Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.
Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.
Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
Mislim da se spet pozablja, da je Bridgestonova guma k se jo daje na Mazde T005A in tisti A je precej pomemben. Te gume se ne testira nikjer, je neka budget varianta nažalost.
Razloži mi, kako je lahko guma enako prožna pri + 20 ali - 10.
To je tako, kot bi imel celoletno jakno na sebi. Me ne prepriča nihče, da je celoletna guma varna pri enaki vožnji, kot z zimskimi pozimi in letnimi poleti.
To je MOJE mnenje.
Tudi sam sem pri teh skeptikih in sem dosti teh testov pregledal...tisti, ki so bolj poglobljeni pokažejo tudi med celoletnimi precejšne razlike, ene so bolj "letne" ene bolj "zimske". Kar precej celoletnih za rezultat žrtvuje obrabo. Tako da ultimativno ni.
Za "glavni" avto jaz nebi upal reskirat, ker tudi precej hodimo smučat in zimo in sneg iščemo. Na drugi avto grejo letos Pirellijeve celoletne gor. So bolj "letne", dobre v suhem in mokrem. V snegu niso briljantne. Lokalno snega skoraj ne vidimo, pa če ga zgine takoj. Če bodo hudi zameti ta avto pač tisti dan ne bo šel ven...potem bodo pa že ceste spucane..
Ko se govori o elektriki, je dosti ljudi, ki povejo da bi za dnevno rabo imeli elektriko ker delajo krajše poti (mislim da je večini 145km dosega za dnevno uporabo dovolj). Zraven je še ta strah, da jim bo zmanjkalo elektrike v xy scenarijih. Jim pa elektrika ne pride v poštev, ker imajo premalo dosega za takrat ko grejo za vikend na daljšo pot, ne morejo si pa privoščit dveh avtomobilov. Zraven je pogosto še da rabijo prostor za celo familijo in so električni avtomobili premajhni ali taveliki povsem predragi.
Tuki je kar konkretna "krava" za 35.000 (nevem kaj je v tej ceni) pred subvencijo. https://www.leapmotor.net/si/c10 - vir je tole, ker v članku nisem videl cene.
Lahko smo skeptični do kvalitete, sam načeloma uporabnost na papirju meni ne izgleda slabo. Ali je 6,6 za takšno kravo slaba poraba? Jaz bi jo z mazdo 6 težko dosegel..
Jaz sem imel prejšnjo nedeljo prvič odkar imam izpit (20 let) defekt in ker sem planiral spomladi zamenjati letne gume, sem uredil kar zdaj, ker je bila defektna guma takoj fuč od kratke vožnje po avtocesti do izvoza. Nisem pa mogel veliko mučkati, ker na hitro tole narediti je malo problem, z dimenzijo 225/45/R19 pa še malo težje, ker ni nič takoj na voljo. No, v glavnem vzel sem Goodyear. Ima kdo kaj izkušenj, kako se tole z leti obnaša? Preden sem šel v ponedeljek zjutraj k vulkanizerju, sem na hitro preletel splet in je kar hvaljena guma.
Will the Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 suit your car? Find the best tyre for your car read 146 reviews for Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 and compare to other Ultra High Performance tyres
Jaz sem jo vozil 2 sezoni predno sem prodal, meni je vrhunska, brez vsakih pripomb.
Jaz bi rad očeta spravil iz 6ke 2016 letnik na CX-30.
Je probaval zdej vsesorte avte že na testih, pa ga noben ni navdušil. Ne bo več delal dolgih službenih voženj in bi rad kak cm višji avto zaradi hrbta.
CX-30 je vozil enkrat kot nadomestnega, ko je bil na servisu. Takrat ko so prve ven prišle.
Njegov največji pomislek je, da bo ustesnjen, da je premajhen avto. Vem da je blo karnekaj takih premikov, dosti vas ima tudi oba. Kako se s tem spoprijemat? Kolk je to sploh utemljeno?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Stane sadje in zelenjava, bonboni so zastonj... 😒
Povezava za deljenje
Deli na druge strani