od marca letos spremljam tudi Mazda forum, ker sem iskal nov/drugi avto.
Imam Mazdo CX5 , letnik 2019. Sem bil zagret na čiping , da nabavim nekaj dodatnih konjev za vleko prikolice. Po prebranem , sem ostal kar kot je!
Mazda 2,2 - 150 KM - Skyactiv.
Vprašanje za Aleksa : ali si uredil dvig konje v z kolegom , na teh 185? Če, kako se vozi sedaj? V kolikor je v redu, bi se tudi sam verjetno odločil za ta dodatek konjev. Je morda kakšen takšen tip tudi kje c okolici Celja?
Glede regeneracije , sem tudi sam opazil, da jo dela nekje na 300 + km prevoženih; imam v glavnem relacije; nekako najkrajša 30 km, ostalo vse nad 60km , po avtocesti večinoma.
Na servisu v BTC-ju so mi dejali, da glede na letnik, ni potrebno skrbeti za ketno ( novejša različica motorja) ali čiščenje karterja/filtra. Olje menjam na 15.000 km.
Ja, pa Srečno vožnjo vsem.
za vleko prikolice ne rabiš dodatnih konjev, rabiš samo večji navor
me pa skrbi, kje imaš moči premalo - ker jaz z bencinarjem in 3 ljudmi v avtu in adrijino prikolico komot pridem kamor me je volja, itak več k 100 nemorš vozit
Te 2.2 motorji so največja šala Mazdinega inžiniringa. Nemc naredi 2.0 TDI z ulala konjički in eno turbino, mazda pa pri 2.2 in dveh turbinah jedva iztisne 175 konjev... zato, ker so elektronsko tako zaklenjeni, da katastrofa. Vsekakor ti priporočam, da ne posegaš v to elektroniko, ker boš dal dvakrat po gasu in bo šel motor v franže..
Vse ostalo bo pa @Alex razložu, k je dal že neki čez
Vedno sem pripravljen na možnost svoje zmote. Če to podkrepiš s dokazom, bom šel oba avta homologirat.
Človek kupuje neoriginal felge. Lepo je, da mu pomagamo in na vprašanje o homologaciji vsak poda svoj primer izkušenj. Jaz sem šel čez to decembra 2021 in mu iz prve roke povem, kako je zadeva funkcionirala, kljub temu, da so mi ljudje pisali, da naj se ne sekiram in nerabim sploh komplicirat. In ja, 90% ljudi ima felge nehomologirane.
Sedaj bi ti rad od mene, da ti še dokazujem, zakaj sem jih moral homologirat, ker mi ne verjameš. Ok
Kaj bi mi rad dokazal? Da se motim? Jaz ti povem iz prve roke povem čez kakšno proceduro sem šel z neoriginalnimi felgami.
Pred eno uro je NevLado napisal:
HOMOLOGACIJA S STRANI PROIZVAJALCA VELJA ZA NJEGOVE FELGE
Lahko kupiš identične aftermarket, z istim odmikom in vse, pa to ni uradno homologirano
Ko te bo ustavil policaj ali boš na tehničnem, ne bo nobene pizdarije
Ko boš imel totalko in boš dal zahtevek za povračilo 20 tisoč eur, se bo zavarovalnica vpičla v to in rekla "nope, ne dobiš niti centa"
A se splača reskirat, za 35 eur?
Seveda da prvič slišiš, ker živiš v Sloveniji, kjer ljudje pametujejo brez razloga po internetu, brez da bi kadarkoli šli čez ta postopek ali pa urejali te zadeve. Ko pa boš v roke prijel telefon in poklical na ustanovo, ki se ukvarja s homologacijo, boš pa dobil prave informacije (ČE MENI NE VERJAMEŠ).
Edit: lahko mi še poveš iz kje to tvoje razumevanje, kje si to prebral
Kot sem že povedal v prejšnjem komentarju, pa imaš za vse drugo na razpolago telefon in pokliči na oddelek za skladnosti na AMZS/Avto Krka,...
Hvala, tega nisem vedel ... Potem bom pa verjetno kakšne rabljene mazdine nabavil ...
Lej še vedno je cenej kupt neoriginal, ker sm mel prvo montažo sem vnaprej opozoril vulkanizerja in je stvari zrihtou, pa pol 35 eur na avto krka za vpis, maš pa pač 3 poti ki jih morš nardit
Zdej naslednji korak je pa da ko vsakič to napišem se usuje 10 ljudi, ki mi daje protiargumente, kot da sej za tisti krivec, ki je napisal zakon o homologaciji
Nisem hotel pametovati, le sklepal sem, da če je dimenzija vpisana, je tako v redu. Nikjer v kartončku namreč ni zapisano, da to velja le za platišča od proizvajalca avtomobila ...
In kaj ti potem vpišejo v kartonček, če daš na avto platišča povsem enakih mer, a od drugega proizvajalca?
Lej jst ti iz prve roke povem, ker mi je folk solil pamet vsepovsod kako nič ne rabiš bla bla bla. Ni res. Zakoni so žal jasni.
1. Naročiš felge, ki imajo zdravn certifikat, da pašejo na tvoj avto
2. Greš do vulkanizerja, kjer ti namontira gume na felge in felge z gumami na avto, vulkanizer izpolni TEHNIČNO POTRDILO O VGRADNJI
3. Greš na AMZS/Avto krka/karkoli in neseš ta papir, oni poslikajo felge, preveri se serijska, preveri se tehnično potrdilo
4. Čez 1 teden dobiš nazaj popravljeno homologacijo
Torej, po tvojem, je homologirana dimenzija + design?
HOMOLOGACIJA S STRANI PROIZVAJALCA VELJA ZA NJEGOVE FELGE
Lahko kupiš identične aftermarket, z istim odmikom in vse, pa to ni uradno homologirano
Ko te bo ustavil policaj ali boš na tehničnem, ne bo nobene pizdarije
Ko boš imel totalko in boš dal zahtevek za povračilo 20 tisoč eur, se bo zavarovalnica vpičla v to in rekla "nope, ne dobiš niti centa"
A se splača reskirat, za 35 eur?
pred 10 minutami je Justus napisal:
To pa prvič slišim 😶 Jaz razumem, da če imaš v kartončku vpisane določene mere, lahko nabaviš katera koli platišča in gume, ki ustrezajo tem meram, pa zato ni treba iti na homologacijo ...
Seveda da prvič slišiš, ker živiš v Sloveniji, kjer ljudje pametujejo brez razloga po internetu, brez da bi kadarkoli šli čez ta postopek ali pa urejali te zadeve. Ko pa boš v roke prijel telefon in poklical na ustanovo, ki se ukvarja s homologacijo, boš pa dobil prave informacije (ČE MENI NE VERJAMEŠ).
Edit: lahko mi še poveš iz kje to tvoje razumevanje, kje si to prebral
17-colske lahko daš gor, ampak jih je treba homologirati, sem se že pozanimal. Na homologacijskem kartončku imam vpisane samo 18-colske z dimenzijami 215/55 R18 95H. Sem pri nakupu avta vprašal, zakaj so na kartončku samo 18-colske, če pa kot dodatno opremo prodajajo tudi 17-colske, pa mi je uvoznik pojasnil, da Mazda zaradi izpustov CO2 in nižjih stroškov (višji kot so izmerjeni izpusti, več mora proizvajalec plačati nekih okoljskih dajatev) pač tovarniško homologira le 18-colska platišča in gume na tem modelu.
Sem še malo pobrskal za gumami na LiderPnevmatik in našel nekaj primernih (večina je 99V, nekaj je 95H), tako da bi se morda res lahko odločil kar za 18-colska platišča, kot praviš, pa še homologirati mi jih ni treba 😁
No to pa ni čisto res, dimenzija vpisana v homologacijskem kartončku velja ob meritvi na original platiščih, čim vzameš druga platišča in identično dimenzijo gum, moraš jit na homolomo, zaradi platišč
Jaz ne bi vzel nič od tega, ker so preveč odprte, in se bo lepo v vsakem kotku te felgice zabetoniral košček peska Potem pa sabo voziš 2 kili na vsaki.
Meni tega ni do sedaj povedal nihče, dokler nisem pogruntal sam, tako da bodo od sedaj naprej moje felge za pozimi striktno z zaobljenimi linijami. Je pa res, da je odvisno koliko km narediš brez da pereš avto, če delaš malo km te lahko za to glatko briga
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
za vleko prikolice ne rabiš dodatnih konjev, rabiš samo večji navor
me pa skrbi, kje imaš moči premalo - ker jaz z bencinarjem in 3 ljudmi v avtu in adrijino prikolico komot pridem kamor me je volja, itak več k 100 nemorš vozit
Povezava za deljenje
Deli na druge strani