Avtomobilski proizvajalec MG, ki je sedaj v lasti kitajskega giganta SAIC, se pripravlja na prelom na trgu električnih...
Mogoče se pa bližamo temu času🤔
Dva moja pogoja sta že izpolnjena od treh.
1.konkurenčna cena glede na fosilne avtomobile👍
2.večji doseg in hitro polnjenje👍
3.razvejano in dostopno omrežje polnilnic😡
Bistveno točko si pa izpustil. Od kod elektrika.
Na dvorišču hidroelektrarne Moste bi se lahko polnila samo dva ducata takih avtov. Potem problem razvoda energije in izgub pri prenosu do končnih uporabnikov bi cifro močno zmanjšal.
Ne verjamem v to da se da s poltrdim...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Na dvorišču hidroelektrarne Moste - 13 MW - bi lahko imeli polnilnico z 10 polnilnimi mesti. Ampak bi cela hidroelektrarna delala samo za teh 10 avtomobilov.
V času naraščanja porabe in vzporedno padanja razpoložljivih proizvodnih kapacitet prihajajočih EV-je enostavno ni kam priključit. Ampak to ni prav nobena ovira za politike da nebi nategovali naiven folk.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Nikakor pa ne pristanem, da me kdo zdajle krivi, da sem narobe volil,
Kaj se zdaj nekaj ven vlečeš. Kot večina nas si ziher volil za vstop Slo v EU.
Prijatelji iz Anglije so vedeli povedat vic o deželici, ki si je stoletja prizadevala za svojo samostojnost. In, ko jo je končno dosegla, ni vedela kaj bi z njo...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Saj niso krivi proizvajalci, da je v Evropi folk še vedno nenaiven in noče kupovat električnih viličarjev v proizvodnjo katerih je prisiljena avtomobilska industrija. In potem morajo z lažmi in zavajanj reklamirat, da sploh kaj prodajo.
Bi se pa ta "nenaiven" folk v Evropi moral zamislit sam nad seboj koga voli zadnje desetletje ali dve.
Pa smo spet v politiki. Ne čutim krivde zaradi tega. S čim se bomo vozili v prihodnje ni stvar tehtnega razmisleka na osnovi znanstvenih dejstev. Je čista politika. In to precej zblojena.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Dajmo zaokrožat za lažji izračun. Na m2 v Slo v povprečju pade 1000W moči sonca. Optimističen izkoristek običajnih celic je recimo da 20%. Tako bi iz m2 dobili 200W moči.
Japonci so naredili celice, ki so 1000x močnejše od prej omenjenih - to pomeni 200W x 1000 = 200 KW! po m2.
A to je tak vic kot tisti, da je japoncem uspelo naredit 300litrski akvarij ki je bil čisto majhen.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sploh ker se življenjska doba niža (slabi materiali in funkcionalno zastaranje - elektronika ...) pride po razmišljanju človek do zaključka, da se za tistih največ 15-20 let ne izplača ... 😆
Kaj, a samo toliko časa planiraš "tlačit zemljo"
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo,
Če bi bile zavesice takšne, kakršne so imele nekoč stoenke in golfi - gumijaste, se to nebi zgodilo. Ker je pa pri avtih "lepota" vse, pa tudi če je nefunkcionalna...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Načeloma je funkcija teh prvih "zaves" (ki so toge plastične) zmanjšano "peskanje" podvozja in pragov ter bokov karoserije spodaj. Pri Mazdah se to mogoče še malo bolj pozna, ker so nagnjene k rjavenju.
Govorim lahko samo za 6ico ki sem jo kupil novo, vozil 13let in prodal pri 313Kkm. Kvaliteta barve je bila katastrofa - se je luščila že brez kamenčkov. Zavesice spredaj so bile že original, zadaj so mi v štacuni v BTC-ju dobavili šele 14 dni po prevzemu avta, in samo 14 dni brez zavesic zadaj je imelo za posledico, da je bila barva na zadnjem odbijaču spodaj za kolesi kot šmergelpapir.
pred 22 minutami je Agerg napisal:
Je pa lahko hiba teh plastičnih obrob, da se potem rja dela za njimi, to sem pa že na kar nekaj avtih videl. Recimo razne plastične zaščite pri kakšnih "all-road" modelih je lahko potem cel hudič zadaj, ko odpreš. Vidi se pa ne...
Lahko da plastika na "all road" poveča možnost rjavenja, ampak enako kot plastični koloteki ki jih ima vsak avto. Meni je mazda po samo 4 letih na zadnjih blatnikih prerjavela od znotraj navzven.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ja, ker avto "bremza", in more imet stop lampo prizgano. Se pa strinjam, da ce vozis v guzvi za enim takim, da ti gre zelo na "une"
Avto ni bremzal. Beri: ni spreminjal hitrosti niti malo, vseskozi samo lightshow. Če bo tole postala stalnica, potem štoplampe lahko ukinejo. Bo varneje.
Kero sranje so tile električarji.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Danes sem vozil za Hyundai Ioniqom od Moravč proti Domžalam. To električno čudo ima štoplampo očitno vezano na gas in ne na zavoro kot normalni avti. Prižigala se je vsakič, ko je malenkost popustil gas, tudi samo sekundo na off. Domnevam, da štoplampo vklaplja regeneracija. Ne da bi bilo kaj ovir na poti ki bi zahtevale zaviranje, je bilo vseskupaj en lightshow, v katerem je štoplampa svetila vseskupaj skoraj četrtino časa.
Pa sem dosedaj mislil, da so električarji v primerjavi s ICE nevarnejši samo zaradi slabših voznih lastnosti.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Če je otrok prečkal cesto tako, da je peljal čez prehod za pešce, potem je kriv on. Če je prečkal cesto na prehodu za pešce tako da je šel ob skiroju peš čez prehod, potem je kriva voznica avta.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Xiaomi je oklestil cene svojega visokozmogljivega avtomobila SU7 ultra in v dveh urah zanj prejel deset tisoč naročil. Čez nekaj dni bodo avtomobil, ki je na Kitajskem trn v peti Porscheju, prvič pokazali tudi v Evropi.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pri štart štop sistemu na dizlu z DSG je štart štop v določenih situacijah nevaren. Govorim iz izkušen s svojim in pa tudi s službenimi avti. Pa toliko enih varnostnih sistemov ti (za velike dnarje)
nabašejo v avto.
Pa ni edini nevaren sistem. V mojem škodilaku je še dodan sistem "city lights" ki je tudi nevaren.
To je to. Če projetirajo avte ljudje ki se na šiht zgleda da vozijo z bicikli.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Podjetje Landis+Gyr, ki je bilo večinski lastnik nekdanjega slovenskega podjetja Etrel, je čez noč ukinilo evropsko proizvodnjo električne polnilne opreme, napovedalo likvidacijo podjetja in pod vprašaj postavilo...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tezko kdorkoli naredi kakrsnokoli racunico za povrnitev stroskov, ker je vedno tako da je obdobje 5-6 let tisto po katerem nova tehnologija enostavno povozi staro.
Mintud superkompjutre menjamo na 5 -6 let, ga ni denarja za vzdrzevanje in napajanje ki bi se primerjal z zamenjavo z novim in novo generacijo čipov. Enostavno ni.
Enako je v veliko cenejsem Maroku, tretja najvecja soncna elektrarna ourzazate propada, in to nekje kjer so stroski 5x cenejsi in sonca 2x vec....kmalu se bo bolj splacalo da rata turisticna atrakcija, ze zdaj si lomis vrat z motorja, ker je pa osupljiva
Nekaj vecjih danasnjih panelov danes proizvede enako za drobiz proti celi starejsi elektrarni
Samo ena podrobnost o "zastareli tehnologiji". Te zastarele elektrarne so sposobne proizvajati el energijo tudi ponoči, česar takozvane sodobne elektrarne niso sposobne.
Počasi ko bomo čisto zeleni in povsem v sodobnih solarnih panelih, bomo imeli lahko podnevi vse luči prižgane pa čist zastonj bo, za ponoči bomo pa netopirji ratal.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bistveno točko si pa izpustil. Od kod elektrika.
Na dvorišču hidroelektrarne Moste bi se lahko polnila samo dva ducata takih avtov. Potem problem razvoda energije in izgub pri prenosu do končnih uporabnikov bi cifro močno zmanjšal.
Ne verjamem v to da se da s poltrdim...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani