Jaz ga nebi ravno zaradi avtomatskega menjalnika, vecja obremenitev wandlerja, vecje temperature. Nevem kje je meja pri mazdinem ampak vem za zf in mercedes da so razlike v stevilu lamel v sklopkah in zavorah. Pri avtomtskem vsakemu odsvetujem, se mi zdi bolj ziher. Ceprav menjalnik je skonstruiran za visje navore ni zdaj limit 420Nm lahko je 500Nm kar je zelo verjetno za mazdinega, ampak vseeno sem raje na varni strani.
On 1/21/2021 at 2:49 PM, Aless said:
Evo sem izbrskal podatke za Mazdine Skyactive avtomatske menjalnike.
Obstajata 2 verziji:
1. Mid-size version za navor do 200 lb-ft (271 N·m)
2. Large version za navor do 340 lb-ft (461 N·m)
Oba menjalnika sta baje kompatibilna za bencinske in dizelske motorje.
Če se pri čipanju držiš tega navora ne bi smelo biti problema, s tem da bi priporočal pri čipanem avtomatiku prepolovit interval menjave olja.
se opravičujem, ker se vračam nazaj na to temo in smetim, pri čipanju se navor poveča za 50Nm napram originalu, to še najbrž nebi smelo bit kritično, ali?
Tukaj ostane olje v wandlerju, kar je dobro glede na kilometražo saj se vteče in potem še enkrat na 40000km ista menjava, potem bi jaz takšne menjave delal na 60000km in imaš večni mir 🙂
Drugače sem pa danes olje naročil za mazdo in si drug teden menjam olje v motorju. To olje je v avtu trenutno 6500km in 6mesecev in ce cakam na eno leto do uradnega servisa bi bilo 14000km v avtu ker delam manj km zaradi korone. Torej sem se odlocil da bo to olje in naslednje olje v avtu 7000km. Če kdo rabi to olje ki ga bom ven spustil pri 7000km ga podarim 😁😁. To bo balzam za motor.
Evo, tocno to sem nameravu, pol na vsakih 60kkm menjavat. Ker dejansko 50€ na tolk km ni nc v primerjavi s stroski, ki lahk nastanejo, ce se olje ne menja.
Morem se pa popravit glede tega, da se nc ne pozna ob menjavi olja.... Prej je mal cuknalo ob saltanju, zdej cez cas je pa to cukanje zginlo in prov lepo presalta. Tak da ja, ce je se kdo v dilemi menjat olje v menjalniku al ne, to aploh ni uprasanje, samo DAJ! 🙂
Koliko pa imaš prevoženih? Kakšno metodo si ubral za menjavo olja?
180kkm
Ja nic, spravit olje ven, odpret, menjat filter, zapret nazaj in nalit novo olje not, presaltas v vse prestave, pol pa segrejes olje na 50 stopinj. Cez 40kkm ponovim postopek.
29 minutes ago, Aless said:
No zdaj si vsaj na lastne oči videl da imamo prav z menjavami olj.
Avtomatika je pa še toliko bolj občutljiva in lahko pride do dražjih popravil, če je olje fuč. Glede na to da so menjave olja dost poceni, ne vidim smisla šparat na takih stvareh.
Mislim da original kr je menjal v avtomatskem menjalniku po sliki sodeč.
Kakšni so občutki po menjavi? Prestavlja mehko? Drugače s testerjem še lahko reset nardiš da se menjalnik ponovno nastavi. Opazil pa boš da obrati pri višji hitrosti npr 50 ko spustis gas padejo v prosti tek. To je znak nastavljanja, lahko traja tudi do 100km ko pa spet obrate normalno drzi tudi ko gas spustis je pa ucenje koncano.
evo, zdej lahko malo več povem... mi je žal, da nisem slikal olja, je blo že kr fajn prežgano, hvala za vse nasvete, če me nebi blo med vami bi še res čaku na teh 200kkm, ki so mi jih svetovali na Selmarju
Med samim prestavljanjem ne občutim neke bistvene razlike, opazim pa v prestavitvi v vzvratno vožnjo, prej je avto dobesedno cuknu, zdej pa tega več ni.
Verjetno original Mazdino ali pa Ravenol ATF FZ, drugo jaz ne bi vlival v automatika.
Redline nima nič v ponudbi kar bi ustrezalo Mazdini specifikaciji, zato jaz ne bi eksperimentiral, bo pa Deeyan povedal kaj je vlil not.
Dal sem not Ravenol FZ 🙂
5 hours ago, scania said:
Mislim da original kr je menjal v avtomatskem menjalniku po sliki sodeč.
Kakšni so občutki po menjavi? Prestavlja mehko? Drugače s testerjem še lahko reset nardiš da se menjalnik ponovno nastavi. Opazil pa boš da obrati pri višji hitrosti npr 50 ko spustis gas padejo v prosti tek. To je znak nastavljanja, lahko traja tudi do 100km ko pa spet obrate normalno drzi tudi ko gas spustis je pa ucenje koncano.
Nisem se neki konkretno testiru, od mehanika pa do mene mam 4km,pa ga nisem neki teral, pri normalni voznji nisem opazu neke razlike proti prej. Bom pa jutr nardil s testerjem se tole ponovno nastavitev, pa en mal vecji krog naredu po obcini, pa bom porocal 🙂
Pa še jaz, najprej je bila pri hiši Kia Sephia 1994 z mazdinim motorjem 1,5 B6 motor, takrat se je začela ljubezen do mazd in prišla je mazda 323f 1,5, vmes je bil nemec s204, ampak sem se spametoval in spet je pri hiši mazda in sicer mazda 6
Ko si že omenjal še ostala vozila bom še js povedu, prvi avto mi je bil Daihatsu Charade 1.0, kasneje sem iskal verzijo GTti, oz.vsaj motor, da bi nardil swap, ampak je zadeva redka kot ptič kiwi
kasneje je bila potreba po malo večjem avtu in je prišla Mazda 323c z 1.5 motorjem, zaželel sem si malo več moči in sem razmišljal o V6 swapu, ampak z računico bi to takrat stalo ohoho, potem se je na forumu slučajno našla 323F GT z že vgrajenim 2.5 V6 motorjem od poznanega lastnika tuki na forumu. Po kakšnih 2 letah uporabe sem opazu malo povečano porabo olja (1l na 1000km), tako se je začela prenova motorja itd..., vedu sm, da se bo projekt kasneje nadaljeval tudi v karoserijsko prenovo, zato sem si takrat nabavu Mitsubishi Carismo z 1.6 motorizacijo kot drugi avto. Lastil sem si jo celih 14 dni, ko je šla dalje, saj sm pomislu, pismo sej mam stalni šiht, kaj če bi si vzel kredo in je prišla na dvorišče Mazda 3 1.6 CD110. Lastil sem si jo cca. 2 leti, potem pa sm jo prodal, ker je bla želja po tem, da se lotim projekta glede 323F premočna, finance pa mi teka niso dopuščale, zato sem si nabavu največjo napako mojega življenja Citroen Xsaro 1.4i, lastil sem si jo 3 mesece potem pa je pri 280kkm spustila dihtunga na glavi, že tako prej nism maru francozev ta mi je dal pa piko na i glede tega. Xsara se je prodala, vrnala se je Mazda in sicer Demio 1.3i. Super avto, prostoren in varčen. Po parih mescih uporabe sem nekako začel pogrešat 323F GT, zato je Demiota nadomestila Mazda 323F 1.5i, ki pa spet ni bila dolgo pri hiši, namreč potreboval sm malo večji avto, zato sem nabavu Nissan Primero Wagon 1,8, svojemu namenu je več kot dobro odslužla, je mela pa eno napako in sicer glede lambde sonde že od prodajalca naprej, sem mislu sej to bom že porihtal... bilo kiro lambdo sm dal not se ni dal zbrisat napake... tako sem prodal Primero v takem stanju, ki je bla, potrebe po večjem avtu ni blo več, pa se mi je zaluštalo spet neki športnega, in čeprav sm si reku že pri Mazdi 3, da nočem več dizla, pa že od nekdaj sm govoril nikoli Italijana pa sm nabavu oboje hkrati, moj jubilejni 10. avto Alfa Romeo 159 1.9 JTDm s 150 konji (sej veste tisto o zarečenem kruhu ). Je bil pa to avto, ki sm si ga do zdej najdlje lastil, cela 4 leta in je bil res vrhunski avto. In zdej sm tuki nazaj med Mazdaši z Mazdo 6 2016
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Lahk se za meglenko porabis 🙂
Popravljeno od DeeyanSkupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani