Skoči na vsebino
Gume
Napisano (urejeno)

Nima veze z gumami ampak tedensko se zdaj vozim na sever Nemcije. Avstrijski del je groza zaradi delovisc, sorazmerno vsaj 3x do 4x vec kot pri nas sama zozanja ampak je treba razumet ker majo pa tudi toliko vec tunelov. Vse se racuna, cez avstrijo mas - skupne karavanke, turski (ali brener) pa se vinjeto.

 

Nemske AC so pa zelo dobre, zacne se dejansko sele po Minhnu. Do minhna mimo rosenheima ne mores recti da je sploh AC, vecinoma je 100 pa dvopasovna

 

Pol se pa zacne, je pa ogromna razlika a gres na Stuttgart/ Karlsruhe ali pa na Frankfurt od Minhna.

Prva je polna Stauov, medtem ko je druga daljsa ampak pretocna, kljub vecim zozanje. Ampak zozanja so iz 3 na dva onejitev 100, ne 60 kot pri nas.

 

Ostalo pa letiiiiiiii, zadnje ogledalo je nujno. Tam 140-150 pa optimalno, ce gres pocasneje mas problem ker srednji pas je dejansko s tempom, ce si prehiter pa mas veliko bremzanja.

 

Pohvalno!!! Strogo se drzijo voznje na desni, tud ce so tovornjaki, desni je desni, srednji se sicer najvec uporablja a ko je plac na desnem vsak gre tja.

 

Pa da poprcam, ampak ni laž, elektricni so vecinom stalno desno, s tempom cca max 100, to opazis ko gredo prehitevat tovornjak, zgleda kot da se naserje na srednjega, pa kar traja da pride mimo.

Ampak ne delajo nic narobe, min je 70 ali 80. Potrpljene nic drugega

 

Pa se o pumpah, mi smo razvajeni da mamo pumpo na ac, vecino autohofov je izven AC, nekje na vasi, ko GPS rece pumpa, vidis samo normalen izvoz, zacviknes in se peljes mimo, sem se navadil zdaj.

 

Ponoci, ko se najraje vracam, pa je s tovornjaki na pocivaliscih veliko huje kot pri nas. Vse zaparkirano. Vse zakrito, sem 1x celo falil uvoz ker je bilo ene max 3m med kamionoma v temi

 

Lahko nadaljujem kaka ciganarija je Nemcija. Sprobala sva ze zdravstveni dom (katastrofa, edini pkus je da sirijci znajo anglesko, ne znajo nemsko!), stacune, vse ker gor zacasno ziviva...internet na kabel in mobilni signal je katastrofa v vseh 3h vecjih mestih kjer se potikava. Zato ker sem imel moznost izkusnje ziveti dlje v Italiji, Spaniji, Franciji, Nemciji dobim kr pikce ko mi nekdo rece, blagor se tebi....mi se ne zavedamo kaj imamo tu. slovenija je zeleni otok, imamo vse in smo med bolje placanimi drzavami!! Drzava vsaj zaenkrat zaposluje svoje, imamo svojo proizvodnjo hrane itd itd, pustimo davke, to je povsod.

 

Spanija je izjema, moram recti. Drzava kamor pa bi sel takoj ce bi moral.

 

Na pa smo popacal se eno temo

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 14 minutami je Bini napisal:

Seveda je guma kriva, meni jih je tudi lani na Passatu pobralo po robovih pri 20kkm!🫣 Pumpane so bile na 2.7.Letos pa je Sava zdržala 40kkm in še bodo za pol sezone.....:bravo: Mislim, da za težje avtomobile ni primerna.... :nevem:

@skritikrt

Poglej še malo Kleberce so tudi ok za pravo ceno.... 🤗😉

Vec tlaka pol ce je mehka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ravno ontem smo govorili. Veliko je na optiki in tudi tlaku. Prenalo tlaka tudi pobira robove, samo tlak ponavadi oba. Ce samo zunanjega, optika nujna

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 29 minutami je 50keda napisal:

Je tako, od sredine je manj tako kot praviš. Ko gledaš pa avto v resnici pa vidiš od tal do vrha gume, kar je 2x tvoja vrednost in kamot vidiš teh 1,7 cm, ki sm jih napisu ;)

Vsaka slika ma svojga malarja :)

Racunaj da je vmes se sirina gume pa 'buhteljcek' od obremenitve avta in da pri pogled gume od spredaj ali zadaj vidis samo spodnji del gume. Cez blatnik ne vidis ce nisi suoerman :)  Saj pravim svaka čast če to kdo vidi :), zame bi bil obvezen šubler

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Po moji pa pol manj....diameter gume je 66cm, vzeti moraš polovico, ker kot se gleda od sredine. Preko sredine se zrcali vertikalno. Če se še spomnim geometrije je priležni kot sinus kota 1,5 stopinj nasprotna ki jo iščemo (odmik) deljeno s priležno - 33cm

 

se pravi 0,86 cm, dobri ste fantje če to vidite, pri mojih letih ne vem :)

 

Motiti se je človeško, popravi me če sem falil

null

image.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 5 urami je 50keda napisal:

Zakaj je tako težko verjet da bi N verzije Hyundaija mele negativn camber? Zadeva je narejena za na stezo, logično, da bo mela camber in ja se strinjam, če ga boš 100% vozil sam do trgovine ti bo pobiralo notranji rob, samo ta avto pač za tako rabo ni.

 

Pa še source:

image.png

Nisem rekel da ne verjamem. Ampak a se zavedaš koliko je stopinja in pol? Misliš, da boš to videl z učom?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Pohvalno, ampak komercialno v reklamne namene (izjemna gesta!!) so mu zamenjali kompletno vse pri 580.000 ne samo baterijo - vseeno lepa številka res pa da zgolj v 2-3h letih. Bencinar ali dizel tega ne bi potrebovala.  V Barceloni in Nemčiji težko najdeš taxi ki ima manj kot 500.000km, večinoma toyote, tud hibridi. Tako da novinarji so malo izpustili detajle. Youtube se mu je izplačal, opazili so ga in mu šli z gesto nasproti.

 

Vprašanje je koliko bi to lastnika, ki ne bi imel te geste prišlo.....verjetno več kot sam avto? Ugibam

 

 

 

null

Prevedite v angleščino v browserju.

 

BRUNCH.CO.KR

- 66만 km 주행한 아이오닉 5 후속 영상- 의료업계 종사, 하루 최대 900km 운전- 58만 km 탔을 때 구동 부품 무상 교체 현대 아이오닉 5로 3년 만에 66만 km를 주행하면서 화제를 모은 차주가 또 다른 이야기를 꺼냈다. 지난...

številka 

 

 

image.png

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Še za i20n:

Screenshot_20250403_124157_Firefox.jpg

 

https://rallysportmag.com/road-or-track-hyundais-i20-n-is-built-for-speed/

Z 1km/h sem se na robnik naslonil in volan izravnal. Če je to optiko premaknilo, pa tudi jaz ne vem. Potem je podvozje iz papirja.

 

Ko luknjo na cesti povoziš je mnogo večja sila, kot takole felno pobožat s stoječim vozilom.

Še enkrat se opravičujem za nasvete, imaš odgovore vedno pri roki, oz internet.....

to o čemur govoriš se imenuje Cabber angle, vsak avto ima toleranco v kateri ima lahko negativen camber angle (zgornji del na not) ali pozitiven angle (zgornji na ven), nekakšna standardna tolerance je -1,75 stopinj do +0,5 stopinj. Ko je pa kolo res na glihano se pa reče true vertical.....Oba kota sta človeku na uč nevidna, upam da se zavedaš kako majhna toleranca je pol ali 1 stopinja, človeku nemogoče vidna, lasrejem na optika pa ja, to si imel tudi na listu zgoraj. Te tolerance velajjo enako za hyundai i20n, ki je med drugim turbocharged vto, verjetno tezji in ima lahko tisto stopinjo negativno, ker je tudi tezji, ampak to ni postrani kolo....Tako da ko vidiš gumo z lastnim očesom da je guma postrani je govora od 5 stopinj naprej, manj ne boš zaznal na uč.

 

Izvoli še dokument za ta dirkalnik....

 

Pa pardon za nasvete. Niso zrasli v moji buči.

 

Še lasten primer ti dam, po menjavi amortizerjev na mojem bolidu Fiat, je avto rahlo vlekel desno. Ena os je bila neverjetne 4 stopinje off, seveda nevidna na uč...

i20N Alignment.pdf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Ce clovek ne zna sprejet nasveta, potem kar. Pa gume bo mel po robu posnete

Ce clovek sam prav da ma eno gumo naglihano eno pa ne pa misli da je vse ok je nekaj narobe enako ce misli da je stock optika vedno 1A

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 11 urami je godlike napisal:

Prosim poglej si list iz optike za i30n (ni moj).

lOruX9w.jpeg

 

Se lepo vidi, da je naklon -0.50° srednja, optimalna vrednost.

V redu, se opravicujem za nasvet. Bolje da verjames enemu primeru s tolerancam z neta. 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je godlike napisal:

Imel sem v rokah Audi A5 3.0 biturbo quatro.

 

Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla.

Seveda.

 

Saj sem že prej napisal, da so moje gume noter nagnjene.

Torej je podvozje nastavljeno za športnost. S tem pa pač se pojavijo drugi kompromisi.

 

Avto je športen, tako sa težko rečeš, da niso za ta avto najbolj primerne športne gume. Sploh ker so prva vgradnja.

Nobene gume ne smejo bit notei nagnenje razen ce si strela mkvin, to je znak slabe optike ali slabih posedenih fedrov....ce gledas od spredaj pa so gume na A, potem avto lezi na fedrih, in bo najprej pobralo notranje robove gum.

 

Ce so gume na V bo pobralo najprej zunanji rob

 

V obeh primerih je nujna optika 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Moje naslednje gume na toyoti bojo rotalla, absolutno. Vceraj 1100km dez, sneg na taurenu, ne trese do 200 na uro aba popolnoma nič, avto priliman na cesto. Res da ma nove amortizerje pa zglobe, ampak gume 1A

Tihe, vodljive, probal zaviranje in manevriranje na pocivaliscu pri 0C.

 

No pa poraba oldtimerja 7.8 na bahnu kjer sem vozil 150 na odprtem ni slaba. 2 osebka pa polno robe za selitev

 

700km z enim tankom :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Ja, tudi jaz ne vem, česa ne razumeš.

 

Z vidika uporabnika, ki avto rabi 30 km na dan za na šiht in kak opravek, je uporabniška izkušnja z EV točno taka. Ko mu "zasveti rezerva", ga doma (ali v službi) všteka in, ko se napolni, izšteka. 10 sekud dela in razmišljanja. Pa položnico za elektriko plača, če je nima na trajnik. Pri čemer mu nič ne smrdi doma in na poti, manj onesnažuje itd.

 

Noji pa še kar tlačijo glave v zemljo ...

 

 

Ko bos dejansko primerjal 1:1 in ko boš nehal žaliti ljudi se pa pogovarjajmo. Očitno rabiš tudi drugačno kulturo da si zaslužiš EV. Do takrat pa zadnji post tebi od mene.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Aha se pravi 420km naredi in pol rabi 10s da se nafila po 14 dneh 

Cool, super. Spet primerjas 1x do 2x na mesec z 1x na 7 do 14 dni. Brez veze res. Ne vem zakaj se sploh....

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Kot si rekel 17.700 za fizicne ampak da se splaca bi bilo na firmo. To sem mislil.

Vseeno 'že od' 17.700 zgolj za primer da izkeširaš avto takoj za 24.900€... leasing po financiranju je  cena 27.000+  pa za tako kocko vseeno veliko preveč 17.700, sorry. Z nasim malckom grem jaz tud do Bologne lepo avtomatik, radarski brez dodatnih planiranj kadar moja rav rabi bit drugje.

Edino tul pa ko jeshar ta mal 900cm s tojotinim neskoncnim avtomatskim menjalnikom na ac ko je treba skocit, samo long range ni primarna naloga malcka. 

 

Jaz bom se enkrat rekel nisem proti elektriki, ampak ob danasnjih pogojih ne vidim pomen elektrike visje kot dodatna pomoc glavnemu agregatu. Pika

 

*Cena 13.200 EUR je za pravne osebe po poračunu DDV-ja in izračunani subvenciji 7.200 EUR. Za Fizične osebe že za 17.700 EUR.

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 19 minutami je Jest napisal:


Sploh ne vem, da kaj prenavljajo ;) Kateri Petrol pa? Tamali pri teniških igriščih ali uni zraven Avto Medvode?

Poleg hoferja ta glaven. Zaprt ze en teden. Prid kaj v downtown :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 26 minutami je Jest napisal:


Zakaj moras imeti firmo? Cena za fizicne osebe z DDVjem je 24.900€ … Res je, da moraš plačati polno ceno in za leasing in zavarovanje velja ta cena… Ko daš vlogo za subvencijo, dobiš po parih mesecih nazaj 7.200€ … torej je na koncu cena 17.700€… sem prej narobe napisal, ko sem napisal slabih 17K € ;) … 

Bom se enkrat pogledal, sem nekje opazil.

 

Off topic - a kaj ves ce bomo dobili kaj novega na temo ev in lpg v medvodah s prenovo petrola spodaj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Jest napisal:


Ampak jaz bi sedaj, ko iz prve roke vidim, kako je udobna vožnja na elektriko in kako komot je, ko doma vstekam in je za naslednjo vožnjo polna baterija… kupil EV… pa me briga za CO2 in ne vem kakšne bedaste floskule z zelenim prehodom in podobnim… nisem eko terorist ali kaj podobnega… Pač meni bi ustrezal EV… in ne… ne bojim se tega, da bi kdaj ostal ne cesti s prazno baterijo ali da bi moral kje full dolgo čakati, da se baterija napolni… Problem bi znal biti edino, če bi se veliko vozil v kraje južno od nas, kjer je polnilna infrastruktura slabša … Enostavno mi je vožnja na elektriko velik9 udobnejša… ša…&n

 

Ce bi danes izbiral, bi vzel tanovo Teslo Y … Predvsem zato, ker sem tudi malo tehnofrika in so ki nekatere zadeve zelo vsec… Nisem nek nostalgik in se znam tudi prilagoditi… 

Cool! Ja ti imas sedaj vse pogoje za ev. 

pred 7 minutami je Jest napisal:

Danes imaš na izbiro tudi kaj takega… res pa je, da so to večinoma kitajci… recimo DONGFENG Box… če upoštevaš subvencijo pride nekje slabih 17K € … Pa verjetno se še kakšen najde… 

Sem ga gledal. Dejansko moras met firno (jaz z sp nisem davcni zavezanec in odpade) da se res dobi taka cena, pa najprej ga moras kupiti s polno ceno kar je pa v bistvu problem za leasing. Leasing gleda ceno novega avta se pravi polno, dejansko preplacas avto potem preko polne cene.

 

Suma sumarum (zame) ni opcija, pa nimam nic proti kitajcem, mam zdaj tud kitajski motor.

 

Mogoce sem pa jaz premalo frika, sem sel na stare avte, zdaj sem se kamin dal v bajto. Vrtim cas nazaj :)

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Da, jaz se zavedam, kaj vse je narejeno iz nafte. Ampak ti izdelki večinoma niso za enkratno uporabo.

In ravno zato je noro trošiti nafto za transport, če obstajajo bistveno bolj učinkovite in okolju prijazne alternative.

Kurjenje dizla, zato da se nekdo vsak dan pelje 20 ali 30 km na šiht in domov, pač ni učinkovito.

Skoraj ves osebni transport lahko v prihodnje predstavlja EV.

 

Jaz ne nasprotujem uporabi nafte, kot bi nekateri tu radi prikazali. Nasprotujem pa uporabi nafte v transportu. Ker je to eden najmanj učinkovitih načinov rabe, sploh v času, ko so na voljo boljše alternative.

 

Pa tudi problematika litija bo v prihodnje manjša, saj prihajajo natrijeve baterije - na kaj se boste pa potem obešali? Da se vam je sol v juhi posledično podražila, ker gre vse v baterije?

 

Upam da se hecas. Natrijeve baterije so namenjene zgolj in samo stacionarnem namenu. Njihova gostota je 4x manjsa od lion. Ves kaj to pomeni za avto a ne? 

Z natrijevmi bo naredil komajda tistih 20-30km...ua 30km na dan je definitivno prva izbira plug in hibrid. Definitivno ampak spet ta stvar stane tud od 40 do 60k pa smo spet tam. Bencinski malcek za 30km na dan stane do 20k

 

Ta ki se pelje z dizlom ali benzom 20-30 na dan tanka enkrat na mesec, mogoce celo vsak drug mesec. 

Ti porabljas energijo pa vsak dan s polnjenjem...

 

Iz 0 ne mores dobiti 1 vbfizikalnem svetu. Vedno je neka cena zadaj, vedno, ne glede na tehnologijo. Pac si se obesil na co2 med uporabo, mi pa gledamo celotno sliko.

 

Mislim da je to primer @Jest

Gre vsak dan na strom na siht v miru, ko pa zeli kam na dlje, resno dlje ma pa mir v glavi ker ma zmogljiv motor z doesgom

 

Primer moje zene je pa malcek, ga ni bilo EV avta (sem resno iskal) ki bi cenovno in prakticno nadomestil novega malega bencinarcka !avtomatik! Z radarskim tempomatom. Sem ze pisal aygox je bil 15,9k nov

Poraba 4-5

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 urami je Jest napisal:

 

 

Ima MB preiskusno tablico in se ze nekaj mesecev menda vozi okoli  ...

 

image.png

image.png

image.png

 

WWW.DNEVNIK.SI

Teslin tritonski poltovornjak, ki ne izpolnjuje tehničnih in varnostnih zahtev EU, kljub vsemu vozi po slovenskih cestah.

 

MARIBOR24.SI

Bralec nam je pred kratkim poslal fotografijo Cybertrucka, ki ga je opazil v bližini Maribora.

 

a to je to, sem pa mislil da je ze spomladanski kosovni odpad

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Furthermore, producing one tonne of lithium (enough for ~100 car batteries) requires approximately 2 million tonnes of water, which makes battery production an extremely water-intensive practice. In light of this, the South American Lithium triangle consisting of Chile, Argentina, and Bolivia, experienced heavy water depletion due to intensive lithium extraction in the area. In Chile alone, 65% of the region’s water was used for lithium extraction. The US state of Nevada recently saw protests on account of the Lithium Americas Project due to the prophesied use of enormous quantities of groundwater.

 

To je resna zadeva, nekaj je spuščanje C02 drugo pa je ubijati in porabljati vse osnovne naravne resorse. Brez vode (in narave ob toksični reki) se noben ne bo več vozil niti s kolesom več, ker ga ne bo več. Če dobro pomisliš je treba več vode za 100 avtov kot za elektrarno, ampak voda po produciranju litija je strupen odpadek.

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Tole si preberite.

 

V celotnem zivljenskem ciklu kateregakoli vozila skorajda NI razlike

 

EARTH.ORG

While the principle of lower emissions behind electric vehicles is commendable, the...

 

Kjer je litij je kilometre naokoli vse pocrkalo, ker se vse mora cistiti s pomocjo rek.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Danes sem bil pri kolegih na bivši firmi - Kristalna palača BTC. Imajo 4 nove ID4. 

 

1. Nimajo kje polniti čeprav imajo garažo pod kristalko, opcija so polnilnice v bližini, ampak kot firma to pomeni, da je sedaj vsak posameznik zadolžen da vrne poln avto (nimajo možnosti polnjenja ponoči na primer)

2. Domet uraden 500-550km

3. Šel v zagreb, nazaj je prišel od meje za kamioni 80km/h (to niso moje besede) s 'tankom 7%....

 

Vsi vemo razdaljo LJ-ZG manj kot 300km v obe smeri.

 

Majo pa zelene certifikate, pa davčna jih ma raje (oziroma niti ne) itd itd. Delavci pa gagajo.

null

image.png

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 46 minutami je Boss napisal:

 

Stari, v flašo pa bo. :hudicek: Zdaj se dela rekord za zgodovino, tako da ne popustit.

Lako tebi k mas adblu skret s sabo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.