Skoči na vsebino
Prigode v prometu
Napisano
dne 1. 7. 2023 ob 19:50 je Shrek napisal:

Zato ne maram BMW na dvorišču. 

 

Res je... to je zame glavni faktor, da nimam nikoli BMW-ja niti v širšem izboru pa so mi avti večinoma všečni, ampak se jih drži neslaven sloves prav zaradi takih maloumnežev.

dne 1. 7. 2023 ob 20:14 je Bini napisal:

Kaj je avto kriv,če ga budala vozi....:whatever:

Seveda ni avto kriv, ampak ko je 1x znamka "ugrabljena" s strani takega tipa populacije pač pade pika vse BMW-je. Škoda, ampak tud znamka si ni kaj dosti prizadevala, da bi se ubranila takega slovesa. Imam občutek, da jim celo paše, da imajo tako klientelo. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moj prvi avto
Napisano
dne 30. 6. 2023 ob 13:16 je Gregster napisal:

Golf 2, 1.6 55 konjičkov letnik 86, bencin. 4 brzine. Sem ga zrihtal, da ni nič teklo od njega potem sem ga pa nabasal v betonsko cev in zgodba je bila končana. Bla ledena cesta. Števec kilometrov je šel do 100 tisoč zavrtel se je pa 3x😁

 

Tole pa neki ne bo štimal. Če si mel 1.6 je blo od 73-75KM. 55-60KM je mel pa motor 1.3. To vem, ker sem mel VW 1.3 v Wartburgu in je takrat bil zapisan v prometni 58KM.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moj prvi avto
Napisano

Sem prestavil v novo temo, da ne bo res vse zmešano.

 

 

Moj prvi je bil Jugo 45 malo modificiran s povrtanimi valji, večjimi bati in novo glavo. Verjetno nekje okoli 60KM, ker je šel po ravnem okoli 160km/h

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
dne 28. 6. 2023 ob 9:01 je Bini napisal:

Vse imaš prav kar si napisal in jaz vse to tudi poznam iz prakse a v praksi in na cesti je lahko vse skupaj malo drugače. V vsakdanjem prometu ti tisti dizelski konji in ogromen navor nič ne pomeni,če ga ne moreš iz motorja spravit na cesto zaradi prometa in neugodnih prometnih razmer in v primeru mojega trenutnega dizla Passata tdi 150 v primerjavi s citrončkom hdi 110 je slednji dosti boljši pri vožnji po mestu in do 100km/h. Relacijske vožnje pa Passat opravlja z odliko....😉 To je isto kot,da spustiš v mesto Fomulo in kaj ji bodo tisti konji....🤔😁

Kakorkoli,meni je x186 ravno tisto kar potrebujem in se požvižgam na razne dizle s strašnim navorom,ki v vsakdanjem strnjenem prometu ne pridejo prav....😉

 

 

Logično, za stoječo kolono je še bicikel boljš oziroma celo pešhonda jih nese.:nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Se ne spomnim točno ampak kej več kot par tisoč kilometrov res ni mogel imeti. Sam me je pa vseeno pustil kar precej hladnega glede na visoko številko glede konjev in, ko sem se vsedel nazaj v mojo prejšnjo šestko je dilema izginila. Rad se dinamično peljem, ampak sem že v teh letih, da mi rjovenje in siljenje motorja v obrate nekako ne sede več. Zato sem ostal hladen tud pri testu g165 Mazde 6. Kurc, če sem že kompromis delal pri obliki (karavan), pri takrat že 7 let starem modelu, ga pač nisem hotel delat pri motorju. Če bi me še to motilo bi verjetno kmalu razmišljal o menjavi.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Pojdi se peljat z x186 pa boš videl in ne piši neke konje,ki niso na grafih niti malo primerljivi z vožnjo,ker je tukaj še navor,ki ga je dovolj,da vleče kot je treba....😉 

 

 

Sem verjetno eden izmed prvih tu na forumu, ki je peljal CX-30 1x sredi leta 2019, takrat še s 180KM X-motorjem. Sem takrat kupoval avto in čakal dodatne pol leta, da sem lahko sprobal ta motor. Prav dobro vem kaj je zmožen in česar ne in mene takrat ni prepričal. Ni slab je pa žal N/A motor in to se pozna sploh na prožnosti in občutku.

 

Navor je pomemben ampak le v navezi z obrati kar ti na koncu da moč, ki je tista stvar, ki ti dejansko da vedet kako se določen motor obnaša. Več navora pri nižjih obratih pomeni, da je moč višja že prej in ne rabiš navijat obrate. Če je navor manj, pa rabiš višje obrate, da dosežeš želeno moč. 240Nm največjega navora pri 4000 obratih pa tud ni pohvedi kaj, ker recimo pri 150KM dizlu ga je 380Nm med 1800 in 2600 obratih. Pri 1100 obratih ga je celo 250Nm kar je še vedno več kot na X-motorju, ampak tam je obratov premalo in seveda ni moči.

 

Še 1x to ni merjenje kurcev ampak dejstvo in kot je Alex rekel, je kar velika razlika kako je treba vozit dizla in kako Skyactiv-X. Če ga božaš in ne teraš v obrate ne bo dal toliko od sebe kot, če ga zavrtiš nad 5000 obratov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Si prebral moj post? 

NE ZAGOVARJAM VOZNIKA TOVORNJAKA! 

RDEČA LUČ PRI SEMAFORJU NIMA VEZE! 

Se pravi, da opravičuješ paciente, ki zaradi toče ustavljajo na izhodu iz tunela? 

Opravičuješ paciente, ki na prehitevalnem pasu zmanjšujejo hitrost in gledajo, kako rožice rastejo? 

Ne mi s takim, no. 

Ogromno je NEPOTREBNEGA zaviranja in ustavljanja na AC! 

In za to NIHČE ne odgovarja. 

Pustimo sedaj ta dotični dogodek. 

 

 

Bolj kot se trudim manj razumem:

- Kako ne zagovarjaš, če iščeš tisoč in en vzrok, kjer je evidentno jasno, da kamionar ni bil z glavo pri vožnji?

- Kaj nima rdeča veze... valjda je treba ustavit in vsi za prvim ravno tako. Gre za isto stvar, promet se je ustavil in zdaj se stoji. Zakaj se je v tunelu nima baš nobene veze.

- Če kdo koga opravičuje si zgolj in samo ti, ker spet insinuiraš, da so se lahko ustavili tudi zaradi toče na izhodu, čeprav v tem primeru ni bilo nič od tega. Pa tudi če bi se se še vedno ne smeš zaletet. Mislim, pa to je osnova v prometu. Ne zaleti se, ne nabaši ali povozi nikogar...

- Sej se vsi pizdimo čez razne paciente (jaz lahko spet kakšno čez Italijane povem, da razjezim Alexa, ki je njihov odvetnik) ampak spet, to mi ne da pravice da popusti moja zbranost in se zaletim. Jebat ga, ne morem vplivat na mentalno stanje drugih voznikov, lahko se samo trudim preprečit nesrečo.

- Seveda je ogromno zaviranja, kot je tudi ogromno tovornega prometa in cesta ne more več normalno sfolgat vsega, saj najmanjša sprememba hitrosti lahko povzroči efekt ustavljanja. Po podatkih, ki so bili zadnjič razloženi s strani DARS-a se osebni promet ni kaj dosti povečal se je pa tovorni za 100% v zadnjih 10 letih. Se pravi nam v tem trenutku tovorni tranzit povzroča največ sranja.

- Seveda ne odgovarja, ker načeloma ni po pravilih nič narobe, če nekdo prehiteva neskončno kolono tovornjakov s 100km/h po prehitevalnem, vsi pa vemo, da bo to povzročilo zadaj verižni efekt zgoščevanja in posledično celo ustavljanja na AC. Ampak še 1x, če bi bile AC manj obremenjene take anomalije ne bi vplivale, ker bolj prazna AC ma več bufferja, da se prepreči zastoj.

- Ta dotični dogodek in še mnogi pred tem so zelo pomembni in jih nimamo kej puščat. Mogoče bo pa kdo bolj pozoren zaradi tega pa se bo zdaj zgodila kaka nesreča manj.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 16 urami je Bini napisal:

Jaz  vozim na 1500-2000rpm,ko rabim pa moč in hitrost dam prestavo nižje ,obrati gedo na 2500 potem pa gasa in gre kot hudič.....:ouje:

Ti to nas mal hecaš, a je tako. Pri 1500 obratih v 6. prestavi gre 70km/h in razvije ubogih 36KM. Pri 2000 pa 56KM. Pri 2500 pa 75KM. Je pa res, da ne vem kaj zate pomen, da gre k hudič. :nevem: Jaz k grem z biciklom 50-60km/h mam tud občutrk, da sem najmanj na 600 kubičnem Kawasakiju.😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

To rabim naredit res redko, ker tako se mi pa res ne mudi.... 😁😉

Je pa čisto res, da v višjih obratih tam pri 4000 obratov, ko ima največji navor gre bolje kot vsak dizel in še lepše poje'.... 😉👍 

Si že šel kdaj do blokade z tem X186.... 🤔

 

Ne rabiš do blokade, ker pri 6100-6200 ti navor in moč že padata. Pa tudi 4000 si tam nekje pri 135KM, kar je manj kot 150KM dizel pri teh obratih. Boš moral kr preko 4500 ali pa raje 5000 da se bodo konji res prebudili.

pred 7 urami je Alex napisal:

Ja. V drugi 125,v tretji 140...😊

 

Tole si nekaj slabo gledal, ker pri ročnem je v drugi blokada pri 107km/h, tretja pa pri 150km/h

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Če hočeš konje, ki so oglaševani na papirju jih imaš le od 5300-6100 obratov. In le v tem območju boš izkoriščal vse kar motor premore.

 

Pri 3000 obratih ima komaj 85KM in je pač nepremičnina za tole težo. Pri 4000 je nekje 120KM in po moje je to minimum, da še občutiš neko moč, drugač pa za maks pospeške 5000-6000 jurjev obratov - ni druge. Jebat ga, to ni turbo dizel, da se lahko lagano z vso močjo voziš že pri 2500 obratih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Se oproščam, ampak kdor tukaj išče vsemogoče izgovore ga fejst serje. Tole je tipičen primer nepozornosti, gledanja filmov in mobitelov za volanom, tempomat nastavljen pa gas v smrt. Sreča, da ni nabasal na avte in pobil za cel vod ljudi kot v Sv. Roku pred leti.

 

Ta ni videl ne cisterno, ki se je počasi ustavljala, ne mežikajočega semaforja, ne cel bataljon opozorilnih svetlečih tabel. 🤬

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ampak... a je kdo prebral do konca? Motor menjan pred 13.000km ?!?! Menjaš motor pol pa prodajaš... mislim, da je še kej druzga narobe s tem avtom, da gre v prodajo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Emisijski kuponi
Napisano

Ma sploh ne bom googlal, ker ekvivalent reaktivnemu motorju bi bil mogoče le še plasma oziroma ionski motor.

 

Če pa bi spravljeno energijo primerjal baterije s kerozinom glede na maso. bi letalo, ki drugače preleti 10.000km lahko teoretično letelo le 200km z baterijo. Tako, da edini električni avioni s propelerski pa še to bolj počasne sorte oziroma ultralahki.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.