mogoče bom postal lastnik CX-5 letnika 2022 ali 2023, vendar res močno niham med dizlom in bencinarjem. Prebral sem ogromno o problemih z 2.2 dizlaši, DPF, saje v sesalnem kolektorju, oljno sito, veriga oljne črpalke, pa potem tesnila injektorjev in še kaj. 90 procentov vozim dnevno 2-6 relacij, vsaka po 20km približno, kar ni zadosti, da se DPF spiha, zato že kljukam bencinarja....ampak me je danes en "kvazi" poznavalec MAzd prepričeval, da so bili to stari problemi letnikov pred AdBlue dobo, sedaj pa ni več teh problemov. Pa da je tudi tesnilo injektorjev drugačno, pa veriga oljne črpalke tudi. Pa... skratka, prepričeval me je na polno, da dizlaši 2022 in 2023 absolutno nimajo več teh problemov.
Vem, avto bo imel še 4-5 let garancije, kar me nekako pomirja, ampak kljub temu raje vzamem nekaj, kar bo trajalo, kot pa da mi sklepeta še v garanciji.
In predvsem ker mi je dizelska poraba okoli 5-6 še vedno bolj privlačna, kot bencinskih 7-9, sem se odločil tule povprašat. Mogoče se bom lažje odločil.
Hvala!
Zdravo, več kot očitno si v dilemi in si prišel po par osebnih mnenj.
Realnost je taka, da ti bodo:
- vozniki dizlov, ki nimajo nobenih problemov, svetovali dizla;
- lastniki dizlov, ki so se opekli, odsvetovali mazdo na sploh;
- lastniki bencinarjev bodo pa predlagali bencinarja.
Jaz bi ti dizla odsvetoval, če delaš manj kot 50km na dan, so pa CD184 dizli krepko drugačni kot prejšnji. Zate nekih drastičnih problemov ne bi smelo bit glede na povedano, boš pa moral skrajšati servisni interval pod 15kkm.
Po drugi strani bi priporočal bencinarja, če ne rabiš prevažanja nekih hudih tovorov (zaradi večjega navora). 2.5 je preverjen motor in je povsem neproblematičen.
Če boš avto uvažal, tam znajo bit težave z dizli z veliko km, ker so servisni intervali predolgi, o tem smo se tudi na tem forumu veliko pogovarjal.
Aja pa še glede porabe? Ne verjamem, da boš imel pod 6 litrov porabe s CX-5 CD184
K odlični vozni izkušnji v veliki meri pripomore tudi izjemen pogonski sklop. Tega tvori 2,2-litrski turbo dizel, ki je s prenovo prejel nekoliko več moči, 184 KM ponuja in 445 Nm navora, ki se prenašajo preko samodejnega 6-stopenjskega menjalnika na vsa štiri kolesa. Kombinacija je za ta model odlična, menjalnik prestavlja hitro in neopazno, v povprečju pa pije med 7 in 8,5 litri dizla, odvisno, kako težko nogo ima voznik in pa predvsem od tega, na kakšnem terenu prevozi večino kilometrov. Pri mestni vožnji skorajda ne gre računati na manj kot 9 litrov.
Torej v bencinarja so ti vlili Ultra DPF 5W-30 Mazdino olje. Bravo Mazda pooblaščeni servisi 👋
Cena pa? Ena taka svečka v Autodoc danes stane 21€.
Mogoče sem bil premalo jasen. Gre se za debato ki sva jo midva že imela, torej zakaj je bil zadnjič na računu napisan Ultra DPF. To sem danes podiskutiral tudi na šalterju. Namreč če je na delovnem nalogu Ultra (in tudi v motorju Ultra), zakaj bi mi na račun napisali Ultra DPF - njihovo "napako" bom pač moral razlagat naslednjemu potencialnemu lastniku avta. Tako da današnji račun ima gor (spet) napisano pravo olje.
Hja močnik je malo daleč. Ampak hvala za priporočilo.
Sem pa še enkrat klical in je tako:
vedno poskusijo zadeti barvo, nikoli ni samo osnovna potem blendana
če je majster res dober se sploh ne blenda s stranskimi paneli
najbolj problematična v tem smislu so "srednja vrata" (sklepam, da je mislil zadnja) kjer je verjetnost blendanja večja.
To je to. Ker mam interclass najbližje bom peljal tja, pa mo vidli kaj bo iz tega. Vrata bodo naročili v naprej, da se ne čaka za brezveze, dokler da gospa ne podpiše tistega dopisa, ki ji ga bo zavarovalnica poslala.
@NevLado Tip s katerim sem na interclassu govoril je mislim da Brane. Po fonu je super, vprašal je pa tudi glede cenilca in povedal, da sem imel super srečo ker je ta gospod car in se vse da zmenit.
Ne poznam braneta ampak verjamem da bodo zrihtali kokrkol se da dobr
@NevLado Ti si tole machine grey barval pri interclassu?
Sicer pa kaj sem se naučil:
Če gre za cenitev škodnega zahtevka (nisem čisto ujel ali le, če je nekdo drug povzročil ali v vsakem primeru) moraš najprej do zavarovalnice. Izvajalci že 2 leti niso pooblaščeni za to.
V mojem primeru sem šel na Triglav, kjer ima gospa polico in so me presenetljivo hitro in brez težav poštimali.
Občutek imam, da je policijski zapisnik pomagal, čeprav se noben ni izrecno obešal na to. Policaj je povedal, da imajo na zavarovalnici zapisnike radi, ker potem njim ni treba slikat in toliko papirologije delat, a je cenilec potem vseeno vse poslikal itd.
Na cenitvi sem gospodu sugeriral, da glede na vdrtino, ki sega čez pregib pod šajbo fizično ni mogoče zadeve zbit nazaj v prvotno stanje brez kitanja. Mi je jedernato vrnil s "se popolnoma strinjam". Nova vrata + barvanje + blendanje spredaj zadaj. Nič kompliciranja. Če odkrijejo kaj extra problemov bo očitno tudi potrdil.
Sedaj treba k ličarju. Ker je avto še v garanciji sem se odločil, da je najbolje zaenkrat peljati na uradni servis (odločam se med Interclassom in Avtotehno VIS, ker imata oba svoje ličarje).
Nova že pobarvana vrata niso "a thing".
Malo konfliktne informacije sem pa dobil o tem kako se zadeve lotijo. Po eni strani pravijo, da z mašino detektirajo barvo. Po drugi strani pa, da je mešanica standardna glede na katalog, tako da je treba blendati s sosednjimi paneli in bo v roku leta ali dveh zbledelo do popolne uniformnosti. Ok? Kaj je potem štos detektiranja? Je nič ne posvetlijo glede na leta (pri interclassu je izrecno rekel da ne)?
Čakalna doba okoli 1 mesec.
Pa še tole... Policaj je povedal, da če odkrijem storilca naj pokličem lokalno postajo. To sem storil šele po tem, ko sem od gospe dobil izpolnjeno evropsko karto. Kar je bilo očitno "prepozno" in je zadeva že bila v evidenci kot beg s kraja nesreče.
Če bi en dan prej klical bi lahko še posodobili zapisnik z imenom storilca (kar bi prišlo prav lahko v primeru kakšnih zavarovalnih komplikacij oz. njej ne-prav pri podaljševanju izpita).
Ker pa je bilo za to prepozno smo imeli pa smo dve opciji:
Povem jim ime storilca in mu morajo izdati kazen za "nevaren premik avta" ali nekaj takega.
Ne povem in si le naredijo zaznamek, da je meni znan in jih kontaktiram v primeru težav.
Ker mi je gospa pustila številko je nisem hotel potunkati in odvrniti od tega, da pri naslednjem zabijanju spet pusti listek, tako da je zaenkrat nisem prijavil.
Glede očitno veliko nesreč, ki jih je povzročila v zadnjem času (mi je vse povedala pri njih v atriju :D) in prepovedi vožnje ne morejo nič dokler ji ne poteče izpit. Dobila ga je za 3 leta. GG.
To je zaenkrat to. Upam, da komu nekoč pomaga. Mene pa še vedno firbec matra, če kdo ve kaj glede točke 2.2.?
tako, imaš prav, vrata oziroma katerikoli kos pridejo s tisto temeljno barvo, potem pa sami čez špricnejo
jaz ti neznam povedat glede 2.2., ampak tudi sam bi peljal na uradni servis
jaz sem z interclassom zadovoljen in bom vozil tja
Kaj pa direkt ni šlo? Sam sem v podobnem primeru avto zapeljal v BTC, so naredili zapisnik, počakali, da jim zavarovalnica odobri, me poklicali, naročili rezervi kos, ...
Hvala! In kateri ličar je to, če se zna dobro zmenit in je tudi od Save/Triglava? Kot sem uspel ugotoviti je pa edina opcija, da je "avto zrihtan", da dobim nova vrata. Vse ostalo je kitanje kar niti slučajno ne sprejmem na tako novem avtu.
Hvala! Jih imam blizu. Sej tudi razmišljal, da uradni servisi bi najbrš še najlažje naročili nova že poštrihana vrata. Škoda glede praske... 😕 Ampak ajde, na tej točki raje vzamem to kot luknjo v vratih ali kitanje/neujemajočo barvo.
Glej jaz ti svetujem da pokličeš in vprašaš.
Jaz sem dal ravno prejšnji teden za luč zahtevek ker sem imel luknjo v njej, sem na Savi in so zrihtali vse sami namesto mene, jutri peljem menjat.
Jaz sem dosedaj ponavadi vse urejal na pooblascenem Mazda servisu... So potem sami urejali cenitev in popravilo ...
+1, na Interclassu so ok, lepo pofarbano, ko sem dal vrata štrihat
sem sicer dobil občutek, da sem fasal eno novo drajso na drugi strani vrat verjetno ko se sprehajajo okoli avta in majo v garaži gužvo nisem pa imel žal poslikano, da bi lahko res sodu za 100%
Preden narocim vseeno preverim. Oznaka na koncu XL pomeni extra load. Kaj tocno to pomeni in ali je kaj razlike ker nekatere majo pa SUV?
Za CX30 bi vzel tole: GOODYEAR Efficientgrip Performance 2 215/55R18 99V XL
predvidevam da je to ok
Za CX-30 dvomim da boš čutil razliko, se pri težjih SUV-ih pozna da so bolj žvečljivi.
Pa vedi da so te goodyearke top 3 gume kar loh kupiš trenutno (iz vidika balansa gume za vse pogoje), tako da nimaš kaj sfalit. Razen če vzameš Nexen, pa ostalo vržeš v ljudske obveznice.
In se je začelo... Danes se je namreč med odpiranjem električnih vrat prtljažnika, začel pojavljati močan kovinski pok, kot bi v vratih kaj preskočilo. Vrata se sicer za zdaj še normalno odprejo.
Upam, da zdrži jutrišnje nakupovanje, da slučajno ne ostane špecerija zaklenjena v prtljažniku😁.
Na cx-30, ko ugasnem motor, začne zelo hitro utripat rdeča lučka, na kateri je narisan avto in ključavnica. Tako hitro utripa nekje 40 sekund, potem pa nekje 1x na tri sekunde. Ali je to ok oziroma normalno, da tako hitro utripa toliko časa, ko se motor ugasne?
Naslednje kar me zanima je prepoznavanje prometnih znakov: to v praksi deluje bolj tako-tako. Vozimo se po AC in kar od enkrat se prikaže omejitev 40 km/h in to omejitev seveda drži do naslednjega prometnega znaka na AC, ki pa je lahko čez 50 km (kakšni tuneli ipd...). Zadnjič smo se peljali proti obali in samodejno iz 130 km/h zniža 40 km/h omejitev hitrosti. Od kje pobira te podatke??? Jih morda prebere iz izvozov? Ker to bi mi bilo edino "logično", torej da je tam prebral omejitev, čeprav smo se samo peljali mimo izvoza.
Da, meni pri m6 je skoraj isto, samo da blinka na ful ene 15s
pred 13 urami je DonFelipe napisal:
Možno je da se ti je prižgala opozorilna lučka da bo kmalu potrebna menjava baterije v ključu.
Na omenjeni prometni sistem pa se ne zanašaj ker prebira vse znake in table, tudi reklamne in ti na koncu izračuna slabo vozno sliko.
Avto je hud se strinjam, imam podobnega. Samo 6.9 na "Večinoma vozim mestne relacije krajše.." pa ne bo videl, tolko moramo biti realni.
- jaz z ogroomno AC vožnje do 160kmh in relacije - 8.1 povprečje v zadnjih 15kkm prevoženih
- na relaciji do 100kmh z občutkom pridem tudi na 6 litrov
- če dam babi avto in se striktno vozi po omejitvah na AC ima med 6.5-7.5
Tako da jaz verjamem da realno je, sam takrat avto nikol ne vidi več k 2,5k obratov Tudi na AC ni zares problem koliko tiščiš, ampak za vsakih 10kmh ko se vozš bo pač žrl več
Use j to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn. Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma...
Vozilo, ki ima motor z notranjim izgorevanjem, ima bistveno več sestavnih delov in precej teh delov je bistveno težje izdelati in so precej občutljiva kot pa vozilo, ki ima elektromotor in baterijo. In vendar je električno vozilo dražje za nakup, dražje za vzdrževanje in več se kvari...
Noja… kvari se vecinoma elektronika… pri vseh… ne samo pri EV … za vzdrzevanje pa dvomim, da nevem, ce je EV drazje… Ampak ja… fajn se bere take zadeve.. sploh tistim, ki ze privzeto ne marajo EV
POTEM PA ŠE PREDPOSTAVKA, DA ČE BI PRIMERJAL TOYOTA HYBRID V PRIMERJAVI Z OSTALIMI HYBRID ‼️
jaz prodajam svojo Mazdo 6, ki izpoljuje vse napisane pogoje:
- motor 2,5l, 192KM, atmosferc, zelo zanesljiv motor, avtomatski menjalnik, več lahko prebereš na forumu
- poraba zadnjih 4 leta po računalniku 6,9l, to lahko preveriš na raznih straneh, kjer uporabniki beležijo porabo
- moči ima dovolj, potovanje s celotno družino in polnim prtljažnikom v Vrhniški klanec ni noben problem
- nočne luči so LED prilagodljive, to pomeni, da same preklapljajo kratke-dolge, vidljivost odlična
Vglavnem, da ne dolgovezim, avto je brezhiben, zelo lepo ohranjen i ima vso možno opremo, vključno s panoramo. Menjam ga samo zato, da si iz Nemčije pripeljem novo Mazdo 6, seveda bencinarko.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdravo, več kot očitno si v dilemi in si prišel po par osebnih mnenj.
Realnost je taka, da ti bodo:
- vozniki dizlov, ki nimajo nobenih problemov, svetovali dizla;
- lastniki dizlov, ki so se opekli, odsvetovali mazdo na sploh;
- lastniki bencinarjev bodo pa predlagali bencinarja.
Jaz bi ti dizla odsvetoval, če delaš manj kot 50km na dan, so pa CD184 dizli krepko drugačni kot prejšnji. Zate nekih drastičnih problemov ne bi smelo bit glede na povedano, boš pa moral skrajšati servisni interval pod 15kkm.
Po drugi strani bi priporočal bencinarja, če ne rabiš prevažanja nekih hudih tovorov (zaradi večjega navora). 2.5 je preverjen motor in je povsem neproblematičen.
Če boš avto uvažal, tam znajo bit težave z dizli z veliko km, ker so servisni intervali predolgi, o tem smo se tudi na tem forumu veliko pogovarjal.
Aja pa še glede porabe? Ne verjamem, da boš imel pod 6 litrov porabe s CX-5 CD184
Šestica s tem motorjem je imela na testu 6,9 porabe (https://www.amzs.si/motorevija/avtomobili/test/2019-06-07-kratek-test-mazda-6-karavan-cd-184-avt-takumi-plus, CX-5 pa 5,8 na testnem krogu (https://avto-magazin.metropolitan.si/avtomobilski-testi/na-zgornjem-robu-razreda/) oziroma z AWD celo 8 (https://avto-sport.net/test-mazda-cx-5-cd184-at-awd-takumi-plus/)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani