Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je NevLado napisal:

Jaz mislim, da se @Janez007u že cedijo sline za ta motor v CX-30/3ki....

Ja, čakamo na testno vožnjo - ni tako enostavno.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je NevLado napisal:

Ali boš šel probat na VIS, če boš, prosim poročaj, mi še nismo bili

Kako pa veš? Stik imaš s sprejemnikom. Če je ta čustveno inteligenten človek, potem dobiš občutek, da je bil avto dobro servisiran, če ne, pa obratno. To še nič ne pomeni, kako dobro je bil res servisiran. Ampak olja in filtre zna zamenjat vsak - še jaz.

 

Kakovost servisa se izkaže šele v primeru večjih težav-napak, katerih vzrok je težko odkriti. So veseli, ko pripelješ avto s tako težavo? Po svojih izkušnjah so veseli, če jim pripelješ v popravilo razbit avto in plača zavarovalnica. 😄

 

Ko sem jih nazadnje kontaktiral (VIS), nisem dobil občutka, da bi se pohvalili s kakovostjo svojega "Mazda" servisa. Imam pa raje to, kot da bi hvalili nekaj, kar ne obstaja.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Robert napisal:

Zanima me, je kdo že imel servis za 5. leto Mazde CX-30, bencinar, ročni menjalnik, AWD, Skyactive-X motor, na uradnem servisu in kakšna je bila cena, če je vse OK (prevoženih km 33.100). 

 

Ne morem odgovoriti.

 

Sprašujem pa se, zakaj nam je tako težko enako vprašanje nasloviti na servis?

Gre za našo pravico in njihovo dolžnost - da smo informirani o cenah! Verjetno zaradi izkušenj z njihovim odnosom do strank, kot da nekaj skrivajo ... Smo tudi sami krivi, da je tako. Zato zahtevajmo informacije od njih, da se navadijo.

 

 

II. poglavje
OZNAČEVANJE CEN IN BLAGA
14. člen
 
(navajanje in upoštevanje cen)
(1) Podjetje za blago, storitev ali digitalno vsebino, ki jo ponuja potrošniku, vidno označi ceno, ki vključuje davek na dodano vrednost, če je podjetje zavezanec za davek na dodano vrednost.
(2) Cena blaga, storitve ali digitalne vsebine je označena v eurih.
(3) Podjetje upošteva označeno ceno.
...
III. poglavje
INFORMIRANJE POTROŠNIKOV
18. člen
 
(predhodne informacije)
(1) Podjetje mora potrošniku pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden potrošnika zavezuje ponudba na jasen in razumljiv način zagotoviti naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin:
1.      glavne značilnosti blaga, storitve ali digitalne vsebine v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu, storitvi ali digitalni vsebini;
2.      firmo, naslov sedeža podjetja in telefonsko številko podjetja, kadar je ta na voljo;
3.      končno ceno blaga, storitve ali digitalne vsebine, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga, storitve ali digitalne vsebine ni mogoče izračunati vnaprej;
4.      informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
5.      plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, kadar je to potrebno;
...
Če se vgrajeno blago za opravljeno storitev obračuna posebej, mora biti potrošniku na razpolago cenik vgrajenega blaga.
 
 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano (urejeno)

Nič od tega ni osebni podatek. Gre za pravno osebo-firmo!

 

Osebni podatek je katerikoli podatek o lastnostih, stanju, ravnanju ali razmerju, ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično osebo, torej posameznika, na glede na obliko, v kateri je izražen. Določljiva fizična oseba pa je tista, ki se jo lahko neposredno ali posredno identificira s pomočjo njenih identifikacijskih številk (npr. EMŠO, davčna številka, številka zdravstvenega zavarovanja, telefonska številka, registrska številka vozila), ali s sklicevanjem na dejavnike, ki so značilni za njeno fizično, fiziološko, duševno, ekonomsko, kulturno ali družbeno identiteto (npr. zaposlitev, naslov, funkcijo, položaj ali status v določenem subjektu, ipd.).

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 11 minutami je klemen 77 napisal:

Imam x186 dobro leto in pol pa ja zaenkrat brez tezav. Motor je zelo odziven itd. Ne pogresam nobene turbine. Pa + mazdi da se delajo motorje 2.0 ne pa tisti ko delajo mlincke 1.0😂bivsa ma capturja 1.3 tce poraba 7,2 litra😂

 

Nekaj dni se vozim s prvinskim avtom - Cliom Storia 1.2 s 43 kW (58 KM) in gre čisto v redu, tudi po avtocesti. Sprašujem se, ali človek res potrebuje kaj dosti več?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zvocna izolacija MAZDA 3, hrana za kune
Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Po Tv je blo pred cca 2.mesecema o zaščiti pred glodalci. Rečeno je bilo, da je potrebno zelo pazit kam in kako to pritrdiš, ker so na servisih že imeli probleme zaradi oksidacije gumi in elektro cevi, napeljave.... In tudi padcev le tega Brefa med jermene itd... :nevem:

Potem jaz nisem prvi ...

 

Bref gre ven.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 15 minutami je SeekK napisal:

 

Tole je skor best buy tudi za 6ko? Mam v glavi da je @Janez007 ga objavljal v eni temi, pa zdej ne najdem. Janez007 ti si ga tudi vgradil potem v svojo 6ko?

 

Je začela jamrat da ji manjka energije..

 

 

Koliko so ti računali?

 

Še kar delajo, na 6-ki je star 6 let, na 3-ki 6,5 let. Sicer pa je tukaj:

 

https://www.mazda-si.net/topic/14900-i-stop-sistem/?do=findComment&comment=554119

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 15 minutami je Alex napisal:

Moje letne Bridgestonke bodo po tej sezoni končale tam, kamor sodijo. Na odpad oziroma med odslužene pnevmatike. Potem pa gremo v nabavo resnih gum. 

 

Kdaj pa boš zamenjal še ostali del neresnega avta?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 5 urami je Agerg napisal:

Zakaj pa balansirate, če je že vse na felgah in je vse kot je bilo pred demontažo? Jaz samo previjačim - 4x4,5€ za 19", 15 minut dela. Pri Meganu sem sam, zdaj se mi pa na da več, je dovolj drugega dela. Edino moment preverim, ker so ga že usrali kdaj.

Ko na dvorišču najdeš uteži, je verjetno smiselno ... mimo so že 3 zimske sezone od zadnjega centriranja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Michelin Pilot Sport 3, 18 ", DOT 3917, po 6,5 letu uporabe na Mazdi 3 (od junija 2018) in cca z njimi prevoženih 70.000 km, velika večina po avtocesti.

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Danes sem si pa privoščil in peljal kolesa zamenjat k lokalnemu vulkanizerju, da je opravil še centriranje.

 

Strošek:

Mazda 3 skupaj 38 €

- centriranje (13-16") 4 x 6,5 €

- vijačenje 4 x 3 €

Mazda 6 skupaj 32 € (ker sta bila 2 avta so mi slednjega računali samo centriranje ... sami so se spomnili)

- centriranje (17-18") 4 x 8 €

 

image.png

 

image.png

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
dne 21. 8. 2022 ob 15:17 je Janez007 napisal:

Evo ga, spet ena zanimiva Mazda 6, tokrat CD175 letnik 2017. 😮

 

Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17573549&display=Mazda Mazda6

 

image.png

 

image.png

 

 

 

Jesen prinaša nove popuste:

 

image.png

Mazda Mazda6 SLO CD175 4x4-1.LAST-LED-NAVI-ACC-KAMERA-BOSE, letnik:2017,17990 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano (urejeno)

Vedno obstaja možnost reklamiranja nepravilno opravljene storitve ali napake na kupljenem blagu. Celo zapisana v vsaj 2 zakonih.

 

Jo je pa težje uveljaviti pri mehaniku pod kozolcem. Zato je treba imeti v rokah račun, kot dokazilo, da je nekdo res nekaj opravil (recimo sestavil zavore), ko ugotoviš, da ni OK, greš k njemu in mu lepo poveš in bo v 90% že sam želel zadevo popraviti. Če pa nastane težava, ker se odgovornosti poprave lastnih napak izogiba, mu zagroziš z inšpekcijo in če še ne razume, potem greš z istim računom na Tržno inšpekcijo. Če ti pa firma ni izdala računa, bo pa še večji efekt pri Davčni inšpekciji (zanj, zate nobenega ... bolje da se ne prikažeš več k njemu), sploh če imaš v rokah kakšen dokaz, recimo delovni nalog, itd. Včasih kakšni frajerji napišejo "račun" (znesek) na roke kar na kakšen listek ... 

 

Ampak če so na obeh straneh normalni ljudje, se da vse zmenit oziroma kaj manjšega požret. Recimo so mi na Mazdinem servisu zamenjali sprednje zavorne ploščice in čez 3.000 km se zvijejo sprednji diski. Ali je šlo za strokovno napako ali ne, je kar vprašanje. Pa sem šel k s.p. in je vse skupaj nabavil novo (diske in ploščice) in zamenjal. In je bila zadeva zaključena.

 

Glede teh inšpekcij še to. Če inšpektor dobi prijavo, jo mora varovati kot anonimno. Potem pa nastane problem, ker inšpektor ne more "reševati" reklamacije konkretne osebe in hkrati "skrivati" njenih podatkov. Inšpektorji niso advokati, ki delajo za stranke (prijavitelje), ampak delajo za javno korist - da se spoštujejo predpisi, ki jih nadzirajo. V praksi pa je tako, da pride inšpektor, vpraša za konkreten primer, zakaj se je zgodilo (nepravilno sestavljena zavora pri osebi X) in potem firma pošteka in reče, da bo zaradi dobre poslovne prakse ne glede na vse stranki ugodila (samo da inšpektor čimprej spoka iz njene firme). Če tega ne naredi takoj, ji inšpektor malo pomaga - začne nos vtikati še v druge stvari. In v mnogih primerih so potem vse 3 strani zadovoljne: prijavitelj, ki mu je firma ugodila, firma, ker ni plačala kazni za druge prekrške, inšpektor, ker je na lahek način, samo z zapisnikom (brez pisanja odločb, sklepov, globe) zaključil svoj primer. 

 

Treba je vedet, da so tudi med potrošniki "pacienti" (iščejo vse variante, da bi dobili storitev na koncu skoraj zastonj) in ni jih tako malo. Zaradi njih potem trpijo tudi ostali normalni potrošniki. Tako je bil nekoč tip, ki se mu je po 2,9 letih pokvaril računalniški HDD, ki je imel garancijo 3 leta. In mu ga je uvoznik zamenjal. Ni hudič, čez 2,9 let se mu zamenjani disk spet pokvari in takrat uvoznik postane pozoren, da disk natančno forenzično pregledati in mu več ne ugodi. Pacient gre iskat svojo pravico na inšpekcijo. Nakar inšpektor ugotovi, da se je temu pacientu pokvarilo že kar nekaj HDD tik pred iztekom garancije, pri različnih uvoznikih. Model si je tako ves čas brez stroškov posodabljal HDD z novim, večjim. Pred koncem garancije ga je zavil v krpo in spustil na tla. Disk se tako uniči, ne da bi na zunaj kazal kakšno poškodbo. Uvoznik je v tem primeru imel prav, ker pacientovi zahtevi ni ugodil. So pa določene firme, ki se sploh ne pregovarjajo in stranki takoj ustrežejo. Eden takih je bil vsaj včasih Bauhaus. Mi je pripovedoval poslovodja, da pokvarjeno orodje takoj , brez vprašanja zamenjajo z novim, ker je to za njih najceneje. Tudi, če se vidi da je bilo hobi orodje uporabljeno za profesionalno rabo in seveda kot tako ni dolgo zdržalo. Takih, ki prinašajo nazaj je kakšen % ali dva, veliko več je takih, ki bi bili upravičeni do reklamacije, pa raje vržejo direktno v smeti.

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano

Sem bil nekoč pri dr. mehaniku, ki ima na tem forumu celo svojo temo. Se veselim, kako bo moj avto dr. pošraufal. No res ga je zapeljal in na koncu priključil na tester, vmes pa je vse naredil vajenec, približno tako usposobljen, kot zgoraj omenjeni ...

 

Moj mehanik s.p., pa dela izključno sam - možnost napake je manjša, se pa tudi zgodi (zadnjič je zamenjal zavorno olje in pozabil, da ga je nazadnje menjal leto nazaj). Se zgodi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano (urejeno)

Z inšpektorji je tako, če bo prišel, bo vedno nekaj našel, z lahkoto. Ampak ponavadi nekaj drugega iz svoje pristojnosti. Torej s prijavo lahko nekomu škodiš, ne da bi imel od tega ti korist.

 

Nekoč sta šla 2 inšpektorja v akcijo na osnovi prijave, da gostinski lokal v Črnučah ne izdaja računov. In iščeta lokal, ga po opisu najdeta, se usedeta in se pustita postreči. Popijeta kavo, plačata in začneta pregled .... Lastnik prileti ven ves živčen, zakaj ravno k njemu. Nakar se je ugotovilo, da je prijavo podal on za sosednji lokal, ki sta ga inšpektorja zgrešila. In je plačal kazen, ker sta nekaj našla narobe. Tako je to.

 

Nauk zgodbe (resnične): Nikoli ne prijavljal drugih, ker tudi ti nisi brez greha.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Zaenkrat vidim, da imam še kar srečo s servisom.... 🤗😉

 

Bolj verjetno da si na splošno zadovoljen človek in se ne vtikaš v ne tako pomembne malenkosti, da bi ti grenile življenje. Na drugi strani se nekaterim ves čas godi krivica, od ene nepravilno zaračunane podložke naprej. Čeprav imajo (imamo) prav, jim(mi) to bolj škodi kot koristi. Ubadamo se s podložkami (ali nekaj evri omrežnine), spregledamo pa večje pomembnejše stvari v življenju.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano (urejeno)

A tole sem že povedal, meni so nekoč na pooblaščenem servisu zamenjali napačen sprednji žaromet, namesto poškodovanega levega so zamenjali nepoškodovanega desnega. 😃

 

Kolikokrat slišiš, ufff to je pa veliko dela, ker je treba dati dol tapeto na vratih ali je treba dati dol sprednji odbijač ...  recimo za zamenjavo žarometa so si vzeli 4 ure časa, potem, ko so se zmotili (kar sem ugotovil šele sam pri prevzemu) so novega odmontirali nazaj dol ter zmontirali starega gor v vsega pol ure, skupaj s ponovno demontažo in montažo sprednjega odbijača ...

 

Podobno za sprednjo tapeto dol ... to bo pa 1,5 ure dela ... potem je bila dol in gor v manj kot 10 minutah ...

 

Pri Hondinem servisu podobno, redni servis so naredili v 20 minutah, računali pa 1,5 ure ... po normativih ... 😏 Ali pa nekoč pri vpoklicu zamenjave jermenice (sicer zastonj) ... sem bil zraven in me opozorijo "ker smo ravno razdrli predlagamo, da zamenjamo še tesnilo" ... in sem se strinjal in so ga zamenjali v pol minute, zaračunali pa so samo za delo zamenjave tesnila pred 10-timi leti 50 €. Takrat sem pa čisto znorel.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.