Ne boš verjel, daleč najbolj problematična stvar so električne napeljave, torej kabli. Se preribajo in evo iskre. Potem je pa skoraj vseeno, kaj je v bližini - obloge, bencin, kemija baterije ...
Nas so učil, da so to spoji.
Ja, če pomislim na serije Air crash investigation, pa je nekaj hujših letalskih nesreč res bilo posledica kratkih stikov vodnikov v kabeskih snopih ... tudi let TWA 800, o kateri sem imel priliko govorit z glavnim inženirjem razvoja B 747 J. Sutterjem, ki mi je dejal, da se ne strinja z rezultati preiskave - da ni moglo raznesti tanka zaradi kratkega stika.
Torej še najboljši strokovnjaki si kdaj niso enotni, kaj šele mi, ki skoraj nimamo pojma.
Ja, sestra rabi za cx30, piši na zs pa se zmenimo.
Ne prodajam, ga pa prodam, če si ga kdo res želi, za 20€.
Zadnjič me je nekdo tukaj, ki sem mu prijazno razložil delovanje, na koncu še kritiziral (ker mu ga nisem želel prodati za 15€). Ne dam ga za 15, ker ga načeloma ne prodajam. Če bi ga želel prodati, je druga pesem.
Ja res, vsake toliko časa se spomnim, da mi ležita 2 v avtu, nekajkrat smo ju uporabili, potem pa sem se naveličal na telefonu preklapljati - namreč ta škatlica si fino zapomni zadnji telefon in če se voznik zamenja, je potrebno nastaviti novega ...
Drugače je pa meni delalo vse super, žena pa je čez čas ugotovila, da ji je občasno nagajala telefonska povezava ... ona je slišala sogovornika, na drugi strani pa je menda sogovorniku pogovor prekinjal zvok ... Apple ...
Ne se sekirat, če ne na domačem parkirišču, ti ga potolčejo na drugih parkiriščih. Očitno preozko parkirišče, pa uporabniki sosednjega avta otroci ... skoraj nimaš kaj.
Take mini vdrtine lahko fino odpravijo mojstri za popravilo toče s palčkami, seski, ... meni so nekaj vdrtin pred leti na M6 in CX-3 za 20 € v Rožni dolini v Lj. - 20 minut.
Slika prikazuje ravnanje 2 dokaj ostrih vdrtin od vrat kombija (predpostavljam), odluščilo se je celo nekaj barve.
Tudi dizelska 2.2 bo brez problema naredila 400kkm, AMPAK moraš:
- menjavat olje na 10kkm
- počakat da se lepo segreje predno tiščiš + še takrat bit z njo nežen (če pogledaš videje, ki jih je @vzupan3 prilimov, tip v enem od njih razlaga kako se nabije pritisk v motorju ko je motor nad 3k rpm in takrat če ni vse tipi topi začne zabijat oljno črpalko)
- da se črpalka ne zabije moraš zamenjat podložke injektorjev takoj ko je možno + redno čistit saje, torej:
- ustrezno spucat sesalni kolektor in vse pri EGR-ju na vsake 100kkm
- potem imaš pa tu še dpf, ki ga ne smeš prevečkrat prekint med regeneracijo
Poleg podložk zamenjaš še tista 2 senzorja, ki so jih menjaval pod garancijo. Potem zamenjaš še injektorje, ki so jih tudi menjaval pod garancijo.... pa po možnosti fašeš še prvo serijo ki ima slabo zalito odmično in treba menjat še odmično. Pa loputica na turbinici in vse s tem povezano poleg...
Če se tega držiš, upam dat roko v ogenj, da bo motor šel brez problema veliko km. !!!!!!
Kjer pa so težave, so pa pri uvoženih avtomobilih iz tujine, kjer se je avte vozilo na lizing in se jih servisiralo po navodilih proizvajalca, torej na 20kkm ali pa še več... Ko se je posvetila lučka dvomim, da je kdo sploh pod haubo karkoli pogledou ampak samo vozil dalje pod malo večjem gasu, češ da se bo motor spucal. Če pa uvoziš bencinarja, so ga pa težko zajebal, pa če so se še tako malomarno vozili z njim. In tu so potem težave s to generacijo skyactiv-d motorjev!
Seveda imaš tudi primere v slo, tako kot moj kolega, ko je kupil novo 6ko, jo servisiral na 20kkm ker je to vse kot mora bit, pooblaščenci niso imeli pojma da bo sranje z motorjem na dolgi rok, potem so se pa začele težave pri 100kkm. Sedaj z vsem znanjem ki ga imamo o teh motorjih, ni šans da boš imel z njim probleme če se držiš zgornjega seznama.
In potem ko potegneš črto, a bi raje vzel G194 ali CD175 pomisliš še na to, da je AT bolj obremenjen zaradi večjega navora, sprednji diski (ki so iz papirja) so tudi bolj obremenjeni zaradi večje teže, se še prej zvijejo,...
Nevem no, vsak naj se odloči sam, motor ni slab če prevažaš polno familijo in je avto natovorjen do amena, ampak količina stvari, na katere je treba bit pozoren,,, ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasnu tudi ob teh 400 eurih ki jih na leto profitiraš z dizlom, boš vrgu za servise
Bolj objektivno bi težko zapisal to primerjavo, sploh ker sem tudi sam na začetku pred nakupom gledal CD150, ki mi je na testni vožnji dal precej mešane občutke
Lado daj povej, zakaj se je pri moji bivši CD175, kupljeni in redno servisirani v Lj, vse zabilo s sajami že pri 65.000 km, kmalu po 3-tjem rednem servisu?
Ne vem več kolikokrat sem že napisal tukaj na forumu. Zelo dobro sem poznal človeka na Mazdinem servisu in pred 5-imi leti imel enako dilemo, in sem ga vprašal, katero Mazdo kupit, s katerim motorjem. Brez dileme je odgovoril "bencinarja". Nisem nehal in ga vprašal, "kaj pa dizel?". Njegov odgovor:"kupi bencinarja". Je pa res, da je sam vozil Mazdo dizla.
Tukaj smo to že obdelali in prišli do zaključka - če kupuješ Mazdo izven garancije in ne znaš sam pošravfati motorja, potem je bolje kupiti bencinarja.
Jaz čakam G145 2,5 ... menda pridejo proti koncu leta ... krivulja navora boljša od G122 ... podobna krivulji X motorjev v območju okoli 3.000 obratov.
Ma nič ne pomaga razlaga, ona bi imela malo višjega in konec🤣. Yaris ji je premajhen, ne sprašuj zakaj ker samo ona ve. Nekak pogledujem proti CX30, sam so kr dragi. A ta motor g122 sploh kam gre al moreš vzeti X?
Kaj pa ostalo? Zračni filter je bil menjan samo enkrat po 5 letih oz. 52.000 km, zavorna tekočina sploh nikoli. Je to ok?
OK, bi pa zavorno olje sedaj zamenjal ... zaradi starosti je izgubilo nekaj kakovosti, vendar to ni naredilo nobene škode (s časom se v olju nabere nekaj vlage, ki mu niža vrelišče .... ampak to je bolj pomembno za rally avtomobile). Včasih smo vozili po 10 let isto zavorno olje ... sam sem ga imel v Hondi Accord letnik 2008 vsaj 8 let, če ne celo 12 let oziroma 230.000 km.
Kar nekaj Mazd 2.0 in 2,5 bencinarjev sem videl, pri katerih so se servisi delali na okoli 25.000 km ...
Sam ne bi imel zadržkov zaradi servisnih intervalov za nakup te Honde, sploh pa, ker ima zelo malo prevoženih km in tudi če je bilo olje že malo na meji, vse skupaj ni dolgo trajalo.
Ce kupis kot fizična oseba sem 99,9% da ostane 19% davka mogoče @dvorjan poda oceno koliko pride uvoz za NOVO vozilo, ker vem da je neka višja dajatev
Jaz pa sem 99,99%, da moraš plačati slovenski 22% DDV. Za vse avte do 6.000 prevoženih km ali mlajše od 6 mesecev, ki se davčno obravnavajo kot da so novi.
Ma gledam za sina, ki se počasi odpravlja na svoje. Primerna zanj (optimalna) se mi zdi Mazda CX-30 z 2,5 G140 motorjem. Mu je Mazda 6 všeč, enako kot jaz pa je mnenja, da je v trojki (prejšnji model) občutek vožnje še boljši. Potem si pa mislim, da če bo slučajno kakšen naraščaj, bo trojka HB kmalu premajhna, za nalagat vozičke itd. in je verjetno CX-3 po prostornosti nekje vmes med 3-ko in 6-ko, ali se motim?
Iskrena hvala za odgovore do sedaj. Vendar tisti dve fotografiji, kjer je pri PRIME LINE zapisana spodaj vzratna kamera, velja za trenutne verzije Mazde CX30. Povedano drugače: na spletni strani mazde so posodobili konfigurator z novimi verzijami, katalog pa je še star s starimi verzijami. Če greste pogledat pod konfigurator pa tam kliknete seznam opreme za posamezno verzijo, niti pri vstopnem modelu več ni zapisana vzratna kamera, ampak samo ˝Naprej usmerjena kamera, sprednji radar˝, ki niti ne vem, kaj pomeni. Zato sprašujem, če je možno, da leta 2024/2025 takšen avtomobil ne bo imel vzratne parkirne kamere vse do zadnjih dveh top verzij, glede na to, da je vzratna kamera skorajda že standardna oprema pri vseh znamkah in modelih avtomobilov? Se opravičujem za gnjavažo, verjetno bo treba počakati, da posodobijo tudi katalog na spletni strani pa bo potem kaj več jasno, oziroma se bo treba pozanimati direktno pri Mazdinem trgovcu/avtohiši.
Sprašujem pa vse to zato, ker nameravam v roku 2/3 let, kupiti Mazdo CX30, sedaj imam Toyoto Yaris, 1.5. bencinarja s 4 valji, letnik 2019 (ima vzratno kamero), avto dela kot urica brez nobenih problemov. Žal pa Toyota več ne ponuja normalnih atmosferskih 4 cilindrskih motorjev v njihovih manjših modelih (yariske delajo samo še 3 cilindrske), pravega hibrida tudi nočem imeti, nove yariske top opremljene stanejo pa isto kot Mazda CX30. Imam težave tudi s križem in se mi zato zdi SUV boljša rešitev. Mazda je skoraj edina znamka, ki ponuja še normalne motorje, čeprav se komu zdijo dinozaverski, je to meni pomembno, ker so zanesljivejši od turbakov in je še samo ena stvar več, ki lahko crkne. Kakšne so vaše izkušnje glede zanesljivosti in trajnosti Mazd? Pri Toyotah sem navajena, da avto vidi servis 1x letno in to je to in da razen rednih stvari, kot je npr. menjava ploščic, diskov ipd. ne crkne nič oz. zelo redko in da vsaj 10 let nimaš problemov z avtom.
Se opravičujem za malo daljši zapis in hvala za odgovore že vnaprej.
Mazda Slovenija, Ljubljana. Gefällt 18.160 Mal · 71 Personen sprechen darüber. Dobrodošli na uradni strani Mazda Motor Slovenija. Spoznajte našo filozofijo Jinba Ittai in izkusite
Pomoje sta glede prostornosti v kabini tam tam… konec koncev je CX-30 povišana Mazda3 …Sicer ocenjujem samo na podlagi videnega… Mogoče bo Bini kaj več napisal, ker je prej vozil trojko, sedaj pa CX-30 …
Na @Bini sem najprej pomislil, vendarle on je imel limuzino, pa še prejšnji model. Mene zanima Mazda 3 HB, oz. alternativno CX-30, če je prostornejša.
Privlači me tale G140 dinozaverski motor. 6-ke ni več v ponudbi, CX-5 pa tega motorja tudi nima v ponudbi. Ostali večji so zame predragi - ne mislim nabavljat avta za 50.000, ker mi ga lahko naslednji dan zbije toča ...
Verjetno je kdo na tem forumu že komentiral prostornost Mazde 3 v primerjavi s prostornostjo CX-30. Mazda 3 je zaradi nižje višine boljša glede lege na cesti, kako pa je s prostornostjo. Verjetno ima CX-30 več prostora na zadnjih sedežih in tudi v prtljažniku? Omembe vredno več, ali minimalno več?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Nas so učil, da so to spoji.
Ja, če pomislim na serije Air crash investigation, pa je nekaj hujših letalskih nesreč res bilo posledica kratkih stikov vodnikov v kabeskih snopih ... tudi let TWA 800, o kateri sem imel priliko govorit z glavnim inženirjem razvoja B 747 J. Sutterjem, ki mi je dejal, da se ne strinja z rezultati preiskave - da ni moglo raznesti tanka zaradi kratkega stika.
Torej še najboljši strokovnjaki si kdaj niso enotni, kaj šele mi, ki skoraj nimamo pojma.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani