To se najlepse vidi v Kranju ce prides z Jeprce. Po novem je tam sedaj samo tabla Kranj pomaknjena bolj iz mesta in 50.
Poprej pa je bilo Kranj - znak 50- znak 70 a znak 50
Neposodobljene karte za tablo Kranj sistem zmedejo in ne ohranjajo 50 ampak se preklapljajo 50/70/50
Moj se vedno, ker so ravnokarsnje mape iz 12/2017 pa se ni tega. Naslednje pa bodo ze to imele
Oz vsaj znak 50 ce bi bil pi kameri pomagal po novem. Ce ni znaka vlece iz navigacije ker znakov za naselje ne bere, samo okrogle. Med drugim zelo dobro bere tudi te iz svetlobnih napisov, znakov na tleh del ob cesti, ter v Italiji tudi 50 z znaka v primeru goste megle omejitev 50
Rabijo se kar nekaj dela ti sistemi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
kot voznik mazde ze skoraj 10 let ( dve 6tici ), sem sedaj kupil mazdo cx-7. Imam pa vprasanje, a kdo mogoce ve, ce se na prtljazna vrata da montirati kaksne nosilce za kolesa ??? glede na to, da imajo vse mazde plasticen spokler na vrhu prtljaznih vrat ( vsaj te ki sem jih jaz vozil ), ter zaradi tega niso thuletovi prtljazni nosilci kompatibilni za omenjeno vozilo...v primeru da jih ni pa kolebam med montazo vlecne kljuke oz nakupom stresnih nogic s preckami.
Hvala za odgovore.
jaz sem imel CX-7 in ti povem da zaradi velikosti avta ni ?lo druga?e kot kljuka in nosilec za na kljuko.
1. Stre?ni nosilci - monta?a so NO?NA MORA na tem avtu, najprej za?ravfa? notri navojno palico, na to palico potem prtlja?nik, pokrov?ki gor, pokrov?ki dol, koliko priviti da ne zvije? pleh itd itd itd....(imel prvo generacijo)
2. zadnja vrata ?e si aktivna oseba bo? potreboval...vsaki? kolesa dol gor za odpiranje...no go...iz avta se ?e tako slab?e vidi nazaj...
Tako da ?e res rabi? bi ti svetoval kljuko, kljuka in prtlja?nik se dobi za 500? skupaj ampak ti ne bo ?al. Mogo?e jo pa ?e ima?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zanimivo - pod minus - knocking noise of engine - o?itno bo res pribli?ek dizlu :)
According to Mazda, there?s nothing inherently bad about this knocking phenomenon. It?s a necessary concession to the complex, on-the-fly switchover between ignition types. The automaker plans to mask the sound, likely using insulation around the engine to make it less noticeable.
Mazda is predicting about 188 horsepower and 170 lb-ft of torque from the 2.0-liter Skyactiv-X. Today?s 2.0-liter Skyactiv-G engine, as fitted to the 3, makes 155 horsepower and 150 lb-ft of torque, putting the X on a similar plane as the uplevel 3?s 184-hp 2.5-liter four. Mazda further claims the X will be up to 30 percent more efficient than the smaller Skyactiv-G. We?ll try to confirm those claims when we eventually test a production-spec Skyactiv-X in about two years when the next-gen 3 reaches dealerships.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zanima me, ?e je kdo najemal rent a car na Portugalskem in kateri?
Namre? ne vem, kateri so sigurni in po?teni.
jaz sem ga ampak kar nekaj let nazaj. Vedno ima? standardne - sixt, europcar, avis...itd. vse opcije in cene so vedno online. Ponavadi se kaki manj?i te?ko kosajo z velikani.
?e slu?ajno leti? z ryan ali podobnimi ti ?e sami ponujajo to mo?nost malo cenje.
Vpra?anje - rabi? ti to od - do en dan, ali pa misli? dalj ?asa kruzati po Portugalski
Joj joj joj. Nazadnje se bo ?e izkazalo, da sem zlaganega EURO 5 smrdljivca pretopil 'last minute' v EURO 6 smrdljivca.....?e dobro da mam ?e 3 bencinarje doma, da se bom lahko sploh do ?tacune zapeljal....
WTF??? To je neposrednja gro?nja, oziroma TAKOJ zamenjaj vozilo, druga?e te bomo zjebali
?Ljubiteljem dizlov v globok premislek: kako boste pri?li v slu?bo ali bolni?nico ob nezgodi oziroma po opravkih v mesto, ?e va? dizelski avtomobil ne bo imel dostopa? To?no to vpra?anje roji trenutno po glavi ne samo nem?kim me??anom, ampak tudi vsem tistim, ki se dnevno vozijo v evropska mesta,? izpostavlja Vojko Bernard iz Alpe Adria Green.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa ?e nekaj povezano s to temo - kaj pri?akuje? od na?e vlade. Dobro homologacija ne re?em, ampak tole v bold....ni?esar ne izpustijo!
In?pektorji Fursa so vzeli pod drobnogled fizi?ne osebe in pregledali dokumentacijo za obdobje med letoma 2011 in 2013 v 31 homologacijskih centrih, ki izdajajo potrdila o skladnosti za predelano vozilo.
Ko so te podatke primerjali ?e s carinskimi podatki, so ugotovili, da ve?ina lastnikov osebnih vozil, registriranih v Sloveniji, ki so jih odpeljali na predelavo na plin v tretje dr?ave (najve?krat na Hrva?ka, v Srbijo, Bosno in Hercegovino ter Makedonijo), ob vrnitvi v EU oziroma Slovenijo carini ni prijavila vgradnje plinske naprave.
Uvozne dajatve za plinske naprave niso bile pla?ane v 167 primerih. Furs je kr?iteljem naknadno nalo?il pla?ilo v skupnem znesku 29.274 evrov in izrekel 76 prekr?kovnih ukrepov, so navedli na spletni strani finan?ne uprave. V tujini ni nujno cenej?e
V upravi opozarjajo, da je fizi?na oseba oziroma lastnik vozila vgradnjo plinske naprave v vozilo, ki je bila opravljena v tretji dr?avi, po vrnitvi v EU dol?an prijaviti carini in vlo?iti carinsko deklaracijo za sprostitev v prost promet. Pri tem je treba pla?ati uvozne dajatve za plinsko napravo in stro?ke monta?e: obra?unata se carina po stopnji 10 % in DDV po ustrezni stopnji, ki je dolo?ena v dr?avi ?lanici EU, v kateri se blago spro??a v prost promet.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak tole pa je zaskrbljujo?e, sedaj je trend kazanja prstov na dizle...in to zgolj osebni promet. O?itno so ljudje najbolj preprosti, da se po njih u?ge, nikjer nih?e ne omenja kak tovorni promet ali ?e kaj ve?...
Namre? za voljo re?itve avto industrije bo o?itno trend sedaj ?el v smeri re?evanja podjetij, in ne okolja (?loveka pozabimo). Zaradi 'zaskrbljenosti' bodo sedaj dra?ili bencince, ljudje so pahnili v paniko in mno?i?no prodajajo dizle...
?ez nekaj let ko bo? imel na voljo zgolj velik bencinski motor in elektriko, pa bo nekdo spredvidel (mogo?e), da to ni re?itev za Co2, kaj bo pa potem?
V vseh letih ?e nisem videl neke re?itve, ki bi rekla 'denar od tro?arin, davkov na Co2 itd bomo porabili za gradnjo javnega prevoza...' Popolnoma vse je usmerjeno v avto industrijo, kolk bom izgubil, kako bom nadomestil, jebe? zrak.
O?itno mazda ve kaj dela....verjetno bo treba sprejeti ?e kake ukrepe, da se bo za??itilo EU proizvajalce...
Pa resno se spra?ujem, kako na?i vrli davkojemalci ?e niso uvedli dodatne takse pri registraciji na Co2, kaj ?akajo? To je ?e dolgo v zahodni Evropi vir krpanja prora?una....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hybrid je okraj?ava za hibridni pogon... podalj?evalec dosega pa ne slu?i za pogon ampak za poganjanje generatorja, ki polni baterijo. To je v osnovi ?e vedno elektri?ni avto.
Ko pony express.....saj ga poganja motor, a ?e vedno je treba gont....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Problem pri Amperi je ta, da menda uradno ni mozno montirati vlecne kljuke... niti ne obstoja uradno noben prtljaznik za na streho... Menda je sicer Thule na zacetku celo imel neke nosilce za na streho... pa so jih kmalu zaradi nevemkaksnega razloga vzeli iz prometa ...
Jaz iz tega razumem, da elektricni avti niso ravno primerni za vleko prikolice ali prevazanja dodatnega tovora ... Zakaj je tako pa nimam pojma ... se niti nisem poglabljal... Sem to samo prebral nekje ...
Moje mnenje je, da je za elektriko se nekaj let prezgodaj ... To tudi dokazuje, da se se vendo niso uspeli dogovoriti o nekem enotnem standardu glede polnilnih postaj... in si tako prisiljen, da imas vec teh kartic za aktiviranje polnjenja, poleg tega moras s seboj tovorit tudi vec razlicnih prikljucnih kablov...
Res je, vsak dodaten upor ali obremenitev izven deklaravije (potniki in osnovna prtljaga) povzro?ajo eksponenten upad baterij ter njihovo prekomerno segrevanje, vse je prera?unano na tisti minumum, ki zado??a normalnemu prevozu po cesti.
Za prave dru?inske, oz normalne avte bo ura resnice z elektriko morala priti slej ko prej.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
7C
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/letos-bom-kupil-rabljeno-letno-pnevmatiko-napaka/448633
Torej sem se vceraj pri 10C po mokrem vozil v smrtni nevarnosti z zimskimi, saj to veleva zakon....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani