Koga briga za prihranek. Važen je podatek, kako malo pije. 😉
Če ti povem, da je na naši M3 G120 dolgoročna poraba 6,1 l/100 km, pa se 90 % vozi po avtocesti. Da ne govorim o legi na cesti, vodljivosti, enostavnosti motorja (brez kakršnegakoli preklapljanja režima in posledično lukenj v navoru, GPF filtrov in raznih senzorjev okoli tega laboratorija ...). 😀
Razliko cene med G122 in X186 nadoknadiš pri prevoženih 270.000 km, če je poraba X186 pol litra nižja na 100 km od G122 in upoštevamo današnjo ceno bencina/avta.
Saj je bilo samo vprašanje časa (spremljam še druge forume). Štartaš na G194?
Glede gum sem imel na Corsi 10 let stare letne Continentalke z dovolj profila in ni bilo nobenih razpok, za vroč asfalt so bile po občutku še čisto OK. Potem sem kar celo leto vozil zimske, tistih počasnih 10.000 km /leto.
Mjah, če bi ostal na Mazdi bi ciljal na to ja.
Spremembe so potrebne, da človek ne zakrni. 🙂 V katero smer pa razmišljaš?
Menda tudi VW, BMW, Audi, itd. niso več tisto, kar so bili včasih. Vse več plastike, zaostreni "okoljski" standardi, zmanjševanje stroškov, je naredilo svoje. 😏
Moram priznati, da so Mazde bencinarji meni spet povrnili zaupanje v to znamko in sem zaenkrat zelo zadovoljen. Zadnje čase torej samo tankam bencin in redni servisi. Če bo tako, bom kar ostal pri Mazdi, ker mi je všeč notranja in zunanja oblika, lega na cesti in enostaven neproblematičen motor. 🙂
Počasnih? Zakaj pa počasnih pozimi? Ok. Če je dež ali sneg, če pa imaš dobre zimske gume lahko lepo, varno in hitro voziš tudi z zimskimi gumami.
"Potem sem kar celo leto vozil zimske, tistih počasnih 10.000 km /leto."
Torej tudi poleti z zimskimi, in so bile verjetno dovolj varne pri hitrostih do približno 120 km/h. Si pa mislim, da bi bile že nevarne pri 160 km/h, sploh na takem malem in starem avtu.
Tako je ja, dimenzija je ta ja. Mah, vseeno mi je za te gume. Avto bo šel do spomladi najbrž v prodajo, pa naj novi lastnik da gor kere gume hoče
Saj je bilo samo vprašanje časa (spremljam še druge forume). Štartaš na G194? 🙂
Glede gum sem imel na Corsi 10 let stare letne Continentalke z dovolj profila in ni bilo nobenih razpok, za vroč asfalt so bile po občutku še čisto OK. Potem sem kar celo leto vozil zimske, tistih počasnih 10.000 km /leto.
Drži, samo vzrok ne bi bil omenjeni, ampak folk je naiven in prehaja na razne pelete ipd ...
Pa tudi večje izsekavanje ter veganizem in ostale gluposti jasno zvišujejo cene.
Si kdaj videl da je zelenjava dražja od mesa in da so drva za kurjavo tako megalomansko draga?
Zadeva je pač v tem da želijo staro šolo oziroma ustaljene tirnice uničiti in nam svojo ideologijo vsiljujejo. Kapiš?
Kdo? Zadeve se spreminjajo, še posebno po 2 velikih motnjah v zadnjih 3 letih, Covidu in vojni v Ukrajini. Vlade po svetu so morale ukrepati, bolj ali manj posrečeno (helikopterski denar), in tudi ljudje smo se odzvali bolj ali manj posrečeno (navalimo na energente, ki so cenejši, obrtniki, kmetje so izkoristili priliko).
V vsaki taki krizi nastanejo ogromni stroški (škoda zaradi ustavitev proizvodnje, v času Covida, škoda v Ukrajini), ki jih potem nekdo plača. Se pa v vsaki krizi najdejo tudi "vojni dobičkarji", ki enormno zaslužijo, kar povzroča dodatne stroške, ki jih dodatno plača raja. Tako je vedno bilo in verjetno vedno bo. Ostalo so nijanse.
Ja, samo ko si pa omenil plinski pogon ti lahko še povem da je šel še enkrat gor, hkrati pa se v garažnih hišah in na nekaterih ulicah tudi omejuje njihova uporaba oziroma je postal totalno zgrešena investicija razen v kolikor gre za mestni avtobus ; iz izkušenj ti lahko povem da zadeva zelo smrdi in je povsem neuporabna ter imam rastlinje na vrtu bolj zasmrajeno in zaplinjeno ko sopiha v klanec.
Napisal sem, da se bo kurilno olje oz. dizel uporabljalo za ogrevanje + proizvodnjo elektrike v obstoječih plinskih kotlih, elektrarnah. Torej mnogo več, kot v prejšnjih letih, kar pomeni povečano povpraševanje in verjetno višje cene.
Poglej si cene dizelskih verzij kako močno padajo in večina se jih otepa.
Še do 3 leta nazaj nihče ni hotel imeti bencinske nemške svete trojice, samo dizelsko, danes pa je zadeva obrnjena..
Predkratkim je sovaščan prodal Golfa III bencinar z vso možno opremo, 1.8 automatic, letnik 1997, za 3000€, znanec iz sosednje občine pa prodaja še vedno IV-ko diesel in nihče mu ne da več kot 500€.
Zakaj? Preveč jih je, diesel je drag, večina črpalk je zaprtih ali pa imajo omejen delovnik. Lep primer tega je na Dolenjski cesti malo pred koncem Ljubljane v smeri proti Kočevju, kjer so večinoma zaprti na obeh straneh.
Da o tem kako se mnogi prepirajo ko pridejo večkrat na dan z različnimi vozili in delovnimi stroji iz sosednjih občin in jih zapirajo pipe ne govorim. Noro! To se bo poleg nutrijaškega plesal še bušmanski ples...
Sem že večkrat tukaj objavil, kako se pri nas oblikujejo cene bencina/dizla, po v vnaprej znani metodologiji/enačbi, pa še kar neka namigovanja...ne razumem.
Cena dizla pa predvidevam, da bo šla na mediteranskem trgu še gor, ker se sedaj marsikje uporablja namesto zemeljskega plina.
In ljudje smo racionalni, prej smo kupovali dizelske avte, ker je bila računica ugodnejša (cenejše gorivo + nižja poraba), sedaj pa je ostala le še nižja poraba, ki niti ne kompenzira več višje cene dizla v primerjavi z bencinarjem. Čista kmečka logika.
Kaj, sploh ne bi več vozu dizla mazdo? Si imem kdaj slabe izkušnje z dizlom al imaš že skoz bencinarja?
Imel sem jo 2 leti, bila je ohranjena kot nova (brez najmanjše praske), potem so me pa pogoste regeneracije spravile ob živce. Predvsem, ko noben mehanik ne zna (ne more) z gotovostjo ugotoviti, v čem je težava oz. ti rečejo, da je vse super. Eni bi čistili saje, drugi bi menjali injektorje,... jaz pa plačeval te poskuse.
V bistvu ne... če gledaš samo skoz oči porabe. Če pa gledaš kot celoten paket, užitek v vožnji in ceno, ki sem dal zanj pa absolutno da. Sem probal 165KM bencinarja pa me je pustil čisto hladnega, takoj nato pa tega in ko ti srce zaigra, ko poženeš v klanec na Kurešček pač veš kaj moraš vzet. Res nisem dobil možnosti sprobat 2,5 mašine, ampak me je minila tako cena kot menjalnik, ker bi za oba skupaj leta 2019 moral plačati skoraj 38 jurjev €. Za tega sem dal s popustom pa 29 jurjev in enostavno ni bilo sploh za razmišljat.
Ja, M6 G165 ob prehodu z dizla deluje zelo zelo leno. Ampak ko se jo navadiš, je super. Sam nikoli več ne bi šel nazaj.
Čisto možno zgolj šlamparija glede datumov (to je še najmanj, kar se ti lahko na teh servisih zgodi). Kateri datum pa je v digitalni knjižici? 2 tedna prej je sicer ravno prav dolgo obdobje. 🙂 In, a nismo tukaj rekli, da se olje pri dizlu menja pri 10.000 km? 😀
Se mi zdi pa zanimivo, zakaj letos po opravljenem servisu nisem dobil ankete, prejšnja leta pa. 🤔
Res ne razumem nekaterih. Kupi najlepši avto, doplača nekaj % še za najlepšo barvo, gor namaže še drago keramično zaščito, potem pa je dodatnih 100 € na vsaki 2-3 leti problem in to za eno najbolj pomembnih komponent avta - gume, tako glede varnosti, kot tudi udobja. 😮
Malo se hecam. 🙂 Znanec (škrtarica) se je nekaj let vozil delat v Nemčijo (star MB E) in klepal veliko km z Nexen gumami, ki jih je v Nemčiji dobil zelo poceni. Rekel je, da je z malo več previdnosti OK. Nikoli ni imel nesreče.
Pogrešam test nekaj let starih zimskih gum (na kar je opozoril tudi Boss). Verjetno se strinjamo, da so občutki na cesti slabši od občutkov novih. Koliko slabši, pa na pamet težko vemo. Kakšne lastnosti (v primerjavi z novimi) bi imela recimo Continentalka TS860 po 2 zimah in prevoženih 40.000 km? 🤔
Sem v svoji 34 letni šoferski zgodovini vozil kar nekaj različnih znamk in tipov avtomobilov, 99% od teh z ročnim menjalnikom. Razen Zastave se ne spomnim avta, ki bi se slabo prestavljal. Tudi Clio Storia, ki ga imamo trenutno za tretji avto (dokler ne nejdem dobre rabljene bele Mazde 2 😀), se prestavlja "kot puter" in ga je užitek vozit (do 100 km/h 😀), tudi ker me spominja na čase, ko je avto imel za moj okus ravno prav opreme (ABS, servo volan, sprednje el. šipe, ročna klima, daljinsko centralno zaklepanje, avtoradio, voznikov sedež nastavljiv po višini).
Jaz sem bil zadnjič tudi blizu ničle na števcu, ki sporoča doseg. Šel tankat: 39,94l. 😃
Bravo, da si se spomnil. 👍 Poskus se je končal pri -17 km pri prvi OMV črpalki. Natankal sem do konca, 43,8 l, to pomeni, da je notri ostalo (pri -17 km) še cca 8 litrov bencina (Mazda 3 2014-18) ima menda 52 litrski tank.
Sem za poskuse, me mikajo izzivi, ne bi pa rad v težave spravil sina, ki tudi uporablja avto. In danes sem bil spet pred dilemo, a natankat, ali probat kakšnih 50 km v minus. Na koncu sem natankal vse 3 avte na polno.
A gremo probat, kdo si več upa? Zaenkrat imam -17 km. 😀
Kadar ju sam uporabljam, ne, kadar pa v nedeljo ali praznikih sosedi, pa zelo. Na terasi počivam, si za kuliso naštimam lepo glasbo, potem začne sosed nažigat z industrijskim sesalcem ali vapom. Za popenit. 😃
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Tile moje odgovore je treba brati kot odgovor na Alexovo hvaljenje - vse kar imam jaz, naredim jaz, je najboljše. 😂
Zdaj pa zares. Za CX-30 je X186 najboljša izbira, ker ni na voljo še boljšega, a tudi bolj požrešnega G194. 😀
Če po spletu iščeš težave glede motorjev X186, jih ne najdeš, vsaj jaz ne. Tudi na Mazdinih servisih so jih po nekaj letih previdnosti začeli hvaliti.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani