Samo še to če jo bom jaz tako slikal kot ti se ne vidi v Garaži slikat sem že napisal in jaz si tega nisem izmislil imaš moje slike vse CX30 imajo isto plastiko.
Malo je tole postalo arogantno.
Kako lahko trdiš da imajo vse?
Verjamem, da je hiba, verjamem tudi da je pogosta. Ne bom pa verjel, da ima vsak avto iz proizvodnje to.
Tudi verjamemo, da imaš ti, ker vidimo po slikah, kako pa ti veš, da imata tako potegnjeno plastiko @Gelipter in @Alex pa mi ni jasno.
Valda da so klipsi zadaj, da se jo pritrdi. Nek razlog mora bit, da se pri večini deformira.
Michelin PS zakon guma. Sem jo imel na dveh avtih.
pred 25 minutami je dvorjan napisal:
Sicer ne vem, zakaj nihce ne omeni ocitne izbire: Michelin. 😃
Sta mogoče pogledala kaj dobi v njegovi dimenziji?
Primacy 4, 4+, .....
Sam vozim Primacy 4+ in niso vredne tega denarja. V dežju imajo daljšo zavorno pot, po testih.
Moja osebna izkušnja pa je "glatteisefekt". Poleti, ko je 30°C+ se pri vožnji nad 170 pojavi občutek poledice na volanu. Tudi to sem našel, kot šimfanja na nemških forumih.
PS so pa super ja. Najdražje in najboljše. Je pa rekel, da ne rabi športne gume in jo tudi težko dobi v tej dimenziji.
Ma rabim neki vmes ampak raje bolj eko, saj ne vozim sportno. Rabim pa dimenzijo 215/55R18.
V tej dimenziji Hankook ventus prime 4. Je za svojo ceno top guma.
Conti Premium Contact more bit 7. Jaz ne bi jemal starega modela. 6 je še na prodaj. Jaz imam slabo izkušnjo z Contijem iz pred 15 let in se ga za to izogibam. 🙂
Ko sem menjal na zimske gume so letne sle v smeti. Zdaj pa rabim kupt nove letne. Kak predlog?
Z original Bridgestone nekako nisem bil zadovoljen, obcutek na mokri cesti je bil precej slab.
Kake GoodYear Efficentgrip al pa Dunlop Sport Maxx?
Tu si zdaj napisal totalno navzkrižna modela.
EfficientGrip je za manjšo porabo, obrabo. Povprečna guma, ki bi naj dolgo zdržala, cenovno ugodna.
Sportmax TT ali pa RT so pa športne gume.
Dunlopova alternativa EfficientGripu je Blueresponse.
Pri športni gumi je pa važen oprijem, zavorna pot. Obraba je sekundarnega pomena.
Povej velikost in v katero smer naj predlagamo (sport ali eko). Potem bom dal predlog.
Top športna guma je Michelin Pilot Sport 5. Je pa najdražja. Blizu njejo so Continental (neke cifre) P. Važno je da je P zadaj. Ali pa GoodYear Eagle F1 AS.
A italijanski odvetnik se ni pa nič oglasil, da bi razložil zakaj je tako pravilno parkiranje in da si @g.Wankel sam kriv, ker nisi dobro nacentriral parkirplaca.
Pol pa bo spet jok, ko bo vzrojil in vsem vse po spisku?
Na Roglo sem šel zvečer z Alfo na 10cm nespluženega snega.
ESP-ja ni bilo mogoče ugasnit, sem pa ga dal na Dinamique, drugače mi je avto ustavljal.
Torej sem vozil gor med 2.5-4k obrati. Ker je bila tema, bi videl nasprotne luči, za to sem ovinke sekal, potem pa spet na hitrosti pridobival do naslednjega.
Ni mi jasno kako bi to zmogel z AT. Možno tudi da se motim 🙂
Ampak to je bilo 1x v 20 letih vožnje. Torej zelo redek in ekstrmen primer.
Sem pa olje v menjalniki zavrel. Bil je mehak kot puter. Kasneje smo opazli, da ga je nekaj kot višek ven vrgel. Dokončno pa mi je postalo jasno, ko je novi lastnik menjal olje in je bilo črno kot noč. Pa bi naj bilo lebenslang olje.
Ford ima na srečo v plastiki zajem zraka, ki piha direkt na menjalnik.
Meni so bili ročni menjalniki dobri samo od japonskih avt. Vse ostalo, kar sem vozil in imel je bilo en kup solz več ali manj. Reno ima obupne ročne. VW ravno tako. Fiat je imel hode skoraj metrske.
Ford ima spodobne. Morda mercedes še in Volvo. Vse ostalo je brezveze.
Japonci zmagajo pri ročnih. Avtomat (japonski aisin) je pa itak klasa zase.
Aisin = Toyota.
Na Mazdinem se mi je redno rikver zatikal.
Isto se je na Hyundai 1996 1. predstava.
Renault: R4, je šel gladko. Clio 2 groza, mehko, 3-4 diagonalno, kr nekaj.
i20n kratek, z dobrim občutkom, mogoče moraš bit malo možat, ima pa dosti povratne informacije.
Fiat, Punteki, kot si napisal, kot da bi stari avtobus vozil.
Alfa top menjalnik.
Focus malo boljši kot Alfa. Če bi lahko dal hode od i20n na Focusa, bi bil sanjski.
Ford PSA dizli. Jooj. Za počasne menjave ok. Pri hitrem pospeševanju pa je trmast, moraš res zabit v predstavo.
Moje dam za probat, če bo kdo kdaj imel željo.
Je pa dober MT težko naredit. Po vseh teh letih razvoja.
Na miati itak da ne. Drugače pa je fajn itak prej provat, pa narediti na kakem naučenem avtomatiku nekaj kilometorv pa se odločit.
Mene pa je ravno to odvrnilo.
Prebral sem, da ima Ford težave z GM-ovim AT, ki je v Focusu.
Sem ga šel peljat in je bil naučen kontra dinamičnemu.
Zdaj sem videl na mamini i20, da sem rabil 2-3 tedne agresije, da se je vdal in začel sodelovati.
Meni bi bil ok, ne bi ga pa plačal, naj bo serijsko ali pa gratis izbira. S tem, da mora bit sam menjalnik vredu. Tisti na Focusu je polom. Isto kot Slivkin avto. Pač sposojena roba.
i20n pa ga nima, ker bi mu preveč dvignilo težo in bi vplivalo na vozno dinamiko. Uradni razlog šef-a n programa.
Pišete, kot da je izdelava ICE vozila brez izpustov CO2?! Pa ni, očitno.
Tudi to, da nafta pride iz globine tal v arabskem svetu ali ZDA do slovenskih črpalk in v vaša vozila, ustvari ohoho CO2, pravzaprav bistveno več kot npr. elektrika iz nuklearke.
Nič od tega ni zeleno, lahko se le pogovarjamo o tem, kaj je bolj in kaj manj zeleno.
Če je dokazano, da se izpust CO2 pri izdelavi EV pokrije z izpustom ICE pri izdelavi in vožnji 90k km.
Pa še to, samo na nuklearko, veter in sonce.
Saj pa smo to povedali. Večkrat!
Če si se vpiknil v prevoz goriva. Kaj izdelava sončnih panelov ne naredi nič CO2? Prevoz Litija iz J Amerike, proizvodnja panelov, transport panelov.
Posobno za veterne elektrarne, ki se jih ne da reciklirat in jih zložijo kot hlode in pustijo.....
Hmmm jederska energija. Proizvodnja goriva, rudniki, bogatenje, transport, skladiščenje odpadkov.
Evo in spet si nas napadel kak je naše gorivo zamazano, svojega pa spregledal.
pred 5 minutami je dvorjan napisal:
Pod črto je degradacija baterij v naših elektronskih napravah (telefoni, tablice, računalniki) bistveno večja, pa nikogar od vas ne slišim, da bi se čez to pritoževal.
A lahko imam telefon na bencin?
Prosim usmeri me na njega.
Žal pri telefonih ni alternative. In je preprosto dejstvo, maš al nimaš.
In se pač sprijaznimo, da na 3-4 leta kupimo novega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Malo je tole postalo arogantno.
Kako lahko trdiš da imajo vse?
Verjamem, da je hiba, verjamem tudi da je pogosta. Ne bom pa verjel, da ima vsak avto iz proizvodnje to.
Tudi verjamemo, da imaš ti, ker vidimo po slikah, kako pa ti veš, da imata tako potegnjeno plastiko @Gelipter in @Alex pa mi ni jasno.
Valda da so klipsi zadaj, da se jo pritrdi. Nek razlog mora bit, da se pri večini deformira.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani