RazširiČe bo mogoče koga zanimalo.
Ta keramična zaščita res deluje. Z njo se lahko namaže praktično vse (od laka, luči, plastik (to pride v poštev za naše cx30 😄) do platišč in gum.
Če premažemo avtomobilski lak z njo naj bi zaščita delovala vse do enega leta. Seveda moramo nanesti dva sloja sredstva v razmaku 24 ur (na opran avto, lahko tudi brez priprave - odstranitve rje, poliranja...). Če avto prej pripravimo bo rezultat seveda še boljši.
Nanos sredstva je otroško lahek - pošpricaš in takoj obrišeš ter z čisto krpo spoliraš do visokega sijaja. 😊
To mi je predlagal en profesionalni detailer. To sicer naj ne bi bil profesionalni izdelek a za nas ostale je odličen.
Da ne bo kdo pomislil, da dobim kaj od promocije. 😊 Nisem prodajalec. 😊
![]()
To je od Turtle Wax?
Jaz imam njihov vosek za moker nanos, top shit zadeva.
RazširiA bi raje imel 0w08....😟🤔
Jaz verjamem, da tudi z 0w8 oljem ni nič narobe - je pa res, da je to bolj okoljska muha kot karkoli drugega. Ampak če ti mašina zaradi tega spije 1 deci manj in potem računaš, da je v EU toliko pa toliko avtov, se na koncu nekaj pozna pri izpustih
RazširiTako jaz to razumem! Ampak pri meni včasih pri 40 km že vklopi rumeno lučko, sepravi imaš od tam še 100 km fore. Nisem probavam, vem pa, da natankam tankrat skoraj 50 litrov. Ponavadi tankam na 1/4 tanka, ker drugače ne pridem do službe in nazaj, pa še pumpe ne obremenjujem
![]()
Evo tole smo se zadnjič pogovarjal in sem imel včeraj ravno ugoden remaining pa sem rekel grem probat - pri 48 km mi je vžgalo lučko. Kok je še fore @Janez007?
null
RazširiNa voljo so ze prirocniki za CX-60
https://www.mazda.si/lastniki/videoposnetki-in-prirocniki/?model=MAZDA CX-60&year=2022-05-01
Navodila za uporabo Mazda CX-60
Navigacijski sistem Mazda CX-60
Prav tako kartica za resevalce >> mazda-cx-60-rescue_sheet.pdf
1ccf6_Navi_NAWA-EE-22A-SI_Edition1_web.pdf 14.33 MB · 0 prenosov 9d661_CX-60_8KG2-EE-22A-SI_Edition1_web.pdf 16.61 MB · 0 prenosov
Evo, še vedno ostajajo na olju 5w30 ultra ali 0w20 supra
Dobro, ampak če ne zaupaš digitalni servisni knjigi, potem džabe da kupuješ auto
Vprašanje čemu potem sploh zaupaš v življenju
RazširiTemu print-outu jaz ne bi ravno verjel, tudi eservisna knjiga verjetno ni več secured, tako da....podobno kot potrdila (original in fake) za covid cepljenje, in druge zadeve...
A poznamo kak primer, kjer so dejansko sfejkal mazda servisno knjigo?
RazširiJe vprašanje, če so sploh zamenjali motor. Pod "nov" motor jaz smatram motor z 0 prevoženi kilometri.
Najbrž so se zatipkal in so hoteli napisati "novi kilometri na, števcu".
Saj je izpisek iz servisa priložen in imaš menjava motorja pri 72124 km gor označeno iz pooblaščenca izpis.
Avto ima pa vse skup 89 tisoč.
RazširiMi dajemo testirat take stvari v t.i. slano komoro. Kjer simulira naravne vplive. Vsak material do določene mere prenese marsikaj. Te reciklirani materiali iz plastenk in starih gat na novih avtih so pa veliko slabši od starih. Važno da je eko.
Povej kaj več o tem prosim.
RazširiEvo avto je u nulo kot bi rekli po domače😊 Opran in osušen kot vedno,hvala Selmar Celje in seveda fantom...
![]()
Servis bi cenovno prišel cca 250€ ,5lit olja,filter olja in motorja,čep ter dezinfekcija filtra in klimatske naprave itd.
Vzel sem doma tudi kapljico olja,da vidimo kako zgleda novo sveže olje,jutri bodo rezultati....👍
Pa še nekaj o CX30 g122, porabo do Celja 15km sem imel ( na sliki )sicer tekoča vožnja v koloni a vseeno nizka....😊👌
Sem pa opazil sledi obrabe na volanu pri 23kkm.....🤔🧐☹️🥴groza!
To je to zaenkrat....
![]()
Fak, 2022 se piše. Na CX-30 pa še VEDNO težave z motorčki zunanjih ogledal in sedaj tudi volani????
Razširi@NevLado torej rezerva se začne kurit ko je doseg 0 km? 🤔
Tako jaz to razumem! Ampak pri meni včasih pri 40 km že vklopi rumeno lučko, sepravi imaš od tam še 100 km fore. Nisem probavam, vem pa, da natankam tankrat skoraj 50 litrov. Ponavadi tankam na 1/4 tanka, ker drugače ne pridem do službe in nazaj, pa še pumpe ne obremenjujem
RazširiČujta fanta, sj nimam nič proti vajinima CX-30 in X propagandi, sem zelo vesel, da vam ugajajo in da je celo @Alex-a transfromirala v pravega šparovnega petrol heada
Sam da bojo to kaki biseri čez 20 let, dejmo ga no srat ... SPCCI vs. NA al pa turbo ni kot wankl vs. navadn motor, da bi mel spet tolk dodane vrednosti. Si pa res želim, da bi ti motorji leteli krepko čez 200k km, če ne bo mazdi in ljubiteljem bolj trda predla.
Hkrati me pa zanima, zakaj niso v CX-60 dali X motor namesto "starega požrešnega" 2 pa pol litrskega, hm. ...
Zastareli in požrešni motorji, sori kolega. Kdaj prodamo?
RazširiPodobno izkušnjo je imel kolega, ko je izbiral med škodo scalo in kio ceed....po testni vožnji, kjer ni sparal ne ene ne druge, je imel razliko skoraj 2l višjo porabo pri kii🤔, zato se je odločil pol za škodo....
Mah, tudi x186 bi pila 8 litrov, takole pa imajo vsi varčevalne ukrepe in delajo gužvo na avtocestah z 110kmh
RazširiTale M6 G145 MT 45.000 km letnik 2019/1 je bila danes na Avtonetu rezervirana takoj, cena 18.999€. Rezervirala jo je firma, ki jo bo menda prodajala naprej ... Če koga resno zanima, morda lahko lastnico danes še prepriča z nekaj 100€ več gotovine, predno jo ta jutri odpelje na firmo v odkup.😜
Glede na okvirček tablic takole na prvo žogo uvožena pri naročiavto?
Jaz mislim, da sem eden izmed ljudi tu na forumu, ki letno naredim največ km. In ko sem menjal CX-3 sem rekel, da bo naslednji must have AT. Ker pri 150km na dan je razlika ogromna. In mi ni niti za trenutek žal! Mi je pa žal, da nisem vzel 2018 letnik, kjer se radarski tempomat ustavi na nuli in potem spet spelje, to pa moja nima Za to je bila pa tista testna trojka G122 AT zakon!
RazširiPoraba goriva na relacijo Crikvenica- izlet po Krku- Varazdin- Ormoz- Ptuj: 6,2 .
Lahko bi bilo bolje ampak je bila nenormalna guzva in samo cijazenje, vglavnem nic od tekoce voznje.
Meni se zdi super.
Glede na to da si skos v drugi pod štandgasom vozu je še mal velika?
RazširiMoje izkušnje: konec letošnjega maja sem kupil novo CX-30 G150 AT Plus Style Sound. Odločitev za G150 je bila posledica konzervativnega pristopa, o avtomatskem menjalniku (ki je baje klasičen - ne dvosklopčen) pa sem tudi zasledil precej pohval.
Pred tem si vzel čas in temeljito preizkusil (jih vozil po 1 dan) 5 avtomobilov.
In pred tem bil 12 let (od novega) lastnik VW Golf Plus 2.0 TDI 104 kW ročni menjalnik
...
Ugotovitve po slabih treh mesecih in slabih 4000 kilometrih, najprej dobre lastnosti:
- uglajena, gladka, tiha vožnja
- všečna voznikova notranja oprema - armaturna plošča in sredinska konzola
- dobra ergonomija upravljanja z raznimi podsistemi (fizični gumbi, brez -touch zaslonov)
- avtomatski menjalnik je super, vendar sem se ga moral navadit.
- zelo solidna poraba; zadnje 3 tanke malo pod 6l/100km (ročni preračun, od BC se razlikuje za max deci). Cca 50% avtocesta, 40% regionalke in 10% mesto. Nisem nepremičnina, na avtocesti večinoma vozim "s tokom", ko naletim na počasnejše vozilo, ga odločno in urno prehitim, potem naprej s tokom ali s svojim tempom dalje.
- omogoča tudi hitro vožnjo, vendar ne na način, kot dizli; ko rabiš hitrost, moraš konkretno pohodit gas in avto kar hitro doseže ciljno hitrost
- poraba goriva je po cca 3500 kilometrih opazno upadla; to mi je znanec iz Kranja (sicer znan Mazda specialist) celo napovedal
- solidna izdelava
- avto, kakršnega sem želel kupit, je bil na zalogi
- soliden zvok, čeprav je bil v VW (RCD310) morda za spoznanje boljši (sedaj imam sound paket s subwooferjem v rezervnem kolesu)
...
In še slabosti:
- bistveno manj praktičen kot moj prejšnji avto; avto je večji in ima manj praktičnega prostora. Npr. oblika prtljažnika.
- manj prostora na zadnjih sedežih pri večji celotni dolžini avtomobila
- poleti zelo vroča kabina, ki se glede na prejšnji avto počasneje prezrači/shladi. Zelo bi pomagalo atermično vetrobransko steklo; ali kdo pozna kako možnost za nadgradnjo?
- pogrešam daljinsko odpiranje vseh 4 oken; bom na aliekspres naročil modul
- delovanje klime v načinu "auto" je milo rečeno čudno, pravzaprav je bedasto; piha v glavo, iz notranjega kroženja pa sumim, da po ohladitvi prej vročega avta pozabi prestavit nazaj na dovod zunanjega zraka. Sedaj imam nastavljeno na vetrobran+dol, hitrost ventilatorja pa regulira avtomatika. Kljub temu včasih v kabini postane skoraj zadušljivo; pomagalo bi, če bi takrat ventilator namesto v 1. delal z 2. hitrostjo, vendar se z ročnim posegom v sam ventilator izgubi avtomatika. Takrat rešim z nastavitvijo temperature na malo nižjo. Bedno. Tu res močno pogrešam VW klimatronic, napram kateremu je mazdin sistem navadno sranje.
- sedenje nekako ni tisto pravo; visok sem 186cm in cca 95 kg. Vse skupaj daje občutek, da je namenjeno nelkoliko manjšim voznikom. Kratek sedalni del sedeža (čeprav z nastavljivim nagibom)
- vlečna kljuka - originalna: električni priključek (konektor) se zatika; konektor thule prtljažnika za kolesa je v original vw 13 pinski socket sedel lepo zlahka, v mazdinega pa z muko. Malo je pomagalo, da sem tisto plastiko na konektorju malo namazal.
- nima asistence za vzvratno bočno parkiranje
- blesavo delovanje sklopa (radarski) tempomat-menjalnik:
- radarski tempomat preveč živčno reagira na spredaj vozeča vozila; v 90% primerih bi bilo dovolj, da popusti gas, on pa še trapasto in precej na silo zavira
- pospeševanje na način "ko svinja v buče"; lahko bi pospeševal malo bolj zvezno, manj živčno
Mislim, da je vse to posledica azijskega, da ne rečem japonskega načina reševanja tehničnih problemov. Njihovi sistemi niti približno niso tako dovršeni, kot npr. nemški (z drugimi nimam izkušenj). Verjetno gre tu tudi za neke splošne razlike evropa-azija v načinu razmišljanja, konceptih in pristopih.
- Avto se v ovinkih bolj nagiba, čeprav je nižji kot moj prejšnji avto.
- Zatemnjena stekla so neergonomska, poslabšajo preglednost v stran+nazaj, predvsem v mraku. Se pa navadiš in kamera tudi pomaga.
...
Na splošno lahko rečem, da, če človek razume delovanje avtomobila in ima nekaj občutka, se s CX-30 zelo lepo pelje.
...
In še vprašanje: ali morda kdo ve, kako v CX-30 G150 deluje stop&start ?Nekje sem zasledil, da ne zavrti zaganjača, temveč samo da iskro in motor starta, ker je bil ustavljen na pravi način - bati v pravi legi in potemtakem ne obremenjuje akumulatorja.
Zelo lepo napisano. Dejstvo je, da ljudje pozabijo, da vozijo atmosferskega bencinarja. Način vožnje moraš prilagodit avtomobilu, dizla bi pač vozil na nizkih obratih, bencinarja na visokih, elektricnega pa kakor bi pač že ga. Tudi hibrid je potem spet svoj slog vožnje.
Me pa zanima, kaj si še poizkusil poleg mazde? Verjetno je na koncu premagal razum iz vidika stvari, ki jih dobiš za ta denar?
Napisano
Moja 6ka z istim bencinskim motorjem gladko preko 200kmh, CX-60 z dodatno elektriko pa omejena na 200kmh? In to avto, ki košta 52 tisoč eur

Povezava za deljenje
Deli na druge strani