Zelo vrjetno bom kupil mazdo 6 CD 140 GTA. Dobim jo za zelo dober denar in bo to avto za starše. Zanima me kaj je še potrebno paziti poleg famoznega DPF filtra. Avto ima 270 k km in po prvi vožnji nisem opazil nekih hudih napak. Sklopka lepo zagrabi, motor je čist in teče mirno. Glede na to, da 2.0 motor še nima ketne je veliki servis na vsake 120k km oz. bi moral biti narejen pri 240 k km? To vrjetno ni bil narejen in je strošek dobrih 400€. Je še kaj takega na kar je potrebno biti pazljiv?
Če pelješ k mehaniku, boš mogoče stran vrgel nekaj €, lahko pa jih tudi prišparaš nekaj 100 ali 1000. 🙂
Namreč, pri taki vožnji, kot si jo imel ti, x motor večino časa ne porabi nič.
Bi pa bilo končna poraba definitivno pod 5 l/100...prej bližje 4.
Namreč taki pogoji so idealni za x motor. Ne pašejo pa mu klanci, kjer poraba hitro naraste. Se pa to veliko bolj kompenzira po klancih navzdol.
Veliko bolj, kot pri dizlu.
Sem imel podobno izkušnjo z dizelco pred nekaj dnevi. Od Kopra do pod Belvederja (cca 9 km), strogo po omejitvah, ravna cesta in je bila poraba do tja, pred klancem proti Strunjanu, 3,5l/100. Tako, da ja. Res se da vozit z obema avto a res šparovno.
@Alex, (že) spremljaš regeneracije pri novem x motorju? 😄
Da ne bo preveč krega tole objavljam zgolj zato, da se vidi ob idealnih pogojih kaj se da naredit s porabo in predvsem koliko vpliva hitrost nanjo.
Enakomerna vožnja 50-60km/h od tankanja. Brez ustavljanj, semaforjev, klancev in po 8,3 kilometra kaže povprečje 2,6l/100km
Kasneje še nekaj odsekov regionalke z omejitvijo 90km/h in nekaj vožnje tudi v mestu, kjer sem pazil na to, da sem lepo lovil semaforje. Sreča je bilo prometa skoraj nič. Slikano doma po 34 prevoženih km, ko sem parkiral - 3,8l/100km
Moram rečt, da tole je skoraj tolk dobr kot Alexov X-motor 🤣
V glavnem, če bi večino vozil regionalke in nič AC-jev ter mest si upam trdit, da sem na povprečju pod 5 litrov/100km.
Evo tole smo se zadnjič pogovarjal in sem imel včeraj ravno ugoden remaining pa sem rekel grem probat - pri 48 km mi je vžgalo lučko. Kok je še fore @Janez007?
Pri tvoji porabi bi lahko naredil še 10x toliko, kot ti je kazal Mazdin računalnik. Pa recimo po inženirsko pol tolk (rezerva), to je še 70 km. Torej, ko kaže doseg 0 km, je notri še vsaj za 50km goriva. 🙂 (če se ni Mazda zmotila pri navedbi prostornine - 62 litrov 😜)
Dobro, ampak če ne zaupaš digitalni servisni knjigi, potem džabe da kupuješ auto
Vprašanje čemu potem sploh zaupaš v življenju
Videl in doživel sem že marsikaj. 😉 Grem spet na drugo področje - spomnim se renomiranih slovenskih uvoznikov električnih aparatov, ki so ponarejali certifikate. To je bilo še v časih pred vstopom v EU.
Če je lepo porihtan,zakaj se sploh prodaja.....🤔🧐🙃
In če mene vprašate, bi se prej prodal, če se popravilo sploh ne bi omenjalo, sploh pa, ker ima že itak tako malo km, da vsakega potencialnega kupca oba podatka skupaj samo šokirata. In seveda prodal po tržni ceni okoli 17.000, ne pa 25.000. 😮
Temu print-outu jaz ne bi ravno verjel, tudi eservisna knjiga verjetno ni več secured, tako da....podobno kot potrdila (original in fake) za covid cepljenje, in druge zadeve...
Imaš prav, a v tem primeru dvomim. Ves čas ga je imela pravna oseba, ves čas na istem servisu.
V digitalni Mazdini servisni knjigi pa itak ne piše nič posebej uporabnega. Menjali so motor in turbino in to v digitalni servisni zgodovini sploh ni zavedeno. 🙃 Vse ostalo, tudi mnogo nepravilnih podatkov pa je, že če sodim po svojih.
So vam na pooblaščenem Mazda servisu že kdaj kaj menjali pod garancijo? Ste dobili potem kakšno potrdilo o menjavi, da imate v svoji dokumentaciji dokaz? Sam se ne spomnim. A ni to vsaj nenavadno, če že ne čisto neprofesionalno?
Takšne stvari se ne govori javno, naj še kdo drugi trenira.ALEX je JANEZU dolžan vsaj pizzo in pivo
Tega ne privoščim nobenemu, niti @Alex Bilo pa je tako, da je bila plastika rahlo podrsana. Podobna zadeva (v resnici veliko hujša - še velika vdrtina) se je na črnem odbijaču Golfa II s toplotno pištolo sanirala praktično do nevidnosti. Tu pa s počasnim segrevanjem in približebvanjem z majhnim modrim plamenom dolgo časa nič, potem pa naenkrat deformacija. 😩 Na pamet bi rekel, da gre pri črni plastiki Mazde za poseben material, verjetno kakšno ekološko reciklirano plastiko, ki na Mazdi doživi zadnji cikel uporabe in je potem samo še za v smeti.
Po moje naneseš gor kako stvar, da je proti uv žarkom. In, da, se umazanija ne zažre noter. Je pa najbrž sonce glavni faktor pri tej zbledelosti.
Naj bi pri tej stvareh pomagal fen. Segrevaš plastiko toliko časa, da postane zopet lepo črna. Nisem še naredil preizkusa, tako, da ne vem če je to res ali bolj mit. 🤔
To sem sprobal z veliko previdnostjo na CX-3 in jo uničil. 😔 Potem sem naročil novo ... takrat cca 180€ + delo.
Ne moje. 😊Če jih ne vzdržuješ, se to zgodi. Na moji bivši 6-ki so bilie strešne sanke (črna plastika) še vedno po 18 letih lepo črne, skoraj kot nove. Na nekaterih 6-kah so pa sive barve.
Me firbec matra, ali te začite gume, plastike dejansko ščitijo pred razgradnjo, ali celo razgradijo zgornjo plast, ravno toliko, da vedno izgleda sveža? 🤔
Večini ljudi,so te plastike celo lepe. Sicer pa imajo vsi novi suvi plastike. Gelipterja je že rešila pred opraskanim lakom. Malo se pozna na plastiki, a na laku bi bila vrtina. Tako, da je ta plastika zelo dobra zaščita pred pacienti na parkiriščih. Pa tudi je kar kul. 😊
Enim so plastike všeč, drugim niso. So pa nek trend in tudi zelo drage, če jih je treba zamenjat.
Pri starejših avtih s plastičnimi obrobami nikoli nisi videl in zato vedel, ali je pleh pod plastiko zdrav ali gnil. Sam pa rad vidim in vem, ali je avto OK ali ne.
Podobno, kot me je motilo pri CD175, ko niti tester ne pokaže, v kakšnem dejanskem stanju je motor, predvsem injektorji. Pri bencinski me to niti ne moti, ker je po statistiki možnost okvare cca 3x manjša.
Kolega ima Volvota D4 in se mu na cca 1500 km prižge lučka za olje. Dotoči 1 liter in vozi do naslednje lučke. Nima pa menda šibke, da bi lahko preventivno preverjal nivo olja. Pa tak avto, ki je stal cca. 50.000€.
Sam imam rad zadeve pod kontrolo, tudi pri računalnikih na primer. Sem še generacija, ki je uporabljala DOS operacijski sistem, kjer si vse "pošravfal" sam.. Potem se spomnim prvih stabilnih Windows - Windows 2000, pa potem XP, ki so nam dolga leta čisto zadostovali, tako da smo dobro poznali, kje se da kaj nastaviti. Potem so pa začeli v naslednjih verzijah (vse do danes) ta osnovna okna nastavitev premeščati na različne konce, čez pa polno šminke. Nekaj je tudi novih konceptov, ki so se razvili skozi čas 20-tih let, pri mnogih maskah pa v globini naletiš na enake nastavitvene menije, kot so bile v XP. Kot da bi hoteli skriti, da nove verzije v glavnem predstavljajo našminkirane stare.
Kaj je JANEZ morda zaposlen pri SELMAR DOO,ker je vse na tekočem naj pove za koliko se prodaja in kam so zginli strešni nosilci.
👍😮😃 Janez trenutno nima drugega hobija, pa si s takimi zgodbami krajša čas.
20.500 €. Zanimiva je primerjava zgodbe prodajalke in zgodbe renomiranega preprodajalca - z obema sem govoril. Kot da beseda ni prav dosti vredna. 😔 Ne vem če ni bila prodajalka vsaj tako nabrita kot preprodajalec (slednji skriva še nekje strešne prečke 😄 ). In v torek je bil še letnik 2019/1, danes pa je 2018/12.
Pa še to. Tega avta se spomnim še s konca lanskega leta, ko se je prodajal na Avtonetu za 25.000 € 🙃. Prodajalka je šla z ene sklajnosti v drugo. Ni si pa teh oglasov Mazd težko zapomnit, saj se pojavijo samo kakšne tri šestke bencinarke v celem letu.
Evola, danes sem šel tankat prvič po dopustu. Domet je kar velik. 👍
Je pa šlo noter 42 litrov. Tako, da me sedaj ta poraba malo bega. 🤔
Nič, enkrat bo treba iti do konca, v minus 70 km, še prej pa v prtljažnik postaviti polno kantico bencina. Najbolje, da to narediš ti @Alex, ker imaš nov avto še brez usedlin. 🙂
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če pelješ k mehaniku, boš mogoče stran vrgel nekaj €, lahko pa jih tudi prišparaš nekaj 100 ali 1000. 🙂
Povezava za deljenje
Deli na druge strani