Eko subvencije so eno navadno sr.. že od kar so se pojavile. Že pred par desetletji, ko sem sam montiral sončne kolektorje za sanitarno vodo, me je prišlo ceneje, kot bratca ki mu je uradni mojster montiral za normalno ceno + znesek eko subvencije in jo vtaknil v svoj žep.
Enako butasto je sedaj. Prijatelj je kupil Donfengovo škatlo. Prišla ga je 17 jurjev. OK, a je gajba vredna toliko ali ne bo pokazal čas. Problem ki ga vidim jaz, je ta, da smo morali pri tem nakupu mi, davkoplačevalci, vsi še ene 6 al 7 jurjev šenkat Kitajcem.
In potem se čudimo kako lahko evropska avtomobilska industrija propada.
Tako neverjetno nesposobnih voditeljev kot jih ima EU zadnje desetletje ali dve, jih ni imela nikoli.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Po zgledu mojih sodelavcev sem tudi sam, prvič v življenju, poizkusil varianto, da zimske zvozim do konca čez poletje - goodyear, 4,5 mm profila. Pa so se sredi julija začele luščit - po površini je cca dober milimeter na debelo začel odpadat profil. Takoj sem dal gor letne.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Eni projektanti mi delujejo, kot, da v življenju niso stopili ven iz pisarne
Kolikor vem, je v prejšnji vladi Slo dobila odobrena evropska sredstva za izgradnjo kar 600km! kolesarskih stez. Od gradnje do sedaj ni bilo nič. Ne pod prejšnjo vlado, ne pod sedanjo vlado. Je pa polno pleskarskega posla, ko za voznike bistven orientir - sredinsko črto - postrgajo, in narišejo 80cm od robov cestišča črtkano črto, ki naj bi predstavljala del tistih famoznih 600km kolesarskih stez.
Takih kretenizmov še v socializmu ni bilo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Jaz sem jo vzel z novim avtom. Konektor za elektriko se zasuka pod odbijač, ko ni v uporabi. Tudi uporabljam za prevoz koles. Po montaži jo je potrebno vpisati v homologacijo.
A ni tako, da če ti že v tovarni kjer avto proizvedejo montirajo kljuko, je ni treba homologirat.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sem že videl voznike skirojev uporabljat varnostni sistem primerljivi airbagu v vozilu. Pred seboj imajo na skiroju otroka.
Os prednjega kolesa je vrtišče, preko katerega center gravitacije trupla voznika potuje preko krmila. Pri skirojih je višinska razlika med tema dvema točkama precej velika, medtem ko je horizontalna razdalja precej kratka -recept za katastrofo. Če dodamo, da obod koleščka skiroja zadenejo ob oviro zaradi majhnosti pod zelo topim kotom... Kdor trdi da je skiro enako varen kot bicikel, je šprical osnovnošolsko fiziko.
Vsaj čelade bi lahko uporabljali.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
@Boss: Ni čisto tako. EU pravila so jasna - proizvajalec mora zagotavljati rezervne dele za vozila (in druge izdelke) še vrsto let po koncu proizvodnje. In to velja za firmo v Spodnjem Kašlju kot firmo v Shenzenu.
In kakšen vzvod ima EU da bo v to prisilila eno kitajsko firmo, ki verjetno lahko da že ne obstaja več?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Na Kitajskem naj bi bilo več kot 300 njihovih domačih avtomobilskih znamk (podatek je star, lahko jih je sedaj že mnogo več). Neprestano se rojevajo nove in propadajo stare.
Komaj čakam, da kupim kitajca za katerega čez pol leta ne bo nihče vedel, da je obstajal.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Alex, zadn cajt da zamenjaš prevozno sredstvo. Letalsko gorivo je neobdavčeno.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani