Mene pa zanima ena zadeva. Imam Mazdo 6 140 diesel. ?ez teden se vozim v slu?bo cca 3 km v eno smer. Najmanj 2-3 krat na teden pa po pribli?no 100km. Vmes pa ?e kak?ne slu?bene poti, tak da mese?no nardim prbli?n 2-3000 km. Vmes seveda ?e kdaj v trgovino, kar je pa redkokdaj 20 km. Ali mislite da lahko pri?akujem te?ave z filtrom trdih delcev? Letno tko nardim prbli?ni 30.000 km. In kolikokrat lahko prbli?n spucajo filter na servisu, ker sm zvedel da stane nov 4500 eur. Pa ne vem kdaj lahko pri?akujem ( z grozo) kak tak stro?ek.
Lp
s takimi relacijami tedensko se nimas kaj bati, pa na relaciji ne se bat dat gas - spucaj avto
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja samo kilometri pa letijo za oba enako in potem ?e tanka? bencin enkrat na mesec vmes pa naredi? x kilometrov na plin nima? neke realne porabe za bencin. A ne?
Glej...
tankas plin na novo recimo pri 2000km
vmes tankas benz na na novo 2300km
naslednjic tankas lpg pri 2500km
benz pri 3300km...
torej na lpgju vpises koliko si tankal LPGja in razdalja bo 500km
pri benzu pa vpises koliko si tankal in spet ti bo zracunal 1000km
kje je problem? S tem bos dobil porabo benza na 100 in porabo lpgja na 100 1+1=2. Ti v miru vpisuje? samo kilometre in litre - ampak mogo?e me nisi razumel, jaz sem imel na porabi 2 avta vpisana CX7 LPG in CX7 Benz in vsakega posebej vodil kot 2 avta, druga?e je lagalo
S tem da poraba.com ne racuna ce ne tankas polno.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
bi znal bit, ker na golfu nikakor ne morem ugotovit kdaj se regeneracija izvaja - se pa precej vozim relacijsko, tako, da je verjetno to?no to kar pravi?.
?eprav so to zelo zakomplicirali imensko, a ni aktivna med vo?njo in pasivna ko more sam sforsirat regeneracijo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
zadnjo plinsko rundo v puli sva s stajercem mela se nenapovedano srecanje. )
sem pa bil cist paf ko sem sel domov in sem sel tankat plin, odvil pokrovcek od bencina in ga POZABIL NA HAVBI (kar se mi ni prej ko sem tankal bencin niti 1x zgodilo)
mi je pa plin malo hecno delal vmes, mi je avto crknil ko je presaltalo na plin :ne vem: in to 2x zapored, ko je bil se hladen.. sem ga pol fural par km na benz pa je blo ok. mislim da mam na 30 stopinj nastavljeno
Mogo?e malo prenizko
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Imam Mazdo 6 in me zanima ali je mo?no na kakr?enkoli na?in nastavit oz. sprogramirat, da bi z daljincem odpiral in zapiral okna, tako kot je to obi?ajno pri novej?ih modelih?
Na?eloma ne vidim nobenega problema pri tem, ampak o?itno, da je, saj nikjer na internetu nisem na?el re?itve.
Je pa Mazda letnik 2004.
lp
m
Tole je nekaj tem nizje mar ni?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zelo zanimivo branje na strani 32 - TDI ima v bistvo aktivno in pasivno regeneracijo - tudi za mestne vo?nje, in to v bistvu spro?a ECU ali ro?no na servisu
?ak, kaj? Na VAGu lahko ti sam za?ene? regeneracijo al kaj?
Zadnji? sem bral na forumu od nem?kih wagnov nekaj v stilu: da je dobro na vsakem servisu (se pravi na?eloma 1x letno) avto z DPF filtrom ro?no spro?iti regeneracijo preko testerja.
Zakaj?
Zato, ker naj bi avtomatska regeneracija, ki se izvaja med vo?njo, ne zadostovala dovolj, in se naj bi s?asoma neke ?veplove obloge nabirale na ta filter.
Pri tej ro?ni regeneraciji preko testerja, pa naj bi tut te 'obloge' zgorele.
Spet bu?e?
Eto sem fpra?al in je res, regeneracija je del rednega servisa in v?teto v ceni. Je pa bolj vsebovana v rednem servisu zaradi mestnih kavbojev, ki kupujejo dizla za 15km na dan, torej se jim regeneracija ne spro?i pogosto, ali pa sploh ne, dolgoproga?i niso problem.
Po drugi strani pa spro?enje ko avto ne dela baje bolje s?isti - saj gre pri nemcih baje za nizko temperaturno regeneracijo, zaradi katere uporabljajo manj ob?utljive kovine v filtru (zato tudi ne niha poraba med regeneracijo)
Poleg tega je VW predpisal redne servise na 15.000 in lastniki so s tem dodatno zavarovani.
Ko sem omenil mazdo, je kot iz topa dejal da je to poglavitni problem DPF filtrov - servis na 20.000, saj naj bi bilo olje ?e preredko, ker se v mazdinem sistemu me?a z nafto in pri visokih temperaturah ne opravlja ve? svoje naloge in filter se ba?e.....
To so mi povedali strici....
Na servisu sem pa bil, ker za TDI DPF pi?e da obvezno preveriti olje na 5.000 ker ga pri vpeljevanju ta ma?ina popapca vsaj 0,5L - tako pi?e, in res je bilo na min in dodal sem 0,7L. Ker pa se mi je olje zdelo popolnoma ?rno in umazano na ?ibki za 5000km sem ?el vpra?at na servis malo o tej zadevi kot fri?en navornik - takrat so mi to povedali in POHVALNO:
Veste res je malo nenavadno ?rno, ta avto je iz zaloge, stali so dogo ?asa, bomo mi samo olje zamenjali brez filtra brez stro?kov...
In sedaj imam novo olje zlate barve Dejal je ?e da je lahko notri katerokoli olje samo da ima 5W-30 in najpomembneje VW507 000 specifikacijo.
NA avtu so nalepke Repsol (zaradi WTCC sodelovanja) sami pa dajejo Castrol SLX VW Professional 507000 ?e leta in leta)
Upam, da ti kej odgovori
Kaalman - ma? ti tudi DPF v Golotu?
Druga?e pa za vse ki imamo VAG-COM Software lahko to naredimo takole sami
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za M5 ko se mi je DPF prizgal so mi rekli - MAzda Pula, ne ga ?parat, bolj ko se vrti bolje je!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani