Zdele gledal porabe novih Skyactiv X motorjev na Spritmonitorju. Zdaj a se ?e niso ulaufali ali pa tudi tukaj niso ravno prepri?ljivi. Trojka ima povpre?je cca 7, CX-30 pa ?e pol litra ve?. Pri obeh modelih je to cca pol litra ve? kot pri 122KM klasi?nem Skyactiv motorju s 122KM.
Dizel jih pa ?ist poseka saj je od 5,5 do 5,9 povpre?je. Pa sem resno pri?akoval, da se bo X pribli?al vsaj nekje na 6 litrov, ampak pa? fiziko te?ko pretenta?.
Ja turbo bencinarji znajo imet kar precej lepo. Je pa hecno, da so dali graf z navorom, ki ga umetno sekajo. Bolje bi bilo, da bi bil v krivulji navedeni kilovati.
To je res... ?estka je udobna in ravno prav velika. Kljub temu, da prisegam na 5-vratne limuzine je tale karavan ?ist OK... bo pa ?e lep?i, ko spravim tiste nesre?no grde sanke dol. Vsi ostali proizvajalci karavanov so v novej?ih modelih ugotovili, da morajo biti sanke (?e so ?e gor) ?im manj?e in ?im manj vpadljive ,,, in prav imajo.
Tukaj se pa strinjam popolnoma... tudi sam sem se enako po?util. Pa bi kljub temu ?el preko tega, ?e bi bil SKyactivX bolj prepri?ljiv. ?al je trojka resni?no bolj primerna za nekoliko manj?e in bolj suhe primerke.
@Boss na?el pa sem tudi "re?itev" za tvoj problem, ki si ga imel pri prehitevanju tovornjaka. ?e ima? med prehitevanjem, ves ?as pri?gan smernik, lane assist ne bo delal.
Narobe si bral... nisem prehiteval nikogar, ampak sva peljala nasproti, razen ?e moram na ovinkasti cesti ves ?as dajati ?migavec... ?e me bo kdo videl me bo prijavil za na poseben oddelek.
dej nehi... bo ?e kak?en nadebudni Milenijec to probal ustvarit.
aja, mal za hec: par tednov nazaj me je ena tak?na sne?inkica spra?eval, ?e imam ogenj. Sem rekel, da ne kadim in ga vpra?al zakaj si ne nalo?i aplikacijo v?igalnik na telefon. Pa? mal se mi je zazdelo, da moram trolat. In model ?e za?ne vle?i telefon iz ?epa... postane za par sekund in me pogleda nekako takole.
Znam kar dobro ohraniti "poker face" ampak tukaj mi pa ni zneslo ...
Dejmo mal resno... a to res rabi?? A res rabi? Carplay vsak dan? Tiste parkrat, ko recimo rabi? navigacijo lahko tud na kabel priklopi? pa ?e strahu ni, da bi ti spraznilo baterijo. Za glasbo velja ravno tako.
Ekoteroristi pa?... spet bodo z raznoraznimi kvazi ?tudijami hoteli o?rniti dizle. ?e dobro, da nekdo poka?e ?e na drugo stran, kjer je zanimivo, da DPF celo ?isti mestni zrak. In tako kot pravijo, edino relevantno bi bilo, da bi merili koliko litrov zraka vsesa motor in koliko je bilo delcev v tem zraku in koliko jih je nato v izpustih. Ampak ekoteroristi bodo to prepre?ili saj rabijo to?no dolo?ene alarmantne stvari, da z njimi perejo nevedne?e, kakr?ne koli druge bolj spodbudne informacije bodo pa namensko zamol?ali. To delajo prakti?no na vseh podro?jih.
Ampak osnovni problem se je za?el, ko so udele?ence v prometu za?eli segregirati po tem, kdo je bolj ranljiv. In namesto da bi bolj ranljivemu dopovedali, da naj bo ?e bolj previden, so mu rekli, da ima zato prednost pred vsemi. ?e je to logika naj me vrag pocitra.
Lahko ima? vso prednost na svetu ampak to ni forcefield, so le neke blabla ?rke na papirju in dokler folk ne bo razumel, da posku?aj najprej narediti vse za svojo varnost sam in se nikakor ne zana?at, da to naredi nekdo drug namesto tebe, toliko ?asa bomo videvali take situacije. Zraven se pa spra?evali kaj je narobe. Pa? le idiot se spra?uje kaj je narobe in ponavlja napako v nedogled v upanju, da mu bo pa neko? kon?no zneslo.
Haha, sam res... se frickin DAB mora? dopla?at pri kao premijcih. In to od 100 EUR do 1000 ali ve?, ker je treba cel infotajment zamenjat. In to samo, da ma? DAB.
Saj ravno zato, ker v?asih je zadaj tako svinjsko, da bi bilo potrebno najprej po?pricat ne pa da zadeva zaru?i po polsuhi svinjariji in samo ogabno razma?e, da ne re?em, da taka svinjarija dodobra uni?uje metlico brisalca. Tako, da po eni strani je super, po drugi pa ravno kontra. Se pa strinjam s tabo Alex, da je vseeno bolje imeti nadzor in se sam odlo?iti kdaj spro?iti zadnji brisalec. Avtomatsko je sicer OK v 95% primerih, v tistih 5% je pa lahko eno sranje.
Res, a na forumu? Jaz se ne spomnim nikogar. Tud za menjalnik ne vem komu je ?e ?el. Sej lahko da imam slab spomin ampak vseeno.. ne spomnim se. Aja pa menjalnik ne spada ravno pod te?ave samega motorja, ?e smo pri tem da kritiziramo dizla.
nas osnovni clio letnik 2000 ima funkcijo, da ko imas vklopljene brisalce spredaj, in potem das v rikverc, se sam vklopi zadnji brisalc...tega mazda 6 se zdaj nima, ce se ne motim
Men je bila ta funkcija tudi v?e? pri VAG-u ampak ni? ve?, ko mi je na slu?benem odtrgalo pol gumice, ki je primrznila na steklo. Spredaj sem o?istil steklo zadaj sem rekel, da ga bo itak gretje odtajalo. Pri?gem sprednje brisalce, dam nehote v rikverc in hrsk pa je ?la gumica zadnjega brisalca. Pol sem bil pa ?ist brez brisalca zadaj in verjetno je vsakemur jasno, da to pri HB-jih in karavanih spada pod rubriko "must have".
Gnal...vozil hitreje, nc gnal. Vidva z alexom nista naredila 200k s prvo generacijo. Razen visokotlacne crpalke, vse tezave so se zacele od 180.000km naprej.
Druga generacija se isto vozi in pri skoraj istih kilometrih brez pripomb (razen 2x veriga, ki so jo izgleda kon?no popravili)
Ja, to je res ampak tebi je visokotla?na odletela zelo kmalu in kot je meni znano edinemu na tem forumu, tako da tole ni nek serijski problem. Tudi bat si imel samo ti po?en kot vem tako, da tudi to te?ko spada pod serijske napake. Intercooler ne bi glih ?tel pod okvare motorja. Se pa strinjam, da podlo?ke in sito pa niso glih lepa popotnica sam je zanimivo, da eni so imeli te?ave drugi spet ne in tukaj bi servisi morali delovati preventivno in ne kurativno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdele gledal porabe novih Skyactiv X motorjev na Spritmonitorju. Zdaj a se ?e niso ulaufali ali pa tudi tukaj niso ravno prepri?ljivi. Trojka ima povpre?je cca 7, CX-30 pa ?e pol litra ve?. Pri obeh modelih je to cca pol litra ve? kot pri 122KM klasi?nem Skyactiv motorju s 122KM.
Dizel jih pa ?ist poseka saj je od 5,5 do 5,9 povpre?je. Pa sem resno pri?akoval, da se bo X pribli?al vsaj nekje na 6 litrov, ampak pa? fiziko te?ko pretenta?.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani