Med 2.0 in 2.2 ni ve?jih razlik pri vzdr?ljivosti. ?e pa ?e je to razlika v tem, ker 2.0 je starej?i motor in v povpre?ju je temu prevo?eno ve? kmkot v avtih z 2.2 ma?ino. ?e gleda? oba z isto prevo?enimi pa ni nekih razlik... ok en ima jemen, ki se menja na 120kkm, drug pa verigo, ki se zaradi napak v materjalu tudi menja nekje na take km. Tako, da je spet vse skup isti ?morn.
Kupujem nov avto in ena od opcij je tudi nova mazda 3. Avto mora biti diesel (40 000 km letno). Zasledil sem, da so v preteklih generacijah diesel mazde imele tezave z DPF filtri trdih delcev, elek. kabli do senzorjev pred in za DPF filtrom, podlozkami injektorjev, EGR ventili, slabo kvaliteto pleha (letniki 2006 - 2013). Sprasujem lastnike novih mazd ali se zgoraj omenjene napake se vedno pojavljajo pri novih mazdah s skyactiv-d diesel motorji? Zaenkrat sem zasledil samo elek. te?ave s MZD Connect sistemom in HUD zaslonom.
Najve? te?av je imela I. generacija DPF filtra v petkah in ?estkah z motorjem 2.0 CD. Te?ave so odpravili softwaresko (prekinjene regeneracije se niso nadaljevale dokler ni bil motor ogret na delovno temperaturo). Na?eloma te?av z DPF ne bi smel imeti glede na napisano, da ima? 40kkm letne kilometra?e.
Senzorji pri DPF-ju niso problem, zna biti bolj te?ava kaka lambda sonda ampak prd 150kkm-200kkm se tudi to ne bi smelo zgoditi. Te?ava s podlo?kami so bile samo v prvi generaciji pred faceliftom (2001-2005). Ravno tako je bilo tudi v tem obdobju najve? te?av z rjo (obrobe kolotekov in vrat).
Pri zadnji tretji generaciji pa ve?ina uporabnikov ?e ni prilezla do 100kkm ali bistveno ?ez tako, da je te?ko re?i kaj se bo dogajalo na dalj?i rok.
Pa ?e ena stvar je... ?e otrok pri teh letih (ko ?e ima razvito prostorsko orientacijsko zaznavo) gleda nazaj bodo slabosti in bruhci kozlev?arji na dnevnem redu. Meni osebno ni nikoli slabo ampak se spomnim pred mnogo leti,ko sem se ?e redno vozil z mestnim avtobusom in je imel nekatere sede?e obrnjene nazaj mi je sedenje tam povzro?alo kr precej?nje probleme in slabost, dokler nisem pogruntal, da moram sedet na sede?u, ki je obrnjen naprej, ?e ni druge pa raje stati.
Druga?e pa dragi moji, ?e zakonodajalee predvideva tako name??anje, boste pa kupovali premijum znamke (audi 8, mercedes S,bmw 7) v L izvedbi pa bo, a ne? Jebe? Golfe in Megane pa tla?enje otrok na zadnji zic, sploh, ?e so odrasli na prvih zicih malo ve?jih dimenzij. Se boste pa ja malo tla?ili, ker eno je teorija (ki jo izvaja zakonodajalec) drugo pa praksa, ki jo bosta izvajala star? in otrok.
Sicer pa kdor ne verjame kako je to "udobno" naj sam sebe spravi v ta "porodni" polo?aj s skr?enimi nogami, pa da vidimo kolk zdr?i. Po eni uri mislim, da bo vsakemu dopizdilo, sploh pa otroku. Ja do vrtca bo ?e ?lo, na kaj dalj?ega pa je za pozabit.
No pa ?e en doma?i Bimmer zmeden?ek, da ne bo ob?utka kot, da sam tujce vidim, da ga seklajo. ?voh start, pol kot pol? ?ez kri?i??e nato bi levo pa spet ne bi, pa gas da ga je skoraj izstrelilo
Slu?ajno je BMW in slu?ajno je Fric, ki ga je bila cela cesta, ?ez rde?o preko prehoda za pe?ce (?e dobro, da so bili pe?ci prepo?asni), bremzanje pred zeleno, da ne ve? a bo naenkrat zavil vate al kaj se bo zgodilo.
Mislis ta stacionarni radar na desni pri pocivaliscu? Kako pa ves, da je nastavljen na 60 km/h? Ponavadi so ti radarji v skatlah nastavljeni na normalno omejitev in ne na zmanjsano zaradi gradbisca. Na gradbiscih ponavadi postavijo tistega malega, ki je s ketno privezan za ograjo, da ga kdo ne odpelje ...
hja, kako si lahko tako siguren? Jaz nisem. Omejitev je bila sredi ni?esar takoj za njo pa radar. Naklju?je? Mo?no, zgleda pa stra?no bebasto in nevarno, ker tvega? nalet od zadaj. Smo spustili na pribli?no 90km/h ampak to je ?e zmeri 30 km/h ?ez.
Sicer pa kot zanimivost - v Makedoniji in ?rni Gori dajo na gradbi??e omejitev 20km/h pa ne glede kje je (tudi na AC) tako se zavarujejo pred od?kodninskimi to?bami saj nih?e ampak res nih?e ne pelje 20km/h, ker to si ?e v teku hitrej?i. Se pravi vsi kr?ijo zavestno in v?asih imam tudi pri nas ob?utek, da so nesmiselno nizke omejitve namenjen to?no temu.
Ja pa pa? vozi? po omejitvi? Jaz nevem v ?em tako komplicirate. A je res vredno za teh nekaj sekund trobit, se ?opirit in bentit ?ez vse kar leze in gre?
In prej?nji posnetek sem komentiral glede omejitve 80km/h ?ez viadukt proti severni obvoznici. Kako lahko nekoga obto?uje? (v tem primeru policiste) da kr?ijo, ?e pa sam tudi kr?i? in sicer omejitev? Torej jaz ukradem 10? in bemtim nad tistim, ki je ukradel 20?... Oba kr?iva, pika. Zadeve se za?nejo spreminjati na bolje pri vsakem posamezniku.
A ti mene mal trola? al res ne razume?? Policija je represivni organ namenjen, da se vzpostavlja red. In tako kot pravi Jest, policaj bi moral biti zgled drugim in prikazovat obna?anje v prometu kot bi bilo najbolj potrebno. Ne more potem nek policijski ?ef po medijih razlagat, da je problem vo?nja po levi strani a njegovi podrejeni to celo po?nejo v slu?benih vozilih.
Pa ?e nisi dobro prebral - govorimo samo o vo?nji po levi v nasprotju s predpisi, za hitrost nisem nikogar okrcal, ker hitrost v tem primeru ni bila problem. Je pa tako, da v kolikor nekdo kr?i predpise in s temi kr?itvami ovira ali bohnedej ogro?a druge udele?ence je nesprejemljivo.
?e si pa od Lojza prjatu pa mi tudi lahko o?ita?, da nisem uporabljal brisalce (kaplje de?ja na vetrobranu bi mi lahko ?isto zameglile pogled), tudi volan nisem dr?al deset do dveh ampak je bilo verjetno bolj tam nekje dvajset do ?tirih in veljavnost pene za popravilo po?enih pnevmatik mi je potekla nekje pred dvema letoma pa ena ?arnica za na tablco mi tudi ?e vedno manjka v rezervnem kompletu o manjkajo?em pokrov?ku na stre?nih sankah pa sploh ne bom govoril.
Na ?tajerki je bolj?a fora... nikjer nobenega dela na cesti ali delovi??a niti zo?anja in nikogar nikjer okoli samo par sto metrov za znakom 60!!!!!!!!! je postavljen radar. Druga?e je omejitev 130km/h. ?ur zagotovljen, ker morajo nadoknadit za pol leta izpadlega dohodka.
sam ti bi mogu unga spustit, ki se je vkljuceval, policist v tem primeru je bolj pametno naredil
(poznam ta odsek zelo dobro in je bolje biti na levem pasu zaradi padalcev iz stajerske avtoceste)
aja, a res, da se zaletim ali pa izsilim tega, ki je malo za mano skoraj ?e v?tric pripeljal po prehitevalnem in tudi ni mogel naprej, ker je policaj veselo dr?al levi pas?
Al smo mogo?e tudi malo pozabili pravila CPP? Vklju?evanje se po?enja v zadnji tretjini vklju?evalnega pasu in nikoli takoj na za?etku (verjetno je jasno zakaj). Pri izklju?evanju pa to naredi? v prvi tretjini, da je ?e dovolj zaviralnega pasu in da ne zavire? ?e na voznem pasu. Tukaj imajo pa na u? vsaj 700m ?asa za vklju?itev lepo po pravilih.
prednosti nima, ampak se ne gleda tako, tudi na avtosoli te ucijo, da moras tem, ki se vkljucijo na avtocesto to omogocat (seveda pred tem pogledas, ce mas prazno)
pri nas smo dalec zadi glede tega...mi je vsec po zahodni evropi, tudi po tropasovnicah kako to avtomatsko funkcionira
Seveda je po bontonu, da se umakne?, ampak nikakor pri tem ne sme? izsilit tistega na levi, a ne? In ?e ne more? iti na levo, kaj ti po tvojem samo ?e preostane? Da bremza?, da dela? nore manevre ali pa? nadaljuje? in si malo bolj pozoren na tega z desne, da ne naredi budala?tine. Jaz ne poznam druge opcije.
a ve?, da sem mel to idejo, sam sva bila ?ez hitrostno omejitev pa raje nisem izival.
model je na ravnem namre? potegnil do 130km/h (omejitev je pa 110km/h)
A tele besedice pa namenoma nisi prebral? Oba sva bila ?ez speed limit pa to mu niti ne o?itam, ker hitrost je ?isto administrativno dolo?ena in marsikje je ?e vedno ?isto varno tudi, ?e prekora?i? (seveda z glavo in varno).
V tej zgodbi gre samo za nepravilno uporabo prehitevalnega pasu in s tem dajanjem napa?ne zgleda ostalim udele?encem. Ker ?e kaj dela gne?e in nervozo na AC je v 50% neprimerna uporaba voznega in prehitevalnega pasu.
Se je za?elo poletno trpljenje na cestah. O?itno so jodlarji za?eli s po?itnicami in vsi kot eden s hitrostjo okoli 100km/h na prehitevalnem pasu v koloni, ko ne prehitevajo nikogar. Se ?e ?lovek vpra?a kje so se to nau?ili in kako, da policija takega po?enjanja ne sankcionira.
In odgovor sledi v temle dogodku, ki sem ga ujel pred nekaj dnevi. O?itno bi ravno tisti, ki imajo mo? sankcionirat druge dejansko rabili obnoviti vozni?ko znanje in spet predelati CPP in ZPrCP pa ?e kaj zraven
Jaz imam enako samo, da je ?tiri mesece starej?a in ima ?e 22kkm ve?. Pripomb nimam, bi bilo pa dobro, da pri tem letniku preveri? stanje DPF filtra, mogo?e zra?nost podvozja, nekateri pravijo, da zavore tresejo pri zaviranju potem je pa ve?a li manj to to.
Na slikah vidim, da nima originalnih 18" felten in gum ampak kot ke?e so 16" tako, da povpra?aj kaj je s tem oziroma zakaj so jih menjali.
V opisu pa je navedeno, da ima avto cel kup zadev, ki jih dejansko v tem modelu ni
- samodejno upravljanje dolgih lu?i
- Adaptive light / dinami?no prilagodljivi ?arometi (?arometi se ne obra?ajo v smeri vo?nje, res pa da pri po?asni vo?nji in malo bolj ostrih ovinkih pri?iga dodatne lu?i za vo?njo v ovinek)
- alarmna naprava (serijsko je ni, lahko pa da so jo dodali naknadno)
- sistem za ohranjanje voznega pasu
- sistem za samodejno zaviranje v sili
- Keyless Go
Upam, da sem kej pomagal pri izboru in nakupu. Avto zgleda pa lep in ?e je tak v ?ivo je tudi vreden tega denarja.
Problem je namre? ta, da od leta 2010 je izginil samostojni pojem ceste rezervirane za motorna vozila ampak pozna le izraze za ceste izven naselja in sicer Avtoceste, Hitre ceste in ostale ceste.
Do tukaj je vse v redu samo ne vem od kod in kdaj se je zasidralo med ljudmi, da je hitra cesta enaka avtocesti z lo?enimi smernimi vozi??i le da nima odstavnega pasu. To namre? ni res saj je lahko hitra cesta tudi navadna regionalka, ki pa mora imeti ustrezne priklju?ke, kar pomeni zaviralni in pospe?evalni pas. Se pravi take je recimo stara regionalka mimo Trebnjega, ki je opremljena s takimi vrstami priklju?kov in tukaj je omejitev 110km/h. In hitro cesto dolo?a moder pravokoten znak z belim avtomobilom v sredini. O tem govori 14. ?len ZJC (zakon o javnih cestah)
Potem je pa dobro ?e pogledat pravilnik o prometni signalizaciji in opremi, kjer je med drugim zapisano tudi tole
22. ?len:
12) znak "cesta, rezervirana za motorna vozila" (III-12), ki ozna?uje mesto, od koder se za?enja cesta, ki je rezervirana za motorna vozila;
74) znak "?tevilka hitre ceste" (III-81), ki ozna?uje ?tevilko hitre ceste;
sedaj pa znak pod 12 odstavkom je le na vhodih na hitre ceste, znak 74, je pa oznaka vseh teh cest.
Po novem pa bo takole, ?e bo moder znak (kvadraten z belo AC notri) bo hitrost 110km/h. ?e pa bo namesto ceste na tem znaku bel avto pa bo ?lo za navadno regionalko, kjer bo dovoljen le promet motornim vozilom a omejitev bo enaka kot je splo?na omejitev na cestah izven naselja, ki niso AC ali HC. Se pravi 90km/h. Torej, ?e se je danes peljal nekdo lahko mimo Trebnjega 110km/h, bo po 6.7. (?e ne bodo menjali znaka) to po?el le z 90km/h. In ker je vse tako konfuzno in se mora? dobesedno poglobiti v pravila in pregledati razli?ne zakone (ZPrCP, ZJC, Pravilnik o signalizaciji ,...) si upam trditi, da 99% voznikov sploh ne bo vedelo kolk sme? vozit po kak?ni cesti in marsikdo bi si lahko nakopal 80EUR kazni ne da bi sploh vedel, da po?ne nekaj narobe.
Sicer se v medijih najbolj vrtijo okoli nepomembnih znakov, ki so bolj eksoti?ne narave, pozabljajo pa na tale paradoks, ki bo lahko marsikomu izbezljal kar precej eurov iz denarnice, ?e ne bo seznanjen z novimi pravili.
?tos je v tem, da danes ta znak belega avtomobila na modri podlagi v bistvu dolo?a hitro cesto in omejitev 110km/h, od 6.7. bo hitro cesto dolo?al le ?e znak avtoceste na modri podlagi in seveda omejitev 110km/h.
Vsepovsod tam, kjer bo ostal stari znak belega avta na modri podlagi pa bo omejitev le 90km/h, kot to velja za ceste izven naselja s to razliko, da bo ?lo za cesto rezervirano za motorna vozila.
?e upravljalci ne bodo menjali znakov pravo?asno vas lahko "iznajdljivi" policaj oglobi ?e takoj 6.7 za 20km/h prekora?itve (recimo na LJ severni obvoznici) in vse tiste, ki recimo vozijo po stari cesti mimo Trebnjega al pa od AC proti Tr?i?u, da ?e ne bodo upo?tevali spremembe v pomenu znaka se bodo lahko v hipu poslovili od kup?ka evr?kov.
Ja glej, hvala bogu, da so tud budale na tem svetu... razen, da pol nisi sam budala, ko ga kupi? in ugotovi?, da je nekaj hudo narobe z njim, avto pa izven garancije.
Zakaj ne bi bil za resno delo? Ima fizi?no zaporo zadnjega diferenciala pa ?e reduktor. 23cm oddaljenosti od tal, 30 stopinjski vstopni kot, 174KM, 405Nm. Pri teh podatkih in s priklopljenim samo zadnjim pogonom se pa lahko ?e celo driftat u?i?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Med 2.0 in 2.2 ni ve?jih razlik pri vzdr?ljivosti. ?e pa ?e je to razlika v tem, ker 2.0 je starej?i motor in v povpre?ju je temu prevo?eno ve? kmkot v avtih z 2.2 ma?ino. ?e gleda? oba z isto prevo?enimi pa ni nekih razlik... ok en ima jemen, ki se menja na 120kkm, drug pa verigo, ki se zaradi napak v materjalu tudi menja nekje na take km. Tako, da je spet vse skup isti ?morn.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani