Ja, seveda. Menjalnik s torque converterjem pomoje ogromno izgubi moči na prenosu oz pri prenosu..Tako pač je. Si kar predstavljam kaka raketa bi bila moja šestica zdej z ročnim...ker je že z avtomatskim precej
Ja mazda to imenuje stop & go. Možno pa da je podobno CTS, pač bistvo je, da vozilu pred tabo sledi do popolne zaustavitve in če ta zaustavitev ni predolga, zna potem samodejno speljat spet in slediti avtu pred teboj, do pač nastavljene hitrosti na tempomatu oz hitrostu avta pred teboj.
Če ne pa naredi še kako testno vožnjo, da se prpričaš. Pomoje je bolj bistven komfort ki ti ga (ne)nudi avtomatika recimo. To da je menjalnik malenkost počasnejši, se itak navadiš. Razen, če bi konstantno vozil na nož.
Skupaj s tempomatom se mi zdi čisto v redu. Ne nič ti ga ne deaktivira, tempomat je vedno aktiven, če ga aktiviraš. Če imaš stop & go kar mislim da ima, ti tudi speljuje v primeru zelo počasnega prometa. Mislim da mora avto stati na mestu nekaj sekund (5-10) da se potem šele deaktivira.
Kar se tiče i-stop pri avtomatiku, le ta deluje bistveno bolj kontrolirano kot pri ročnem menjalniku. Vklopi se ti če prestaviš v N recimo, ali pa če malce bolj pohodiš zavoro. Se pravi, če se ustaviš pred semaforjem normalno, z normalnim zaviranjem ti sploh ugasnil ne bo. Če vidiš, da je do konca intervala recimo še 120s, pa pač malce bolj stopiš na zavoro in se ugasne.
Je pa tako, da primerjat BMWjevo avtomatiko s tole od Mazde, ki je prej kot ne generična za več znamk, ni lih pošteno. Je pa pri tej preverjeni tehnologiji prednost ravno v tem, da je robustnejša in manj občutljiva na okvare.
Ma to rešiš sam. Če je to na zunanji strani, pač gledaš kje ti poka , pa saj to si že našel , lokacijo mislim? Tisto na krmilni enoti je tudi meni, pa sem potel na tisti joystick za ogledala v tisto špranjo notri samo dodal majhen konček dvostranskega tesa lepila..tisti prozorni ki je malenkost debelejši. in je ok.
Imam pa seveda zvočno izolirana vrata, tako da to bi tudi tebi sigurno rešilo, lahko se lotiš tudi sam, to ni nobena težava. Daš dol panel, ter pred tem kupiš samolepljive plošče, jaz imam od ground zero se mi zdi in limaš...
Sigurno, manj prekinitev bi bilo. Še vedno pa bi moral obstajat nek plan B ali C,..lahko se zgodi marsikaj, odpoved komponent...ali pa duplirat sisteme, kar pa sigurno ne bo
Tisto je drugo, ima pomoje še kup drugih senzorjev in kamer, seveda pa vse lahko crkne. To so sigurno tudi predvideli oz bodo predvideli, ko bodo tako daleč. Trenutno pa pooje še nismo tam, upam da tudi še ne bomo nekaj časa
Aha, pol pa kaj drugače meri ,kot pri novih skyactive motorjih. Pri meni je bila pri prejšnjem R2 motorju nekje okoli 9, torej dobra sredina Pri novih motorjih pa med 0 in 1 nekje ponavadi kaže ta senzor.
Enako ja. Na AC gre tudi meni to včasih na živce, ampak ni pa to neki ful moteče. Včasih gre lepo mimo, včasih pa ne, ponavadi res če je levi ovinek, in sem na prehitevalnem na voznem pa res kak tovornjak ali kaj podobnega. Bremzanje sicer ni tako silovito, da bi ogrožal druge, je pa nepotrebno..vsaj za nas. Za računalnik pa najbrž je, ker očitno ni siguren 🙂
To da pa včasih kje zapiska pa ni panike. Sem se pa že spraševal, ali dejansko samo piska, ali bi tudi zabremzal, to pa še nisem probal, pa sem bil parkrat že kar blizu avta, ki je zavijal dol s ceste
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja sej Alex, pri SUVjih je vožnja bolj trda
Povezava za deljenje
Deli na druge strani