Zgleda lepše kot marsikateri ICE SUV. Ampak ja priznam, lepota je subjektivna 🙂
Zunaj že izgleda, sam ko pa notri vidim tisti grd enkran na sredini me pa vse mine. Nikakor ne razumem zakaj teh velikih ekranov ne implementirajo lepo všečno v armaturko. Verjatno je lažje pripeti kot obdelati al kaj.
Jaz se tud ne bi branil EV, sploh kakega luštnega od Mazde,. Trenutno so cene takšne, da je edina varianta da bi kupil malega elektricarja za ženo. Če pa bi Mazda npr. leta 2025 izdala novega druzinskega EV z normalno ceno, bi se verjetno kar v vrsto postavil.
Jaz sem pa prejšnji teden slučajno prišel do informacije, da ima AMZS ugoden družinski paket ugodnosti, ki zajema asisenco, zavarovanje v tujini in še en kup ugodnosti. Pa sem šel preverit svojo polico koliko plačam za XL asistenco in ugotovil, da mene to opali 150EUR, ženo pa L asistenca 60EUR, skupaj torej 210EUR, pa sploh nismo še prišli do zavarovanja za tujino, če gremo na kako potovanje.
Vglavnem ko mi poteče asistenca, bo letela iz police in bom vzel to AMZS zadevo.
Hvala za prva dva odgovora glede Mazde 2.2. Letnik 2019, ker vse ostalo je za mene čisto nerelevantno. Avto kupujem, da ga bom vozil in ne popravljal doma. Za kaj takšnega nimam niti časa, še manj pa znanja.
Dobil sem občutek, da bom z nakupom Mazde dobil predvsem težave. A se motim ali pa nisem na pravem forumu? Moj pojem avta je vožnja od A do B s čim manj stroški in težavami (ob rednem servisu) in ne popravljanje.
Skratka predvsem me je zanimalo če je Mazda 6 2.2. dizel letnik 2019 tudi tako občutljiva na vse težave, kot prejšnje izvedbe pred facelift 3 oz. če so jih uspeli kaj ublažiti oz. izboljšati? Govorim o avtu, ki ima manj kot 50k in je bil redno sevisiran glede na interval. Sicer ste mi v prvih dveh odgovorih dali precej informacij, pa vseeno, ima še kdo kakšno izkušnjo ali mnenje?
Hvala
Ja nič, si bom malo reklame naredil. Vzemi 2.5l bencinarja pa ne boš imel pomislekov in težav z vzdrževanjem, hkrati pa je motor dovolj močan, da zadovolji tudi bolj zahtevnega voznika. Vglavno, sedi in vozi do rednega servisa in nato ponovi interval, to je vse kar moraš vedeti. Porabo pa okoli 7l. povprečje. Svojo prodajam, je sicer letnik 2017, @ronson lahko pa prideš pogledat pa probat, da boš vsaj videl če je za tebe.
Zdej a sem jaz čuden, ampak tud 3k ni malo. A ni boljše imeti bencinarja pa se izogneš takim visokim stroškom🤷♂️. Jz sem bil že zgrožen ko sem mogu svecke menjati😆
Uff tole je pa kr anti EV scena, ze razmisljam da kar obdrzim svojo bencinarko. No sej straha ni da bi jo prodal, itak ni zanimanja🤣, mogoce pa folk vec ne kupuje ICE🤷♂️
Glih zaradi omenjenih dnevnih potreb vidim bolj smisel v PHEV, ki zadosti te potrebe, pa tudi na poti na morje se ne rabiš ustavljati. Je pa res, da imaš v tem primeru vozilo z dvema razlicnima komponetima za vzdrževati, kar pa verjetno tudi ni optimalno.
Jaz sem s svojim 2.5l motorjem v M6 izjemo zadovoljen, niti enega problema nisem imel v štirih letih. Povprecna poraba 6,9l, se pa vozim ene 20% v mestu, 50% primestna in 30% avtocesta.
Danes sem ob malici na hitro pregledal Avto Fokus in je bilo notri nekaj statistike.
Vglavnem v letošnjem letu se je na slovenskem trgu prodalo cca:
- 60% bencinarjev
- 16% dizlov
- 16% hibridov
- 8% električarjev
Zanimiv mi je bil podatek zelo nizke prodaje dizlov, ki dejansko kaže na izpodrivanje tega segmenta.
Prav tako sam se danes pogovarjal z enim, ki je 2 leti živel v Pekingu. Je rekel, da je cca. 25% električnih avotomobilov, v Shanghaju pa cca. 75% električarjev.
Če bodo spustili cene, sem prepričan bo nasprotnikov kar naenkrat bistveno manj.
Vsak rad prišpara in ko bo cena na enakem nivoju kot ostala ponudba, bo marsikdo hitro pozabil na vse slabosti in kar je govoril, ko bo preračunal da bo imel 2k eur konec leta v žepu extra.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jp, kr grda pojava.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani