Višji profil, več varno prevoženih kilometrov,si verjetno hotel napisati. 😊
Vem, vsak se kdaj zmoti. No, ne prav vsak. 😉
Ker večkrat omeniš Alex, da imaš kar težko nogo in ker smo že tudi večkrat ugotovili, da je dejansko stanje praviloma obratno od napisanega, bodo tudi gume z dobrimi 9 mm profila zate dovolj stabilne😃.
Pri meni so dobro zapisane zimske Continental TS850/860 in Dunlop Wintersport 5. Vozil sem pa že Fulda, Semperit, Sava, Toyo, GY, in še kakšne. Naslednjič vem samo to, da GY zimskih ne bom več kupil - niso me prepričale, sploh pa glede na ceno in ime znamke. Površen odlitek lamel (nekatere lamele so sem in tja zlepljene) in po 4-ih letih guma izgleda krhka - jo asfat trga namesto brusi.
Evola, zmerjeno na sredini profila z najbolj natančnim digitalnim kljununastim merilom. Na "frišnih" gumah. 😉 Ja, imajo več kot 9 mm profila. Se pravi več kot Dunlop in GY. 😉
Tehnologija gre povsod naprej, tako tudi pri gumah. Seveda to niso drastične in velike spremembe.
Vsako leto je to mogoče 2-3% izboljšava na posameznih segmentih.
A v par letih se že lepo pozna.
Alex dela v gumarski industriji? 😮😀
Se bojim, da je to tako kot pri praških. Že 40 let gledam reklame, ko je vsako leto nov 40% bolj učinkovit. Potem mi pa kaže žena sveže oprano zaflekano majico od navadnega solatnega olja, ker flek s 700.000 x bolj učinkovitim praškom kot pred 40-timi leti (1,4 na potenco 40) ni šel ven. 🙃
Zato pa se preizkuša gumo in točno veš, kako se obnaša nova, po par letih, v dežju, na suhem, v snegu... A kaj, ko določene firme z novimi modeli zaspijo.
In potem so te iste gume med slabšimi.
Torej kupuješ gumo, ki je nisi sam nikoli preizkusil in nimaš pojma, kako se bo obnašala? Hvala, pa poročaj.
Seveda je kakovost prva, problem nastane, ko je kakovostnih 20 znamk in med temi izbrati vozno najboljšo za pravi denar.... 🤔
Če pa ne gledaš na denar pa kupiš najdražjo in nisi nič zgrešil.... 👍
Moraš pa vedet, da je tista za za četrtino nižjo ceno enako kvalitetna, mogoče celo boljša na cesti in potem tehtaš kaj naredit.... 🤔
Samo problem je, kako vedet, da je enaka ali boljša. Nekaj povedo testi o novi gumi, ne pa vsega o obnašanju iste gume po 3, 4 letih - ne starajo se verjetno vse enako hitro in na enak način. 🤔
Kot je z naslova vidno bom 1 vozilo parkiral v garažo ali bo to 1 ali 2 leti še sam ne vem točno. Razlog odjave vozila je da bo partnerica leto ali mogoce 2 leti doma in ne rabiva 3 vozil v cestnem prometu.
Zato sva se odlocila da odjaviva belo GTA in jo počasi popraviva kar je za popravit
Menjava sklopke
Barvanje zadnjega odbijaca, pokrova motorja, premik vezne stene spredaj saj spredni odbijac gleda grozno ven
Dodatna zvocna izolacija
Vgradnja novih zvočnikov
Obnova zavornih klesc, nove zavorne cevke...
Generalka na motorju...
In ce bo vse po planu bo na koncu priletel se kompresor da bo vozilo bolj poskocno
Zdaj pa se na vas obracam ker sem res nou v tem kako vozilo pripraviti na zimovanje zacetek zimovanja 10.10.22
Seveda kompletno ciscenje in globinsko sesanje definitivno
vozilo se bo lepo dvignilo pobralo gume dol da ne bodo le ta jajcasta
V vozilo bom tudi vrgel posodico za pobiranje vlage
Je se kaj taksnega kar ne smem pozabiti?
Vsa mnenja dobrodoslaaaaa
Samo komentar.
Če vsaj pol tako lepo skrbiš za ženo, si odličen mož. 🤭 In, ali bo ostalo še kaj denarja za ogrevanje, elektriko, če boš toliko vlagal v Mazdin pleh? 😮
Naslednjič pri autodoc uporabi funkcijo klepeta - pač jih lepo vprašaš, če del, ki si ga izbral, ustreza tvojemu vozilu (če nisi prepričan). Poveš št. šasije (VIN) in oni to "duplo" preverijo. Če ne paše, ti pošljejo povezave, kateri deli ustrezajo. Potem odpade skrb pred napačnim naročilom - da bi pa napačno stvar poslali, se mi pa še ni zgodilo. Tok tok. Pa sem že več kot 10-krat naročil ...
Saj sem klepetal. Še preveč. 😃 Njihova priporočila pa so enaka, kot jih da njihova spletna stran, če vneseš model avta in VIN (to imam tudi shranjeno za vse avte). Sam sem zafrknil z modelom avta. To kar so mi pa ponudili danes na osnovi klepeta, je bilo pa čisto neuporabno, ker so zamenjali model 2 avtov in njuni VIN številki... začutil sem nekaj šlamparije.
Sem pa reševal reklamacijo na Autodoc. Že 12. avgusta sem reklamiral 3 kupljene izdelke od 11-tih. Eden je imel napako, druga 2 sem želel zamenjati zaradi moje napake (napačen model). Imel sem doplačano 3.95€ za "varno naročilo". Vse OK, zapakiram, reklamiranim izdelkom priložim obrazec, kjer jasno napišem (v nemščini, da ne bi bilo težav), da želim zamenjavo. Oddam dostavni službi na vaški pumpi, potem pa čakam vse do septembra. Včeraj dobim obvestilo, da mi bodo vrnili denar. Ampak to ni tisto, kar sem zahteval - zamenjavo. Poleg tega, sem plačal s PayPal, kjer so mi ob plačilu zaračunali konverzijo iz $ v €, nazaj € v $ in sedaj spet $ v €, ker sem moral danes reklamirane izdelke naročiti ponovno. Že dopoldne sem to rešil v klepetu v slovenščini, ampak se ni zgodilo, kot je bilo obljubljeno. Še enkrat sem moral vse razložiti pred 1 uro (tokrat sem raje uporabljal angleščino), da so mi poslali kodo za poštnino 9.95€ ...
Skratka, če se kaj zaplete pri naročilu na Autodoc, je reševanje reklamacije počasno (v mojem primeru bo trajalo 1 mesec) in zahteva kar nekaj angažmaja. In čeprav je v osnovi zastonj (sem doplačal 3.95€ za zastonj vračilo), bo mene poleg tega zneska stalo še cca 10€ zaradi plačila s PayPal, pa nisem bil kriv za napako na filtru. Je pa res, da bi lahko preživel tudi brez reklamacije (napaka ni bila velika). Ampak sedaj vem, kako približno gre
Upam, da je razumela, da je pride z avtom in da je to take vrste srečanje. 😉
Tako se ne ravna s potencialno novimi članicami. 😔 Samo da pride, četudi z avtobusom, kolesom, taksijem. 🙂 Še prej pa naj tukaj objavi neka svojih slik z letošnjega dopusta, da vemo, za koga gre. 😜
Čedalje manj razumem te Japonske inžinirje. Strešne sanke za prečke prtljažnika napeštajo gor na karavansko šestko, na pick-upu jih pa ni... Zdaj boste še rekli, da nima reduktorja in šasije, pa bo že mejilo na kakšno zapoznelo prvoaprilsko šalo...
Koliko litrski turbo-dizelaš ga pa poganja?
Zato pa začni gledat raje produkte ameriških inženirjev:
Zelo vrjetno bom kupil mazdo 6 CD 140 GTA. Dobim jo za zelo dober denar in bo to avto za starše. Zanima me kaj je še potrebno paziti poleg famoznega DPF filtra. Avto ima 270 k km in po prvi vožnji nisem opazil nekih hudih napak. Sklopka lepo zagrabi, motor je čist in teče mirno. Glede na to, da 2.0 motor še nima ketne je veliki servis na vsake 120k km oz. bi moral biti narejen pri 240 k km? To vrjetno ni bil narejen in je strošek dobrih 400€. Je še kaj takega na kar je potrebno biti pazljiv?
Če pelješ k mehaniku, boš mogoče stran vrgel nekaj €, lahko pa jih tudi prišparaš nekaj 100 ali 1000. 🙂
Namreč, pri taki vožnji, kot si jo imel ti, x motor večino časa ne porabi nič.
Bi pa bilo končna poraba definitivno pod 5 l/100...prej bližje 4.
Namreč taki pogoji so idealni za x motor. Ne pašejo pa mu klanci, kjer poraba hitro naraste. Se pa to veliko bolj kompenzira po klancih navzdol.
Veliko bolj, kot pri dizlu.
Sem imel podobno izkušnjo z dizelco pred nekaj dnevi. Od Kopra do pod Belvederja (cca 9 km), strogo po omejitvah, ravna cesta in je bila poraba do tja, pred klancem proti Strunjanu, 3,5l/100. Tako, da ja. Res se da vozit z obema avto a res šparovno.
@Alex, (že) spremljaš regeneracije pri novem x motorju? 😄
Da ne bo preveč krega tole objavljam zgolj zato, da se vidi ob idealnih pogojih kaj se da naredit s porabo in predvsem koliko vpliva hitrost nanjo.
Enakomerna vožnja 50-60km/h od tankanja. Brez ustavljanj, semaforjev, klancev in po 8,3 kilometra kaže povprečje 2,6l/100km
Kasneje še nekaj odsekov regionalke z omejitvijo 90km/h in nekaj vožnje tudi v mestu, kjer sem pazil na to, da sem lepo lovil semaforje. Sreča je bilo prometa skoraj nič. Slikano doma po 34 prevoženih km, ko sem parkiral - 3,8l/100km
Moram rečt, da tole je skoraj tolk dobr kot Alexov X-motor 🤣
V glavnem, če bi večino vozil regionalke in nič AC-jev ter mest si upam trdit, da sem na povprečju pod 5 litrov/100km.
Evo tole smo se zadnjič pogovarjal in sem imel včeraj ravno ugoden remaining pa sem rekel grem probat - pri 48 km mi je vžgalo lučko. Kok je še fore @Janez007?
Pri tvoji porabi bi lahko naredil še 10x toliko, kot ti je kazal Mazdin računalnik. Pa recimo po inženirsko pol tolk (rezerva), to je še 70 km. Torej, ko kaže doseg 0 km, je notri še vsaj za 50km goriva. 🙂 (če se ni Mazda zmotila pri navedbi prostornine - 62 litrov 😜)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ker večkrat omeniš Alex, da imaš kar težko nogo in ker smo že tudi večkrat ugotovili, da je dejansko stanje praviloma obratno od napisanega, bodo tudi gume z dobrimi 9 mm profila zate dovolj stabilne😃.
Pri meni so dobro zapisane zimske Continental TS850/860 in Dunlop Wintersport 5. Vozil sem pa že Fulda, Semperit, Sava, Toyo, GY, in še kakšne. Naslednjič vem samo to, da GY zimskih ne bom več kupil - niso me prepričale, sploh pa glede na ceno in ime znamke. Površen odlitek lamel (nekatere lamele so sem in tja zlepljene) in po 4-ih letih guma izgleda krhka - jo asfat trga namesto brusi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani