Tale M6 G145 MT 45.000 km letnik 2019/1 je bila danes na Avtonetu rezervirana takoj, cena 18.999€. Rezervirala jo je firma, ki jo bo menda prodajala naprej ... Če koga resno zanima, morda lahko lastnico danes še prepriča z nekaj 100€ več gotovine, predno jo ta jutri odpelje na firmo v odkup.😜
Servis bi cenovno prišel cca 250€ ,5lit olja,filter olja in motorja,čep ter dezinfekcija klimatske naprave itd.
Vzel sem doma tudi kapljico olja,da vidimo kako zgleda novo sveže olje,jutri bodo rezultati....👍
Pa še nekaj o CX30 g122, porabo do Celja 15km sem imel ( na sliki )sicer tekoča vožnja v koloni a vseeno nizka....😊👌
Sem pa opazil sledi obrabe na volanu pri 23kkm.....🤔🧐☹️🥴groza!
To je to zaenkrat....
"Servis bi cenovno prišel cca 250€ ,5lit olja,filter olja in motorja,čep ter dezinfekcija klimatske naprave itd."
@Binibi ali je?In, ali si misli morda filter kabine? Poceni, če je samo filter kabine cca. 60 €, kje je potem še delo, po normativih predvidevam vsaj kakšne pol ure. 🤪
Glede volana pa sožalje. 😔 Smo vsi na isti ladji, razen @Alex😂
Malo za primerjavo, v torek 16.8 (4mesece od nakupa) sem imel prvi servis na yarisu. Prevoženih je imel 11000km, do servisa je se bilo 4000km ampak zaradi slabe ocene stanja olja smo rajsi dali prej. Vglavnem menjali so olje 0w8 (njihovo olje original toyota) 3,6litra, oljni filter, klima filter, razkuzili klimo, pregled in test hybridnega sistema, pred izpustom olja so dodali aditiv za spiranje motorja, dodali aditiv za ciscenje sob, pregled vozila in probna voznja. Cena je bila 195€. Meni se zdi cena super.
@Janez007Hah to je prva stvar k sem jo jst naredil, ko sem kupil tvojo so mi pripeljali korito na dopust, ker so me že prve dni takoj zmotile iglice in ostale smeti + smola in ostanki slane vode po rekvizitih.
Imam pa zgornjega, se mi prilega vredu. Morda je bil tudi že bolj uležan ko sem ga dobil. Ima oče spodnjo varianto v sedan verziji, pa skoraj preferiram mojega, ker se mi zdi da je ta spodji malo trša guma in se stvari malo bolj vozijo po prtljažniku, da zgornja guma bolj zagrabi.
Ima pa spodnji prednost da je višji rob, je očeta rešilo pred "katastrofo" k mu je kolega naložil šteko pira z dvema predrtima piksnama - mu je padla na tla pri nošnji in je nonšalantno vseeno naložil, brez da preveri če so vse cele. Kljub vožnji ni šlo nič več izven okvirjev gume, ne predstavljam si kako bi ta pir ven spravljal iz tepiha..
👍
Tudi sam sem mislil, da je stvar v zvitosti-neuležanosti, zato sem ga nategnil s težko macolo in sekiro. Mogoče bi se sprostil še kakšen cm, dvomim pa da celih 4 cm. Se pa strinjam, da je Gledring guma na otip in izgled kakovostnejša.
Še hujša katastrofa od piva (verjetno si mislil, da je bilo škoda piva ) se ti lahko zgodi, če se polije mleko. Če takoj res temeljito in globinsko ne očistiš, smrad v avtu postane stalnica. 😜
Naveličal sem se sesati prtljažno kosmato dno, kamor se zatakne res čisto vsaka najmanjša smet. 😔
Ker preferiram slovenske proizvode, naročim za Mazdo 6 https://www.gledring.com prtljažno korito v njihovi spletni trgovini https://www.withcar.si/, za Mazdo 3 pa v isti trgovini korito https://rezaw-plast.pl/, ker Gledring korita zanj ni bilo, ob naročilu 2 proizvodov pa častijo poštnino. Cena za oboje tako 70,70 €, manj kot eno originalno korito, pa še s PayPalom sem lahko plačal.
V praksi "izredno natančno prileganje" pomeni, da je bilo prejeto korito 4 cm prekratko. 🙃
Zadevo reklamiram in korito brez težav zamenjajo (dostavna služba pripelje novo in odpelje staro) s poljskim gumi-plastičnim koritom REZAW_PLAST. Tukaj moram res pohvaliti WITHCAR, ki je reklamacijo rešil prijazno, hitro in učinkovito.
Za moj okus sta koriti REZAW_PLAST celo boljši - lažji in bolje se prilegata. Koliko bo utrdela ta gumi-plastika čez nekaj let, pa vidim na zimskih tepihih istega proizvajalca, ki so stari 4 leta in še dokaj OK. Po občutku je REZAW_PLAST korito pol lažje od original Mazdinega korita in tudi nekoliko lažje od Gledring korita.
Tako jaz to razumem! Ampak pri meni včasih pri 40 km že vklopi rumeno lučko, sepravi imaš od tam še 100 km fore. Nisem probavam, vem pa, da natankam tankrat skoraj 50 litrov. Ponavadi tankam na 1/4 tanka, ker drugače ne pridem do službe in nazaj, pa še pumpe ne obremenjujem
Rumena opozorilna lučka se je pokazala že pri dosegu okrog 50 km.
Sicer ima Mazda 3 l.2018 tank volumna 51 litrov, Mazda 6 istega letnika pa 62 litrov. Verjetno ni mišljeno, da motor vase pocuza do konca tudi vse usedline z dna.
Lahko potrdim @Alexovo teorijo. Tisti zapisi na poraba.com so popolnoma neverodostojni in lazni. Veliko voznikov avtorju spletne strani placuje, da prikazuje manjso porabo samo zato da so na vrhu in potem lahko kolegom v gostilni kazejo kaksni carji so.
Prav tako iz zanesljivih virom vem, da lastnik portala prejema podkupnine od firm (predvsem KIA ter VW), da namensko kaze par % manjso porabo od konkurence.
Zakljucek: Tisti podaki so vsi fake in edina resnica je to kar pravi @Alex
Če sodim po sebi, lahko porabo istega avta z načinom vožnje po isti cesti spreminjam od 6.0 do 9.0 l/100 km. 🙂
Če imaš prav, potem sta KIA in VW zelo slaba sponzorja oziroma ostale znamke boljši 😃
Smo že ugotovili za te zapise, da niso dovolj natančni in verodostojni. Veliko voznikov, v želji, da bi bili pri vrhu razpredelnice, vpišejo kar ene podatke, ki nimajo veze z realno porabo. Pravi podatki pridejo s terena s strani voznikov in ne raznih tovarniških obljub.
Tako, da vem, kako je s temi porabami na terenu od voznikov razno raznih kii.
Na podlagi česa (katerih podatkov) pa potem tako vehementno trdiš "Kie so požrešne vse po vrsti." ? Si jih vozil in meril njihovo porabo, tako kot za svoji šestki in sedaj CX-30? 😮😉🙂
Tudi X186 kolikor slišim, ni kakšen presežek, sploh glede na to, da je mnogo bolj komplicirano narejen. Vemo pa kaj to pomeni, če začne kaj zafrkavat. 😔
In če spodnji podatki držijo, je CX-30 le cca 2,5% lažja od Mazde 6.
Tale M6 G145 MT 45.000 km letnik 2019/1 je bila danes na Avtonetu rezervirana takoj, cena 18.999€. Rezervirala jo je firma, ki jo bo menda prodajala naprej ... Če koga resno zanima, morda lahko lastnico danes še prepriča z nekaj 100€ več gotovine, predno jo ta jutri odpelje na firmo v odkup.😜
S porabo cx30 sem vedno bolj navdušen. Koper-Verona-Koper, povprečna poraba okroglih 6l/100,tempomat na 135-140.
S tem avtom je res nenaporno potovati. In ja, je res bolj tih pri avtocestnih hitrostih od MOJE 6-ke. Najbrž je razlika tudi ta, da ima 6-ka 19" širino gum 245, cx 30 pa 215 in 18". Že sama teža koles je manjša pri cx30.
Te prvovgradne gume Bridgestone naj bi bile po testih tudi med tišjimi gumami, tako da vse skupaj res pripomore k prijetnejši vožnji. 👍
Edina stalnica na tem svetu je ta, da se vse spreminja. 😉 Zdaj si se Alex začel obremenjevati še s porabo. 🤣
Meni je včeraj M6 G165 Lj-Lendava-Lj na avtocesti žrla 7,2 l/100 km, hitrost pa 100-160 km/h. Z dodatnimi 60 km po navadnih cestah pa 6,9 l/100 km. Povprečna poraba zadnje leto je 6,6 l/100 km, na Mazdi 3 G120 pa 6,2 l/100 km. Prav zadovoljen sem z Mazdami bencinarkami, do sedaj niti ene težavice z njihovim motorjem.
Spet posploševanje. Ugotovili smo, da je dizle (vseh znamk po vrsti, brez izjem, ne samo mazdine) ubila kao ekogija. Pri prvi seriji, pa tudi drugi so se Mazdini dii izkazali kot zelo dobri z malo okvarami. Ni bila mazda zastonj skozi vsa leta med prvo trojico znamk na svetu med zadovoljnimi kupci kot tudi po okvarah. Tako, da je moje mnenje, da trenutno imajo vse znamke probleme pri dizel motorjih z eko navlako.
A je pri tem odgovoru važen vzrok (ekologija) ali posledica (zanič avti)? 😃
Od avta do avta (tudi Mazde dizel) je seveda drugače - kaj bi tukaj lahko manj posploševal, ker človek ne sprašuje po konkretnem vozilu in njegovi znani zgodovini?
Pri nakupu avta, še posebej rabljenega, moraš imeti tudi srečo. Na Mazda Slovenija sem iz prve roke dobil informacijo, da turbine crkujejo brez ugotovljenega pravila, tistim, ki jih terajo na polno in tudi tistim, ki jih maksimalno čuvajo. In tudi ne crkujejo, tako prvim, kot drugim. Podobno je z injektorji in drugimi težavami dizlov, kar se lahko vsak prepriča na različnih forumih.
V obratovalni strošek je poleg goriva treba všteti še morebitna večja popravila (turbina, injektorji, ...), verjetnost teh se s prevoženimi km in starostjo poveča. Drugače pa pri 200.000 (realnih!) dva avta nista več enaka. Eni imajo že kar pestro servisno zgodovino, pri drugih pa samo redni servisi. Za eno Mazdo dizel te generacije (okrog 2010) vem, da je brez večjih stroškov prevozila okrog 350.000 km, potem so jo prodali. Možno, da se ti bo z nakupom dizla računica čisto dobro izšla. 🙂
Do sedaj mi še noben zaposlen na Mazdi ni priporočal nakupa rabljenega dizla. 😉 Bencinar mora biti japonski, dizel nemški, tako pravijo.
Pri nakupu želim veliko sreče (poleg obveznega temeljitega strokovnega pregleda vozila).
Točno. Sem pa opazil, da kompresor kar lepo pomaga motorju tam okoli 2000 obratov. Takrat prav zaživi in imaš napol občitek, da ima majhen turbo.
Tudi poraba, sedaj sem pravkar pribrzel iz Portoroža, se je zaustavila pri 6,3.
In sva bila z enim bmw-jem najhitrejša na cesti. Res je užitek vrteti ta motor na obratih. Me spominja kar precej na mojega bmw 2002. 😊
Poraba mi ni toliko pomembna. V bistvu ti pije kot kak kombiali majhen avtobus.Benzibar, da, ale turbo. Dizel je vsekakor boljšaizbira.
Jaz sem imeltudi na preizkušnji ta močno benzinarko in tudi dizelco, 175. Obe avtomatik, seveda. preden sem se odločil za, dizelco. Benzinarka me ni in ni prepričala. Ta motor bi bil super, po mojem skromnem mnenju, če bi imel turbino ali dve. Potem bi bil raketa.
Ampak jaz ne kupujem nikoli novega avta.
Je pa res, da vsak ve, kaj potrebuje in kaj pričakuje od avta. In kaj mu je pri avtunajbolj pomembno. Sem za dizla...
V glavnem, to o nezanejslivostimazdinih dizel motorjev je le mit.Enako kotravna zemlja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja volan - ko bo moj tak, gre gor pravo usnje pri avtotapetniku.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani