Aha, ja to štekam ja. Ok, logično, ampak če bi bil pameten, bi rekel okej spredaj levo je obratov (se zmišljujem) 1500, zadaj levo 1490, na desnji strani je pa povsod 2200. Torej bi bil to že lahko nek alarm, za prižig lučke in kontrolo, tudi če imata obe gumi na eni strani premalo tlaka. Zgleda da potem ne deluje tako V tem primeru ima za referenco nasprotno stran, je pa res, da tudi tam ni rečeno, da je tlak pravilen.
Ja, se morm strinjat z Jest-om, to je dobro imaš podlago oz backup, kaj si napisal, kaj so odgovorili ipd..Jaz imam pa tudi dobre izkušnej z zgolj urejanjem stvari preko maila. Kaj pa vem, mogoče je tudi to neke vrsta umetnost. Se spomnim, ko sem pri uvozu avta čakal skoraj že 2 tedna na FURS, ko sem malce spraševal tja so rekli, gužva gužva, najmanj 1 mesec boste čakali.
Ok, poslal sem mail, naslednje jutro me kliče Marko in vpraša kaj sem naredil, dobili smo odločbo Kaj si naredil? 🙂 hahahahha
Eno morda glupo vprašanje. Saj ta sprednja kamera najverjetneje ne more služiti kot dashcam?
Ga bom moral še premontirati iz prejšnjega avta
Prav nič se ne veselim skrivanja kabla
Za kable ni tak problem, problem je edino mogoče a stebriček, kjer s ti lahko zgodi (če nisi ful nežen) da odtrgaš plastični zatič (na patent) in je pol to treba menjat z drugim. Sicer pa ni sile, vse po avtu je plug & play
Zanimivo, jaz kateri test sem še gledal o X, noben ni bil kaj extra navdušen. Zdej pa ne vem, ,ali je Mazdin marketing obljubljal nebesa (kar marketing ponavadi počne) ali so se kaj zakalkulirali? Obstaja še tretja možnost, da jim noben ne privošči . Jaz sicer nisem še vozil, sem na dizlu, bi bilo pa za probat.
Ja, seveda. Menjalnik s torque converterjem pomoje ogromno izgubi moči na prenosu oz pri prenosu..Tako pač je. Si kar predstavljam kaka raketa bi bila moja šestica zdej z ročnim...ker je že z avtomatskim precej
Ja mazda to imenuje stop & go. Možno pa da je podobno CTS, pač bistvo je, da vozilu pred tabo sledi do popolne zaustavitve in če ta zaustavitev ni predolga, zna potem samodejno speljat spet in slediti avtu pred teboj, do pač nastavljene hitrosti na tempomatu oz hitrostu avta pred teboj.
Če ne pa naredi še kako testno vožnjo, da se prpričaš. Pomoje je bolj bistven komfort ki ti ga (ne)nudi avtomatika recimo. To da je menjalnik malenkost počasnejši, se itak navadiš. Razen, če bi konstantno vozil na nož.
Skupaj s tempomatom se mi zdi čisto v redu. Ne nič ti ga ne deaktivira, tempomat je vedno aktiven, če ga aktiviraš. Če imaš stop & go kar mislim da ima, ti tudi speljuje v primeru zelo počasnega prometa. Mislim da mora avto stati na mestu nekaj sekund (5-10) da se potem šele deaktivira.
Kar se tiče i-stop pri avtomatiku, le ta deluje bistveno bolj kontrolirano kot pri ročnem menjalniku. Vklopi se ti če prestaviš v N recimo, ali pa če malce bolj pohodiš zavoro. Se pravi, če se ustaviš pred semaforjem normalno, z normalnim zaviranjem ti sploh ugasnil ne bo. Če vidiš, da je do konca intervala recimo še 120s, pa pač malce bolj stopiš na zavoro in se ugasne.
Je pa tako, da primerjat BMWjevo avtomatiko s tole od Mazde, ki je prej kot ne generična za več znamk, ni lih pošteno. Je pa pri tej preverjeni tehnologiji prednost ravno v tem, da je robustnejša in manj občutljiva na okvare.
Ma to rešiš sam. Če je to na zunanji strani, pač gledaš kje ti poka , pa saj to si že našel , lokacijo mislim? Tisto na krmilni enoti je tudi meni, pa sem potel na tisti joystick za ogledala v tisto špranjo notri samo dodal majhen konček dvostranskega tesa lepila..tisti prozorni ki je malenkost debelejši. in je ok.
Imam pa seveda zvočno izolirana vrata, tako da to bi tudi tebi sigurno rešilo, lahko se lotiš tudi sam, to ni nobena težava. Daš dol panel, ter pred tem kupiš samolepljive plošče, jaz imam od ground zero se mi zdi in limaš...
Sigurno, manj prekinitev bi bilo. Še vedno pa bi moral obstajat nek plan B ali C,..lahko se zgodi marsikaj, odpoved komponent...ali pa duplirat sisteme, kar pa sigurno ne bo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pripravil, da požene vse konje v dir 🙂 Kampiranje s prikolico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani