Na rednem servisu sta bili obe Mazdi. Zadovoljen, tako s storitvijo in tudi ceno.
(poleg tega, da se platišča po dolgem času spet svetijo, so posesali tudi notranje tepihe ... verjetno zato, ker jim pri servisiranju bencinarjev ostane preveč časa ).
Na rednem servisu sta bili obe Mazdi. Zadovoljen, tako s storitvijo in tudi ceno. 🙂
(poleg tega, da se platišča po dolgem času spet svetijo, so posesali tudi notranje tepihe ... verjetno zato, ker jim pri servisiranju bencinarjev ostane preveč časa 😃).
Na sliki se sicer ne vidi najbolje (slikano iz avtoceste LJ-NM pri Trebnjem), ampak naši dobavitelji že lepo skrbijo, da na stotine, tisoče zimskih gum "primerno skladiščenih" čaka svojega kupca, na prostem v dežju, na vročem soncu, itd. A ni nekdo tukaj rekel, da ni dobro voziti preveč frišnih? To je to. 😀
Potem pa kupi 3 leta stare gume, "skladiščene po priporočilih proizvajalca", za -15%. 🙃😀
Nebom trdil ampak mislim da je to ta 6ka ki se je lak lupil, pa so meli pogajanja s mb servisom ker niso garancije priznali. Ne me vzet za besedo, nisem siguren
Tudi sam sem najprej pomislil na tisto. Tista je imela rjavo usnje, mislim da 2019/3. Ta je 2019/4 in je ves čas na Štajerskem. Kaj pa tvoja @scania, kdaj jo bomo zagledali v oglasu? 🤔😁
Ja, tudi jaz sem pomislil na palico, čeprav je res trdo notri vpeta. Zvok pa ni kovinski, ko se ogreje je zvoka precej manj.. Now go figure
Se je pojavilo po kakšnem servisu, ali po kakšnem drugem dogodku (recimo menjavi akumulatorja), kjer se je kaj brkljalo po mašini? Kakšni glodalci, sedaj, ko postaja bolj mrzlo?
Ne, v leru ne slišim tega, sem že probaval...kar je zanimivo.
Kovinski zvok? FORScan nič ne pokaže? 😜
Dvomim, da bi filter v škatli zaresoniral.
Pri Hondi je eno leto cingljalo, kot da bi bil kakšen auspuh, nekaj pri mašini. Tudi v prostem teku, a ko sem dvignil havbo, nič. Potem mi enkrat kapne - plastično ležišče palice za oporo havbe je počilo in je ta palica opletala v okoliški pleh.
Če še nisi poskusil na mestu, eden naj pritiska na gas, da ulovi resonanco (1300-1500 obratov), ti pa glavo notri v havbo in se s kakšno leseno palico dotikaj različnih delov, da morda neha resonirat. Seveda pazi, da palice ne zagrabi kakšen jermen.
Po nekaj mesecih vožnje izključno z bencinarji danes prevozim 300 km s Škodo Kodiaq dizel 150 4x4 MT. Kako sem bil zadovoljen, ko sem se po nekaj urah vožnje s tem robatim dizlom spet usedel v uglajeno Mazdo bencinarko.
to moraš biti malo bolj specifičen...ne vseh japonskih dizlov metati v isti koš :), ker z enimi imam jaz zelo dobre izkušnje brez kakršnih koli težav do 250k celo 320k km....tako da....
In dvomim, da so za to ceno porihtali "usnje" volana. 😜
Kot že drugi ugotavljate, to s cenami je postalo noro. Evforija potrošnikov, povzročena s helikopterskim denarjem, predvolilnimi darili, včasih nerazumnimi covid dodatki, po mojem občutku že popušča. Kljub temu so trgovci cene še navili, čemur neizbežno sledi krč, ko se bodo avti zataknili v salonih brez kupcev. Spomnim se konec leta 2008, ko je bila podobna zadeva. Japonski avto, ki je bil na ceniku 28.000€, si decembra dobil za 19.000 € + zimske pnevmatike. Zato, da so rešili svojo likvidnost - niso si pa tega upali oglaševati.
Vozim avtomatik že leta in leta pa ne morem rečt da imam ob vožnji v hribe probleme...
Sumim, da je to povezano tudi z vrsto goriva oz. krivuljo navora. Pri dizlu je zato za AT in tudi za MT veliko manj dela (potrebnega pretikanja), kot pri bencinarju, kar se pozna še posebno v "gor/dol/gor/dol/gor/ ..." hribih. 🤔
Vsak zase ve, kolk bi rad realno dobil za avto. To cifro naj si zamisli pol pa zniža za 15% pa je to cena za v oglas. 😜
Sem pa tja se kakšen znanec pohvali, da je dal oglas za avto ter ga takoj prodal prvemu, ki je klical, v nekaj minutah, prepričan, da je imel veliko srečo, da ga je tako hitro in drago prodal. 😀
Nisem ekonomist, ampak vem, da na trgu deluje ponudba in povpraševanje. V Sloveniji zato ne moreš prodati M6 l. 2018 dražje, kot je ekvivalentna v Nemčiji + stroški uvoza iz Nemčije. To je izhodišče (v teoriji najvišja možna cena, ki jo lahko dobiš, v praksi pa je treba upoštevati še "kolko ljudi, tolko čudi" in je lahko tudi ta najvišja cena še višja). V realnosti opažam, da se v Sloveniji prodajo M6 2018 celo po nižji ceni, kot so nastavljene nemške cene na mobile.de, recimo 5-10% nižje.
Je in bo držalo: "vsak avto ima svojega kupca". 😉 Slovenski trg je zelo majhen, za Mazde 6 pa zelo zelo majhen in zato traja nekoliko dlje (recimo nekaj mesecev), da se lahko srečata ozaveščen kupec in ozaveščen prodajalec za primerno ceno. Seveda preprodajalci in še kdo kupijo takoj za -20% tržne cene (takih prodajalcev skoraj ni, ki bi v to privolili), prodajalci pa bi tudi takoj prodali za +20% tržne cene (na žalost je kupcev za tako drage avte še manj). 🙂
Jaz sem že tak - če vidim "lovsko" visoke cene, sploh ne pokličem. Saj to potem prodajalci ugotovijo tudi sami in se cene v oglasih spuščajo - dokler avto ne izgine iz oglasov. Potem veš približno, za koliko se je prodal.
So mi pa šli izredno na živce ljudje, ki so mene klicali ob prodaji avtomobila. Bil je najcenejši na avto-net, pa so še kar preko telefona ponujali dva jurja nižjo ceno - brez da bi avto sploh videli.
En "pacient" je ponudil 4 jurje manj in pol na negativen odgovor pristavil: "Na tak način avta ne boste nikoli prodali." Jaz pa njemu nazaj: "Vi pa kupili ne." tu-tu-tu
Sam se s tem ne obremenjujem. Vsak ima pravico nastaviti ceno po svojih željah, potencialni kupec pa pravico ponuditi svojo. Kakršnakoli slaba volja okrog tega se mi zdi neosnovana, sploh če gre za kulturen način. Itak nobeden na koncu ne more prisiliti nasprotne strani v sklenitev pogodbe.
2018 letnik je ne 2017 in 20000km manj ima kot ta, pa še karavan je, ki jih ni 😁😁😁😁
Karavan ima večji bazen kupcev. To pomeni v Sloveniji 1 potencialnega kupca na mesec, pri limuzini pa 1 kupca na 3 mesece (si zmišljujem), seveda ob realno postavljeni ceni. Tale Selmar je po mojem kar dobra referenca, avto pa se prodaja že nekaj časa.
Obstaja vsaj 2 vrsti kupcev. Eni v osnovi pričakujejo spuščanje cene (določeni celo zelo velike), drugi ne - sploh ne pokličejo, če je nastavljena cena za njih malenkost previsoka. Zato je postavitev optimalne oglaševane cene težka naloga, da uloviš oba segmenta kupcev. Sam bi poskusil z 21.000, pol pa odvisno od sreče in tvoje nuje, ali jo boš dal, če ti nekdo ponudi 19.000? Kaj pa 18.000 ali 17.000, ko te bo klical samo eden v 2 mesecih? Imam občutek, da se sedaj na trgu dogajajo spremembe po 2-letnem nenormalnem stanju in se bo zgodila korekcija.
Verjameš čemu želiš, če si ti tvojega pod ceno prodal ti jaz nisem kriv. Meni ni sila avta prodat, prihaja corolla cross in čakam na testno vožnjo, zato sem v precepu ali menjati ali ne. Baje pa prihaja po besedah Selmarja tudi mazda 6 s hybridno tehnologijo, zdaj pa samo kaj je bolje za koga. Glede na zdajšnje cene če bi že šel v menjavo razmišljam o 20000€. Saj vem da vse kar si vložil nikogar ne zanima servisi na 8000-10000km zascita krown.... ampak meni tudi ni sile za prodat avto mi suzi in je super, ce se najde kupec v primeru menjave hvala bogu drugace pa pac vozis dalje.
Težko je rečt, dokler je ne poskušaš prodati. Moja ocena, okrog 18.000, ki zajame tudi 20.000. Kar nekaj mora biti sreče, sploh pri M6, ki ni kakšna vroča žemljica. In telefonske ponudbe so zgolj ponudbe/obljube, dokler nimaš v roki denarja ne pomenijo nič.
Zdravo, nevem v katero temo bi nalepil post, pa bom kar sem. Da slišim mnenja koliko je po vaše danes vredna moja mazda?
Mazda 6 karavan G165 letnik 2018 (ni zadnji facelift) oprema revolution, prevoženih 96000km. Gledal sem na mobile.de in je približek moji samo ena pa še ta ima bord computer staro varianto, nima HUD-a, letnik je pa 2016 s kilometri 98000km cena 19500€. Na avto net sta pa dve limo. Obe sta letnik 2018, obe G165 revolution, ena s kilometri 44000 in ceno 21000€ druga ima 115000km in ceno 18000€. Da slišim vaša mnenja in ocene kakšno ceno bi dali mojemu avtomobilu za prodajo.
Ja glej @scania, pred enim letom so ti ponujali 24.000 € - to ti najbolje veš. Od takrat so cene še malenkost narasle, za isti letnik (ne starost). Eden od teh 2 stavkov zelo verjetno ne drži, sam pa bolj verjamem v drugega. 😉
Tista M6 2018 lim za 21.000 se prodaja že celo leto in je očitno za ta denar neprodavljiva. M6 G145 2018 FL karavam s km okoli 50.000 je bila pred mesecem prodana za 19.000 oziroma 21.500 €.
Težko je rečt, dokler je ne poskušaš prodati. Po mojem bi dobil okoli 18.000, dokler ne minejo popolnoma zlati-nori časi rabljenih vozil. Meni so za G165 z vso opremo 2018 FL in 60.000 km pred 2 mescema po telefonu ponujali dobrih 20.000.
Zadnjič se je ene 2 meseca prodajala premijska Mazda CX-30 G122 kristalno rdeča l. 2020 z okoli 40.000 km. Lastnik je začel s 24.800, po 2 mesecih, ko je postopoma spuščal ceno, sem jo nazadnje videl za 21.000 . Nekaj so nastavljene cene, nekaj pa cene sklenjenih poslov.
Danes berem, da se na trgu avtomobilov v Nemčiji razmere in obeti slabšajo, slabšajo za trgovce. Imam občutek, da gre trenutno za nek prenapihnjen cenovni balon. Inflacija v povezavi z energetsko draginjo se bo poznala v kupni moči ljudi, ki kupujejo take stare avte, kot ga prodajaš ti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ti Mazdini bencinski konji so bolj žalost, podobno kot tudi ti drugi zadnje čase. Za prve ne vem, da jih imam, za druge pa vsaj vem, da jih nimam. 🤣
Povezava za deljenje
Deli na druge strani