@Boss na?el pa sem tudi "re?itev" za tvoj problem, ki si ga imel pri prehitevanju tovornjaka. ?e ima? med prehitevanjem, ves ?as pri?gan smernik, lane assist ne bo delal.
Narobe si bral... nisem prehiteval nikogar, ampak sva peljala nasproti, razen ?e moram na ovinkasti cesti ves ?as dajati ?migavec... ?e me bo kdo videl me bo prijavil za na poseben oddelek.
dej nehi... bo ?e kak?en nadebudni Milenijec to probal ustvarit.
aja, mal za hec: par tednov nazaj me je ena tak?na sne?inkica spra?eval, ?e imam ogenj. Sem rekel, da ne kadim in ga vpra?al zakaj si ne nalo?i aplikacijo v?igalnik na telefon. Pa? mal se mi je zazdelo, da moram trolat. In model ?e za?ne vle?i telefon iz ?epa... postane za par sekund in me pogleda nekako takole.
Znam kar dobro ohraniti "poker face" ampak tukaj mi pa ni zneslo ...
Dejmo mal resno... a to res rabi?? A res rabi? Carplay vsak dan? Tiste parkrat, ko recimo rabi? navigacijo lahko tud na kabel priklopi? pa ?e strahu ni, da bi ti spraznilo baterijo. Za glasbo velja ravno tako.
Ekoteroristi pa?... spet bodo z raznoraznimi kvazi ?tudijami hoteli o?rniti dizle. ?e dobro, da nekdo poka?e ?e na drugo stran, kjer je zanimivo, da DPF celo ?isti mestni zrak. In tako kot pravijo, edino relevantno bi bilo, da bi merili koliko litrov zraka vsesa motor in koliko je bilo delcev v tem zraku in koliko jih je nato v izpustih. Ampak ekoteroristi bodo to prepre?ili saj rabijo to?no dolo?ene alarmantne stvari, da z njimi perejo nevedne?e, kakr?ne koli druge bolj spodbudne informacije bodo pa namensko zamol?ali. To delajo prakti?no na vseh podro?jih.
Ampak osnovni problem se je za?el, ko so udele?ence v prometu za?eli segregirati po tem, kdo je bolj ranljiv. In namesto da bi bolj ranljivemu dopovedali, da naj bo ?e bolj previden, so mu rekli, da ima zato prednost pred vsemi. ?e je to logika naj me vrag pocitra.
Lahko ima? vso prednost na svetu ampak to ni forcefield, so le neke blabla ?rke na papirju in dokler folk ne bo razumel, da posku?aj najprej narediti vse za svojo varnost sam in se nikakor ne zana?at, da to naredi nekdo drug namesto tebe, toliko ?asa bomo videvali take situacije. Zraven se pa spra?evali kaj je narobe. Pa? le idiot se spra?uje kaj je narobe in ponavlja napako v nedogled v upanju, da mu bo pa neko? kon?no zneslo.
Haha, sam res... se frickin DAB mora? dopla?at pri kao premijcih. In to od 100 EUR do 1000 ali ve?, ker je treba cel infotajment zamenjat. In to samo, da ma? DAB.
Saj ravno zato, ker v?asih je zadaj tako svinjsko, da bi bilo potrebno najprej po?pricat ne pa da zadeva zaru?i po polsuhi svinjariji in samo ogabno razma?e, da ne re?em, da taka svinjarija dodobra uni?uje metlico brisalca. Tako, da po eni strani je super, po drugi pa ravno kontra. Se pa strinjam s tabo Alex, da je vseeno bolje imeti nadzor in se sam odlo?iti kdaj spro?iti zadnji brisalec. Avtomatsko je sicer OK v 95% primerih, v tistih 5% je pa lahko eno sranje.
Res, a na forumu? Jaz se ne spomnim nikogar. Tud za menjalnik ne vem komu je ?e ?el. Sej lahko da imam slab spomin ampak vseeno.. ne spomnim se. Aja pa menjalnik ne spada ravno pod te?ave samega motorja, ?e smo pri tem da kritiziramo dizla.
nas osnovni clio letnik 2000 ima funkcijo, da ko imas vklopljene brisalce spredaj, in potem das v rikverc, se sam vklopi zadnji brisalc...tega mazda 6 se zdaj nima, ce se ne motim
Men je bila ta funkcija tudi v?e? pri VAG-u ampak ni? ve?, ko mi je na slu?benem odtrgalo pol gumice, ki je primrznila na steklo. Spredaj sem o?istil steklo zadaj sem rekel, da ga bo itak gretje odtajalo. Pri?gem sprednje brisalce, dam nehote v rikverc in hrsk pa je ?la gumica zadnjega brisalca. Pol sem bil pa ?ist brez brisalca zadaj in verjetno je vsakemur jasno, da to pri HB-jih in karavanih spada pod rubriko "must have".
Gnal...vozil hitreje, nc gnal. Vidva z alexom nista naredila 200k s prvo generacijo. Razen visokotlacne crpalke, vse tezave so se zacele od 180.000km naprej.
Druga generacija se isto vozi in pri skoraj istih kilometrih brez pripomb (razen 2x veriga, ki so jo izgleda kon?no popravili)
Ja, to je res ampak tebi je visokotla?na odletela zelo kmalu in kot je meni znano edinemu na tem forumu, tako da tole ni nek serijski problem. Tudi bat si imel samo ti po?en kot vem tako, da tudi to te?ko spada pod serijske napake. Intercooler ne bi glih ?tel pod okvare motorja. Se pa strinjam, da podlo?ke in sito pa niso glih lepa popotnica sam je zanimivo, da eni so imeli te?ave drugi spet ne in tukaj bi servisi morali delovati preventivno in ne kurativno.
Ampak vseeno je dejstvo, da se ga da dobit za tak denar... in roko na srce, osnovno opremljen zadovolji potrebe kar dobr?njega procenta voznikov. Tukaj na forumu nismo glih obi?ajni vozniki in ho?emo od avta nekaj ve?, zato je dostikrat te?ko razumeti, da nekdo kupi osnovno razli?ico.
To so moje izkusnje... Sicer sem pol prevozil 300k km ampak racunice na koncu niti ni bilo
Tako kot si ti razlagal, da si gnal tega dizla, bi sigurno vsak slej kot prej crknil pa naj bi bila Mazda ali pa kaj drugega. Jaz ni? od tega nisem imel ampak ne bom trdil, da je pa zato nepokvarljiv.
No ja 3 od 5 sem zadel. Me je pa vseeno presenetilo, da se je Corsa tako dobro odrezala in da razen amaterjev iz vala 202 so dejansko vsi ostali ustrezno ocenili vrednost WV-jevega kontejnerja. ?eprav sem mislil, da jih bo znamka nahajpala so pokazali kar dober?no mero kompetentnosti.
Meni je v?e?, da je Clio zmagal:
- zato ker je dejansko OK avto
- ker je cenovno zelo ustrezen
- ker ni SUV
- ker ni nekaj iz VAG grupe
- ker je delno doma?i avto
P.s. ?e ne bi bilo laikov iz vala 202 bi bila Mazda celo druga.
Haha, seveda ja... ?e bi bencinar zagorel bi mogo?e ?e verjel, ker se vnamejo hlapi ?e recimo kje pu??a in je kratek stik. Da bo? pa dizla zakuril se pa rabi? res oreng potrudit ampak, ko pa 1x zagori, gori pa pol oreng. Je pa seveda logi?no, saj je potrebno demonizirat ICE avtomobile, ?e posebej dizle in bohnedej pokazat s prstom na elektri?ne pa ?eprav vsi vemo, kako zgleda, ko baterija zagori.
Sej tud Samsung Note 7 ni mel notri baterij ampak je deloval na dizel zato je pa zagorel al pa eksplodiral.
Hja sej, kako to gasit... take gore?e baterije mora? dobesedno utopit v vodi, da zale?e. To je pa tolk porabe vode, da je bolje pustit naj zgorijo do konca. Se pa Greta ogreva za idejo cestnih jadrnic, ki bodo ?isto ekolo?ke, sam pihat bo moralo.
fake news... elektri?ni so pa res najbolj nenevarni in ne?kodljivi.
Me zanima a bodo kmalu imeli prepoved vo?nje v podzemske gara?e tako kot zaplinjeni. Nevarnost katastrofe je namre? tukaj bolj mogo?a kot pa pri vozilih na plin.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole je vredno vsakega EUR-a. Mormalno, da ne more? pri?akovat ve? od 2x dra?jih avtov ampak ve? ali manj je za ve?ino tudi to dovolj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani