Pred časom sem se spraševal, čemu so prefarbali ločilne prekinjene črte za kolesarske pasove z grobo barvo, ki daje občutek, da se voziš po makedamu. In dejansko tole ne more biti naključje, saj je taka barva uporabljena povsod, kjer so ceste preozke.
Informacije sem dobil od osebe, ki je v skupini na MOL-u, ki se ukvarjajo s tem problemom. Zadeva nima nobene niti najmanjše varnostne vrednosti, niti ne omogoča večjo pretočnost, ampak ima zgolj in smo ekonomske učinke. Kot mi je bilo razloženo je pri ožjih cestah in nerazumevanju voznikov, kaj sploh je kolesarski pas, privedlo do tega, da so vozniki večino časa vozili z desnima kolesoma točno po tej ločilni črti, ker večina neukih telebančkov pač ne razume, da je ta pas v souporabi in ga lahko uporabljajo vsi udeleženci v prometu.
V glavnem, velika večina je zaradi preozkih cest torej vozila po tej črti in zato se je obraba barve tam povečala in dejansko bi bilo potrebno konstantno obnavljati to barvo, kar seveda stane. Tako so naredili odločitev, ki ima dvojni učinek - uporabljena je bila gostejša, debelejša barva s hrapavim učinkom, ki se kasneje obrablja in poleg tega, zaradi neprijetnega občutka se jo vozniki izogibajo. Zdej bolj butasti silijo proti sredini v nasproti vozeče, ostali pa vseeno zapopadejo, da je z desnima kolesoma potrebno vozit po samem kolesarskem pasu in ne po črti.
Ta razlaga pije vodo, saj tam, kjer so ceste širše in je med sredinkso črto in črto za kolesarski pas dovolj prostora so te črte narisane z običajno gladko barvo.
Torej, toliko o tem koliko se jim gre za varnost. Gre se samo zato, da upravičijo denar s strani EU, namenjen varnosti in tako, da so stroški najmanjši projekt pa dokončan in sredstva porabljena.
Sicer nisem fen tako velikih avtov/SUV-ov ampak tale črn trim spredi na maski zgleda dejansko zelo lepo in čisto nič kičasto. Tudi, ko je tablica gor je tole zelo v redu.
Ko sem imel dizle, nisem nikoli posvecal neke oosebne pozornosti regeneraciji ... In sem se vozil cisto normalno... Ampak vseeno... sem tudi ze napisal... da mi ni niti malo zal, da sem kupil bencinarja ... Poraba je res malce visja... ampak je tudi stroskov manj ... Servisi so bili v povprecju cenejsi, kot prej z dizlom ... Sploh pa je tako, da vecina teh, ki sprasuje, napise, da delajo kilometrino bolj primerno za bencinarja kot za dizla... Ker 20-30 km dnenvo ni veliko...
Vedno pa pravim, da se mora vsak sam odlocit... je pa prav, da prebere izkusnje iz obeh svetov... in najlazje daje izkusnje tisti, ki vozi ali je vozil oba... ...
Pa ne se kregat in merit, kdo ima daljsega ... nima smisla ...
Sicer pa da se malo olja prilijem na ogenj... Vceraj sem malo probal svojo CX-60 PHEV... in lahko recem, da se pri pospeskih skrije lahko vsak turbinsko gnani dizel ... Pohodis in skoci... ... Ze podatek dobrih 5 sekund od 0 do 100 pove dovolj ... Res pa je, da tega ne rabis oz. se da tudi brez tega zivet in vozit okoli ... tako, kot tega ne rabis pri dizlu ...
Definitivno je to najboljša izbira te čase, če le imaš možnost iz hišne elektrike polnit. Problem je le visoka cena vozila naparam tistemu z ICE motorjem in/ali če nimaš možnosti filat doma. Drugač pa ja 300+ konjev pač mora nekaj dat od sebe, ker če ne je brezveze vse skup .
Kar se a tiče predlogov, ki jih dajemo tistim, ki sprašujejo je fer, da se jim pove realno zgodbo, da se povpraša a kupujejo novo ali rabljeno in na kaj naj bodo pozorni pri enem ali drugem tipu pogona.
Razlage kako je nekaj crap, drugo pa super duper in obratno ni pravi nasvet ampak je navijaštvo.
Kok ste pa dizelaši zanimivi. Noben vas ne napada, a branite se ko črnogorc lopate. Ne vem kaj je tako težko sprejeti dejstvo, da so mazdini bencinarji v povprečju bolj zanesljivi in da ta vaš izvenserijski navor, ki lomi hrbte, tega ne odtehta. Verjamem, da vsak hvali svojo kopačko, samo dajmo še mal kakšen minus povedat. Npr. meni regeneracija pri mazdinem dizlu takšen minus, da me ne prepriča noben navor. Ne predstavljam si, da moreš biti stalno pozoren kdaj bo prišlo do procesa in tmeu potem prilagajati svoj čas in vožnjo. To je enako ko da moraš spremljati od babe menstrualni kolendar pa nikoli ne veš kdaj boš na roke končal.
A zdej smo pa dizelaši zanimivi, ko lastniki bencinarjev, vedno vsakemu, ki sprašuje prvič tu na forumu, vedno kot prvo poveste, da je dizel šrot. Prvič dizle večina od vas nima in gre bolj po principu rekla kazala, ampak o njih veste pa čist vse. Kako se DPF zabije in kako je treba skos to spremljat pa ne vem kakšne neumnosti še.
DPF v generaciji od 2018 naprej je narejen mnogo bolje in rabi le okoli 7-8km vožnje ali tam nekje 4-5minut pa se regeneracija začne in konča. Seveda tega ne veš, ker dizla nimaš. Se pa sliši, da je motor takrat nekoliko bolj glasen in če se slučajno zgodi, da ravno takrat, ko želiš ustavit se izvaja regeneracija mogoče narediš še 2 minuti vožnje, da se lepo normalno zaključi. Ni pa nujno, ker se ne bo nič drastičnega zgodilo, če tega ne boš naredil in prekinil regeneracijo. Zakaj ne, ker taka situacija se meni recimo zgodi mogoče vsake 3 mesece 1x, da ravno sovpade, kar tudi ni neka drama.
Seveda boš tole prebral kot da se branimo, ampak se ne, nam je pa butasto, da brez tehtnih argumentov nekateri take nebuloze okol troste. Še enkrat dizelaši delajo v povprečju več kilometro in to kr občutno več kot bencinarji, saj jih lastniki kupujejo z mislijo na daljše relacije. Zato, ker delajo več kilometrov se seveda najde tudi kaka napaka več kot pri bencinarjih. govorimo seveda v povprečju in ja ogromno dizlov je pri nas pripeljano iz tujine in marsikateri je čudežno izgubil 100k ali 150k ali pa še več kilometrov in seveda namesto, da bi jih imel 150k kot kaže števec jih ima 250k al pa 300km v realnosti.
Sem že večkrat spraševal tiste, ki imajo težave pa so praktično vsi povedali, da so kupovali iz druge roke verjetno celo z vprašljivo zgodovino.
Uff ja, tole je res boleče. Če grem zdele v nakup nove Mazde je edina pogojno sprejemljiva Mazda 3 limuzina in zame se tukaj konča. HB-jev ne maram sploh z Miato nimam kaj počet pol je pa plejada SUV-ov. Kam je šla tista raznovrstnost, da smo se uniformirano vkalupili v dolgočasje?
Če mazda naredi turbo bencinca, lahko skensla dizle
Verjetno da res, sam ne v EU, kjer z varčnimi dizli (tale nov i6 3.3 dizel je noro dober in se na testih vozijo že pod 5 litri - kdo prav da je dizel mrtev) znižujejo skupno porabo flote. Rešitev je edino v hibridu in pa EV, da zadostijo EU noriji al pa se poslovijo od EU.
Ne 194KM nisem nikakor dobil na test, ampak sem ga nekako izločil iz enačbe zaradi cene. Pa roko na srce, AT mi tud ni bil glih po godu, ker tudi nekako deloma ubija performanse napram ročnim menjalnikom. Pač ni dvosklopčni.
Ampak, dejasnko bi bencinski turbak v Mazdi bil še zadnji žebljiček, ki bi verjetno zapečatil dizlu obstoj. Takrat bi bila samo še poraba v igri vse ostalo pa na strani bencinarja. Ampak ker ga ni oziroma je le tam, kjer ni dizlom konkurenca je pač tako, da vdno pridejo na plano take debate.
Kot sem rekel, ko sem tri leta nazaj kupoval sem bil pred hudo dilemo, vzel bi bencinarja, ampak 165KM je bilo anemičnih, dizel je bil poskočen tudi pri samo 150KM, 194KM pa žal za 8k€ predrag. Sej sem jih imel, ampak se mi je neumno zdelo, da si lahko užitke v vožnji uredim tudi z bistveno cenejšim a skoraj enakim avtom.
Zakaj pa ne, jurčka se ne pobere kar tako na cesti. Pa enga tm, pa druzga nekje drugje pa tri, ko se malo sprobaš v trženjski logiki in pogajalskigh spretnostih, pa da ne menjaš avta na tri leta . Pa se hitro nabere kar dobršenj del.
Resno jaz poznam zelo malo ljudi , ki kupijo avto z dvema setoma feln. V glavnem računice ni, nikakor se ti ne more splačat ker se že v štartu investiral 800 evriča v drugi komplet , da ne govorimo še potem o prostoru ki ga rabiš za hrambo. Jaz moje puščam pri lokalnem vulkanizerju in nimam problemov 2x letno mu postavim avto tja zrihta in to je to.
pred 5 urami je robertk6 napisal:
Res je , popravilo je recimo 100 € in si na 400€ to pomeni da imaš za 4 leta menjav brez dela in truda . Zdaj če nimaš avta 10 let neke računice ni.
To vse paše na novi avto ko menjaš .....tako da to se na dolgi rok sigurno splača. Če pa maenjaš avto pa ponavadi felne ne pašejo na vsakega razen če kupuješ vedno avto iste znamke pa še tam se lahko zgodi da ne paše.
Drugače pa itak vsak zase ve kaj se mu splača in kaj ne ampak tako čisto ekonomsko ko greš delat računico se ne splača imet 2 kompleta.
Glej, tole vse si napisal predno sem se oglasil in razložil, kako je pri meni (in verjetno še pri marsikomu) računica in zakaj se mi splača dat 800€ za komplet feltn. Se ne kregam in ne prerekam s tabo, samo napisal sem, da pridem v štirih letih na nulo.
Zdaj če se ti vidiš kot butca ker imaš dva kompleta......ne vem zakaj tu zraven mešaš zdaj gume . Moj point je bil v tem ,da za ceno 2 seta feln , ki te pridejo 800€ kot si sam zapisal 5 let pri vulkanizerju menjuješ gume. Če si dobro prebral vso debato si lahko ugotovil da sem tudi pripisal v kolikor nimaš avta 10 let potem se strošek nakupa 2 seta ob nakupu avta ne splača. Absolutno se vse to spremeni če kupiš rabljen avto in vse to dobiš zraven ali pa imaš avto dalj časa potem vse vse to vsekakor splača. Samo to je bila moja teza , ti si pa vse spet obrnil tako da bo itak tebi odgovarjalo.
Štos je da govoriš, da ni računice, jaz sem ti pa napisal za moj primer, da je in s cenami razložil, da v 4-ih letih sem na ničli in potem grem v plus napram menjavam gum na istih feltnah. Ne vem kje je tu problem oziroma zakaj ga želiš naredit? Strošek niso samo feltne strošek so tudi gume in če zmanjšaš dimenzijo feltn, se vsaj pri zimakih, cena gum občutno zmanjša za manjše dimenzije. Pri letnih ni tako velike razlike v ceni.
Ne glej samo stroška feltn ampak stroška celega kolesa, ker to boš plačal in ne samo feltno.
Felne so ble 550€, vse štiri original Ford 18", iz Mondeota.
Gume pa so takrat ble 10€ razlike po komadu. Torej 40€ skupaj.
No ti jih pa po petih letih in pol povrneš. Vse ostalo je samo plus. Sej ne da se bi človek zaradi tega obogatel, ampak je še vedno računica. Če pa računaš še neko vrednost samih feltn tudi, ko so že rabljene pa sploh.
A lahko narediš izračun za prvih 5 let kolk te pridejo stroški, če imaš dva kompleta feltn (19 za letne in 17 za zimske), ker trdiš, da ni računice. Namreč ti si začel razlagat, kot da smo vsi butci, ker imamo dva kompleta in raje samo previjačimo druge, kot pa da jih 2x letno vulkanizer dol ruka iz feltn.
Če je blo za avto je tudi za zimske alu felne in gume v poletnih dimenzijah. 😁
Zato, ker nima pametnega smisla, razen če mi ga kdo najde. Sam please ne ostat pri tem, da lepš zgledajo. Večinoma tema, slabo oblačno vreme, mraz, umazanija vsepovsod tako, da od lepote glih ni efekta.
Zimaki so kot pancerji, fajn je k jih daš gor, še bolj fajn je pa k jih snameš.
@Bosskdo je kaj govoril o gumah , gume itak moraš vedno kupovat govora je samo o nakupu 2 seta fel ob nakupu novega avta. Za tak set daš sigurno 500€ pa je to zelo nizka cena sploh če imaš TPMS .
Se prav trudiš ne razumet - tud prav. Se ne bom mučil, ker ne vem če znam bolje razložit računice.
In polovico leta jamras, kako avto grdo izgleda in spomladi napises, kako je fajn spet na "tapravih" gumah vozit ...
To si me pa mal zamešal (razen če si mislil bolj na splošno in ne direktno mene), jaz namreč ne jamram glede lepote, je pa vožnja z zimaki pač dosti slabša kot z letnimi in nič bolje ni, če bi mel 19 colske zimske. Pač zimska guma je zimska in namenjena prebijanju po snegu in varnosti v težkih zimskih razmerah, ne pa uživanju v vožnji. Tko to je.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pred časom sem se spraševal, čemu so prefarbali ločilne prekinjene črte za kolesarske pasove z grobo barvo, ki daje občutek, da se voziš po makedamu. In dejansko tole ne more biti naključje, saj je taka barva uporabljena povsod, kjer so ceste preozke.
Informacije sem dobil od osebe, ki je v skupini na MOL-u, ki se ukvarjajo s tem problemom. Zadeva nima nobene niti najmanjše varnostne vrednosti, niti ne omogoča večjo pretočnost, ampak ima zgolj in smo ekonomske učinke. Kot mi je bilo razloženo je pri ožjih cestah in nerazumevanju voznikov, kaj sploh je kolesarski pas, privedlo do tega, da so vozniki večino časa vozili z desnima kolesoma točno po tej ločilni črti, ker večina neukih telebančkov pač ne razume, da je ta pas v souporabi in ga lahko uporabljajo vsi udeleženci v prometu.
V glavnem, velika večina je zaradi preozkih cest torej vozila po tej črti in zato se je obraba barve tam povečala in dejansko bi bilo potrebno konstantno obnavljati to barvo, kar seveda stane. Tako so naredili odločitev, ki ima dvojni učinek - uporabljena je bila gostejša, debelejša barva s hrapavim učinkom, ki se kasneje obrablja in poleg tega, zaradi neprijetnega občutka se jo vozniki izogibajo. Zdej bolj butasti silijo proti sredini v nasproti vozeče, ostali pa vseeno zapopadejo, da je z desnima kolesoma potrebno vozit po samem kolesarskem pasu in ne po črti.
Ta razlaga pije vodo, saj tam, kjer so ceste širše in je med sredinkso črto in črto za kolesarski pas dovolj prostora so te črte narisane z običajno gladko barvo.
Torej, toliko o tem koliko se jim gre za varnost. Gre se samo zato, da upravičijo denar s strani EU, namenjen varnosti in tako, da so stroški najmanjši projekt pa dokončan in sredstva porabljena.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani