Ampak miata jo res rabi. Spodnji del avta je cela toplotna kletka, zrak pa ne mesa pod visino pasu. Podenj je tik nad menjalnikom in auspuhom, to se cuti zelo. Nama po franciji klima ni sfolgala tega vrocega zraka odvest tud z odprto streho zato sem na novo nafilal klimo.
Labi mi je tudi dal link mx foruma kjer so probal vse zivo tud toplotno izolirat cel podenj.
Ko pa sopara stisne se uscije se pa brez klime rosi ko prasica....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Je gor ?e en mesec , ?e se kdo najde za to ceno naj odpelje, pod 18.000 ne spustim, ker ga ne dam.... ?al pa stoji....
No konec koncev bo verjetno ostal doma
dodatek k temule...v 3 pizde m*********, dokaz da avto res preve? stoji, debata z ajvarjem o pumpah, me je spomnila, da moram res pregledat motor, ker je nekaj di?alo...
Piz*** gnezdo, mi?ji dreki, nabrani pasji briketi....direkt pod pokrovom med benz vodi , gazdarco sem pa verjetno na ro?tilj dal....sedajle kurim webasto da vidim da ni spet kje luknja in ostalo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pri mazdi ima? stro?ke v intervalih, pri francozih so manj?a nihanja-bolj konstantni stro?ki.
?vaba pa je itaq zakon.
Ma kukr narajma?, jaz moram re?i za Seate TOK TOK, 10 avtov, niti 1? izrednega stro?ka razen nekaj ?arnic, to je neuni?ljivo, enako pravi hazard za njihove v familiji.
In tukaj pomislim spet na moj sistem finan?ni lizing na 3-5 let novega vozila kolikor je garancija - moj sistem. se spla?a, ob koncu ga proda? in vzame? razliko, ima? garancijo in novo vozilo...
suma sumarum izgubi? veliko manj kot rabljen, ker ko ga proda? po lizingu dobi? 1/3 nazaj.
Seveda velja to da ne kupuje? kake premium znamke ki ti ?e ob registraciji zgubi 30.000e
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Postal sem lastnik Mazde 5, 2.0 diesel GT, lenik 2006. Imam jo samo 2 dni tako, da ne morem ?e podajat nobenih izjav kar se ti?e vo?nje a za enkrat ka?e kar dobro
Moram se predvsem navadit vi?jega avta saj sem pre?altal iz Preludke tako da...drga? pa sem zelo presene?en nad tihim delovanjem tega diesel motorja...!!
GT al GTA? Ker Gt se mi zdi ni slovenski...i could be wrong
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na ravni cesti je izredno to?en a takoj, ko gre cesta v ovinek ka?e premalo oziroma bolj kot je oster ovinek bolj se zla?e.
Hitrost meri namre? na intervale in na odseku loka ovinka med eno in drugo meritvijo vzame samo tetivo se pravi le hitrost, ki jo izra?una po najkraj?i poti med dvema to?kama na kro?nici namesto obodne hitrosti (tangencialna hitrost), kot bi bilo normalno za pri?akovat.
Z drugimi besedami avto po ovinku v istem ?asu prevozi ve? poti, kot ?e bi ovinek sekal in s tem skraj?al pot in GPS meri kot da bi avto ovinek sekal ne pa da ga lepo zvozi. Se pravi ve? prevo?ene poti po kro?nici ovinka v istem ?asu pomeni vi?jo oziroma resni?no hitrost napram tisti, ki jo zra?una GPS zgolj s prera?unom najkraj?e razdalje med dvema meritvama ulomljeno s ?asom, ki jo porabi.
Na, pa sem zakompliciral tako lepo temo
v pragi laze povsod....ker se vozis pod mrezo kablov za trolebuse.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Glede na to, da se v vpra?anju omenja, da je guma v ovinkih dobro dr?ala, te?ave pa so se pojavljale pri "zahojanju" v hrib, bi mogo?e bilo za pomislit tudi o stanju podlage. ?e je asfalt gladek, bo guma la?je zdrsnila. ?e je ?e moker, toliko la?je. ?e je na cesti ?e ostala umazanija, pa ?e la?je. In ko preko gum spusti? 85 konjev (saj res, koliko jih sploh ima?), guma res zavrti v prazno. Podobni primeri so tudi na cesti Solkan - Grgar. Pri rahlem de?ju se zgodi, da vla?ilci s polpriklopnikom obti?ijo, ker se pogonska kolesa vrtijo v prazno. Potem jim pridejo s kak?nim ?tiriosovincem pomagati, da jih zvle?ejo do novega asfalta, ki je bolj grob in kolesa dobijo ve? oprijema.
Ceste, po kateri si vozil, ne poznam. Samo ugibam, da je tam tudi ?e dotrajan in zglajen asfalt. Si bil mogo?e pozoren ?e na to?
Sem omenil to - stari klanec ?rni Kal mimo kamnoloma pa vse do vrha ko se cesta razcepi na dva pasova proti LJ, in ja so jame, kar konkretne, konji?ev je pa tam nekaj ?ez 160...
Ampak kot re?eno nisem mislil konkretno na moj primer, razmi?ljal sem o razlikah gum...to da je meni zdrsnilo je normalno ob teh razmerah in predvsem obratih, stanju ceste, nalivu...itd
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
R888 nimajo ravno de?ni profil. Druga?e pa ja, saj pri aquaplaningu guma zaplava preko lu?e in se ne potopi. Vkolikor bi se potopila in se dotikala cesti??a to ne bi bil ve? aquaplaning.
Res je
pa slika je samo za vzor...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pri aquaplaningu ne bo cela potopljena, ampak bo glisirala po povrsini vode, ce je vode prevec, da bi jo preko kanalo odvajalo... In pri tem sama visina gume nima prav nikakrsne zveze... Na teh linkih je vedno omenjena le globina vode... nikjer pa ni omenjeno, koliko je guma visoka ...
Profil oz. kanali itak ne gredo do roba feltne... ampak so samo po tekalni plasti in malo se po robu... ampak visja guma nima nic dalsjih kanalov kot nizja... Pri tem je najbolj mirodjna le sirina gume, kar pomeni, da je vecja povrsina, ki drsi po vodi in posledicno so tudi kanali, po kateri je treba vodo odvajati, daljsi ...
no evo prvi konkreten odgovor
Jaz sem mislil na de?ne profile kot na primer ki imajo kanale speljane na stran
There are a number of factors that determine how susceptible a tyre tread is to aquaplaning. These include the level of the water, the vehicles speed, tyre pressure and most crucially the tyre tread depth.
primer:
Vode na cesti ali v luknji je 6cm, v tem primeru bo 18ka potopljena cela preko roba feltnene, medtem ko bo 16ka gledala ?e izven vode in bo la?je odvajala vodo - namre? odvajalni kanali so speljani vedno na stran gume
Glej jaz ti verjamem, da guma v suhem dr?i. Ampak dobra guma za vsak dan je tista, ki dr?i v suhem in v de?ju.
Stestirana tudi na mokrem in to orngi. NE samo na ravnini ampak tudi po klancu gor in navzdol v obilnem de?ju.
Ne bi rad samo da vsak misli ah kupil je poceni gume zdaj pa se vsaja - ni res, gume je kvalitetna in ni pomembno kolk je ko?tala (tudi testi na webu to potrjujejo)
Ne bi rad da se sedaj pogovarjamo o federalkah - jaz nisem napisal da imam sedaj jaz problem, ker ga nimam - hvala bogu ob ogromni koli?ini vode na cesti v klanec navzgor se mi pravo?asno vklopi sistem ampak to je bila ?ista posledica moje vo?nje, vpra?al sem na splo?no o katerikoli gumi oz. razliki v inchih ob takih situacijah.
Tako da prosim odmislite Federalke niso tema pogovora
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
1.) ?irina gume - tvoje 18-ke so 2 cm ?ir?e od 16-k, kar pomeni prej?nje splavanje
2.) Globina profila
3.) Oblika profila
4.) Kvalitea same gume
Predvsem to zadnje ne more? pri?akovat, da bo? od poceni gum imel vrhunske zmogljivosti. ?al ne gre in s ceno pa? nastanejo kompromisi in verjemi, ?e bi bile gume vrhunske na nivoju premium znamk in modelov bi tudi cena Federal gum bila v tem segmentu.
To temo ste sedaj obrnili le v firmo gume....ko bi vi videli kako ta guma dr?i ne bi to govorili.
V linku ki sem ga dal omenja tudi vi?ino vode o tem govorim, in ne vem ?e ste me sploh razumeli. Guma pa je ve? kot vredna svojega denaja, ?e ve? meni je bolj?a od poprej?nje turanza ER300.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e kupi? dCI-ja se spla?a pogledati po kak?nem 100 konjskem. Po potrebi ga ?ipa? ?e na 120 konjev, ?e da? intercooler od BMWja pa bo ?e malo mo?nej?i. Dva foruma?a 100 konjskega (?ipirana na 120km) in nimata te?av. Ima pa ta verzija mislim, da kar nekaj druga?nih delov kot ta?voh, mogo?e je v tem fora. Je pa imel tudi en 65 konjsko ?ipirano in z intercoolerjem 96 konjev, zavarovanje skoraj zastonj poraba pa dobrih 5 litrov. In ?e vedno dela ?eprav pri drugem lastniku. Gre pa fajn ker ima ve? navora kot moj. Ne vem o?itno je kakor naleti?, poleg tega ve?ina ljudi kupi dizla zato, da nabira kilometre potem se pa po parih letih prodaja z le 100.000km kar je bullshit. Je pa 1.5 dizlov ful na cesti in kolikor vidim so dosti bolj?i kot 1,9 in 2,2, ki so skret.
?e pa i??e? bencinarja ima pa tale Fabia kar dosti konjev, uporabna je tudi, deli so pa pomoje poceni. Na?a je bila kupljena pri ?kejancu in nimam pripomb ?ez njih. Samo vedi, da ?e bo? kupil 75 ali manj konjsko, da je to nepremi?nina. Porabi pa malo.
Res ni podlage, da bi 18 bolj aquaplanirala, ?e ima isto globok profil (recimo, da je ista guma, iste ?irine z isto globokim profilom).. Edini faktor bi bila ?irina, ali pa da imap na 18 toliko slab?o gumo, da hitreje aquaplanira, kar bi se pri federalkah znalo hitro zgoditi (nimam pojma katere gume ima?/si imel na 16kah..)
lp
Ne govorim o vi?ini profila ampak vi?ini gume - boka
Verjemi da se dr?ijo ve? kot dobro, stestirano, opisal sem zgolj primer v klanec gor, ko je te?a avta zadaj, z res polno vode na cesti, pa ?e to pod obrati in je parkrat cuknilo (sistem kompenziral) pri vo?nji narvnost.
No pa tudi stara cesta je ?e kanalasta v iber....na avtocesti pod istimi pogoji no way da bi se to zgodilo.
Pri mojih konkretno je sedaj razlika 205/16 proti 225/18. sicer pa bi lahko bil pameten le da bi ob istih pogojih nataknil ?e 16 in videl razliko
The 3 main factors that contribute to hydroplaning:
Vehicle speed. As speed increases, wet traction is considerably reduced. Since hydroplaning can result in a complete loss of traction and vehicle control, you should always reduce speed, paying attention to the traffic around you.
Tire treads depth. As your tires become worn, their ability to resist hydroplaning is reduced.
Water depth. The deeper the water, the sooner you will lose traction, although even thin water layers can cause a loss of traction, including at low speeds.
Tu sem mislil na vi?ino gume - je isto, vi?ja ko je bolje odvaja preko kanalov in globina vode na cesti je v bistvu to pri 5cm vode na cesti je 18 zalita isto kot 16 pri 8cm na primer
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam da gre? dat oglas iz Showa....
pa same odbitke poleg slika?...neprecenljivo se ve kaj se je s tem avtom delalo
Prosim samo resni. Lahko uredim tudi financiranje preko VBS Leasing-a
To pa pove vse...tolk ma za odpla?at in je kriza....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani