejo pogum in zavijejo desno.
Je pa zanimivo, da so te ni?e projektiranje za zasilno ustavljanje enga kamiona, ki rabi nekaj metrov tudi potem da spelje ven. ?im bi dali pred steno po?evni odbojnik, ni?a ne bi ve? zadostila zahtevam za en kamion in tunelu pade ocena. Zato ?e ni teh ograj. In zaradi take birokracije imamo kup suicide to?k. Res pa se vseh ne da nikoli izklju?it. Audi je prnoru verjetn prek 150.... Kdor bo hotu, pa? bo. ?e ne drga? pok v cestninsko.
Zadnji del ni?e bi moral biti v osnovi narejen pod zelo blagim kotom in ne pravokotno na cesti??e.
Po drugi strani je pa v primeru delanja samomorov ?e vedno bolje, da obstajajo take to?ke kot je ta ni?a, kot pa da bi samomorilec isto naredil na navadni cesti v nasproti voze?e vozilo, kjer bi poleg sebe lahko ubil ?e nedol?nega udele?enca prometa.
to pa dvomim. nekoc sem sprogramiral racunalniski model trka biljardnih kugel in tam se gibalne kolicine izmenjajo; oziroma se izmenjajo nekatere komponente vektorja hitrosti. je pa res da je bila predpostavka perfekten trk ampak takole na pamet ce bi moral reci ali je 50:50 ali kaj drugega bi rekel da kaj drugega. nevem no :ne vem:
Bo Labi povedal, k ma fiziko v malem prstu...
Je pa treba lo?iti med pro?nimi trki, kjer gre ves ali del kineti?ne energije v gibanje oziroma kineti?no energijo drugega telesa. ?e bo? pri biljardu to?no zadel kuglo bo bela kugla ostala na mestu druga bo pa ?la. Se pravi je ta kugla delovala s silo natanko tak?no kot kugla, ki je kontra delovala. Se pravi da delujeta med sabo ena na drugo z isto silo.
Pri nepro?nih trkih pa se del energije spremeni v notranjo energijo s katero se recimo pri trku dveh vozil me?ka plo?evina. ?e recimo priletita ?elno dva enaka avtomobila bodo po?kodbe na obeh enake saj vsak svoj del kineti?ne energije pretvori v notranjo. ?e pa recimo prileti en avtmobil v stoje?ega drugega pa se ne pretvori vsa energija v notranjo saj se del energije prenese na drugo vozilo tudi v obliki kineti?ne saj stoje?e vozilo premakne.
Zato trk v oviro, ki se recimo nato sama premakne je dejansko veliko manj hud (manj?e po?kodbe) kot recimo v nepremi?en zid.
?e se vrnem na za?etek si med sabo res razdelita energijo 50:50 ampak zmanj?ano za tisti del kineti?ne energije, ki ostane po trku v obliki gibanja obeh zaletenih vozil.
...pa ne smemo pozabit, da ma odli?en PR saj ga predstavljajo kot vrhunskega top strokovnjaka, pa ?e to ne smemo pozabit, da ima v kabinetu ?eno od Pezdirja, ki je pred to zaposlitvijo ?igosala napotnice na ?tudentskem servisu in je zdaj nepogre?ljiv kader na ministrstvu - ma sej ne ve? ve? kaj bi ?e rekel? Nekdo, ki ne zna zrihtat osebno zadol?enost (330.000? je 1000% osebnega letnega prora?una finan?nega ministra) bo zdaj re?eval zadol?enost cele dr?ave - nikol nisem tega rekel sam smo o?itno res ena banana republika in eni ?e vedno veselo vzklikajo, da nas bo samo var?evanje re?ilo - ma da dol pade?.
Zdej vem, da se bo spet TheBill oglasil z osebnim napadom, kolk se spoznam na ekonomijo bom citiral samega seba izpred dveh mesecev
Var?evanje in zategovanja pasu pelje v lastni samomor. 7% bi radi skr?ili javno porabo in ?e se bodo ?li uravnilovko bo treba tudi pla?e javnih uslu?bencov (Jo?aGuliko?a je baje ?e zelo navdu?en nad tem )zni?at vsaj za 10% - upo?tevat, je namre? treba, da zni?anje za 7% pomeni tudi manj?i priliv prispevkov in je to treba vkalkulirat v izra?un.
Takrat sem napovedal, da bo treba vsaj 10%, ?e ?elijo napovedan prihranek pri pla?ah JU in to je to?no ta napoved, ki jo zdaj dajejo na mizo. 15% zato, da se bodo na konciu izpogajali za 10%, kolikor je potrebno za napovedan prihranek. Ne vem no, ?e znam, kot neekonomist tole izra?unat z vsemi parametri, strokovnjaki na ministrstvu pa ne, oziroma ?ele po dveh mesecih pol res ne vem kak?na je perspektiva in pri takih "strokovnjakih" je odstop vlade le ?e vpra?anje ?asa.
Ja nekje morajo staknit te silne miljone, a ne?Kje bi jih vi, ta levi, razen dviga ddv, ki je najve?ja neumnost, staknili?
Me zanima, kako bi "?portni tip" to naredil, ?e bi sestavil vlado z lepotcem,ki se je tri leta gledal v ogledalo in ugotavljal, da je lep?
Zanimivo - skoraj vsepovsod so se prijeli tega ukrepa ampak pri nas bi pa to bila leva zarota Sej lohk pogleda? mal ?ez planke, ne bo ni? ?kodilo.
?portni tip je kot ka?e vseeno ve? ekonomista kot tako zveli?ani ?u?tar?i?, ki razen neoliberalisti?nih pogledov ne zna ni? drugega. Hmmm, ja teoretik, ki gospodarstva ni videl od blizu. Na uradu za makronomske analize in razvoj in pri odboru za ekonomko politiko pri svetu EU pa je bil tudi v letih 2001-2007, ko se je dogajalo tisto zaradi ?esar smo danes v tak?ni krizi zaradi pretirano neoliberalisti?nih pogledov.
Pred ministrovanjem je pa bil oziroma je ?e izredni profesor na ekonomski fakulteti, kjer so ?e pred kratkim predavali kako je vseeno kdo je lastnik podjetij in da lastniku je v interesu, da vodi podjetje ?imbolje - hja teorija, prakso smo pa ob?utili na lastni ko?i.
Zdaj mi pa prosim povej zakaj je torej ?u?ter?i? z teoreti?nim znanjem ekonomije bolj?a varjanta od recimo managerja s prakti?nimi znanji.
Fizikalno vsak pobere pol energije pri trku - verjemi. Kolk se pa pol me?ka je pa odvisno kako se bo ta energije pretvorila v me?kanje avtomobila. Na?eloma pa velja tako, da spredaj se mora avto kar precej me?kat zadaj pa je tr?i zaradi naletov v rit in je ponavadi manj?a dol?ina do potnikov kot je spredaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ups - prehitu si me... aja vinjeta saj res, a jo mamo vsi?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani