uf sam tole je pa cena
nexen N Blue 4Season 2, dunlop Sport All Season, sava All weather, fulda multicontrol ~ cca 95 eur
michelih corssclimate 2, oodyear vector 4searson, continental allseasoncontact 2 ~ 135 eur
se pav 40 eur na gumo 160 eur vec pri kompletu
Mami rabi sedaj nekaj za svojo Mazdio 3 (2016 letnik) in razmislam, da bi vzel kar celoletne. Na leto prevozi tja max do 5k km pa se to vecina poleti, ce je sneg raje ne gre, ...
Kaj je tukaj kaj ok? Vzel bi kar 16 colske 205/60. Pomoje vse dokaj isto ce gledam nek isti cenovni rang?
Ma ko sem menjal na zimske, sem letne vrgel stran. Nazadnje sem potem odlasal in kupil, ko so se lepo za 30eur na gumo podrazile. Sedaj sem prej vzel da bo mir
@Jest ali lahko prosim tole temo kar zaklenes, ker nima vec nobenega smisla.
OK point je, da nekatere cx-30 imajo slabo plastiko in tisti ki gre v nakup naj preveri to plastiko in sam oceni.
Vse naprej v temi pa ni nic pametnega vec.
Evo gume prispele. Made in Poland, DOT 5323
👍
gume narocene, prav tako tudi obveznikce
Preden narocim vseeno preverim. Oznaka na koncu XL pomeni extra load. Kaj tocno to pomeni in ali je kaj razlike ker nekatere majo pa SUV?
Za CX30 bi vzel tole: GOODYEAR Efficientgrip Performance 2 215/55R18 99V XL
predvidevam da je to ok
1. ni bil opran
2. ni bla prava svetloba
3. luna v napacni meni
4. slep si
jaz bi stavil na 4.
RazširiNaslednje kar me zanima je prepoznavanje prometnih znakov: to v praksi deluje bolj tako-tako. Vozimo se po AC in kar od enkrat se prikaže omejitev 40 km/h in to omejitev seveda drži do naslednjega prometnega znaka na AC, ki pa je lahko čez 50 km (kakšni tuneli ipd...). Zadnjič smo se peljali proti obali in samodejno iz 130 km/h zniža 40 km/h omejitev hitrosti. Od kje pobira te podatke??? Jih morda prebere iz izvozov? Ker to bi mi bilo edino "logično", torej da je tam prebral omejitev, čeprav smo se samo peljali mimo izvoza.
Znake pobira iz navigacije in preko kamere. In to je kar katostrofalno. Prehitis kamion, ki imajo nalepko za omejitev in prepozna pa ti nastavi na 70. Potem ti izvozi. Dela na cesti, ki se nikoli ne koncajo, ....
Si ne predstavljam, da bi na ta sistem imel vezano tisto piskanje za prekoracitev.
Pa folk a vi veste da pisete o dveh razlicnih avtih
CX30 - nima touchscreen (ekran ni touchscreen in ne more delat nikjer)
CX60 - touchscreen dela v carplay in android avto
@Jest to govoris za CX30? Kolikor je meni znano v CX30 ekran ni touchscreen. Tvoja CX60 pa ima tako kot si napisal
Se pravi ce napisem povzetek:
To imajo vse cx30. Sedaj, ko gres v salon to na vseh vidis. Prav tako na vseh, ki so kjerkoli parkirane to vidis. Na vsaki se najbolj shity sliki na internetu to vidis.
AMPAK ... ko si kupoval pa nisi opazil dokler zena ni videla v garazi?
Hoces rect da si si upal kupt avto brez, da ga zena prej vidi?
Sploh ne vem kdo koga trolla pri vsem tem 🤔. A @DragoK vse, al vsi ostali njenga?
Jaz na moji v treh letih tega nisem opazil. Tudi ce bom sedaj videl pac bo nimam kaj.
Zdaj ce je to res tak problem potem pac avto prodat, mazdo dat na ban listo in vsem razlagat da je najvecji shit in kupit drug avto. Saj to niti ni neki tako novo, vsak ima vsaj eno znamko katero ne mara in pljuva cez no.
Zanimivo, da precej spremljam CX30 na spletu (FB skupina, reddit, ...) pa se nisem opazil, da bi kdo to omenjal. Dejansko je prvic, da je kdo to opazil in naredil celo paniko zaradi tega.
Mi je pa bolj zanimo kako @DragoK poudarja, da avto za 32.000 eur ne sme imet napak. Nekako 32k v danasnjih casih sploh ni veliko za avto. Trenutno se basic avto zacne pri 20k in gre takoj z malo opremo samo gor.
Je pa zanimiva predpostavka, da sedaj ce bom pa kupil avto za 60k, 80k, ... bo pa vse super in tipi top in nobene napake.
Na Mazdi 6 sem enkrat imel Conti, pa so se mi extremno hitro znucale. Ce ponavad zdrzijo 3 sezone so bile te fuc ze po sezoni in pol.
Trenutno imam z GoodYear in Dunlop dobre izkusnje. S Conti in Bridgestone pa bolj slabe.
RazširiTu si zdaj napisal totalno navzkrižna modela.
EfficientGrip je za manjšo porabo, obrabo. Povprečna guma, ki bi naj dolgo zdržala, cenovno ugodna.
Sportmax TT ali pa RT so pa športne gume.
Dunlopova alternativa EfficientGripu je Blueresponse.
Pri športni gumi je pa važen oprijem, zavorna pot. Obraba je sekundarnega pomena.
Povej velikost in v katero smer naj predlagamo (sport ali eko). Potem bom dal predlog.
Top športna guma je Michelin Pilot Sport 5. Je pa najdražja. Blizu njejo so Continental (neke cifre) P. Važno je da je P zadaj. Ali pa GoodYear Eagle F1 AS.
Ma rabim neki vmes ampak raje bolj eko, saj ne vozim sportno. Rabim pa dimenzijo 215/55R18.
Ko sem menjal na zimske gume so letne sle v smeti. Zdaj pa rabim kupt nove letne. Kak predlog?
Z original Bridgestone nekako nisem bil zadovoljen, obcutek na mokri cesti je bil precej slab.
Kake GoodYear Efficentgrip al pa Dunlop Sport Maxx?
Napisano
Smo nakonc srednje vzel, Goodyear Vector 4seasons gen-3 ... 122eur
Povezava za deljenje
Deli na druge strani