Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano

To je to. 

Vsi so hoteli za prvomajske na lepše, pa so naenkrat priklopili na polnjenje svoje električne tomovinkoviče.

 

WWW.RTVSLO.SI

Iz Španije, Portugalske in delov Francije poročajo o obsežnem električnem mrku. Podrobnosti za zdaj še niso znane, se je pa zaradi...

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 8 urami je dvorjan napisal:

@Boss: Ni čisto tako. EU pravila so jasna - proizvajalec mora zagotavljati rezervne dele za vozila (in druge izdelke) še vrsto let po koncu proizvodnje. In to velja za firmo v Spodnjem Kašlju kot firmo v Shenzenu.

 

In kakšen vzvod ima EU da bo v to prisilila eno kitajsko firmo, ki verjetno lahko da že ne obstaja več?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Na Kitajskem naj bi bilo več kot 300 njihovih domačih avtomobilskih znamk (podatek je star, lahko jih je sedaj že mnogo več). Neprestano se rojevajo nove in propadajo stare.

Komaj čakam, da kupim kitajca za katerega čez pol leta ne bo nihče vedel, da je obstajal.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

A se zdaj razumemo?

 

Lahko da obstaja, vendar do sedaj pri nobenem od avtov še nisem našel stikala za izklop ABS-a. Zato mi ni jasno.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Že dva dni v službi vozim novega kokodaka. Ker smo imeli starega kokodaka v poslovnem najemu in se je le ta iztekel, smo morali zamenjati za novega kokodaka.

 

Moram priznati, da mi je olajšanje, ko se iz nove službene Škode na koncu šihta usedem v svojega 10 let starega Scouta. 

 

Primerjava stari službeni kokodak in novi kokodak - edino zvočna izolacija je pri novem boljša, vožnja je "tamtam" (kaj lahko od SUVa sploh pričakuješ), kar se uporabnosti tiče sta si enakovredna. Kar se "kokpita" tiče je pa nov prava katastrofa.   

 

Danes mi je glavo pribilo v naslonjalo, ko sem na rikverc obračal na travniku, pa trava sploh še ni visoka.  Super. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano
pred 30 minutami je Slivka napisal:

In ta ima že sprednjo tablico postavljeno tako, da ti jo že gostejša visoka trava sname dol, kaj šele kakšne mlade maline ali celo leske...

 

Nekoč se je to dalo - na službenem patrolu smo tablico naluknjal okoli po robovih in jo prinetal na 3mm jeklen odbijač. Ni šla dol.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ko je že primerjava.

Naša snažilka je z možem - tovarniškim delavcem - zgradila lepo bajto v času socializma. Pa vendar je to ni oviralo, da bi potem po svobodi ne blejala v en glas z ostalimi ovcami, kako jebeno je bilo v socializmu. 

Za primerjavo, v Heiderlandu si je hiše lahko privoščil srednji sloj, nižji sloj je očitno preveč zapravil za kinderjajčke. 

 

Kar se tiče Zmaja, baterij mislim, nimam pojma. Od nekdaj sem bil na akujih, že konec 70ih let kot osnovnošolski mulček, npr, lampo na biciklu sem predelal na akuje. Kar se tiče modelarstva je bilo tudi vse na akujih, prav tako walkman... Ena tona akujev doma. Nepolnilne baterije smo prvič začel uporabljat, ko so prišli ven daljinci za TV.

 

Od 6razreda naprej smo se s z nekaj sošolci samoiniciativno dobival in z vlakom vozili v Lj na sejm elektronike. Takrat nas je mularijo še kaj zanimal. Ne tako kot sedaj ko  mulčkom vse dol visi ker jim je vse k riti prinešeno. Ko jih še kinder surprise ne more presenetit. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 39 minutami je skritikrt napisal:

Kje si pa v komunizmu v jugi dobil nemško Varto?.

 

V Maximarketu. Sicer samo AA Ni Cd. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 9 urami je skritikrt napisal:

Ne me spominjati na tiste komunistične čase,k si kupil "nove" v trgovini,in so bile že na pol prazne🤨👎

Kar je bilo dobrega na njih je bila grafitna sredica,pa še tista je bila zelo lomljiva.

Če si hotel kaj spodobnega,je morala biti Varta...samo se je hitro ustavilo pri dvojni ali trojni ceni🥺.

 

Ne me spominjat na tiste komunistične čase, ko je takrat Nemška! Varta delala krasne Ni Cd akuje in so prijatelji razbijal letala zaradi te Varte. Prekinjalo je znotraj v samih celicah. Tega svet še ni videl. 

Ne me spominjat na tiste komunistične čase, ko NiCd akuji od "gnile" Trepče pri kapaciteti 2Ah in porabi 500mA zdržali več kot 4,5 ure in to pri minus 10 v zelo kritični situaciji.

 

Sedaj v Merkurju kupiš vartino gumb baterijo za v avto daljinca pa ugotoviš, da je prazna. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Torej, na kateri energent se bomo vozil? Na dizl se bomo! Vsaj glede na to, da se v opuščene nemške avtomobilske tovarne seli vojaška industrija. Med posameznimi modeli vozil bodo razlike samo v debelini oklepov in oborožitveni opremi.

 

Butasti Nemci se v 100 letih niso naučili nič. Svojo gospodarsko krizo gredo reševat na enak način kot jo je Hitler. 

Butasti Slovenci jim bomo pri tem seveda pomagali, tako kot smo jim pomagali reševati nemške banke ko so se zagemblale v Grčiji. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Menjva na 5 let?! Jeb.. trg rabljenih avtomobilov, če pa tak vzorec povzroči, da proizvajalci delajo čedalje večja jajca ki držijo ravno 5 let. Neekološko.

 

Tudi EVji so enako na kratek rok naštelan, potem pa tisoče ton baterij na smetiščih. 

 

Čim nek kitajc zna zaporedno zvezat par celic, je že kar avtomobilska znamka. Na Kitajskem je avtomobilskih znamk že čez 300. Tam znamke redno propadajo in se rojevajo nove. Zdaj pa problem.  Znanec dela na smetišču, in kar naprej zavrača EV baterije, ki jih vozijo tja, ker jih proizvajalci EV-jev nočejo vzeti nazaj. 

 

Tole bo še pestro koliko tega sranja se zna najti po gmajnah. Ampak itak bo potem država segla v žep nas, davkoplačevalcev, da bo rešila problem. Ki bo nastal tudi, ker iz naših žepov jemlje denar za subvencioniraje teh električnih tomovinkovičev. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 urami je GoB napisal:

Kot glavni razlog na 1.mestu (nas hočejo prepričati), da bi naj električna vozila ne proizvajala CO2 in so čista (npr. reklame in napisi Zero emission). Na prvi pogled res drži, saj ni direktnih izpustov in ljudje je potem enostavno prepričati (gledajo pač kar vidijo), a problem je v "drobnem tisku". Priložen en članek. V glavnem, ko postavijo novo električno vozilo na cesto (0 kilometrov), je povzročenih že toliko CO2 izpustov pri sami proizvodnji (glavni delež proizvodnja baterij...), ki ga skupno doseže fosilno vozilo šele nekje po 100.000 prevoženih kilometrih. V kolikor pa se polni električno vozilo z elektriko pridobljeno iz fosilnih goriv (kar žal še vedno prevladuje), pa se še poslabša in se električno povprečno izenači s fosilci šele po 160.000 km prevoženih. Tako se dejansko zaenkrat še samo povečujejo CO2 😡, toliko o okolju in tega nočejo povedati... Upamo pa, da bo razvoj novih tehnologij kaj spremenil...

 

SS-ovec Elon zasluži največ s kuponi CO2. Totalno uničenje področij kopanja litija je samo kolateralna škoda, ki po teoriji turbokapitalističnega prehoda v zeleno ni onesnaževanje. 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 Elektronika sama ne sme imeti vonja, ker če ga ima je šlo nekaj hudo narobe.

 

Prav vsa elektronika brez izjeme deluje na principu dima. Dim je shranjen v vsaki od elektronskih komponent. In dokler je dim znotraj teh komponent, stvar deluje. Ko dim uide ven, ne deluje več. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 15 urami je Alex napisal:

 

 

Tudi sam spoznavam na tem forumu kar nekaj novih "trikov" za vožnjo v snegu, blatu, po mokrem, na suhi cesti. Cela znanost. 😊

 

Nikoli mi ni bilo jasno kako lahko na AC po mokrem nekdo pri 150km/h vozi na razdalji 3m od mojega zadnjega odbijača. Sedaj vem. ABS ima izklopljen, zato lahko. 

 

Edukativna vrednost tega foruma me, starega kozla, vsakič znova preseneti. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ne vem kako kdo izklaplja ABS ampak jaz ga ne morem. 

Pred eno uro je Slivka napisal:

Ona ne bo speljala iz garače, preden ne ugasne ABSa.

 

 

Zdaj pa jaz prav ničesar več ne razumem. Do sedaj sem bil prepričan, da je ABS asistenčni pripomoček ki pomaga pri zaustavljanju, ne za speljevanje. 

 

Ne, ne morem izklopit ABS-a.

ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles - se pa ne spomnim kdaj sem ga nazadnje izklopil - pri 4WD je opazno manj potrebe po izklopu. 

 

Različne znamke imajo pri svojih avtih asistenčne sisteme različno naštelane. Pri nekaterih avtih so baje annoying tečni. Take se splača izklapljat.

 

V mojem avtu ESC - elektronski nadzor stabilnosti še vedno dopušča driftanje - v snegu v zavoju zahodim gas, pa mi zadnji konec glih prav odnese ven. Dokler bo tako ne izklapljam ničesar. 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

ESP, TCS, ABS, ASR, ESC, XDS....

 

Edina tipka ki kaj izklaplja pri mojem avtu je tipka za izklop ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles. Le ta omeji tudi delovanje ESC - elektronski nadzor stabilnosti.

 

Izklopa ABS-a nimam. Izklop ABS-a je smiseln samo v primeru globokega snega ali mehkega peska ko blokirana kolesa pred seboj rinejo kajlo materjala, ki poveča trenje - krajša zavorna pot. V vseh ostalih primerih podlag blokirana kolesa podaljšajo zavorno pot. Izklop tudi ne pomaga pa k izboljšanju vodljivosti ampak ravno obratno. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 13 urami je Bini napisal:
AVTOARENA.SI

Avtomobilski proizvajalec MG, ki je sedaj v lasti kitajskega giganta SAIC, se pripravlja na prelom na trgu električnih...

Mogoče se pa bližamo temu času🤔

Dva moja pogoja sta že izpolnjena od treh. 

1.konkurenčna cena glede na fosilne avtomobile👍

2.večji doseg in hitro polnjenje👍

3.razvejano in dostopno omrežje polnilnic😡

 

 

 

Bistveno točko si pa izpustil. Od kod elektrika.

Na dvorišču hidroelektrarne Moste bi se lahko polnila samo dva ducata takih avtov. Potem problem razvoda energije in izgub pri prenosu do končnih uporabnikov bi cifro močno zmanjšal. 

 

Ne verjamem v to da se da s poltrdim...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Polnilnica bo pa na dvorišču NEK al pa TEŠ.

 

Na dvorišču hidroelektrarne Moste - 13 MW - bi lahko imeli polnilnico z 10 polnilnimi mesti. Ampak bi cela hidroelektrarna delala samo za teh 10 avtomobilov.

 

V času naraščanja porabe in vzporedno padanja razpoložljivih proizvodnih kapacitet prihajajočih EV-je enostavno ni kam priključit. Ampak to ni prav nobena ovira za politike da nebi nategovali naiven folk.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 42 minutami je Alex napisal:

Prijateljem iz Anglije je že nekaj časa žal, da so izstopili iz te "gnile" Evrope. 

 

 

Itak takrat proti britanskim desnim populistom niso imeli šans. Vprašaje je samo koliko časa jim bo žal. Kamor gre Evropa mogoče pa ne prav dolgo. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.