Koeficient trenja ni toliko pomemben kot pa izgubljanje energije, ko kolesa mečejo vodo na vse strani. Ja vsaki kapljici je treba dat energijo, da jo odnese izpod koles. Tako, da poraba ne mokri cesti je vedno večja kot na suhi in se še poslabšuje z večjo količino vode na cesti pa s tem še niso bile mišljene poplave.
Če misliš zelo globoko lužo in aqaplaning zna biti zadeva zapletena.
Če se vozimo samo po mokri ceti z 90 km/h (moja povprečna hitrost na šiht je 34km/h), pa da v najboljšem primeru kapljice levo desno pospešiš na 50km/h, potem pri zmernem dežju spodrinemo - pospešimo - recimo liter (zmeren dež ki ni stalno) vode na sekundo izpod koles (na hitrost 50km/h). Za to potrebujemo moč 95W.
Avti (ice malo z manj, ev pa z malo več) se premikajo v povprečju z močjo cca 15000 W.
Dvorjan čez palec trdi, da za pospeševanje kapljic izpod koles porabi 10% moči kar bi zneslo 1500W.
To je mnogo več kot izračunanih 95W.
Fizika je jeba.
Tudi če hočeš samo telefon napolnit.
Seveda sem pozabil odštei še manjši koeficient trenja na mokri podlagi v primerjavi s suho.
Seveda sem samo štromar. Lahko je kje napaka v računu. Ali pa tudi ne.
Ampak za 100 watno polnjenje 3,6V baterije telefona zanesljivo rabiš 27,7 A. Kar zanesljivo upari (uplini) vsako v štacunah dosegljivo žnoro za ponjenje.
Popravljeno od Mraušk Mčk
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Visoka poraba je samo na začetku, dokler se ne ogreje kabina. Pri praktično vseh EV.
Zdaj če dela 5 ali 10 km vožnje, bo seveda poraba skoraj podvojena, če pa dela po 100 km, bo pa razlika kvečjemu 10 do 20 %.
Pa še nekaj velja upoštevati, kar novopečeni lastniki EV pozabijo.
EV pogon je ekstremno učinkovit, zato vsaka druga malenkost dviga porabo. Npr. zimske gume za 10 %, vlažnejši zrak ima višji upor - tudi doda 5-10%, mokra cesta - še 10 %. Sneg - ohoho.
Ampak ja, vse skupaj se pozimi sestavi v 20 do max 30 % višjo porabo - vsaj v mojem primeru. Ampak, če se pa peljem 150 km v kosu, pa pogosto ni +20% glede na poleti, vsemu navkljub.
Kakšen sneg? kdaj pa pri nas zadnja leta nižine kolikortoliko na debelo pobelil sneg.
Drugače pa, vlažen zrak celo znižuje zračni upor, ampak razlika je pa izjemno majhna in zanemarljiva. Opaznejša razlika je zaradi temperature in zračnega tlaka. Tako da 10% večji zračni upor zaradi vlage so ene bučke.
Koeficient trenja na mokri podlagi je zelo opazno nižji kot koeficient trenja na suhi podlagi, tako da tudi 10%več trenja zaradi mokre ceste so ene bučke.
Razen seveda če pod mokro cesto ne smatraš mokrote kakršno so nekatere naše ceste doživele avgusta leta 23, ko so se zgodile katastrofalne poplave.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ravnokar govoril s sodelavcem lastnikom zoe. Jamral je, kako zelo zima zmanjša domet. Pa ni samo kabina tista za ogret, po njegovem gre ogromno štroma za ogrevanje baterij.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Lahko ,da je krivo sredstvo za čiščenje alu platišč. Z gelipterjem sva uporabila enako čistilo. Sicer je na njemu pisalo, da ni agresivno do barve. Res ni agresivno do barve na alu platišču, izgleda pa , da je možno, da ne paše temu premazu.🤔
Čakte no.
Meni so tukajšnji največji Mazda znalci obrazložili, da je moja Mazda totalno prerjavela, ker je pozimi nisem opral vsakič, ko sem zapeljal domov na dvorišče. Če 6x na dan pa 6x na dan.
Kako potem sedaj naenkrat pranje Mazde povzroča korozijo?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pameten internet pravi,da je ponavadi sprejemljiva razlika v napetostih 0,05V. (v mirovanju). Na posnetku človek maha s papirjem kjer je ta razlika samo 0,032V in je to je po volkswagnovo že error.
Močno me je imelo, da bi to jesen za najdražjo kupil električarja. Ne vem če me bo še mela rada, ker sem ji na koncu izbral smrdljivega klasičnega dizla.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Rabljene gume in spuščen 1,5cm. V primerjavi s tem, da dajejo v super varčne hibride (serijsko!!!) (ki pol žro benza 6+) vodo namesto olja (0W16) je ta prilagoditev malenkostna.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazdina original dvigalka dobavljena v šestici ni bila sposobna dvignit 1500 kil dizel avta od mazde 6.
Domnevam da zato električni avti nimajo/ne bodo imeli rezervnih gum ker bi bile uporabne dvigalke predrage in bi delničarji trpeli.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani