Tocno o tem govorim... Takoj se zacne etiketiranje... Ampak dejstvo je, da najvec nasprotnikov EV omenja pozare... pa mogoce se okvare baterij... In tega ni ravno toliko, kot bi nekateri radi prikazali... Po mojem mnenju, prav nic vec kot povsod drugje ... Danes so zadeve narejene tako, da se slej ko prej kaj pokvari in nobena stvar ni vec tako robustno narejena, kot je to bilo se pred recimo 20 leti ...
Poglej samo recimo Slivko ... S "starimi jajci" ni imel pol toliko problemov, kot z novim avtom ... Jaz recimo ne poznam se nobenega, da bi imel probleme z EV... poznam pa jih precej takih, ki so imeli probleme z ICE ... Verjetno je to posledica tega, da so EV vseeno se precej bolj redki... predvsem pa precej mlajsi kot ICE... Tiste, ki jih poznam in vozijo EV, so vec ali manj zadovoljni... Ampak to so taki, ki dejansko vozijo EV... ne taki, ki samo berejo o tem... in zivijo v mehurcku, kjer jim algoritmi servirajo tocno tisto, kar radi berejo, klikajo in komentirajo
...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Vsak po svoje malo vlece na svojo stran in napise le tisto, kar mu pase... Nasprotniki EV hocejo na vsak nacin povdariti, da ni problem v tem, ali se bo kaj vzgalo... ampak da se bo gotovo enkrat vzgalo in bo pizdarija ... Tisti, ki pa niso tako proti EV, pa iscejo dlake drugje ...
Vsem je skupno to, da izpostavljajo nekaj, kar se mogoce bo ali se lahko zgodi... po drugi strani pa se kaj takega lahko zgodi tudi drugje... Baterije so danes prakticno povsod ...Res, da so manjse... ampak vseeno... so imajo tudi precej slabso zascito pred neljubimi dogodki. Sploh pa so ponavadi najbolj goreci nasprotniki tisti, ki samo nekje kaj slisijo in preberejo in nimajo lastnih izkusenj. Dvomim, da se je komu ze vzgal kaksen EV... ali pa da osebno pozna koga, ki bi se mu vzgal. Vsak pa gotovo pozna nekoga, ki je imel probleme z motorjem na notranje izgorevanje...
Kakorkoli tezko si zatiskamo oci pred tem, da EV postaja realnost... z vsemi svojimi prednostmi in slabostmi ... Vsakemu pac nekaj ni vsec ... ampak eni so precej bolj vztrajni pri tem, da je to treba ponavljati in ponavljati v nedogled ... Jaz se v tej debati raje vzdrzim, ker nima nobenega haska... Samo preberem in si mislim svoje...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
RazširiV bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ...
Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt
Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Sem nazadnje tankal 2. maja… naredil do danes slabih 800 km… pa je se vec kot pol rezervoarja … tako da ta mesec verjetno ne bo vec treba tankat… Aja… vmes sem parkrat doma priklopil na strom 🤪
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Cene bencina, dizla in kurilnega olja še naprej drsijo navzdol | 24ur.com
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
RazširiNi bilo možnosti slikat...
Na zelo starem in lepo zrihtanem VW T1 je tablica: GO 4ABEER
To je bil pa Beer bulli
O njegovi zgodovini si lahko preberes tukaj >> https://beerbulli.si
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Opolnoči pocenitev naftnih derivatov, dizel spet pod 1,5 evra za liter | 24ur.com
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
RazširiSicer pa na Petrolu nisem tankal že jakih deset let. Mogoče parkrat v življenju. Najslabše gorivo prodajajo, definitivno.
Kako pa ves, ce tam nisi tankal ze toliko let??? 🥴 Jaz vecinoma tankam na Petrolu, ker je vecinoma na poti ... pa nisem imel se nikoli kaksnih problemov ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Mogoce ga ja pa uvozil za preprodajo ... ... Sicer je pa veliko eno leto starih avtov med oglasi
...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Mogoce se mu ze malo mudi, ker dobi nov avto... in mu je recimo avtohisa, kjer kupuje drug avto, ponudila recimo 12.000€ za odkup "staro za novo" ... in je zato dal oglas na avto.net ... kjer zagotovo iztrzi vec, kot ponavadi ponudi podjetje... seveda ce ni pod casovnim pritiskom ... ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
RazširiSo servisi kaj dražji kot za CX-5?
Nevem... nazadnje sem bil s CX-5 na servisu 1. 7. 2022 ... takrat je bila cena 210,76€ ... Sedaj pri CX-60 je bilo 348,52€ ... So pa postavke podobne.. edino sedaj je bil se kabincki filter, ki ga na zadnjem servisu pri CX-5 ni bilo ... Ta je okoli 50€ (45,39€ brez davka) ... pa zavorno olje okoli 10€ ... Ostalo pa je inflacija ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Drugi servis: ✔️
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
RazširiZakaj se mi je tu zataknilo? Ker vedno in povsod poslušam, kako se na elektriko voziš SKORAJ zastonj.
To so cene za polnjenje na hitrih javnih polnilnicah ... Ce polnis doma, pride precej ceneje... sploh ce imas se soncno elektrarno na strehi ... Torej te cene veljajo predvsem za tiste, ki se res veliko vozijo... in za tiste, ki zivijo na lokacijah, kjer ne morejo polnit na domaci polnilnici ...
In to, da se na elektriko vozis skoraj zastonj je slisati oz. prebrati vedno redkeje... Casi, ko si lahko na dolocenih javnih polnilnicah polnil res brezplacno, so ze zdavnaj mimo... Sedaj je to samo se redkokje... pa se to predvsem na "tapocasnih" polnilnicah v kaksnih stacunah ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
RazširiIn razlika je 50-100eur za conti/michelin/gy ki so res hude gume....napram vsem ostalim še vedno dobrim gumam....za 4.leta...torej max.25eur na leto...koliko pa doplačate za kavo, pivo, itd...ccccc
Razlika je lahko tudi vecja.. odvisna od dimenzije ...
Ce recimo primerjam za svojo dimenzijo 235/50 R20 100 W ...
Pri drazjih so recimo Goodyear EfficentGrip Performance je recimo 307€ po gumi, Michelin Pilot Sport 256€, Goodyear Eagle F1 Asymetric 220€ ... pri cenejsih pa recimo Falken Azensis 178€ ali Hankook Ventus S1 188€ ... najcenejse so pa neke cudne znamke ... RoadX SU01 150€, Dynamo MSU01 155€ Davanti Protoura Sport 162€ ...
Torej je razlika med "znanimi" znamkami med drazjimi in cenejsimi recimo da okoli 100€ po gumi ... ali 400€ za komplet ...
Cene sem vzel vse pri enem dobavitelju in sicer Gume-direkt.com ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
RazširiA je to opozorilo ko imas vklopljeno asistenco, da te drzi v sredini pasu ( gumbek z volanom)?
Ja… takrat, ko je aktivirana druga stopnja radarskega tempomata, kateri bi ze skoraj lahko rekel avtonomna voznja… Takrat, ce sem preblizu vrte ali ce jo prevozim, se oglasi tudi zvocno opozorilo, za katerega mi se ni uspelo najti, kje bi lahko izklopil ali dal samo na vibriranje…
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Pri novejsih vem, da se ne da za stalnomizklopit opozorila za prekoracitev hitrosti… Stalno piska, ce prekoracis hitrost, ki je zabelezena v navigaciji ali jo zazna kamera… tudi ce je napacna… Na sreco se pri meni se da to stalno izklopit…
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
RazširiSej tist s temi opozorili je imela že novejša dizelska uštiman, k maš na eno tipki vse za izklopit. Bencinske Oz plug ina so pa povedal, da so posneli test več kot leto nazaj. In če se ne motim so vmes tudi že neki popravkov naredili.
Tako, da test je kvečjemu dobra reklama za cx60
![]()
To tipko imam tudi jaz (i-ACTIVSENSE OFF)... samo to izklopi vse ...
RazširiRazen da sta bela oba, nič.
To sem jaz poiskal enako barvo in priblizno enak polozaj avta, da je vsaj nekaj podobnega ... pa to, da imata 4 kolesa in zaromete spredaj, ter ogledala ob straneh
...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Napisano
Ampak to je z obeh strani podobno... Tudi nasprotniki navijajo, kako je ICE superioren
... To glede tega, da je EV "okoljsko bolj prijazen" pa se vedno manj povdarja ... Tudi to, da je voznja na elektriko precej cenejsa ni vec glavna tema debat... Itak je tako, da drzave si bodo vedno vzele svoj kos pogace... Ce bodo trosarine od prodanih fosilnih goriv prevec padle, si bodo izmislil nov davek, ki bo nadomestil izdali prihodek ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani