10cm svežega snega, sem tudi jaz moral ESP ugasnit, da sem lahko prišel na Roglo.
ABS je za laika super. Ko sem na R4 skočil na bremzo, me je neslo direkt v predhodnika, da sem lahko se izognil, sem moral bremzo spustit, volan obrnit in jo spet pohodit. Ustavil sem se vzporedno z njim. Takšne reakcije večina ni zmožna v paniki in tam reši ABS. 🙂
Spraševal sem za tole ''luknjo vmes'' glede situacij na cesti... 2700-3200 sem ocenil mal na oko, glede na položaj številk na dnu grafa, mogoče sem mal preveč levo/desno odmeril, ampak sem označil, da bo bolj jasno.
Sprašujem točno to, v šesti brzini, brez žaltanja dol in po možnosti ročni menjalnik ja.
Krivulja skozi enakomerno raste.
Na sredini tvojega območja pa je verjetno premik variabilnih ventilov in zato postane bolj strma.
Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....
Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
AMZS so tudi nemci => ADAC test.
Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).
Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.
Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").
Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.
nižjo max hitrost (V) in višjo max nosilnost (93),
Pri višji nosilnosti ne vidim problema. Če bi šel na manjšo potem ja. Pa še to je koliko kilogramov lahko nosi ena guma.
Kaj pa maš v homologaciji? Nalepka nima veze z uradnim dokumentom.
Mazda3 ne bi smela iti preko 240km/h oziroma ne zmore. Torej je teoretično V zadosti. Če pa je homologacija višja (W = do 270), pa bi mogoče rabil nov štemplček, ki bi ti ga morsti dati, saj avto ne dosega teh hitrosti.
Grki pa imajo res, da ima prednosti tisti, ki pelje v krožnega, ker je desni. Razen če je ob vstopu odvzen. Na Samosu sta 2 krožna, kjer iz 2 strani ni odvzema.....
Si ze vozil kdaj kaksnega z 1.3 ali 1.4 mlinckom in turbino?
Giulietta z 1.4 (1365 ccm). Je pošteno letela.
Se pa je poznalo pri 5 odraslih, ampak to se tudi na atmosfercu.
Priznam, da se Focusu krepko pozna, ko je poln in pecikli na strehi. Je pa 1.5 in 3 cilindre.
Pa to je robe do strehe v kuferaumu.
Lahko te peljem z 1.6 mlinčkom, ko bo potisnilo 304Nm boš spremnil mnenje o mlinčkih. 😉
pred 1 uro je Alex napisal:
Pa kaj toliko s temi turbinami strašite.
Edini res dobri (navadni) benski motorji so turbaši. Pa turbine ne crkujejo glih tako pogosto, kot hoćete prikazati vozniki starih dinotov. Res pa je, da bodo dinoti verjetno imeli manj problemov kot turbaši. Definitivno pa niso dinoti boljši motorji.
Tako je. 99% bo Francoski turbo mlinček prej odletel kot pa kaka Toyota.
Novi z hibridnimi turbinami so sploh fenomenalni.
Ampak pod 1.4 nikakor. Tam so po navadi 3cl, ki imajo zaradi male kubikaže čudn zvok in se obnašajo po svoje. Noben dizl ali bencin nima podobnih fint.
Pa ne nasedat mild hybrid specifikacijam, ker tista baterija ni vedno in ko je ni, je podhranjeno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
R4 sem še vozil leta 2012. Semperit zimske, Uniroyal letne.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani