Daj @mtl malo napiši kateri letnik si vzel, koliko km in koliko te je avto prišel, ker sem jih tudi sam gledal. Moram sedaj preveriti če se je z novim razpisom spremenilo kaj leto izdelave za subvencijo. Lahko pišeš tu PM če ne želiš cene objavljati
@Slivka ma nisem lih nek motorist da bi to izvajal. Vsec se mi je kdaj peljat (ceprav zdaj pri bajti ni motorja) toj pa to.
Pa saj ni sam ta "letna razlika" neki. CX30 je se 1 leto v garanciji, mogoce je se nekaj vredn in bi bil cas za menjavo. Sploh ce po tem 1 letu kaj crkne me bo glava konkretno pekla.
Zdaj nekako jaz bi mojo dal na a.net za 22,5k in recmo, da bi se sprijaznil z 21k. Staro za novo bi verjetno ponudili pod 20k.
Kone impression z tavelko baterijo so cca. 40k (nekatere malo pod) in pa 6,5k subvencije. Optimisticno je to 15k doplacila.
Kasko imam ze sedaj tle ne bi blo neki razlike.
Varovalke so 3*25A tko da to b blo pomoje ok, samo bi bil pa verjetno dodaten strosek 1,5k (napeljava + naprava).
Ma sej najraje bi mel to se naslednjih 10 let
Za tak denar boš dobil že Mazdo 6e, ki pa je avto proti Koni.
Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
Tale BYDon žal ni vreden nič. Ko ga kupiš je tvoj za vedno, ker se ga prodat ne da več. Se pa tehnologija pri Kitajcih tolk spreminja, sploh pri EV, ki je recimo danes star 5 let, je že tako hudičevo zastarel, da je vsak nakup izredno slabo dejanje. Po drugi strani ICE star 5 let je skoraj enakovreden po tehniki novim.
to je pa zato ker tehnika na Kitajskem na podorčju EV dejansko gre s svetlobno hitrostjo naprej. Tam se ne prodaja 5 let stara tehnika, ki je imela znane napake še kar naprej, kar se dogaja EU znamkam že dolga leta.
Čas bo seveda pokazal kaj to pomeni za vzdrževanje vozil oz ali bo možno dobivati nadgradnje in dele tudi v prihodnje.
Res pa je da tudi Mazda razvija vsako leto svoje avtomobile npr CX-60 je sedaj že tretja verzija podvozja, ki je v letošnjem letu doživela konkretne posodobitve tudi na volanskem mehanizmu.
Vsak ima različne potrebe za avte, jaz gledam za El avti zadnjih nekaj mesecev, pa so mi še predragi za kakšno odločitev, tako, da cena jim tudi ne pade kar tako (pa tu nima veze Musk ali kako drugo sranje). Je pa res, da so dolečeni el. avti iz nemčije cenejši kakor pri nas, ker so tam tudi cene precej nižje kakor jih dajajeo naši, ker imajo potuho v subvencijah.
Ko bo pravi čas bo el tudi pri hiši, kar pa ne pomeni da MX-5 nima možnosti, da se vrne.
Ja, vem, sm kmet an s hribu doma. An starejš k sm, mn zastopm...
Pri naši hiši imamo voznico - začetnico. Se pravi, da vozniškega dovoljenja še nima tri leta. Zato moramo zanjo skleniti dodatno zavarovanje za začetnika. In grem na zavarovalnico in začnemo. Obstajata dve možnosti: doplačilo na avtomobilski polici ali posebna polica, ki je vezana na voznika-začetnika.
Pri prvi se doplača na polici vozila in mladi voznik lahko vozi zgolj in samo tisto vozilo.
Pri drugi je pa nova polica, vezana na voznika in lahko potem vozi vsa vozila.
Pa smo se lotili. Odločili smo se za drugo varianto. Urejamo, beremo in ugotovimo, da je doplačilo potrebno samo za vožnjo osebnega vozila.
Se pravi:
- če bo vozila Fiat Cinquecento (osebno vozilo), mora imeti dodatno zavarovanje, ker je večja nevarnost za nesrečo.
- če bo vozila Iveco Daily 35.140 L4H3 (tovorno vozilo), ne potrebuje dodatnega zavarovanja, ker ni večje nevarnosti za nesrečo...
Premišljujem, da bi namesto FucksWagna vzel Toyoto Hilux. Potem ne potrebujemo dodatnega zavarovanja za mladega voznika, ker Mazda BT-50 in Toyota Hilux spadata pod tovorna vozila in ne pod osebna.
A sem jaz edini, ki mu to ni logično?
Jaz sem takrat ko je naš 16 začel voziti vzel to zavarovanje za njega in velaj za vse avte in vse zavarovalnice in sedaj pač plačam 119 € na leto in imam mir.
Kitajski motorji so na pohodu za smešen denar. CFMoto, Vogue pa se en so no1 prodan motor v Spaniji, Italiji, Nemciji. Rečem smešen a vendar realen. Kitajska konkurenca je nujno potrebna da EU ne pobezla. V ceni pa popolnoma vsa oprema
m1983 ti samo kupi in uživaj, na pomurki do Maribora sploh ne rabiš take moči. Tovornjaki so tak na svoje pasu na levem pa 110 ni nobena hitrost, če pa te kdo zjebe pač dol menjaš.
Jaz vem da če grem z mojo do Lendave ali na Madžarsko je poraba na Pomurki stalo zelo nizka
Moja je 2024 in dokler ni nov avto bil pri trgovcu se ni vedelo ali bo imela elektricni prtljaznik, ker kot je Jest rekel so bile tezave z el komponentami, saj obstaja tudi video od Schusterja ko ugotavlja, da je dobil v salon avte ki imajo spet el. Odpiranje.
Na zacetku so jih imele samo novinarske ostale pa ne.
Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.
Jaz sem imel cx-5 z taksno kombinacijo in poraba je bila v povprecju 7,9 se mi zdi, je napisano na poraba.com, za vseh mojih 180.000 kolikor sem jih naredil v 4 letih.
sedaj se avto vozi naprej brez tezav pri novem lastniku, ce se bo kaj pojavilo bom pa objavil
Ja V6 je zakon ampak spet 60k€ ne hvala, ni vredno
R6 da ne bo pomote
Sem ti mislili napisati, da so vse cene šle v nebo pa tvoj Tarraco ni tako drag (tisti iz zaloge) konfigurator pa sploh ne dela, da bi lahko sesatvil kaj primerljivega CX-60
Iz izkusenj ti povem 3 x DSG, pri 60k se šele ogreje, 300k za šalo in še več, jaz sem kupil Alhambro pri 85k in prodal s skoraj 200k, Tarraco 140k od nule, ne vem od kje ta percepcija. Takoj grem nazaj. Se pa vsak del lahko pokvari, enojen, dvojen trojen.......ma pa VAG tudi vključene močnejše dele in hladilnike če naročiš tovarniško kljuko....pomaga
ampak razlog je samo in zgolj šparanje ne nezanesljivost, in glej zlomka šparanje ponavadi prinese nezanesljivost
toyotin neskončni menjalnik je pa spet zgodba zase, v mojem RAV4 še gre, ker je izoliran, pa ima avto moč, v tamalem Aygox 900 kubov pa misliš v kak klanec da bo mašino fu... ven za generalni pregled....Ampak deluje! moč motorja je tu ko jo rabiš cel čas, ta mali X porabi max 5 v mestu.....do Bolognje in nazaj pa je žrla 6 po omejitvah. Pelje se vrhunsko z radarskim (ko ne tuli)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Daj @mtl malo napiši kateri letnik si vzel, koliko km in koliko te je avto prišel, ker sem jih tudi sam gledal. Moram sedaj preveriti če se je z novim razpisom spremenilo kaj leto izdelave za subvencijo. Lahko pišeš tu PM če ne želiš cene objavljati
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani