matr ste na?tudiral te regeneracije pa DPF. Jst sm naredu 120tkm pa nism biu zihr kdaj se mi puca. Je pa res, da nism bil pozoren na to. Poraba pa 5,8-6,8 na 143km
Jest tudi nikoli nisem videl lucke DPF (razen ob zagonu, ko se kontrolno prizgejo vse lucke), odkar imam to sestico... Tudi nikoli se nisem obremenjeval, kdaj se dela regeneracija...
Mo?nost take in podobne okvare pri novej?ih avtih je pa? o?itno dokaj velika.
V bistvu moznost sicer je... ni pa prav velika... saj je tole prvi tak primer, o katerem beremo tukaj na forumu... ali pa sem jaz kaksnega spregledal ...
P.s. Hvala Dejan za izpostavitev dobrih in slabih strani Mazde. Po pravici povedano bi me motlo samo rjavenje in nastavitve sede?a. Ostalo mi ni bitno.
Glede teh dveh zadev sam nimam problemov... Glede sedeza je verjetno zato, ker imam max. opremljeno in ima sedez dovolj moznosti nastavljanja ... rje pa tudi se nisem opazil... ampak ne trdim pa, da je ni... Pod avtom se nikoli ne potikam ... na blatnikih, pragovih in karoseriji pa rje nisem opazil ...
Glede tega, da je enako opremljena Insignia 10K cenejsa od Mazde 6 se pa ne bi strinjal ... Ko sem kupoval sedanjo sestico, sem sel malo pogledat tudi Opel... Takrat sem gledal Zafiro... osnovna cena je bila res nizja... vendar pa sem dobil seznam opreme in naj naredim kljukice pri tistem, kar bi rad imel... in se je cena potem skoraj podvojila ... Res pa je, da se da dobiti veliko popusta... To je fino za tiste, ki ne kupujejo avtomobila ampak popuste .... Ko pa potem na zavarovalnici upostevajo tisto ceno po ceniku, ki je lahko 30% in tudi do skoraj 50% visja, je pa jok in stok
Pri zadnjem nakupu sem se zanimal tudi za Opla. Za mnenje sem vpra?al tudi nekaj znancev, ki se s takimi re?mi ukvarjajo (mehaniki, prevoz oseb, ...). Vsi so mi odgovorili, da Ople sicer delajo v Nem?iji, a da z nem?kimi avti nimajo ?isto nobene veze.
Adam Opel, ustanovitelj podjetja, je rojen v Nemciji ... Res da je zacel s proizvodnjo sivalnih strojev, nato nadaljeval kot izdelovalec koles in sele kasneje postal eden izmed vecjih proizvajalcev avtomobilov ... Ampak vseeno se steje kot nemski proizvajalec avtomobilov ...
Clanek o Oplu na Wikipediji se zacne z naslednjim stavkom: Opel je nem?ki proizvajalec avtomobilov. >> http://sl.wikipedia.org/wiki/Opel
.... Za 4 leta star avto dajat 4k ? manj kot je nov pa ni lih logike. Kilometrina se pa kar ?opa na teh avtih vidim.
Kje si pa nasel 4 leta star avto za 4K? manj, kot je nov? Mogoce edino, ce primerjas jabolka s hruskami... oz. na ceniku novih gledas tiste najcenejse, rabljenega pa gledas takega, ki je s top opremo in najmocnejsim motorjem
Nove sestice se zacnejo ze pri dobrih dvajsetih tisocakih ... najdrazji modeli pa se ze blizajo stevilki 40.000
Opel ni nem?ki avto!
Kaj pa je potem? Ce ima (ali je imel) GM lastniski delez, se ne pomeni, da je to potem ameriski avto ...
Po avto.net-u vidim da je precej 2.0 140 ki se prodaja tako da bo verjetno tudi tole na koncu izbrano. ?e nima nekih tovarni?kih hib, slabih to?k, potem je to to.
Kje pa se sestavljajo Mazde? Imajo kako tovarno tuki v EU?
Poraba omenjenega motorja torej 2.0 kak?na je?
Mazde se vec ali manj vse proizvajajo na japonskem... Bili so neki poskusi, predvsem v navezi s Fordom, ko so nekaj manjsih modelov sestavljali v Evropi (se mi zdi, da so Demio sestavljali v Spaniji) ... Mazda5, 6 CX7, CX5,... se vse sestavljajo na japonskem..
Glede porabe pa je takole... Ni ravno med najvarcnejsimi... je pa odvisno, kako ga vozis... poraba 2.0 dizla je nekje od 6 do slabih 8 litrov ... Pobrskaj malo po www.poraba.com ali www.spritmonitor.de ...
Pardon za moje neznanje na podro?ju in morebitna neumna vpra?anja ampak... Zakaj pa je mo?nej?i motor manj?e kubature kot tisti ?vohej?i?
Motor 2.0 140KM je bil do letnika 2009, potem pa je prisla faceliftana sestica, ki je imela 2,2 motor s 129, 163 in 180 KM ... Tukaj se se najde brosura s podatki >> http://goo.gl/FFP5M ... Posebna serija Mirai in Takumi sta bili pri dizelski razlicici na voljo samo s 129 KM ...
?ez vikend sem gledal malo na avtonet in na?el eno zanimivo ponudbo, oglasa pa ni ve?, ?e kdo pozna zadevo naj tule napi?e kak?en info ali pa ?e se javi sam lastnik, mogo?e bere tale forum, po spominu gre pa za tele skope info:
1. lastnik
2010 letnik
2.2 129 TE
redno servisirana na a-cosmos BTC (mislim da)
nekaj po?kodb, predvsem parkiri??a, ki pa so bile vse sanirane
prodaja pa se ?ele z julijem, ker ?ele takrat dobi naro?eno novo mazdo6
Verjetno je slo je za mojo... Sicer letnik in moc ter oprema ne ustreza... ostalo pa ...
to ja, a 2008 letnik je, kok se pa ta prej?nji motor 140KM obnese, glede na prebrano mi priporo?ajo 2.2 z 129KM, a ta je le od 2010 naprej, ima pa potem ceno nekaj k? ve?
Naslednica nima vec jermena ampak verigo ... tako, da veliki servis odpade ... Po mojih izkusnjah je naslednica malo tisja (malo bolje izolirana kabina)... drugace pa ni neke bistvene razlike ... Sicer sem novejso vozil le enkrat, ko sem imel svojo na servisu...
Moja serijsko nima mre?e...so pa slike super in je razvidna notranjost... ?e delam primerjavo med petico in 626(ki je enaka kot 6), je pri petici o?ji in vi?ji prtlja?nik... ?e so sede?i normalno, je pa petica dosti manj?a... LP
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem zdruzil temi ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani