Skoči na vsebino

Mazdina original dvigalka dobavljena v šestici ni bila sposobna dvignit 1500 kil dizel avta od mazde 6.

 

Domnevam da zato električni avti nimajo/ne bodo imeli rezervnih gum ker bi bile uporabne dvigalke predrage in bi delničarji trpeli.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

A

pred 1 uro je g.Wankel napisal:

To je sam odvečna teža.

Ubistvu je smešno, da ti enkrat na 10 let pride prav in potem ves ponosen vlačiš s sabo še en kolo.

 

 Pri nas se to zgodi tako pogosto, da znajo že otroci zamenjat.

 

Avta brez rezervne gume ne kupim spljoh. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Če ima nekdo srečo, ni nujno, da jo bodo imeli vsi 😅

 Doma imamo 3 avte in na srečo so vsi dizli.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 50 minutami je Bossek napisal:

A se vi sploh kaj vozite z tem ultra super duper CX-30? Saj tok postov na dan tuki napisete, da sploh nimate casa :D

 

Vesoljske ladje ne potrebujejo šoferjev, zato imajo eni toliko časa za tipkanje.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

To počel bi tudi jaz.

Ampak s službeno LC bi šlo mal težko. Bi moral tablce dol pobrat, pa nalepke dol potrgat, pa bi se še vedelo za čigav avto se gre. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Za škodo je Mazda vesoljsko vozilo.😉

 

Mogoče res.

Ampak samo zaradi voznikov CX-30.  Nekateri od njih včasih dajejo vtis da so extraterrestrial. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

 

pred 5 minutami je Bini napisal:

Ti bi ga prodal po dveh letih za tak denar? 🤔

 

 

električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Spritmonitor.de

CX-30 186 manual 6,60

CX-30 186 automatic 7,30

CX-30 140 manual 6,62

CX-30 140 automatic 6,95

 

 

 

 

KVA? A CX-30 tolk žre?

Ni čudno da je 3/4 postov na forumu pav v temi Macda CX-30.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

Jaz sem ostal brez besed... Golob je pa le en navaden lopov, ki bi nam samo kradel iz denarnic... a ni tako? :nevem:

 

Tako je.

 

Dol z Holobom.

 

Naj nam krade kdo drug. Tak ki smo ga že navajen. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 8 urami je Agerg napisal:

Ali pa tako. 😂🤪

 

 

image.png

 

 

A tole je fotka iz bližnje prihodnosti ko bo folk čakal na prosto mesto na polnilnicah?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

To je vedno težko pravilno izračunat, ti pa lahko iz izkušenj povem, da pri meni se v dežju in mokrih cestah poraba dvigne za cca pol litra

 

To se ti v ljubljansko močvirje voziš na šiht ane?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Koeficient trenja ni toliko pomemben kot pa izgubljanje energije, ko kolesa mečejo vodo na vse strani. Ja vsaki kapljici je treba dat energijo, da jo odnese izpod koles. Tako, da poraba ne mokri cesti je vedno večja kot na suhi in se še poslabšuje z večjo količino vode na cesti pa s tem še niso bile mišljene poplave.

 

Če misliš zelo globoko lužo in aqaplaning zna biti zadeva zapletena.

 

Če se vozimo samo po mokri  ceti z 90 km/h (moja povprečna hitrost na šiht je 34km/h), pa da v najboljšem primeru kapljice levo desno pospešiš na 50km/h, potem pri zmernem dežju spodrinemo - pospešimo - recimo liter (zmeren dež ki ni stalno) vode na sekundo izpod koles (na hitrost 50km/h). Za to potrebujemo moč 95W.  

Avti (ice malo z manj, ev pa z malo več) se premikajo v povprečju z močjo cca 15000 W.

Dvorjan čez palec trdi, da za pospeševanje kapljic izpod koles porabi 10% moči kar bi zneslo 1500W.

To je mnogo več kot izračunanih 95W.

 

Fizika je jeba.

Tudi če hočeš samo telefon napolnit. 

 

 

Seveda sem pozabil odštei še manjši koeficient trenja na mokri podlagi v primerjavi s suho.

 

Seveda sem samo štromar. Lahko je kje napaka v računu. Ali pa tudi ne. 

 

Ampak za 100 watno polnjenje 3,6V baterije telefona zanesljivo rabiš 27,7 A. Kar zanesljivo upari (uplini) vsako v štacunah dosegljivo žnoro za ponjenje.

 

 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Visoka poraba je samo na začetku, dokler se ne ogreje kabina. Pri praktično vseh EV.

 

Zdaj če dela 5 ali 10 km vožnje, bo seveda poraba skoraj podvojena, če pa dela po 100 km, bo pa razlika kvečjemu 10 do 20 %.

Pa še nekaj velja upoštevati, kar novopečeni lastniki EV pozabijo.

 

EV pogon je ekstremno učinkovit, zato vsaka druga malenkost dviga porabo. Npr. zimske gume za 10 %, vlažnejši zrak ima višji upor - tudi doda 5-10%, mokra cesta - še 10 %. Sneg - ohoho.

 

Ampak ja, vse skupaj se pozimi sestavi v 20 do max 30 % višjo porabo - vsaj v mojem primeru. Ampak, če se pa peljem 150 km v kosu, pa pogosto ni +20% glede na poleti, vsemu navkljub.

 

Kakšen sneg? kdaj pa pri nas zadnja leta nižine kolikortoliko na debelo pobelil sneg.

 

Drugače pa, vlažen zrak celo znižuje zračni upor, ampak razlika je pa izjemno majhna in zanemarljiva. Opaznejša razlika je zaradi temperature in zračnega tlaka. Tako da 10% večji zračni upor zaradi vlage so ene bučke.

 

Koeficient trenja na mokri podlagi je zelo opazno nižji kot koeficient trenja na suhi podlagi, tako da tudi 10%več trenja zaradi mokre ceste so ene bučke. 

Razen seveda če pod mokro cesto ne smatraš mokrote kakršno so nekatere naše ceste doživele avgusta leta 23, ko so se zgodile katastrofalne poplave. 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 12 urami je Boss napisal:

Na evo ga ... spet si je spomnil pocenit goriva... ta Holob in njegovi predvolilni bombončki... celih 70 centov lahko pršparate jutri. noro. 😄

 

Holobu se že ne bom dal kupit za 70c. Sem tankal včeraj po pošteni ceni.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ravnokar govoril s sodelavcem lastnikom zoe. Jamral je, kako zelo zima zmanjša domet. Pa ni samo kabina tista za ogret, po njegovem gre ogromno štroma za ogrevanje baterij.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 9 minutami je Alex napisal:

Lahko ,da je krivo sredstvo za čiščenje alu platišč. Z gelipterjem sva uporabila enako čistilo. Sicer je na njemu pisalo, da ni agresivno do barve. Res ni agresivno do barve na alu platišču, izgleda pa , da  je možno, da ne paše temu premazu.🤔

 

Čakte no.

 

Meni so tukajšnji največji Mazda znalci obrazložili, da je moja Mazda totalno prerjavela, ker je  pozimi nisem opral vsakič, ko sem zapeljal domov na dvorišče. Če 6x na dan pa 6x na dan.

 

Kako potem sedaj naenkrat pranje Mazde povzroča korozijo?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Voziček za golf je res na baterijo… nima pa prav nobenega “battery managementa”…

 

LiIon ne moreš furat brez "battery managementa" Še bicikli ga imajo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano
pred 51 minutami je jacques33 napisal:

Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 

 

Ampak še vedno so dizli. Se pravi, nekaj kar je sila zastarelo. In zato povsem nesprejemljivo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Pameten internet pravi,da je ponavadi sprejemljiva razlika v napetostih 0,05V. (v mirovanju). Na posnetku človek maha s papirjem  kjer je ta razlika samo 0,032V in je to je po volkswagnovo že error.

 

Močno me je imelo, da bi to jesen za najdražjo kupil električarja. Ne vem če me bo še mela rada, ker sem ji na koncu izbral smrdljivega klasičnega dizla.

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Rabljene gume in spuščen 1,5cm.  V primerjavi s tem, da dajejo v super varčne hibride (serijsko!!!) (ki pol žro benza 6+) vodo namesto olja (0W16) je ta prilagoditev malenkostna.

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.