Kaj to pomeni? Da imaš tri avte z avtomatskim menjalnikom?
Ne še, ker imajo tudi kakšno slabost (cena, požrejo del moči, so kdaj samosvoji, če avto ni prižgan, ga ne moreš premaknit,.. ). Me pa nervira tudi kombinacija z i-stop, nisem se še navadil ... se ustavim na parkirišču, pritisnem tipko, da bi ugasnil avto, pa ga že prej ugasni i-stop, tako da ga dejansko prižgem in potem še enkrat s tipko ugasnem. 🙃
Palci pa so bili namenjeni izbiri barve, predvidevam po ženinem okusu (za 800 evrov je sicer po ceniku ni, najbližje je kristalno rdeča za dobrih 700), kar je dobra naložba v zakonu. 😉😀
Alex prosim…..jaz sem tudi že marsikaj prebral v tem življenju pa se je na koncu izkazalo za neresnično. Pejdi probat AT…
Zastarelost pa v veliki meri pomeni, da so nekaj naredili tako dobro, da ni potrebe po menjavi le-tega…dokler nekaj dela, tega ne rabiš spreminjat.
Sploh pa za tvojih tistih par km na dan, ki jih narediš, bo čisto vseeno kaj od tega bo. Koliko jih nabereš?
👍 Glej Alex, istočasno vozimo M6 G165 MT in G194 AT, oba isti letnik, model. In vsi brez dileme ugotavljamo, da se z AT pelje lepše. Če so kakšni klanci, prehitevanja, ... pritisnem tipko SPORT. 🙂
To ni tisto, ko nekaj občutiš in rečeš, wau, to moram imeti. Trenutno se vozim v 18 let stari 6-ki dizel, in če bi imela 6 brzin in led luči, bi jo kar vozil,dokler ne bi razpadla. Enostavno je še vedno super avto.
Prvi vtis ponavadi ni referenca. Je podobno kot pri menjavi HI-FI sistema, potem pa ko se novosti počasi navadiš postane OK.
Se spomnim občutka, ko smo z M6 CD175 šll na nepremičnino M3 G120. Potem pa še na večjo nepremičnino M6G165. 😩 Ampak kar se mašine tiče pa sedaj samo redni servisi, ... zaenkrat 👍.
Vem, da ni težav. A AT prinese večjo porabo in tudi manj konjičkov na cesto.
V večini testov cx30 priporočajo ročni menjalnik, kjer se strinjajo vsi, da je eden izmed najboljših na svetu ne glede na ceno avta. Tako, da če že je najboljši, je potrebno to izkoristiti. 😊
Nič ni lepšega, kot, ko ima menjalnik kratke, natančne hode...
Veš kako je fino, ko imaš desno roko na razpolago za držanje sladoleda, sendviča, pijače, igranje z gumbi, ... in še kaj koristnega bi se našlo.
Bom kmalu lahko iz prve roke primerjal oba. Le, da ne bo nobeden AT. So Mazdini ročni menjalniki predori, da bi ta užitek kvaril z avtomatskim menjalnikom. 😊
Alex, sam nisem več prepričan. Tale AT pri G194 mene navdušuje. Pogovarjal sem se pa tudi z mehaniki in pravijo, da z njimi ni nobenih težav (tudi pri 300.000 prevoženih km), tudi brez menjave olja (kot menda to priporoča Mazda).
Tale cx30 bo pa dovolj za naju dva z ženo, za kak izlet ali potovanje.
Ja, bo kar v redu. Pa še v tujini ne bomo imeli sitnosti zaradi dizla.
Sedaj, ko se vozim s 18 let staro 6-ko okoli po Sloveniji šele vidim, kako dober avto so takrat pri Mazdi naredili (tudi dizel motor). Z njo nimaš nikoli občutka, da bo kaj crknilo ali da boš ostal na cesti. Medtem, ko z novo tega občutka nimaš. 😬
Skratka, gremo na sigurno z benzinarjem novim dogodivščinam naproti. 😊
👍 Sem se 2 tedna nazaj pogovarjal s prodajnikom enega Mazda salona. Vprašal sem ga, katere Mazde so njemu za vozit najljubše. Odgovor: Mazda 6, sledi Mazda 3. Za CX-30 je rekel, da tudi fin avto (zanj boljši od CX-5), najbolj mu sede pri CX-30 motor X186 AT.
Sem peljal, a še vedno me je motil hrup izpod kolotekov. 😉
Bose mora bit. Sicer ga bo treba zopet malo "doterat" ampak osnova je dosti boljša kot v prejšnjih Mazdah. Vsaj sub so zopet vrgli nazaj, kot je bil že v prvi seriji. 🙂
@Alex, če ni skrivnost, kakšen HI-FI sistem imaš v stanovanju?
Ne. Odločil sem se za novejšo tehniko (kar ta novi x motor je), pa, da je avto na avtocesti tih(kar baje cx30 je, mazda 6 pa ni). Ena 6-ka je pri hiši dovolj😊
Zakaj pa Plave barve z rumeno nalepko? To mi je najslabša možna barva za avto. 🤪
Saj verjetno si že peljal Mazdo 6 G194, od vseh Mazd do sedaj meni najtišja.
Ok. Nekaj bom vprašal lastnike cx30, kar mi ne bi bilo pred par meseci prestavljivo. 😄
Katero opremo(model) naj vzamem, (če se odločim za cx 30, da bo avto dobro opremljen(bose, matični žarometi, ogrevani sedeži in volan, kakšen memory za sedeže, usnje mi ni i toliko pomembno. Na dan s predlogi. 😊
@Alex, kolikor te poznam (okus, cenovni okvir), bi bila zate kakšna rabljena M6 G194, po možnosti modre barve, ki jo lahko nadgradiš še s kakšno rumeno nalepko. 3,5 leta staro dobiš že za 60% cene nove. 🙂
Ne razumem kaj je s tem narobe - mislim če ima folk denar in si ta luksuz lahko privošči, za kaj si ga ne bi?
Se strinjam. Je pa res, da so nekateri pri nas že nesramno bogati in se preseravajo, zelo veliko ljudi pa si avto (kripo) komaj privošči in za silo vzdržuje, da lahko pride do službe.
Imamo na svetu na stotine miljonov ljudi, ki stradajo in o avtu niti ne razmišljajo. Krivičen svet, je bil, je in sem prepričan, da bo še naprej.
... in plesali. 😊 Kako muziko pa vrtijo na pumpah, če ni skrivnost?
@Alex, vemo na kaj ti plešeš😁. Ta izjava Goloba glede volilnega plesanja je bila tudi meni malo mimo, neresna ...
Sicer pa Goloba poznam še iz študentskih časov (bil je asistent) in je bil OK. Všeč mi je, da ni tipičen politični nakladač - ta sprememba mi je všeč, marsikaj pa mi že ni všeč, na primer meni nekoliko afnasto vedenje predsednice parlamenta, pa razne Maše, Tanje, Dejani, Alenke, Marjani, ... ki se še kar rinejo naprej jih že težko prenašam.
Nobenega komentarja ? Golobček že rihta stvari #plešemo
To je sedaj vsaj logično, razumljivo. Bencin fiksiran na 1 € ali na 1,56 €, Covid doodatek 150€ vsem upokojencem, zastonj medkrajevni prevoz za vse upokojence, digitalni boni za slušalke in podobno ropotijo, pa je zame 🙃 in bomo vsi še fino plačevali. 😩
Uporabil sem 5% Asepsol raztopino, ki jo uporabljam za razkuževanje notranje enote hišne klime (sem iskal po trgovinah peno za dezinfekcijo, a je nisem dobil) in jo nalil v uparjalnik (snel drenažno cev in na luknjo nataknil pol metrsko drugo za vlivanje) ter s pihanjem na koncu še malo napenil. Upam, da ne preveč in bo avto delal. 😁
Pri Hondi sem pretiraval in zalil kontakte ... potem nekaj časa ni delal števec, nekatere lučke v števcu so gorele brez razloga, ... ampak, ko se je po nekaj dneh zadeva posušila, je bilo vse OK.
Država itak nič ne da, ampak samo prerazporeja davkoplačevalski denar in državni kapitalski denar. Če res sledi sedanji ceni 1.56 v prihodnosti doplačilo preko davkov, imam rajši takoj nekoliko višjo končno ceno. Mi je všeč cenovna logika, po kateri bodo vsi na + (država, prodajalci), če bo cena res vsaj za malenkost nižja od sosedov in se bo v proračun tudi od tranzita nateklo kar nekaj denarja. Po tej logiki se tudi sicer trudim tankati v SLO - pri enem tanku tako cca 50 € ostane v SLO, tudi za šolstvo, zdravstvo, vrtce, socialo, ...
@SpEkTr, tole je res zanimivo - objavljam samo izsek (rezultat tvojega angažiranja), čeprav ne vidim razloga, zakaj ne bi objavil linka, pa še tvoja angleščina se mi zdi perfect. 👍.
Je res zanimivo in vznemirljivo. 🙂 Tudi hipoteza, da je okvara injektorjev lahko tudi posledica spremenjenega delovanja EGR (novi software) in s tem večjih pritiskov in temperature v valjih.
Sem pa včeraj srečal mehanika na BMW servisu in ga vprašal, s čim imajo oni največ dela. Odgovor je bil: z EGR. 😮 Vprašal sem ga še za mnenje glede menjave olja. Pravi, da je interval 20.000 km primeren le za avte, ki delajo izključno daljše relacije, sicer pa priporoča 15.000 km ali celo manj (odvisno od režima vožnje), tako za dizle kot bencinarje.
Pri Mazda dizlu moraš imeti srečo, veliko sreče, pazljivost pomaga le delno, ker gre lahko veliko stvari narobe, stroški pa so v primeru težav zelo visoki.
Sem šel čez celo zgodbo, od Mazde 6 CD 175, G165, G194. Slednja je res pravi avto, za bencinski motor skoraj ne veš, da obstaja.
Če kupuješ dizla predvsem zaradi pričakovene nižje porabe-stroškov, verjetno ne bo računice. Drugo je, če želiš dober navor, ki je pri dizlih res prednost.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne še, ker imajo tudi kakšno slabost (cena, požrejo del moči, so kdaj samosvoji, če avto ni prižgan, ga ne moreš premaknit,.. ). Me pa nervira tudi kombinacija z i-stop, nisem se še navadil ... se ustavim na parkirišču, pritisnem tipko, da bi ugasnil avto, pa ga že prej ugasni i-stop, tako da ga dejansko prižgem in potem še enkrat s tipko ugasnem. 🙃
Palci pa so bili namenjeni izbiri barve, predvidevam po ženinem okusu (za 800 evrov je sicer po ceniku ni, najbližje je kristalno rdeča za dobrih 700), kar je dobra naložba v zakonu. 😉😀
Povezava za deljenje
Deli na druge strani